Jawel hoor, dipkips vraag is: zal ik pm-en? Ik snap heel goed dat ze dat nog niet gedaan heeft dan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:42 schreef Maeghan het volgende:
Niet met je eens. Ik vind dat je de suggestie wekt dat ik gedaan heb of ik geen geld had om je meer geld afhandig te maken/niet terug te hoeven betalen. Daarnaast wek je bij iedereen in dit topic dus de indruk dat ze bij mij niks moeten kopen omdat ik slechte spullen stuur, terwijl aan de reacties van anderen te merken is dat ze niet hadden begrepen dat je nog geen contact met mij had opgenomen.
Ik heb dipkip leren kennen als zeer integer persoon. En ik denk dat ze juist daarom in het topic heeft gevraagd wat te doen. De teleurstelling begrijp ik wel, zeker na jouw reactie. Ook het feit dat je het nu niet netjes wil oplossen omdat je beledigd bent, werkt niet bepaald in je voordeel. Ik zou dan ook zeker geen zaken meer met je doen, dat mag uiteraard ieder voor zich bepalen, maar in die zin ben ik wel blij dat het hier is uitgevochten.quote:Dat, gecombineerd met het klagen over het betaalde bedrag. Ongeacht hoeveel je betaald hebt, het hoort in orde te zijn. Dus als iemand dit soort dingen zegt die overduidelijk niet waar zijn en dan opzichtig gaat klagen dat ie "een boel geld" heeft betaald, dan vraag ik me af of ik niet gewoon in de zeik genomen word met het doel om geld terug te krijgen.
Had je gewoon een PW gestuurd ipv hier eerst te gaan zitten klagen (om vervolgens te zeggen dat je niet van plan was te klagen - beetje tegenstrijdig), dan had je allang je geld terug gehad. Op dit moment twijfel ik, aan de ene kant vind ik je de moeite niet waard en wil ik niet dat mensen hier denken dat ik onbetrouwbaar ben, aan de andere kant vind ik dat ik wel gek zou zijn om me eerst zo door je te laten behandelen en je dan nog geld op de koop toe te geven. Laatste keer dat ik op m'n voordeur keek, hing er nl. geen naambordje met D. Eurmat.
Ik heb een the comforter sp gekregenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Geen pakketje. Dan maar een saaie fructisdouche
.
Een proefje is lief, maar je hebt gister al een pakketje naar me verstuurd, ik moet niet te happig worden :p.
Dude. Hoe kan je the comforter nou niet lekker vinden?!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb een the comforter sp gekregenals je die van me overneemt stuur ik een proefje mee? Mag ook volgende maand ofzo, hij loopt niet weg
gaar bubblegumgeurspul.
Maar je hebt mn envelop niet gehad? Wat raarzal toch niet alsnog gedoe komen dat ie te breed is voor de brievenbus oid
Snow Fairyquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:31 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet meer. Daarom zit ik nooit meer in deze reeks ook - heb toch alleen maar geld voor m'n standaarddingen als i love juicy e.d. en af en toe eens een douchegelletje. Je wordt hier altijd veel te kooplustig.
Over douchegel, dat lelijke roze geval wat je een tijdje geleden gratis kreeg, wat een lucht. Maar laat me raden, jij vond het lekker en hebt inmiddels het hele huis ermee gesopt en je huisdieren ermee gewassen?
[..]
Ik bestel nu ongeveer eens in de drie maanden de noodzakelijke producten vanuit Engeland. Dus voor mij is dat I love juicy, veganese, herbalism en imperialis. En dan doe ik er weleens wat extra bij, een lippenbalsem of een douchegel, of ik probeer eens een andere shampoo, maar ik maak het niet te gek. Minder dan 100 euro in ieder geval.
Jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:54 schreef Mirjam het volgende:
die grapefruit douchegel van de bodyshop is echt megalekker idd
en ze zijn nu maar 5 euro
Cape, checkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:52 schreef Dipkip het volgende:
Wat doe je dan Clums?
*stelt zich Clums voor met paars capeje*
Gorgeous is heerlijk!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef YPPY het volgende:
miss_d, ontzettend bedankt! Echt lief van je, ik was zo verrast, ik heb als cadeautje voor mezelf 2x gorgeous gesmeerd vandaag.
Nou maar als ze niet verdoofd zijn gaan ze zo vervelend wiebelen en dan gaan ze misschien alsnog wel dood dus dan red je straks best wel levens toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Cape, check. Hip blauw pak, check
. M'n eigen themesong, check
.
Ja, nee, ik ben anesthesiemedewerker in opleiding. Ik assisteer momenteel zeg maar de mensen die de mensen die levens redden assisteren.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Dammit, morgen als ik de OK oploop moét ik echt een begeleidende themesong neuriën.
Ik denk A-team. A van anesthesie, jeweets. Dun dun dunduun, dududuuuuun dudududududuuuuuun, duun duduun duduuun.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Dammit, morgen als ik de OK oploop moét ik echt een begeleidende themesong neuriën.
Precies, preciesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou maar als ze niet verdoofd zijn gaan ze zo vervelend wiebelen en dan gaan ze misschien alsnog wel dood dus dan red je straks best wel levens toch?
En dan struikelen en met m'n gezicht vól in een open buikwond pleuren terwijl ik m'n cape om me heen sla.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk A-team. A van anesthesie, jeweets. Dun dun dunduun, dududuuuuun dudududududuuuuuun, duun duduun duduuun.
Ik heb het via ebay gekocht en nu dan 2 blikjes gekregen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Gorgeous is heerlijk!
Maar zo duur.
*ril*quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
En dan struikelen en met m'n gezicht vól in een open buikwond pleuren terwijl ik m'n cape om me heen sla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |