quote:Op maandag 11 maart 2013 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Elke limburger is er 1 te veel....
Jij bent tijdje in Wijk geweest dus jou gedoog ik.quote:
Je weet dat ik ook naar de film kom morgen heh?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga jij lekker met je mini spelenquote:
met mij ook maar dat mag niemand wetenquote:
Jij en welk leger? Ik zet mijn Venlo's turk in als beveiliger, inclusief turkenmobielquote:Op maandag 11 maart 2013 21:23 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Je weet dat ik ook naar de film kom morgen heh?
quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je weet dat ik vanuit mand ook kan posten?
dat deed ik ook tochquote:
Heb ik jou gezien de vorige keer? Heb er echt geen idee meer vanquote:
quote:
Begin maar te likken dan.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:23 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hier kunnen er nooit teveel van zijn..
[..]
Mag ik dan vragen, waarde vrouw, wat u meer ligt? Snapt u mijn hart is nogal gebroken.... En ik moet even praten over iets.Met iemand, die mijn wonden kan helen, anders moet ik ze likken.
aah ok, das ook niet makkelijkquote:Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
met mij ook maar dat mag niemand weten
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
met mij ook maar dat mag niemand weten
Hmm, was vroeg vanmorgen, vaagheidquote:
nee ik zat op mijn werk tot 23 toen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ik jou gezien de vorige keer? Heb er echt geen idee meer van
Ik en nog een Limburgse baas van kaliber.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij en welk leger? Ik zet mijn Venlo's turk in als beveiliger, inclusief turkenmobiel
Dit had ik al voorzien, maar het likken van je eigen wonden is nogal baas. Je moet dat zien als een ware mannelijke man, die zijn hart pakt het likt, de viezigheid ervan af klopt en het terug in zijn borstkast zet. Over mannelijkheid gesproken, wat vind jij iets dat echt mannelijk is?quote:
vaagheidquote:
Ik had daarnet een dame van jouw werk aan de telefoon, ze heeft me een goede deal bezorgdquote:Op maandag 11 maart 2013 21:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee ik zat op mijn werk tot 23 toen.
Heb een 24/7 baan dus ben er vaak niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |