Heb je wat te doen morgenavond?quote:
Lang verhaal, je doet alsof ik lang van stof ben. Wat zeg je ervan als we eens samen gaan genieten van een diepgaand gesprek over het leven, en hoe wij mensen in deze maatschappij in het leven staan?quote:
is ook druk en gezelligquote:
Ja dan gaan we daten, dus hup wegwezen meneer Modquote:
Ja, en nee niet Ozquote:
Heej Klonkquote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Klonk het volgende:
Gaan we een beetje gezellig doen of moet ik hier weer mee komen posten om jullie uit elkaar te houden...
Je mag best meeposten hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Klonk het volgende:
Gaan we een beetje gezellig doen of moet ik hier weer mee komen posten om jullie uit elkaar te houden...
appeltjequote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Klonk het volgende:
Het is al opgelost.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Klonk het volgende:
het is natuurlijk ook wel iets cruciaals in ons bestaanquote:Op maandag 11 maart 2013 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Aangezien het de vorige keer wel op een normale manier werd gezegd kan ik me er wel iets bij voorstellen.
Ga je mee naar de bios?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja dan gaan we daten, dus hup wegwezen meneer Mod
quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja dan gaan we daten, dus hup wegwezen meneer Mod
teveelquote:Op maandag 11 maart 2013 21:22 schreef Speedo-drager het volgende:
Hoeveel Limburgers zitten hier eigenlijk?
Nee, saai.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Lang verhaal, je doet alsof ik lang van stof ben. Wat zeg je ervan als we eens samen gaan genieten van een diepgaand gesprek over het leven, en hoe wij mensen in deze maatschappij in het leven staan?
Elke limburger is er 1 te veel....quote:Op maandag 11 maart 2013 21:22 schreef Speedo-drager het volgende:
Hoeveel Limburgers zitten hier eigenlijk?
nee met bloedende ICD mijn kaart ingeleverd ivm schoolwerk.quote:
quote:
kut en met jou?quote:
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 11 maart 2013 21:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is natuurlijk ook wel iets cruciaals in ons bestaan
Hier kunnen er nooit teveel van zijn..quote:
Mag ik dan vragen, waarde vrouw, wat u meer ligt? Snapt u mijn hart is nogal gebroken.... En ik moet even praten over iets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |