Komt naar mij toequote:Op zondag 2 augustus 2009 14:57 schreef Maeghan het volgende:
1 x Blue skies. Hier heb ik een keer een klein stukje afgebroken voor een voetenbadje, maar het is een groot ding...
1 x Black pearl, zakje geopend om te ruiken
1 x Comforter bbs
1 x Greenday in originele verpakking
1 x Cleanlines BBS, zakje geopend om te ruiken
1 x Hollywood BBS in gesloten verpakking
1 x Happy pill in gesloten verpakking
1 x Sex bomb
1 x Mont blanc massage bar
1 x Angel's Delight moon soap
1 x Avobath
1 x Temple of truth in geopend zakje
1 x Ceridwen's cauldron bath melt
1 x vermoedelijk Flower tub BBS (of iets dergelijks - 't is bloemig in ieder geval met blaadjes bovenop
En dan de afdeling gebroken/kruimelig:
1 x snow festival bubble bar cake
1 x temple of truth bbs
1 x turbo bbs
1 x summer blues ballistic
1 x glamrock hair glitter houdbaar tot 2006, ziet er nog ok uit en je eet het toch niet op =P
1 x hollywood bbs
1 x onbekende lichtblauwpaarsige ballistic
Hou je van fris, zoet of fruitig?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:56 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb Lush nog nooit gebruikt en ik vroeg me af wat zijn nou de lekkerste zepen om je relaxt te voelen??
Ik heb mijn pot Big destijds weggegooid omdat het te lang stond te verpieteren omdat ik de geur zo penetrant vondquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef shmoopy het volgende:
Dat ze nog even wachten met die actie, ik ben over een week of 6 pas jarig en ik weet dat ik mag gaan Lushen.
Lieve expertdames, welke geur van welk ander Lushproduct lijkt (if any) op Big?
Ik ben zo weg van die geur, ik wil me er in onderdompelen.
Vooral van zoet en fruitigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hou je van fris, zoet of fruitig?
Zelf ben ik groot fan van Honey I Washed the Kids (honing/caramel) en Miranda (kiwi) en Sandstone (citroen met scrub). Maar ze hebben er zo veel, iedereen heeft zo z'n persoonlijke smaak.
Heb je inmiddels al antwoord gehad..? Ik wil gewoon bestellen verdoriequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:39 schreef Dipkip het volgende:
Ik wou dat ze de mail order actie nou eens online zetten. Ik heb ze ge-emaild gisteren, maar nog geen reactie.
JAAAAAAquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:14 schreef oh-oh het volgende:Actie staat online, ik kreeg net de mail binnen!
Is ie uitverkochtquote:None Of Your Beeswax (10g)
Prijs: ¤ 7,45
Veganistische lippenbalsem, het hele jaar door verkrijgbaar.
Anders hier vragen of iemand hem mee wilt bestellen in Engeland? Dan kost hij ook maar ¤5,40 ofzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:37 schreef Oserdare het volgende:
http://www.lush.nl/lippenbalsems.217.0.html
[..]
Is ie uitverkocht...
Thx ! Heb het opgeschreven ga binnenkort is kijkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Sandstone (citroen), Sexy peel (citroen), Miranda (kiwi), Godmother (ZOET!!!!), Rock Star (ook heel zoet! en roze) en 's winters hebben ze Angel's Delight, die is ook lekker zoet. En I Should Coco is met kokos, mocht je daarvan houden
.
Lang. Tis echt een flink stuk wat je krijgt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:38 schreef Oserdare het volgende:
Hoe lang doe je ongeveer met zo'n zeepje van 100g?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Dipkip zal zo wel langskomen dan.
Als je voor mij mee wil bestellen, zou je dan The Comforter solid parfum, godmother (100 gram is standaard denk ik), en een Godiva willen bestellen? Dat zou wel door de brievenbus moeten passen denk ik.
2,5 jaar. Want je koopt altijd meer voor die eerste op is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:38 schreef Oserdare het volgende:
Hoe lang doe je ongeveer met zo'n zeepje van 100g?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
2,5 jaar. Want je koopt altijd meer voor die eerste op is.
Emotibombs kun je als kastverfrisser maanden gebruiken, onder de douche zijn ze erg suf. In die filmpjes zijn ze idd erg scheutig, als je ze bijv. buttercreams ziet gebruiken echt zo'n dikke laagquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:49 schreef Oserdare het volgende:
![]()
Ja als je er meerdere koopt gebruik je ze 1 zeep ook niet dagelijks. In sommige filmpjes lijkt het net of je het maar 3x kan gebruiken, of bij de Emotibombs zelfs maar 1x. Is dat zo? Anders ga ik de zeepjes gewoon in stukken slopen![]()
Oh de standaard stukken zeep uit Engeland die ik heb komen allemaal in mooie platte 100 grams stukken, de stukken die ik in de winkel hier koop hebben idd allemaal vormen. En een shampoobar past echt met gemakskie door de bus, de blikken ook als je ze open verzendt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:53 schreef Dipkip het volgende:![]()
In een bubbelenvelop? En je moet maar net geluk hebben met een plat stuk zeep dan... Ik heb er zat die zowat vierkant zijn, past echt niet.
Maar als clumsy het er op wil wagen PM me even voor rekeningnummer en kosten enzulks. Ik wil morgen bestellen want een vriendin wil ook nog meedoen.
Ok dankje. Dan bestel ik die Emotibombs zeker niet. De zeep klinkt overtuigend, met je kilo's zeepquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Emotibombs kun je als kastverfrisser maanden gebruiken, onder de douche zijn ze erg suf. In die filmpjes zijn ze idd erg scheutig, als je ze bijv. buttercreams ziet gebruiken echt zo'n dikke laag![]()
Maar zeep, serieus, ik gebruik 1/3 als handzeep in de badkamer en dat duurt gerust een maand of 3 eer het weg is. Mn moeder doucht er mee en gebruikt het dus als douchegel dagelijks of twee keer dagelijks op de dagen dat ze sport en dan nog doet ze een maand met 1/3 stuk. Het wil maar niet op![]()
Ik was zo intelligent zeep voor haar te hamsteren omdat ze weg was van een kerstzeep (snowcake). Dus ik kocht en ruilde tot ik iets van 9 stukken van 100 gr. had. Je raad het al, nu heb ik dus nog ruim een halve kilo liggen![]()
Ik denk er inmiddels over mn zeep in kleine stukkies te snijden en ook maar als kastverfrisser te gebruiken want het komt gewoon niet op.
Zit je zo ver uit de buurt van een Lushwinkel? Want dit zijn echt dingen die je moet ruiken, hoor. Heb me wel eens echt verheugd op een product, tot ik in de winkel stond en het rook.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:34 schreef Oserdare het volgende:
[..]
Ok dankje. Dan bestel ik die Emotibombs zeker niet. De zeep klinkt overtuigend, met je kilo's zeep.
Die engelsen in de filmpjes zijn inderdaad erg royaal aan het smeren. Dat zou ik ze niet eens na doen. Ze doen sowieso overdreven. Maar misschien is het wel waar wat ze zeggen... Ik heb de producten nog nooit gebruikt
De lush.co.uk site loopt steeds vast![]()
Ze maken de geuren juist niet na hoor, in dingen die naar banaan ruiken zit echte banaan etc.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:51 schreef Oserdare het volgende:
Maar goed dat ik het vraag want dan valt het sowieso af. Misschien dat de vloeibare varianten of die in een potje dat niet hebben.
Bananengeur nagemaakt ruikt nog wel eens verschillend inderdaad. Citroen is meestal wel lekker fris, ik houd niet zo van dat zoete zoals banaan. Kokos kan ook lekker ruiken maar dat zou ik ook niet durven bestellen zonder te ruiken.
Is er niet iets soortgelijks (in hoeverre je het mag vergelijken, sorry fans) als Lush bij bijv. de Tuinen verkrijgbaar? (Ik kan ook zelf gaan kijken natuurlijk
)
bedoel je SoapStory bij utrecht cs? die is failliet dus is niet meerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben nooit iets soortgelijks tegengekomen. De Sabon komt denk ik nog het meest in de buurt qua winkel en assortiment, maar ik vind dat een beetje de arrogante, kakkige tante van de Lush. Op Hoog-Catherijne bij Utrecht CS zit een zeepwinkeltje wat ook wel leuke spulletjes heeft geloof ik, maar daar heb ik nooit echt binnengekeken. Eigenlijk is het antwoord dus nee. Maar goed, je moet denk ik gewoon een keer zo'n winkel bezoeken. Vooral omdat ze gewoon voor iedereen wel iets hebben waarvan je denkt 'holy crap, dit is heilig spul'.
Ja slim, dat zou ik ook doen, ik wil ook bestellen, ze moeten echt es paypall aanschaffen die sukkelsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:41 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat ik mn mini-group order in 2 delen doe zodat ik twee keer 3 potjes lotion krijg![]()
Ik heb wel een redelijke order, wil natuurlijk die 50 pond bonusshit meepakken, als jij het geen probleem vind om dat dan naar mij te versturen graagquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh-oh je mag wel met mij meebestellen if you want? ben nu bezig met een bestellinkje, Running out of big
Ik maak het gelijk over hoor als je besteld hebt!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zit zelf nu op de 40 pond en hoef die bonusdingen nietdus die mag je wel hebben (heb nu dus een charity en cocolotion) dus dan hoef je niet per se tot dat bedrag te gaan bedoel ik
mag wel, hoeft niet.
En ik zit natuurlijk met zieke kat+rekening, dus als je ervoor kan zorgen dat jopuw deel van de order voor 1 sept op mn rekening staat is het prima
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Dipkip het volgende:![]()
En ik heb ook helemaal niet nog ruim een kilo bodylotion. Absoluut niet. Dat zou echt te gek worden.
Ja, 't idee!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Dipkip het volgende:![]()
En ik heb ook helemaal niet nog ruim een kilo bodylotion. Absoluut niet. Dat zou echt te gek worden.
Mijn lijstje:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Besteld voor Oh-oh en mij
Mijn lijstje:
1 the strokes
1 Demon In The Dark (voor paps!)
2 Big
1 None of your beeswax Lip Balm
1 Jungle
Ja, je bent echt mal dat je dr niks van hoeft maar ik doe dr nog wel wat lekkers bij hoorquote:
Oeh, werken die deo's nog bij je ja, als je ze wisselt? En welke wissel je dan met elkaar? Ik heb Mr. T die in eerste instantie een dag of 2 werkte, maar daarna niet echt meer, en ik heb een stukkie T'eo maar dat vind ik helemaal niets.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:42 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb nog een bijna volle pot Dream Cream, een bijne volle Karma Kream, een bijna volle tettencreme van de party in maart, en een volle Potion. Maar die Potion is voor mn mama![]()
Ik gebruik in de winter massage bars omdat mn huid anders te droog wordt en als het heel warm is heb ik vaak geen zin om te smerendus body lotion gaat hier ondanks goede voornemens niet zo hard. Maar ik ben erg benieuwd naar Coco omdat ik denk dat het voor mn huid erg goed zal zijn, heb de laatste tijd weer af en toe vlekjes & plekjes en heb het gevoel dat ik moet afwisselen. Dat werkte met deo's ook zo goed en Dream Cream lijkt alleen de eerste dagen flink te helpen en dan weer minder. Charity pot ken ik nog helemaal niet, en met die vanille troep heb ik een haat-liefde verhouding
maar ik heb zoiets van het zijn ook weer lege potjes hm
kan je weer een masker halen.
Ik vond 'm in de winkel helemaal niet lekker, maar hij schijnt naar Godiva te moeten ruiken, wat eigenlijk reden is om 'm toch maar wel een keer te proberenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:23 schreef shmoopy het volgende:
Dames, is Flying Fox een beetje Fever-ish? Qua jasmijn en zulks. Ik hoor er zulke enthousiaste verhalen over dat ik het evt wel aandurf om 'm in m'n bestelling te gooien.
Die wilde ik gisteren meebestellen maar uiteindelijk toch niet gedaan (vanwege de prijs inderdaad..). Maar nu ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben echt zo verliefd op temptation heMaar tis zo duur
Dat dus ja!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind flying fox heel erg smerig
Ik wissel af met aromarant, ik moet zeggen nu het zo warm is gebruik ik bijna alleen aromarant want wit poeder onder je oksels is in geval van mouwloos geen aanraderquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, werken die deo's nog bij je ja, als je ze wisselt? En welke wissel je dan met elkaar? Ik heb Mr. T die in eerste instantie een dag of 2 werkte, maar daarna niet echt meer, en ik heb een stukkie T'eo maar dat vind ik helemaal niets.
ik hoop hiermee de party op te wekken, net zoals je onder de douche moet gaan staan als je wil dat de postbode je pakket komt bezorgenquote:
Ohh, dankje voor de tipquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:25 schreef Cat22 het volgende:
Hier waren we!![]()
Morgenmiddag begint in V&A de vlooienmarkt voor het goede doel: Stichting Dierenthuis.
Ik ga onder andere Lush verkopen: vooral discons en kerst.![]()
De markt opent om 14.00 uur.
Ja ik heb hem ook besteld voor de volume.. H'Suan Wen Hua haarmasker is echt een wondermiddel wat dat betreft, vandaar dat ik Big ook eens wilde proberenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:48 schreef shmoopy het volgende:
Miracle, Big is mij enorm meegevallen. Ik heb droog krullerig haar, en dacht dat deze niet geschikt voor mij zou zijn, maar heb een proefje gevraagd en uitgeprobeerd. Vooooluuumeeee!
Ik ga deze dan ook afwisselen met de Tricho.
Dream Cream vind ik wat gewoontjes, een beetje ouwewijverig ruiken en was net even te vettig vor mij.
Dankjequote:
Ja, ik bedoelde idd American Cream.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja ik heb hem ook besteld voor de volume.. H'Suan Wen Hua haarmasker is echt een wondermiddel wat dat betreft, vandaar dat ik Big ook eens wilde proberen![]()
Dream Cream of American Cream..? Dream Cream is bodylotion toch? Maar gebruik je dan nog conditioner na Big of doe je dan juist weer de werking teniet? Ik kreeg van Reincarnate vreselijk droog haar, en moest dan nog een hele kwak conditioner erin gooien.
Ik zal weleens kijken+ruiken in de winkel van de weekquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde idd American Cream.
En ik moet altijd een conditioner na het wassen doen, anders gaat mijn haar gillen van stroefheid.
Ik heb Coolaulin, dat is eigenlijk de 'droogste' conditioner die ik ooit heb gebruikt, maar m'n haar zit er goed mee.
Dat H'Suan Wen haarmasker, wordt de boel daar niet slap van? Want ik wil dat graag eens proberen, maar d'r mot wel een beetje volume in.
Ook hier -> [Asielactie] Etsje van kittens, Lush en DVD's !!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:08 schreef Cat22 het volgende:
Dames: [Asielactie] Get naked! Lush! Lush! Lush!![]()
Lush te koop voor het goede doel.
Gelijk woensdag al, toen bekend werd dat de actie erop stond (wat ruikt vanilla dee-lite lekker zegquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:24 schreef oh-oh het volgende:Wat leuk van die chauffeur!
Wanneer had jij besteld?
Ik hoop dat ik dr hier ook vandaag of morgen een aan de deur heb!
Weet je welke vlop er nog onder een stelletje postzegel-restanten lag toen ik thuiskwam nadat ik een hele lading had gedropt? De jouwe.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Gelijk woensdag al, toen bekend werd dat de actie erop stond (wat ruikt vanilla dee-lite lekker zeg). Het was een risico omdat ik dus een paar dagen wegga, dus ik ben blij dat ik nog thuis was
Oh ja, happy komt ook nog naar mij toequote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je welke vlop er nog onder een stelletje postzegel-restanten lag toen ik thuiskwam nadat ik een hele lading had gedropt? De jouwe.Vanavond gaat hij op de bus! Moet nog lukken vóór de lichting.
Ik emailde ze vanmorgen zo van goh is er al een code voor mn twee orders? Toen werd er aangebeld met één doos. Een paar uur later werd ik terug gemaild met de code van die doos, en de mededeling dat de andere waarschijnlijk morgen wordt verzondenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Jouw vrijdag bestelde order is er al dipkip?dan heb ik goede hoop voor morgen (donderdagavond besteld(
Oh zondequote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:20 schreef Dipkip het volgende:
Clumsy, je godiva is nat en in stukjes hier aangekomenik ga emailen voor een nieuwe.
Wat voor soort dingen wil je voor je vriendin, en heeft ze beschikking over een bad? En wat wil je ongeveer uitgeven?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:24 schreef Armoed het volgende:
Ik wil iets voor mijn vriendin kopen/bestellen maar weet er helemaal niets vanaf. Natuurlijk hangt het veel af van persoonlijke voorkeur etc. maar is er geen surefire iets wat bijna altijd goed is?
Ja juist dat sentimentele doet 't 'm denk ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:20 schreef Dipkip het volgende:
Wat je daar toch lekker aan vindt... Gek hubba bubba luchtje....
Ik rook nog uren naar godiva nadat ik die natte shampoobar had vastgehad, vond het eigenlijk best lekker ruiken terwijl ik FF niet lekker vind![]()
Ga morgen emailen, moet ff foto uploaden.
Beschikking over een bad ja en zolang het niet abnormaal duur is maakt prijs niet uit.quote:Wat voor soort dingen wil je voor je vriendin, en heeft ze beschikking over een bad? En wat wil je ongeveer uitgeven?
Als je voor een leuk prijsje wat dingetjes wil proberen zou je in mijn kraampje voor het goede doel kunnen kijken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:52 schreef Armoed het volgende:
[..]
Beschikking over een bad ja en zolang het niet abnormaal duur is maakt prijs niet uit.
Denk je dat ze voor roze, bloemetjes & glittertjes gaat of is haar smaak meer wat stoerder qua geuren & kleuren?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:52 schreef Armoed het volgende:
Beschikking over een bad ja en zolang het niet abnormaal duur is maakt prijs niet uit.
Oh nou fijn toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:54 schreef Dipkip het volgende:
Ik kreeg mn aqua marina trouwens in een zwart potje
allebei wel eigenlijk, meer neigend naar het laatste denk ik maar het zal niet veel uitmakenquote:Denk je dat ze voor roze, bloemetjes & glittertjes gaat of is haar smaak meer wat stoerder qua geuren & kleuren
Da's dan het voordeel van bestellen. Heb je het al in huis en kun je niet meer terug. En dan ga je ruiken en ben je verkocht.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:40 schreef Dipkip het volgende:
Ziet er alleen vaak zo onaantrekkelijk uit.
Hier had ik laatst een proefje van gekregen. Eens kijken hoe snel ik de Dream Cream op kan maken. Ik kan toch maar niet wennen aan die geur.quote:
Ok, ik zal het eens gaan bestellen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:18 schreef Dipkip het volgende:
Armoed, dan zou ik gaan voor:
- Karma Kream
- Therapy massage bar
- Avobath bruisbal
- Sakura bruisbal
- Karma bubble bar
- French Kiss bubble bar
- You've been mangoed bath melt
- Tramp douchegel
- Honey I washed the kids zeep
- Buffy body butter
- Smitten handcreme
- Honey trap lipbalm
- Silky underwear dusting powder
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:49 schreef oh-oh het volgende:
M-M de Lush is dr![]()
Beide potjes van the Strokes lekken een klein beetje, niet heel erg hoor, ik zal jouwes in een plastick zakje doen voor ik m verder stuur. En de Vanilla in the Mist wordt nagezonden, gelukkig is die voor mij
denk t wel, de dark angels die collega meegenomen had zat ook in een zwart potjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:08 schreef Dipkip het volgende:
Zeker, ik vroeg me af of dat nu standaard is
Aha. Daarom misschien mijn ding: ik ben apothekersassistente en maak zelf nog wel eens creme. Dat is niet werken, dat is een hobby! Zo heerlijk om te doen! Lekker mengen en roeren. Misschien moet ik eens bij Lush solliciterenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:38 schreef Dipkip het volgende:
Ben ook niet weg van de geur van Charity Pot. Het ruikt naar creme
Prima, dank je wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:05 schreef Dipkip het volgende:
Als het goed is hebben ze er vrijdag één verstuurd, alleen zonder track en trace dus ik moet ff afwachten wanneer ie opduikt. Zodra ik hem heb stuur ik hem door, de rest ligt al klaar. Ik denk dat het woensdag zal worden ongeveer? Weet niet meer hoelang het ook weer precies duurt, wisselt geloof ik ook.
Lekker lijstje! Maar wel erg veel badprodukten, voor de doucherts onder ons natuurlijk minder leuk.quote:Ik heb ergens wat gelezen over de aankomende kerstproducten. Het is niet zeker maar waarschijnlijk wordt het dit:
Returning products:
Lush Pud bath bomb
Christmas Party bath bomb
Jingle Spells bath bomb
Mr. Butterball
Choco Santa (now orange scented)
Let Them Eat Cake
Snow Fairy
Double Fast Luck emotibomb (pink karma scented)
Candy Cane bubble bar
Holiday bubble bar
Snowcake
Angel's Delight
Snowshowers jelly
New stuff:
Strawberry sugar scrub
Gingerman massage bar (I think it's the same scent as Xmas Massage - orange cinnamon)
Some fizzy candy yellow bath bomb
Snow white bath bomb (apple scented)
A bunch of new bubble bars and bath melts, one of them is Snow Fairy scented, one of them is with fennel and vetiver and looks like a piece of charcoal.
Father Frost soap (with the scent of You Wash My Back)
Ik vind hem ook niet echt lekker ruiken maar dat vind ik eigenlijk van geen enkel maskertjequote:Op zondag 16 augustus 2009 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, ik vond Sacred Truth echt goor ruiken, maar hij deed wel wonderen voor m'n huid.
Waarom staat Magic er niet tussen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:09 schreef Cat22 het volgende:
Gerucht over de kerstprodukten van het NL forum (bron: IF):
[..]
Lekker lijstje! Maar wel erg veel badprodukten, voor de doucherts onder ons natuurlijk minder leuk.
Effe afwachten wat er nu daadwerkelijk op de planken komt te liggen.
Die miste ik ook al. Maar hoogstwaarschijnlijk is dit niet de complete/definitieve lijst. *hoopt*quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarom staat Magic er niet tussen?Ik bedenk het me net pas
![]()
Kunnen ze toch niet maken die niet te doen.... Die verkoopt volgens mij juist het beste, als eerste op enzo!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:09 schreef Cat22 het volgende:
Die miste ik ook al. Maar hoogstwaarschijnlijk is dit niet de complete/definitieve lijst. *hoopt*
Dan maken ze speciale producten die je niet in de winkel kunt kopen. De vorige keer was er bijv. een bruisbal met de geur van Happy 4 Sad douchegel en een douchegel met de geur van Ginger. Vorige keer hadden ze ook nog speciale toilettasjes en ze hadden een aantal cadeaupakketten met 50% korting. Het verschilt per keer wat ze doen. Meestal staat het meeste een tijdje van te voren online en wordt er dan op de dag zelf nog wat bekend (was toen met die cadeaupakketten).quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Maareh, wat houdt zo'n party in?. Ik lees dat lushforum nooit
.
Maar de meisjes zijn heel lief.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:31 schreef mmascha het volgende:
En dan bel je naar Engeland. In het engels(duh). Eng!
ik ook geen tijd gehad nogquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Haha ja de huansjingsjang![]()
M-M heb je al lekker the Strokes in je haar gehad?
Ik heb er nog geen tijd voor gehad
Nee is niet eng! Je belt naar Poole, het accent is daar duidelijk verstaanbaar vergeleken bij bv Essexquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:31 schreef mmascha het volgende:
En dan bel je naar Engeland. In het engels(duh). Eng!
Jep, die indruk heb ik ook. Ik hang altijd met een goed gevoel weer op, in elk gevalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 07:55 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik vind de meisjes trouwens overal lief, daar worden ze bij sollicitaties op getest volgens mij, het 'lief-gehalte' ofzo
Ja ok maar hij zou niet uit elkaar moeten vallen lijkt me?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:57 schreef Cat22 het volgende:
Godive stinkt! Vind ik.
Er zit veel conditioner in, ik kan me voorstellen dat die met dit weer wat sneller smelt en de bar daardoor natter aanvoelt.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:00 schreef Dipkip het volgende:
In een bubbelflop niet, met een gewone met flink duwen lukte het, gelukkig zit er extra plakband omheen.
Ik ontvang net een pakket vol open zakjes, lege zakjes, vergruisde bruisballen en verkruimelde bubble bars zonder labels of wat dan ook. Van sommige dingen kan ik niet eens zien of het een shampoo bar moet zijn of een bruisbalwát een teleurstelling. Het meeste kan zó de ton in.
Godiva is niet de meest vaste bar. De brokken conditioner zitten er los in en in de douche valt hij redelijk snel uit elkaar heb ik gemerkt. Voordat ik het prutje een enkeltje prullenbak gaf. Die luuuuuucht!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja ok maar hij zou niet uit elkaar moeten vallen lijkt me?
Nee, is die grote lijst met discons enzo die via hier is geruild. Ik heb er dus ook best wel wat voor betaalt. Baal echt onwijs.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:04 schreef Cat22 het volgende:
Komt hij toevallig van iemand van het NL forum? Want daar is nu gedoe om iemand die normaal een prima ruiler is maar er sinds kort een zooitje van maakt. En hoe jij je pakje beschrijft klinkt wel als iets van haar.
hebben ze iedere maand mini's dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:44 schreef shmoopy het volgende:
Jeetje, Dipkip, wat een teleurstelling.![]()
Zit je je helemaal te verheugen, krijg je dat.
Weet iemand wat de mini van deze maand is?
Ik ga morgen even naar de winkel voor een Night in for Toes en wil nog iets kleins erbij doen.
Oh, wat kjoet! Van die 10 gramsblikjes toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hebben ze iedere maand mini's dan?
2 weken terug was ik in den haag, toen hadden ze hele kleine potjes gel, van iedere soort 1
oh, dawissiknie!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, wat kjoet! Van die 10 gramsblikjes toch?
Helemaal goed voor het shmoopekind, met z'n gel-hoofdje.
Ze hebben idd elke maand een mini voor 1,95.
OK, ik zou er geen ijssmaak van maken, maar zo erg is die geur nou ook weer nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:57 schreef Cat22 het volgende:
Godive stinkt! Vind ik.
Er zit veel conditioner in, ik kan me voorstellen dat die met dit weer wat sneller smelt en de bar daardoor natter aanvoelt.
Ow ja, die heb ik langs zien komen. Echt balen zeg! Kun je niks regelen met de verkoper?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, is die grote lijst met discons enzo die via hier is geruild. Ik heb er dus ook best wel wat voor betaalt. Baal echt onwijs.
Nah dat heb ik niet geprobeerd. Het was zo van anders heb ik geen geld om boodschappen te doen. En ik had gewoon moeten vragen om foto's ofzo. Niet iedereen zorgt zo goed voor zn Lush als wij. Ik vind het totaal niet netjes maar heb geen zin in gezeik. Ik had gewoon beter moeten weten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:05 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, die heb ik langs zien komen. Echt balen zeg! Kun je niks regelen met de verkoper?
Maar dit is gewoon echt niet netjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nah dat heb ik niet geprobeerd. Het was zo van anders heb ik geen geld om boodschappen te doen. En ik had gewoon moeten vragen om foto's ofzo. Niet iedereen zorgt zo goed voor zn Lush als wij. Ik vind het totaal niet netjes maar heb geen zin in gezeik. Ik had gewoon beter moeten weten.
Misschien moet ik toch maar gaan PMen. Het ruikt nauwelijks en het zit helemaal niet netjes ingepakt. Vrijwel alles zat in open verpakkingen of gescheurde verpakkingen (open boterhamzakjes tel ik niet als netjes ingepakt) of lag gewoon bloot in de doos. En van veel dingen weet ik niet wat het is dus ik kan niet alles checken maar bijv. die hair glitter zit er helemaal niet tussen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:57 schreef Maeghan het volgende:
Ik kwam met opruimen nog een berg ballistics en BBS'en tegen. Nu heb ik geen bad en kom nooit in de buurt van een gelegenheid met bad, dus ik hoopte dat er hier iemand geinteresseerd was. Het is denk ik minder dan een jaar oud voor het grootste deel, uit de cadeaupakketten van de Free 09. Sommige zijn wel iets ouder, maar het ruikt nog goed/zit nog netjes ingepakt.
Het gaat om:
1 x Blue skies. Hier heb ik een keer een klein stukje afgebroken voor een voetenbadje, maar het is een groot ding...
1 x Black pearl, zakje geopend om te ruiken
1 x Comforter bbs
1 x Greenday in originele verpakking
1 x Cleanlines BBS, zakje geopend om te ruiken
1 x Hollywood BBS in gesloten verpakking
1 x Happy pill in gesloten verpakking
1 x Sex bomb
1 x Mont blanc massage bar
1 x Angel's Delight moon soap
1 x Avobath
1 x Temple of truth in geopend zakje
1 x Ceridwen's cauldron bath melt
1 x vermoedelijk Flower tub BBS (of iets dergelijks - 't is bloemig in ieder geval met blaadjes bovenop
En dan de afdeling gebroken/kruimelig:
1 x snow festival bubble bar cake
1 x temple of truth bbs
1 x turbo bbs
1 x summer blues ballistic
1 x glamrock hair glitter houdbaar tot 2006, ziet er nog ok uit en je eet het toch niet op =P
1 x hollywood bbs
1 x onbekende lichtblauwpaarsige ballistic
Ik hoef er geen hoge prijzen voor maar vind het wel zonde als ik het dalijk weg kan gooien. Maak er dan liever nog iemand blij mee. (Dat en ik heb nog 15 euro om twee weken van te eten *kuch*).
Precies.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Absoluut pm-en! Dit is niet waar je voor betaald hebt, toch?
Goed zo!quote:
Pfieuw, dank je.quote:Schmoops, ik heb pas 1x gedoe gehad met ze van die 5 keer ofzo. Het houdt mij iig niet tegen om ze te gebruiken. TNT vernaait het ook regelmatig bij me namelijk.
Lekker lijstje!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:32 schreef shmoopy het volgende:
En ik heb besteld.
- Flying Fox Shower Gel
- Rub Rub Rub
- The Olive Branch
- Yummy Yummy Yummy
- Coolaulin
- Creamed Almond & Coconut
- The Joy of Jelly
- Flying Fox Temple Balm
- Strawberry Feels Forever
- Heavanilli Massage Bar
- Grease Lightning
- Caca Noir
- Noubar Soap
- Quinquereme Of Nineveh
Gratis massage bar tin, Coco Lotion, Charity Pot en Vanilla Dee-Lite, da's nog eens lekker shoppen.
Ik niet.quote:Ik dacht overigens onder de 2 kilo te zijn gebleven, het gewicht van de gratis dingen meegerekend, maar ik zat er 2 1/2 ons boven, en nu is het DHL geworden, waar ik zoveel slechte verhalen over heb gehoord.
Kan iemand me geruststellen?
*aait de Shmoop over het bolletje*quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:01 schreef shmoopy het volgende:
@ Cat, moest je bij lekkage en kapotte spullen (uitgaat van horrorscenario) dan de boel terugsturen, of geloven ze je wel op je woord/foto?
Stel me gerust, woemun!
@ clums, het is een schandaaaalig verwenpakket, en ik ga dit redden, ik kan dit, ik ben sterk, een taaie, niet voor de poes.
Ah, who am I kidding?
Ik snap eerlijk gezegd sowieso niet waarom mensen 2dehands spullen kopen. Ik heb 1 keer een stukje zeep weggegeven (doe ik trouwens ook nooit meer, 'dank je wel' was al bijna teveel moeite terwijl ik het op heb moeten sturen) omdat ik die echt vond stinken en die pas net gekocht was. Maar verder, alles wat ik vies vind gooi ik gewoon weg. En ik zou zelf ook nooit 2dehands Lush kopen, dat kan gewoon niet altijd goed gaan. Het blijven verse produkten natuurlijk (kaas koop je immers ook niet 2dehands, waarom wel zooi die je op je lijf smeert). En je ziet hoe vaak het van Lush zelf al mis gaat met versturen/verpakken, nee.. het zou mijn ding niet zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik vind dat een hoop Lush zich eigenlijk niet leent voor doorverkoop na lange tijd.
Dan heb je geluk - ik verstuur normaliter in het geheel geen post meer omdat ca. 1 op de 3 pakketten niet aankomt. Ook met bestellen pas ik heel erg op waar, dat doe ik alleen nog bij betrouwbare bedrijven en via visa/paypal ivm schade en niet leveringen. Met name internationaal doe ik echt nooit meer, binnen Nederland bij hoge uitzondering.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:04 schreef Cat22 het volgende:
En als je de doos inderdaad zo stevig hebt ingepakt dat er niks schudde, dan vind ik het vreemd dat er toch zoveel kapot is gegaan. Ik verstuur regelmatig pakketjes en pak ze ook stevig in, maar heb nooit klachten ontvangen over kapotte ballistics. Zo ruw is de TNT bij mij nog nooit geweest in ieder geval.
Heb dit vroeger heel vaak gedaan met Lush, zowel hier op Fok als op het UK en US forum en via ebay. Behalve problemen met de post (8 pakketten in 1 keer zoek door een staking bij de post in Londen) heb ik nog nooit nare ervaringen daarmee gehad.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd sowieso niet waarom mensen 2dehands spullen kopen.
Als iemand mij eerst op een forum afschildert als onbetrouwbare uitzuiger (zo ervaar ik het tenminste) en dan een PM vol verwijten stuurt, dan reageer ik anders dan wanneer iemand mij gewoon een PM stuurt met "er zijn nogal veel producten kapot gegaan met verzenden" of "ik vind dat je het niet zo goed hebt ingepakt en de producten voldoen niet aan m'n verwachtingen" en vraagt of daarover te praten valt. Dan had ik het idd vervelend gevonden en had er best wat geregeld kunnen worden. Maar zoals Dipkip het aanpakt vind ik niet netjes, en dan hoef je wmb ook niet op een net antwoord te wachten. Ik ben Marie-Theresa niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:45 schreef shmoopy het volgende:
Al met al vind ik het wel raar dat er in dat lange verhaal helemaal niets staat wat ook maar enigszins lijkt op een excuus, of een idee dat je het ondanks alles heel vervelend voor Dipkip vindt.
Ik doelde ook niet op nare ervaringen met post en bezorging, ik doelde op het feit dat het vers-produkten zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:32 schreef Maeghan het volgende:
Heb dit vroeger heel vaak gedaan met Lush, zowel hier op Fok als op het UK en US forum en via ebay. Behalve problemen met de post (8 pakketten in 1 keer zoek door een staking bij de post in Londen) heb ik nog nooit nare ervaringen daarmee gehad.
Wat mij betreft einde verhaal hier.
Die zou ik niet opeten hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar de PM.
*popcorn uit Lush-verpakking pakt*
Nou zeg, doe eens even normaal!!! Ik heb hier neergezet dat ik teleurgesteld ben en dat het niet netjes was verpakt en dat er veel stuk is gegaan. Ik heb niets gezegd over onbetrouwbaarheid of uitzuigen, dat heb je er zelf bij verzonnen. Iedereen kan lezen wat ik in het topic heb gezet en met wat voor toon, en hier is de tekst die ik gePMd heb.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:32 schreef Maeghan het volgende:
Als iemand mij eerst op een forum afschildert als onbetrouwbare uitzuiger (zo ervaar ik het tenminste) en dan een PM vol verwijten stuurt, dan reageer ik anders dan wanneer iemand mij gewoon een PM stuurt met "er zijn nogal veel producten kapot gegaan met verzenden" of "ik vind dat je het niet zo goed hebt ingepakt en de producten voldoen niet aan m'n verwachtingen" en vraagt of daarover te praten valt. Dan had ik het idd vervelend gevonden en had er best wat geregeld kunnen worden. Maar zoals Dipkip het aanpakt vind ik niet netjes, en dan hoef je wmb ook niet op een net antwoord te wachten. Ik ben Marie-Theresa niet.
Leg mij maar eens uit hoe dit verwijten zijn en niet gewoon "er zijn nogal veel producten kapot gegaan met verzenden" of "ik vind dat je het niet zo goed hebt ingepakt en de producten voldoen niet aan m'n verwachtingen". Dat is namelijk vrijwel letterlijk wat in mijn PM staat. Ik heb niet eens gezegd dat ik geld terug wil of wat dan ook, ik ben ontevreden en dat heb ik je laten weten op een nette manier. Wijs maar aan waar ik over de schreef ben gegaan want dit lijkt me een hele normale PM als je ontevreden bent over een aankoop.quote:Hoi [Naam]
ik heb vandaag het pakket ontvangen maar ik vind het niet kloppen met wat je gepost hebt. Er stond (op de paar dingen op het onderste lijstje na) bij dat het netjes verpakt was en nog goed rook. Maar het is helemaal niet netjes verpakt, veel items lagen los in de doos of in open / gescheurde zakjes en de geur is er af. Zelfs the comforter ruikt niet en die ruik je normaal van een paar meter afstand.
Verder was het zo slecht verpakt dat er ook dingen zijn gebroken in de doos. Als die nu verpakt waren geweest zoals beloofd dan was het nog niet zo erg, maar nu je ze zo los in de doos hebt gedaan heb ik dus een deel weg kunnen gooien omdat het verkruimeld tussen de krantjes lag. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden door een groot genoege doos te gebruiken en niet alles zo op elkaar te proppen, en dingen netjes te verpakken zoals beloofd. Verder zaten er lege zakjes bij (met enkel een soort watjes er in?) en de haarglitter zat er helemaal niet bij.
Uiteindelijk is meer dan de helft dus kapot, de andere helft is vrijwel allemaal uitgedroogd / geurloos, en het is niet compleet. Ik vind dit niet netjes want het is toch best een boel geld wat ik er voor betaalt heb.
[Naam] / Dipkip
Het is toch mijn eigen tekst die ik zelf bedacht heb en die geen reactie is op een PM van haar? Wiens privacy wordt geschonden dan?quote:
Niet met je eens. Ik vind dat je de suggestie wekt dat ik gedaan heb of ik geen geld had om je meer geld afhandig te maken/niet terug te hoeven betalen. Daarnaast wek je bij iedereen in dit topic dus de indruk dat ze bij mij niks moeten kopen omdat ik slechte spullen stuur, terwijl aan de reacties van anderen te merken is dat ze niet hadden begrepen dat je nog geen contact met mij had opgenomen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou zeg, doe eens even normaal!!! Ik heb hier neergezet dat ik teleurgesteld ben en dat het niet netjes was verpakt en dat er veel stuk is gegaan. Ik heb niets gezegd over onbetrouwbaarheid of uitzuigen, dat heb je er zelf bij verzonnen. Iedereen kan lezen wat ik in het topic heb gezet en met wat voor toon, en hier is de tekst die ik gePMd heb.
Nou, bijvoorbeeld dat er dingen niet in zaten, terwijl dit niet waar is (tenzij, zoals ik in de PM zei, het pakket beschadigd/geopend is bij de post - daar heb je echter niet op gereageerd). En dat ik dingen niet duidelijk opgeschreven heb, terwijl ik per item genoteerd heb of het in de originele verpakking zat of niet.quote:Leg mij maar eens uit hoe dit verwijten zijn en niet gewoon "er zijn nogal veel producten kapot gegaan met verzenden" of "ik vind dat je het niet zo goed hebt ingepakt en de producten voldoen niet aan m'n verwachtingen". Dat is namelijk vrijwel letterlijk wat in mijn PM staat. Ik heb niet eens gezegd dat ik geld terug wil of wat dan ook, ik ben ontevreden en dat heb ik je laten weten op een nette manier. Wijs maar aan waar ik over de schreef ben gegaan want dit lijkt me een hele normale PM als je ontevreden bent over een aankoop.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ruik je dan geen kokos? En ik wil eigenlijk niets uit de Lush halen voorlopig, ti's zo duur en er komt altijd extra meuk bij wt ik dan ook weer moet bestellen. I'll keep it in mind though.
Ik verheug me overigens al sinds vanochtend op m'n pakketje en een heerlijke lauwe douche. Al het niet in de brievenbus ligt/ niet atsoenlijk ingepakt is kan je je maar vast bergen.
Je bent zo'n beetje de opperlushie hier inmiddels, geloof ik. Niemand die aan je twijfelt
.
Aanvankelijk was ik wel van plan om je geld terug te geven, anders had ik ook niet hoeven vragen om een lijst van wat er kapot was, is het wel?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:02 schreef Dipkip het volgende:
Je hebt gelijk Clums. Ik was gewoon bang dat de vaste Lushers hier me niet zouden geloven, ik vind het gezellig met jullie en handig zo met proefjes en producten ruilen en met elkaar meebestellen. Dat iemand zoiets heeft van dikke pech voor jou ik heb mn geld en je bekijkt het maar, naja. Maar me zo afschilderen was tegen het zere been zogezegd.
Die lotion, kan coco lotion dan niet? Die is heel neutraal.
Ho even, ik ken Maeghan en het is absoluut geen kreng, even normaal doen met dat gescheld.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:52 schreef Dipkip het volgende:
Ik kwam hier posten omdat door jouw PM al duidelijk was dat je verder niets met mijn klacht ging doen. Zoals ik eerder al zei, ik heb ook helemaal niet gevraagd om compensatie of iets dergelijks, dus je kunt me van van alles beschuldigen, iedereen hier kan nu lezen dat ik alleen heb gezegd dat ik ontevreden was.
En dat is waarom ik hier kwam posten, omdat je probeert mij zwart te maken bij mensen met wie ik vaker ruil / koop / bestel. Ik wilde hún laten zien wat een achterbaks kreng je bent met wat je allemaal over mij zegt wat gewoon niet waar is. Hun mening is namelijk wél belangrijk voor me. Dat jij gewoon een hysterisch kreng bent wat me er bij probeert te naaien en vervolgens nog gaat zitten natrappen en kwaadspreken is me al lang duidelijk dus ik zie geen enkel nut in PMen met jou sinds jouw reactie op mijn PM.
Welles!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ho even, ik ken Maeghan en het is absoluut geen kreng, even normaal doen met dat gescheld.
Maar jij bent mijn Lush-jehovaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:28 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Welles!![]()
![]()
Don't worry, ik kan er niet mee zitten. Maar toch lief van je.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn Lush-jehova. Dankzij jou heb ik honderden euro's uitgegeven aan zeepjes. O, dus toch stiekem wel een kreng
Zo veel had ik nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:45 schreef Maeghan het volgende:
[..]
![]()
Honderden pas??? Ik zat het eerste jaar al over de duizend.
Nee, ik ook niet meer. Daarom zit ik nooit meer in deze reeks ook - heb toch alleen maar geld voor m'n standaarddingen als i love juicy e.d. en af en toe eens een douchegelletje. Je wordt hier altijd veel te kooplustig.quote:
Ik bestel nu ongeveer eens in de drie maanden de noodzakelijke producten vanuit Engeland. Dus voor mij is dat I love juicy, veganese, herbalism en imperialis. En dan doe ik er weleens wat extra bij, een lippenbalsem of een douchegel, of ik probeer eens een andere shampoo, maar ik maak het niet te gek. Minder dan 100 euro in ieder geval.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb een poosje aan de 100 euro per maand gezeten.. (afgelopen maand ook trouwens, in 1 week zelfs) maar kan me tegenwoordig wel aardig inhouden. Al moet ik wel elke maand even 'lushen'
Jawel hoor, dipkips vraag is: zal ik pm-en? Ik snap heel goed dat ze dat nog niet gedaan heeft dan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:42 schreef Maeghan het volgende:
Niet met je eens. Ik vind dat je de suggestie wekt dat ik gedaan heb of ik geen geld had om je meer geld afhandig te maken/niet terug te hoeven betalen. Daarnaast wek je bij iedereen in dit topic dus de indruk dat ze bij mij niks moeten kopen omdat ik slechte spullen stuur, terwijl aan de reacties van anderen te merken is dat ze niet hadden begrepen dat je nog geen contact met mij had opgenomen.
Ik heb dipkip leren kennen als zeer integer persoon. En ik denk dat ze juist daarom in het topic heeft gevraagd wat te doen. De teleurstelling begrijp ik wel, zeker na jouw reactie. Ook het feit dat je het nu niet netjes wil oplossen omdat je beledigd bent, werkt niet bepaald in je voordeel. Ik zou dan ook zeker geen zaken meer met je doen, dat mag uiteraard ieder voor zich bepalen, maar in die zin ben ik wel blij dat het hier is uitgevochten.quote:Dat, gecombineerd met het klagen over het betaalde bedrag. Ongeacht hoeveel je betaald hebt, het hoort in orde te zijn. Dus als iemand dit soort dingen zegt die overduidelijk niet waar zijn en dan opzichtig gaat klagen dat ie "een boel geld" heeft betaald, dan vraag ik me af of ik niet gewoon in de zeik genomen word met het doel om geld terug te krijgen.
Had je gewoon een PW gestuurd ipv hier eerst te gaan zitten klagen (om vervolgens te zeggen dat je niet van plan was te klagen - beetje tegenstrijdig), dan had je allang je geld terug gehad. Op dit moment twijfel ik, aan de ene kant vind ik je de moeite niet waard en wil ik niet dat mensen hier denken dat ik onbetrouwbaar ben, aan de andere kant vind ik dat ik wel gek zou zijn om me eerst zo door je te laten behandelen en je dan nog geld op de koop toe te geven. Laatste keer dat ik op m'n voordeur keek, hing er nl. geen naambordje met D. Eurmat.
Ik heb een the comforter sp gekregenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Geen pakketje. Dan maar een saaie fructisdouche
.
Een proefje is lief, maar je hebt gister al een pakketje naar me verstuurd, ik moet niet te happig worden :p.
Dude. Hoe kan je the comforter nou niet lekker vinden?!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb een the comforter sp gekregenals je die van me overneemt stuur ik een proefje mee? Mag ook volgende maand ofzo, hij loopt niet weg
gaar bubblegumgeurspul.
Maar je hebt mn envelop niet gehad? Wat raarzal toch niet alsnog gedoe komen dat ie te breed is voor de brievenbus oid
Snow Fairyquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:31 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet meer. Daarom zit ik nooit meer in deze reeks ook - heb toch alleen maar geld voor m'n standaarddingen als i love juicy e.d. en af en toe eens een douchegelletje. Je wordt hier altijd veel te kooplustig.
Over douchegel, dat lelijke roze geval wat je een tijdje geleden gratis kreeg, wat een lucht. Maar laat me raden, jij vond het lekker en hebt inmiddels het hele huis ermee gesopt en je huisdieren ermee gewassen?
[..]
Ik bestel nu ongeveer eens in de drie maanden de noodzakelijke producten vanuit Engeland. Dus voor mij is dat I love juicy, veganese, herbalism en imperialis. En dan doe ik er weleens wat extra bij, een lippenbalsem of een douchegel, of ik probeer eens een andere shampoo, maar ik maak het niet te gek. Minder dan 100 euro in ieder geval.
Jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:54 schreef Mirjam het volgende:
die grapefruit douchegel van de bodyshop is echt megalekker idd
en ze zijn nu maar 5 euro
Cape, checkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:52 schreef Dipkip het volgende:
Wat doe je dan Clums?
*stelt zich Clums voor met paars capeje*
Gorgeous is heerlijk!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef YPPY het volgende:
miss_d, ontzettend bedankt! Echt lief van je, ik was zo verrast, ik heb als cadeautje voor mezelf 2x gorgeous gesmeerd vandaag.
Nou maar als ze niet verdoofd zijn gaan ze zo vervelend wiebelen en dan gaan ze misschien alsnog wel dood dus dan red je straks best wel levens toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Cape, check. Hip blauw pak, check
. M'n eigen themesong, check
.
Ja, nee, ik ben anesthesiemedewerker in opleiding. Ik assisteer momenteel zeg maar de mensen die de mensen die levens redden assisteren.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Dammit, morgen als ik de OK oploop moét ik echt een begeleidende themesong neuriën.
Ik denk A-team. A van anesthesie, jeweets. Dun dun dunduun, dududuuuuun dudududududuuuuuun, duun duduun duduuun.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Dammit, morgen als ik de OK oploop moét ik echt een begeleidende themesong neuriën.
Precies, preciesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou maar als ze niet verdoofd zijn gaan ze zo vervelend wiebelen en dan gaan ze misschien alsnog wel dood dus dan red je straks best wel levens toch?
En dan struikelen en met m'n gezicht vól in een open buikwond pleuren terwijl ik m'n cape om me heen sla.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk A-team. A van anesthesie, jeweets. Dun dun dunduun, dududuuuuun dudududududuuuuuun, duun duduun duduuun.
Ik heb het via ebay gekocht en nu dan 2 blikjes gekregen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Gorgeous is heerlijk!
Maar zo duur.
*ril*quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
En dan struikelen en met m'n gezicht vól in een open buikwond pleuren terwijl ik m'n cape om me heen sla.
Cape, superhero-attributen, sudokuboekjes, you name it.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
*ril*
Sinds ze bij mij wat vergeten zijn, heb ik me altijd afgevraagd hoe medische fouten ontstaan. Maar capes had ik niet in overweging genomen. *peinst*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |