Welkom in één van de kramen van de Asielactie Vlooienmarkt!
Momenteel loopt in F&F de Asielactie voor de Stichting Dierenthuis, waar dieren die kansloos zijn voor adoptie in asiels een permanent plaatsje krijgen en liefdevol worden verzorgd. Het lopende topic vind je HIER. De opbrengst (excl. verzendkosten) van deze Vlooienmarkt, waar deze kraam een onderdeel van is, komt geheel ten goede aan deze actie.Komt u binnen, kijk rustig rond en schroom niet om vragen te stellen. Dat kan in dit topic of via PB.
Lush Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch, Maastricht en Den Haag.
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is ZEER VERSLAVEND!
![]()
Ook hier op Fok zijn we er enthousiast over, de reeks beslaat al 158 topics. Meest recente topic:
Lush #158 'Nee, dit is écht de laatste keer dat ik bestel!' Vraagprijzen zijn richtprijzen en exclusief verzendkosten. Hoger bieden mag altijd voor Dierenthuis! Vrijwel alles kan per brievenbuspost verzonden worden. BBSen en ballistics (beiden badprodukten) zal ik dan wel moeten verkruimelen.
Ik laat dit topic open tot morgenmiddag (maandag) 12.00 uur. Tot die tijd kan iedereen biedingen uitbrengen op de produkten (muv de proefjesenvelop, dat is een vaste prijs). De hoogste bieder op dat moment krijgt het produkt.Na maandag 10 augustus 12.00 uur is alles uiteraard nog te koop maar dan hanteer ik de prijzen, zoals genoemd in de OP. Maar er mag altijd meer betaald worden.
VERKOCHTquote:
Regulier
1) Honey I washed the Kids (zeep) - 100 gram: 2 euro Verkocht aan Mirjam!
2) Ultra bland (gezichtsreiniger) – 10 gram: 3 euro Verkocht aan Ikdenkkris!
3) Paradise regained (gezichtscreme) – 10 gram: 3 euro verkocht aan Pagan/Strega!
4) Uluru ballistic : 3 euro Verkocht aan Dipkip!
Kerst
5) Angels Delight (zeep) - 100 gram: 3 euro Verkocht aan Pagan/Strega!
6) Candy Cane BBS : 3 euro Verkocht aan oh-oh!
7)
Christmas Kisses BBS : 3 euro
8)
Frothy the Snowman BBS : 3 euro
9) Christmas Party BBS (Een roze zoete verwennerij. Met slingers!) : 3 euro
10) Santa Moritz BBS (Ruikt naar patchouli en wierook) : 3 euro Verkocht aan Dipkip!
11) Silver Cloud ballistic : 3 euro Verkocht aan HaveANiceDay!
Discons (niet meer in de winkels te krijgen)
12) Happy soap – 50 gram: 1,50 euro Verkocht aan Miracle Drug!
13)
Skin sin (bodylotion) – 250 gram (pakketpost) : 12 euro
14)
Haagenbath ballistic (2 maal) : 3 euro per stuk
Proefjesenveloppen! Uitverkocht15) Voor 6,76 krijg je een envelop waarin ongeveer 100 gram aan proefjes zit van Lush. Deze proefjes (10-20 gram per stuk, afhankelijk van de aard van het produkt) variëren van zeep, shampoo, gezichtsverzorging, bad- en doucheprodukten. Er zit altijd een speciaal produkt bij wat maar tijdelijk verkrijgbaar was. En natuurlijk zorg ik dat je voldoende produkt hebt om het minimaal 1 keer te testen.
Let op: deze prijs (6,76) is INCLUSIEF verzendkosten. Geef even aan of je een douche of bad hebt. Wegens overweldigend succes nog maar één envelop verkrijgbaar. M'n stash raakt op.
En ik wil iedereen een mooie envelop sturen. Kijk ook eens in mijn andere kraampjes:
[Asielactie] Van chicklit tot SF: Boeken! [Asielactie] Kittens knuffen voor Dierenthuis! Algemeen: alle artikelen zijn af te halen in Weert of worden verstuurd per post. Indien niet anders vermeld is het brievenbuspost. Via PB geef ik je dan de verzendkosten door. Als je meerdere zaken uit mijn kraampje koopt kunnen we vast een leuk prijsje afspreken.
VERKOCHTZIT ER NIETS VOOR JE BIJ, maar wil je toch onze actie voor Dierenthuis steunen, koop dan een symbolische hotdog (en groen kleurtje voor je FOK!-nick t/m 12 september en tagje!) in deze kraam voor ¤ 5,00!
PM me dan even met als onderwerp HOTDOG en je krijgt het rekeningnummer terug!
[ Bericht 3% gewijzigd door rene90 op 13-08-2009 16:21:59 ]