Welkom in één van de kramen van de Asielactie Vlooienmarkt!
Momenteel loopt in F&F de Asielactie voor de Stichting Dierenthuis, waar dieren die kansloos zijn voor adoptie in asiels een permanent plaatsje krijgen en liefdevol worden verzorgd. Het lopende topic vind je HIER. De opbrengst (excl. verzendkosten) van deze Vlooienmarkt, waar deze kraam een onderdeel van is, komt geheel ten goede aan deze actie.Komt u binnen, kijk rustig rond en schroom niet om vragen te stellen. Dat kan in dit topic of via PB.
Vraagprijzen zijn richtprijzen en exclusief verzendkosten. Hoger bieden mag altijd voor Dierenthuis!
1) Olie- en azijnstel ongebruikt in de verpakking (pakketpost) 3 euro
![]()
2) Zilvergrijs bewerkt retro shirt 'glamour'. Nooit gedragen, niet echt mijn stijl. Het is unisize. Mij (maat 44) past het prima. Door de lintjes aan de achterkant is het model aan jouw figuur aan te passen. 10 euro.
Voorkant
![]()
Achterkant
![]()
Detail van de mouw: de kleur komt hier niet goed uit, in het echt is het donkergrijs.
![]()
3) Knuffelsessies met kittens (Vraagprijs 5 euro)
Op dit moment ben ik pleegmoeder via
Stichting Redcat en heb ik een nestje van
drie kittens in huis. Ze zijn nu 3 weken oud. Over een paar weken gaan ze naar hun nieuwe baasjes, maar voor die tijd willen ze graag meewerken aan het goede doel.
Let wel: deze dienst is alleen bij mij thuis (Weert) te gebruiken tegen contante betaling. De kittens vertrekken rond 12 september. Een afspraak maken we uiteraard in goed overleg. De kittens hebben inmiddels allemaal baasjes dus zijn niet te koop.
Wil je met mij en mijn broer en zus komen knuffelen en spelen? ![]()
Kijk ook eens in mijn andere kraampjes:
[Asielactie] Van chicklit tot SF: Boeken! [Asielactie] Get naked! Lush! Lush! Lush!Algemeen: alle artikelen zijn af te halen in Weert of worden verstuurd per post. Indien niet anders vermeld is het brievenbuspost. Via PB geef ik je dan de verzendkosten door. Als je meerdere zaken uit mijn kraampje koopt kunnen we vast een leuk prijsje afspreken.
ZIT ER NIETS VOOR JE BIJ, maar wil je toch onze actie voor Dierenthuis steunen, koop dan een symbolische hotdog (en groen kleurtje voor je FOK!-nick t/m 12 september en tagje!) in deze kraam voor ¤ 5,00!
PM me dan even met als onderwerp HOTDOG en je krijgt het rekeningnummer terug!