ik hoop hiermee de party op te wekken, net zoals je onder de douche moet gaan staan als je wil dat de postbode je pakket komt bezorgenquote:
Ohh, dankje voor de tipquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:25 schreef Cat22 het volgende:
Hier waren we!![]()
Morgenmiddag begint in V&A de vlooienmarkt voor het goede doel: Stichting Dierenthuis.
Ik ga onder andere Lush verkopen: vooral discons en kerst.![]()
De markt opent om 14.00 uur.
Ja ik heb hem ook besteld voor de volume.. H'Suan Wen Hua haarmasker is echt een wondermiddel wat dat betreft, vandaar dat ik Big ook eens wilde proberenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:48 schreef shmoopy het volgende:
Miracle, Big is mij enorm meegevallen. Ik heb droog krullerig haar, en dacht dat deze niet geschikt voor mij zou zijn, maar heb een proefje gevraagd en uitgeprobeerd. Vooooluuumeeee!
Ik ga deze dan ook afwisselen met de Tricho.
Dream Cream vind ik wat gewoontjes, een beetje ouwewijverig ruiken en was net even te vettig vor mij.
Dankjequote:
Ja, ik bedoelde idd American Cream.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja ik heb hem ook besteld voor de volume.. H'Suan Wen Hua haarmasker is echt een wondermiddel wat dat betreft, vandaar dat ik Big ook eens wilde proberen![]()
Dream Cream of American Cream..? Dream Cream is bodylotion toch? Maar gebruik je dan nog conditioner na Big of doe je dan juist weer de werking teniet? Ik kreeg van Reincarnate vreselijk droog haar, en moest dan nog een hele kwak conditioner erin gooien.
Ik zal weleens kijken+ruiken in de winkel van de weekquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde idd American Cream.
En ik moet altijd een conditioner na het wassen doen, anders gaat mijn haar gillen van stroefheid.
Ik heb Coolaulin, dat is eigenlijk de 'droogste' conditioner die ik ooit heb gebruikt, maar m'n haar zit er goed mee.
Dat H'Suan Wen haarmasker, wordt de boel daar niet slap van? Want ik wil dat graag eens proberen, maar d'r mot wel een beetje volume in.
Ook hier -> [Asielactie] Etsje van kittens, Lush en DVD's !!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:08 schreef Cat22 het volgende:
Dames: [Asielactie] Get naked! Lush! Lush! Lush!![]()
Lush te koop voor het goede doel.
Gelijk woensdag al, toen bekend werd dat de actie erop stond (wat ruikt vanilla dee-lite lekker zegquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:24 schreef oh-oh het volgende:Wat leuk van die chauffeur!
Wanneer had jij besteld?
Ik hoop dat ik dr hier ook vandaag of morgen een aan de deur heb!
Weet je welke vlop er nog onder een stelletje postzegel-restanten lag toen ik thuiskwam nadat ik een hele lading had gedropt? De jouwe.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Gelijk woensdag al, toen bekend werd dat de actie erop stond (wat ruikt vanilla dee-lite lekker zeg). Het was een risico omdat ik dus een paar dagen wegga, dus ik ben blij dat ik nog thuis was
Oh ja, happy komt ook nog naar mij toequote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je welke vlop er nog onder een stelletje postzegel-restanten lag toen ik thuiskwam nadat ik een hele lading had gedropt? De jouwe.Vanavond gaat hij op de bus! Moet nog lukken vóór de lichting.
Ik emailde ze vanmorgen zo van goh is er al een code voor mn twee orders? Toen werd er aangebeld met één doos. Een paar uur later werd ik terug gemaild met de code van die doos, en de mededeling dat de andere waarschijnlijk morgen wordt verzondenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Jouw vrijdag bestelde order is er al dipkip?dan heb ik goede hoop voor morgen (donderdagavond besteld(
Oh zondequote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:20 schreef Dipkip het volgende:
Clumsy, je godiva is nat en in stukjes hier aangekomenik ga emailen voor een nieuwe.
Wat voor soort dingen wil je voor je vriendin, en heeft ze beschikking over een bad? En wat wil je ongeveer uitgeven?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:24 schreef Armoed het volgende:
Ik wil iets voor mijn vriendin kopen/bestellen maar weet er helemaal niets vanaf. Natuurlijk hangt het veel af van persoonlijke voorkeur etc. maar is er geen surefire iets wat bijna altijd goed is?
Ja juist dat sentimentele doet 't 'm denk ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:20 schreef Dipkip het volgende:
Wat je daar toch lekker aan vindt... Gek hubba bubba luchtje....
Ik rook nog uren naar godiva nadat ik die natte shampoobar had vastgehad, vond het eigenlijk best lekker ruiken terwijl ik FF niet lekker vind![]()
Ga morgen emailen, moet ff foto uploaden.
Beschikking over een bad ja en zolang het niet abnormaal duur is maakt prijs niet uit.quote:Wat voor soort dingen wil je voor je vriendin, en heeft ze beschikking over een bad? En wat wil je ongeveer uitgeven?
Als je voor een leuk prijsje wat dingetjes wil proberen zou je in mijn kraampje voor het goede doel kunnen kijken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:52 schreef Armoed het volgende:
[..]
Beschikking over een bad ja en zolang het niet abnormaal duur is maakt prijs niet uit.
Denk je dat ze voor roze, bloemetjes & glittertjes gaat of is haar smaak meer wat stoerder qua geuren & kleuren?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:52 schreef Armoed het volgende:
Beschikking over een bad ja en zolang het niet abnormaal duur is maakt prijs niet uit.
Oh nou fijn toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:54 schreef Dipkip het volgende:
Ik kreeg mn aqua marina trouwens in een zwart potje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |