quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
Alison Lapper – Eigenhandig
8,50 geboden!
Dat was ook echt een leuk boek vond ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
Ik vind het gewoon jammer dat ik De Hufter op het Witte Paard al heb gelezen!
Daarom bied ik hierbij op een boek voor Heer Greys:
Jack Vance – De wilde vaart, 10 euro geboden!
Het hele pakketje voor € 30quote:1) Ildiko von Kürthy – De hufter op het witte paard 5 euro
2) Cindy Garner – Daarom zijn mannen zo lachwekkend 5 euro
3) Div, auteurs – Inpakken en wegwezen 1996 (vakantieverhalen door diverse bekende auteurs) 3 euro
4) Div. auteurs – Nog verder van huis, verhalen vol vakantiepech 3 euro
5)Paul Sussman – Dood door spaghetti (bizarre en waargebeurde verhalen) 5 euro
6) Judith Holder – Een beetje meid heeft geen leeftijd (grumpy old women) 7,50 euro
quote:
Owja, dat was ook zo; ik kan niet rekenenquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:11 schreef Cat22 het volgende:
Normaal krijg je korting als je meerdere artikelen bestelt.
*noteert*
Zal ik er maar 28,50 van maken dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja, dat was ook zo; ik kan niet rekenen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:32 schreef ElisaB het volgende:
Nee hoor, � 30 is prima (� 1,50 voor de doos)
Mocht ik de gelukkige winnaar zijn, dan mag je ze zonder porto op de post gooien (ik heb een antwoordnummer)quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:46 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Kom je niet naar de uitreiking? Anders kan ik ze je daar geven.
Je komt toch de 12e?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mocht ik de gelukkige winnaar zijn, dan mag je ze zonder porto op de post gooien (ik heb een antwoordnummer)
In dit topic heb ik geen biedtermijn gesteld zag ik, dus wat mij betreft is de koop beklonken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Cat, laat je me weten per PM wanneer het bieden is gesloten en of ik geld kan gaan overmaken aan je?
De kans is zeer groot dat ik er de 12e gewoon bij ben heurquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik geef deze een klein schopje voor de boekenmonsters.
Elisa: super van die verzendkosten! Maar kom je de 12e dan niet?![]()
Ja, da's een handige move van ons tweetjes. Jij betaalt mij en ik betaal jou. Hoezo recessie: wij houden de economie persoonlijk draaiende!quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
10 euro voor het Geheugenspel!
Ik dacht dat ik compleet was na Het Veilge Huis...niet dus![]()
Nicci French
Jep, zal het zo ff over maken, maar het boek mag je de 12e wel meenemen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij is van jou!
Kan hij morgen mooi mee met de vlop. Je hebt mijn rekeningnummer nog?
Dipkip:
Ook prima.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep, zal het zo ff over maken, maar het boek mag je de 12e wel meenemen.
Ik heb um al gelezen, maar ik had um nog niet zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |