abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71691054
Héle lange lijst besteld pff van mij mogen ze de party nog wel ff uitstellen, deed weer flink pijn aan de bankrekening...
pi_71691372
Tis ook nooit goed, hé?

Ik heb trouwens een oplossing voor de verjaardagsbestelling bedacht.
De bestelling komt natuurlijk al in augustus binnen, dan checkt meneer shmoop of alles klopt, pakt het weer keurig in en zet het weg tot ik eind september geheel verrast bij het ontbijt m'n pakketje open maak.
Dit om te voorkomen dat ik er een maand later achter kom dat er misschien iets mis is gegaan.

Zin an!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_71705127
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:48 schreef shmoopy het volgende:
Tis ook nooit goed, hé?
ik hoop hiermee de party op te wekken, net zoals je onder de douche moet gaan staan als je wil dat de postbode je pakket komt bezorgen
  † In Memoriam † zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:08:14 #104
43556 miss_dynastie
pi_71705241
Party, party? Is er eindelijk een datum in zicht?
pi_71705906
Ik fietste vanmorgen op mn gemakje naar de Hema, toen ik ineens een DHL busje zag rijden. De vorige bestelling kwam ook al na 3 dagen dus het zou zomaar kunnen, dacht ik bij mezelf. Ik wilde hem heel even tegenhouden en vragen of hij wat voor mij had maar dat leek me gezien zn snelheid nogal gevaarlijk

Ik gauw mn boodschapjes doen en naar huis, alwaar ik nu, uren later, nog steeds hoop dat hij toch mijn pakje heeft en nog langskomt.

Nu ik toch aan het posten ben.. zou American Cream wat zijn als conditioner ism met Big? Ik heb allebei nog nooit gebruikt (Big is onderweg, AC zou ik vrijdag in Engeland kunnen kopen), dus geen idee of dat wat is.

Ik vind brazened honey trouwens een walgelijk masker, Stinkt, smeert niet lekker
pi_71711055
Hier waren we!

Morgenmiddag begint in V&A de vlooienmarkt voor het goede doel: Stichting Dierenthuis.
Ik ga onder andere Lush verkopen: vooral discons en kerst.

De markt opent om 14.00 uur.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71711490
Miracle, Big is mij enorm meegevallen. Ik heb droog krullerig haar, en dacht dat deze niet geschikt voor mij zou zijn, maar heb een proefje gevraagd en uitgeprobeerd. Vooooluuumeeee!
Ik ga deze dan ook afwisselen met de Tricho.
Dream Cream vind ik wat gewoontjes, een beetje ouwewijverig ruiken en was net even te vettig vor mij.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:54:46 #108
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_71712730
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:25 schreef Cat22 het volgende:
Hier waren we!

Morgenmiddag begint in V&A de vlooienmarkt voor het goede doel: Stichting Dierenthuis.
Ik ga onder andere Lush verkopen: vooral discons en kerst.

De markt opent om 14.00 uur.
Ohh, dankje voor de tip

Ik heb me vandaag weer eens in e Lush in Brussel gewaagd.
Ik wilde die groene sugar scrub hebben. Ook wel " scratch" genaamd.
Toen ik eentje gevonden had zat ereen dikke wesp op.
Maar gelukkig een wesploze gevonden.
Toen 15 minuten in de rij mogen staan omdat iedereen met een vol mandje eerst mocht en blijkbaar bij elk product nog uitleg werd gegeven.
Als tester kreeg ik er een Baby face bij. Nog geen idee wat het is, maar het ruikt lekker.
En een Nederlandstalig Lush krantje. De meneer aan de kassa had denk ik door dat Frans niet echt m'n moedertaal was
pi_71713158
Baby face is een gezichtsreiniger.
pi_71713741
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:48 schreef shmoopy het volgende:
Miracle, Big is mij enorm meegevallen. Ik heb droog krullerig haar, en dacht dat deze niet geschikt voor mij zou zijn, maar heb een proefje gevraagd en uitgeprobeerd. Vooooluuumeeee!
Ik ga deze dan ook afwisselen met de Tricho.
Dream Cream vind ik wat gewoontjes, een beetje ouwewijverig ruiken en was net even te vettig vor mij.
Ja ik heb hem ook besteld voor de volume.. H'Suan Wen Hua haarmasker is echt een wondermiddel wat dat betreft, vandaar dat ik Big ook eens wilde proberen
Dream Cream of American Cream..? Dream Cream is bodylotion toch? Maar gebruik je dan nog conditioner na Big of doe je dan juist weer de werking teniet? Ik kreeg van Reincarnate vreselijk droog haar, en moest dan nog een hele kwak conditioner erin gooien.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:59:38 #111
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_71716075
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:11 schreef Dipkip het volgende:
Baby face is een gezichtsreiniger.
Dankje ik ga hem eens proberen.
Hij ruikt echt lekker

En bah, het zakje van de scrub was niet dichtgeplakt.. allemaal dingetjes in m'n tas
pi_71719066
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:35 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ja ik heb hem ook besteld voor de volume.. H'Suan Wen Hua haarmasker is echt een wondermiddel wat dat betreft, vandaar dat ik Big ook eens wilde proberen
Dream Cream of American Cream..? Dream Cream is bodylotion toch? Maar gebruik je dan nog conditioner na Big of doe je dan juist weer de werking teniet? Ik kreeg van Reincarnate vreselijk droog haar, en moest dan nog een hele kwak conditioner erin gooien.
Ja, ik bedoelde idd American Cream.
En ik moet altijd een conditioner na het wassen doen, anders gaat mijn haar gillen van stroefheid.
Ik heb Coolaulin, dat is eigenlijk de 'droogste' conditioner die ik ooit heb gebruikt, maar m'n haar zit er goed mee.
Dat H'Suan Wen haarmasker, wordt de boel daar niet slap van? Want ik wil dat graag eens proberen, maar d'r mot wel een beetje volume in.
pi_71724708
Lush is

jammer dat m'n Dream Cream gepikt was en bijna leeg.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_71725075
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:17 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ja, ik bedoelde idd American Cream.
En ik moet altijd een conditioner na het wassen doen, anders gaat mijn haar gillen van stroefheid.
Ik heb Coolaulin, dat is eigenlijk de 'droogste' conditioner die ik ooit heb gebruikt, maar m'n haar zit er goed mee.
Dat H'Suan Wen haarmasker, wordt de boel daar niet slap van? Want ik wil dat graag eens proberen, maar d'r mot wel een beetje volume in.
Ik zal weleens kijken+ruiken in de winkel van de week
Het haarmasker (ik moet iedere keer de naam opzoeken, kan het maar niet onthouden ) vond ik de eerste keer niet zo bijzonder.. Tot ik de volgende dag gedouched had en mijn haar ging stylen. Wat een gewéldig kapsel had ik ineens Ik kreeg er veel volume van en normaal word mn haar juist slap van haarmaskers. Ik vind het superspul
pi_71730731
Dames: [Asielactie] Get naked! Lush! Lush! Lush!

Lush te koop voor het goede doel.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71733129
Ik gebruikg Big en mna het afdrogen een beetje AC erin, vooral voor de geur tevens wordt mn haar er lekker zacht en doorkambaar maar niet vet van, ik vind het een goede combinatie
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:19:32 #117
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_71748996
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:08 schreef Cat22 het volgende:
Dames: [Asielactie] Get naked! Lush! Lush! Lush!

Lush te koop voor het goede doel.
Ook hier -> [Asielactie] Etsje van kittens, Lush en DVD's !!
Koop je eigen ubercute originele Takaiki voor het goede doel!!
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  maandag 10 augustus 2009 @ 08:48:15 #118
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71752121
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71757437
Waar is iedereen?
pi_71757599
Weet ik niet
pi_71809081
Op vakantie in Canada en de lokale Lush heb ik al leeggeplunderd.

Heb de nieuwe lipbalm ' none of your beeswax' gekocht (lekker) en geroken aan dat nieuwe vanille parfum, maar dat vond ik iets teveel van het goede pffft
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:50:30 #123
176471 oh-oh
pi_71811012
Als dr iemand nog een seanik wil kopen, ik bied er een aan in mn nieuwe kraam! .
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 10:20:05 #124
43556 miss_dynastie
pi_71811629
Iemand enig idee wat er verkocht gaat worden op de party? Want als ik het tijdsverloop zo bekijk, ben ik haast bang dat het straks de preview wordt van de Halloween/ Kerstspulletjes en geen 'echt' nieuwe dingen...
pi_71813819
Ik denk het niet, aangezien ze van plan waren het in juli te doen. Het duurt nu langer maar ik denk niet dat ze dan ineens alle plannen omgooien. Ik denk dat er nóg een party komt, anders hebben we er maar twee dit jaar.
pi_71813930
Je hebt ook nog altijd de rond-kerst-parfum party.
pi_71817458
Parfum party?
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 13:48:21 #128
43556 miss_dynastie
pi_71817806
Klopt Cat, daarom dacht ik dat ze hier misschien de previewparty van maken, maar ja, het was idd al eerder gepland, zoals dipkip zegt, dus tja, het zal wel een verrassing worden.
pi_71819346
Kreeg net een collega te lunchen, die was enorm geschrokken van mn badkamer de eerste keer , die was een apaar dagen naar Edinborough geweest en kwam een lush tegen en had voor mij een potje dark angels meegenomen die was net op
pi_71820475
Whahaha die chauffeur van DHL! Ik zag hem aankomen en dacht, ik loop vast naar de deur. Hij moest lachen, en zei 'ik vind Lush pakketjes brengen leuk, ik zie dan allemaal blije gezichten'

Ik heb het idee dat de VITM en noubar nat geweest zijn of in een hete ruimte gestaan hebben, het papier eromheen was doorweekt en vastgeplakt VITM vind ik lekker ruiken, nou bar iets minder. Maar misschien ruikt het lekkerder wanneer ik het gebruikt heb, dat heb ik vaker.

Nu kan ik met een gerust hart naar Londen en nog wat Lush in slaan
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:24:35 #131
176471 oh-oh
pi_71820535
Wat leuk van die chauffeur!
Wanneer had jij besteld?
Ik hoop dat ik dr hier ook vandaag of morgen een aan de deur heb!
( Groucho Marx )
pi_71820620
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Wat leuk van die chauffeur!
Wanneer had jij besteld?
Ik hoop dat ik dr hier ook vandaag of morgen een aan de deur heb!
Gelijk woensdag al, toen bekend werd dat de actie erop stond (wat ruikt vanilla dee-lite lekker zeg ). Het was een risico omdat ik dus een paar dagen wegga, dus ik ben blij dat ik nog thuis was
pi_71820658
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:27 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Gelijk woensdag al, toen bekend werd dat de actie erop stond (wat ruikt vanilla dee-lite lekker zeg ). Het was een risico omdat ik dus een paar dagen wegga, dus ik ben blij dat ik nog thuis was
Weet je welke vlop er nog onder een stelletje postzegel-restanten lag toen ik thuiskwam nadat ik een hele lading had gedropt? De jouwe. Vanavond gaat hij op de bus! Moet nog lukken vóór de lichting.
pi_71820799
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Weet je welke vlop er nog onder een stelletje postzegel-restanten lag toen ik thuiskwam nadat ik een hele lading had gedropt? De jouwe. Vanavond gaat hij op de bus! Moet nog lukken vóór de lichting.
Oh ja, happy komt ook nog naar mij toe Mijn kindjes zijn momenteel met hun vader op vakantie in Griekenland ('ze hebben hier geen lush mam, stom hé' kreeg ik in een sms'je )Mijn jongste is gek op happy en was wat verdrietig dat het niet meer te krijgen is. Hij mag de enveloppe openmaken zondag
pi_71835072
Clumsy, je godiva is nat en in stukjes hier aangekomen ik ga emailen voor een nieuwe.
pi_71835253
Jouw vrijdag bestelde order is er al dipkip? dan heb ik goede hoop voor morgen (donderdagavond besteld(
pi_71835292
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Jouw vrijdag bestelde order is er al dipkip? dan heb ik goede hoop voor morgen (donderdagavond besteld(
Ik emailde ze vanmorgen zo van goh is er al een code voor mn twee orders? Toen werd er aangebeld met één doos. Een paar uur later werd ik terug gemaild met de code van die doos, en de mededeling dat de andere waarschijnlijk morgen wordt verzonden mag je zelf weten of je dat hoopgevend vindt of juist niet
pi_71835435
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:20 schreef Dipkip het volgende:
Clumsy, je godiva is nat en in stukjes hier aangekomen ik ga emailen voor een nieuwe.
Oh zonde . Bedankt voor het mailen!

Whoohoo, nog even en ik heb Comforter-parfum en kan ál-tijd naar besjes ruiken, whoohoo !
pi_71836662
Wat je daar toch lekker aan vindt... Gek hubba bubba luchtje....

Ik rook nog uren naar godiva nadat ik die natte shampoobar had vastgehad, vond het eigenlijk best lekker ruiken terwijl ik FF niet lekker vind

Ga morgen emailen, moet ff foto uploaden.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 00:24:03 #140
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_71836756
Ik wil iets voor mijn vriendin kopen/bestellen maar weet er helemaal niets vanaf. Natuurlijk hangt het veel af van persoonlijke voorkeur etc. maar is er geen surefire iets wat bijna altijd goed is?
Well, I can take you far away, with my mind
pi_71836963
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:24 schreef Armoed het volgende:
Ik wil iets voor mijn vriendin kopen/bestellen maar weet er helemaal niets vanaf. Natuurlijk hangt het veel af van persoonlijke voorkeur etc. maar is er geen surefire iets wat bijna altijd goed is?
Wat voor soort dingen wil je voor je vriendin, en heeft ze beschikking over een bad? En wat wil je ongeveer uitgeven?
pi_71837194
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:20 schreef Dipkip het volgende:
Wat je daar toch lekker aan vindt... Gek hubba bubba luchtje....

Ik rook nog uren naar godiva nadat ik die natte shampoobar had vastgehad, vond het eigenlijk best lekker ruiken terwijl ik FF niet lekker vind

Ga morgen emailen, moet ff foto uploaden.
Ja juist dat sentimentele doet 't 'm denk ik . Ik was echt blij als een kleuter toen ik voor het eerst in een roze Comforter-bad met Hollywoodachtige schuimlaag lag. Ik had het hele ding erin gemikt, bewust .
pi_71837237
Oh, en ik vind Godiva vooral lekker omdat het zo no-nonsense is. Je hebt een stuk zeep, je ragt het door je haar, en na het uitspoelen zit het gewoon precies goed. Niet te vet, niet te droog, en het ruikt lekker. Hop, klaar. Ideaal voor iemand die 's ochtends vroeg ademen al te veel moeite vindt.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:52:49 #144
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_71838299
quote:
Wat voor soort dingen wil je voor je vriendin, en heeft ze beschikking over een bad? En wat wil je ongeveer uitgeven?
Beschikking over een bad ja en zolang het niet abnormaal duur is maakt prijs niet uit.
Well, I can take you far away, with my mind
pi_71842418
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:52 schreef Armoed het volgende:

[..]

Beschikking over een bad ja en zolang het niet abnormaal duur is maakt prijs niet uit.
Als je voor een leuk prijsje wat dingetjes wil proberen zou je in mijn kraampje voor het goede doel kunnen kijken.
pi_71844944
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:52 schreef Armoed het volgende:
Denk je dat ze voor roze, bloemetjes & glittertjes gaat of is haar smaak meer wat stoerder qua geuren & kleuren?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:49:40 #147
176471 oh-oh
pi_71847392
M-M de Lush is dr
Beide potjes van the Strokes lekken een klein beetje, niet heel erg hoor, ik zal jouwes in een plastick zakje doen voor ik m verder stuur. En de Vanilla in the Mist wordt nagezonden, gelukkig is die voor mij
( Groucho Marx )
pi_71847531
Ik kreeg mn aqua marina trouwens in een zwart potje
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:00:32 #149
176471 oh-oh
pi_71847698
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:54 schreef Dipkip het volgende:
Ik kreeg mn aqua marina trouwens in een zwart potje
Oh nou fijn toch?
( Groucho Marx )
pi_71847950
Zeker, ik vroeg me af of dat nu standaard is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')