quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:36 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]niet zo groot heur
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaonderweg naar jpop. Ik was aan het fietsen en reed zo de geul van de spoorwegovergang in
En ik had nog niks gedronken
Same here. Ze hadden godverdomme mijn afgekeurd. Hoerenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:37 schreef Ynske het volgende:
Q, doppen zijn nog niet binnen, normale levertijd langer als een week
ze gaan vandaag even bellen om na te vragen of ze uiterlijk zaterdag op locatie hier zijn
Ik was weer begonnen met bijtenquote:
Dit wil ik in m'n sigquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:38 schreef Qwea het volgende:
Ik was aan het fietsen en reed zo de geul van de spoorwegovergang in![]()
Zodra het hard of sterk word ben je wel ineens het vrouwtjequote:
quote:
INKOPPERTJE!quote:
Nee, mijn foon had ik vakkundig thuis gelaten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit wil ik in m'n sig
Zat je toen ook te posten op FB?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, mijn foon had ik vakkundig thuis gelaten.
Het was echt "Lalalala. MO HET WAAIT ALS EEN MOFO JONGEN... En.....BAM"
":{Dafuq?"
Mo :!!!
![]()
Hahaha, ik zie Mo al voorbij fietsen op het moment dat jij in die geul ligtquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, mijn foon had ik vakkundig thuis gelaten.
Het was echt "Lalalala. MO HET WAAIT ALS EEN MOFO JONGEN... En.....BAM"
":{Dafuq?"
Mo :!!!
![]()
Guinness is gewoon goor. Prima hoor om een biertje te tikken met 12% erin. Of sterke drank (Bacardi 151quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zodra het hard of sterk word ben je wel ineens het vrouwtje
de afdrukkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here. Ze hadden godverdomme mijn afgekeurd. Hoeren
Haal die doppen uit je oren danquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
de afdrukken
das klote, hier waren er 3 gemaakt misschien dat dat scheelde
wanneer heb je dat dan gehoord? daar heb ik niets van gehoord
Ik heb fakking naar Comfoor zelf gebeldquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
de afdrukken
das klote, hier waren er 3 gemaakt misschien dat dat scheelde
wanneer heb je dat dan gehoord? daar heb ik niets van gehoord
lekker is dat, hier stond niets in t systeem, dus hoop dat t dan goed isquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb fakking naar Comfoor zelf gebeldEn daar zeiden ze dat. En beter horen had een mail gehad erover, maar die hebben mij niks laten weten
Gerda Smitquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
Nee maar wtf, waar kan nou al die post van Qwea blijven dan? Wat doen ze in hemelsnaam bij de post daar?Boeken, plaatjes, alles is weg!
Ja ook datquote:
mail... waarquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea heb je nog een reactie van je moeder gekregen over je mail? Ik heb gisteravond bijgelezen, maar er was nog geen nieuws toch?
Jawel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea heb je nog een reactie van je moeder gekregen over je mail? Ik heb gisteravond bijgelezen, maar er was nog geen nieuws toch?
Was that all?quote:
Hoop ik ook voor jequote:Op donderdag 21 juni 2012 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker is dat, hier stond niets in t systeem, dus hoop dat t dan goed is
Halllo mevrouw Smit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
Nee maar wtf, waar kan nou al die post van Qwea blijven dan? Wat doen ze in hemelsnaam bij de post daar?Boeken, plaatjes, alles is weg!
en je gaat niet naar het verkeerde adresquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik blijf tenminste op de fiets zitten Qweejaa
Bwoehahaquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:51 schreef Qwea het volgende:
ooh en ik had nog een mooie faal. Had een meet Zaterdag, en moest in heemskerk zijn. En dat wist ik want 300 pm's en ik ben er al eens eerder geweest.
Dus ik bel op : JAAAA IK BEN ER! Doe es open, ik sta voor je deur
-Ehm, nee hoor. Ik sta nu voor de deur
"Ehm, ik sta toch echt voor je deur"
-Ehm, nee hoor
Blablabla
Stond ik op hetzelfde adres in Haarlem, doet er een oude vrouw in ene open
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:51 schreef Qwea het volgende:
ooh en ik had nog een mooie faal. Had een meet Zaterdag, en moest in heemskerk zijn. En dat wist ik want 300 pm's en ik ben er al eens eerder geweest.
Dus ik bel op : JAAAA IK BEN ER! Doe es open, ik sta voor je deur
-Ehm, nee hoor. Ik sta nu voor de deur
"Ehm, ik sta toch echt voor je deur"
-Ehm, nee hoor
Blablabla
Stond ik op hetzelfde adres in Haarlem, doet er een oude vrouw in ene open
Echt, wat een faalquote:
Ooh jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:54 schreef Muis006 het volgende:
En toen reden we van IKEA naar Shabu en gingen we ook na 25 meter al verkeerd
Misschien is het een schiftingsvraag?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik wil een hema bon winnen maar ik kan echt nergens het antwoord vinden op de vraag Hoeveel Le Lapin fluitketels zijn er in 2011 in de Benelux verkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |