Welkom in één van de kramen van de Asielactie Vlooienmarkt!
Momenteel loopt in F&F de Asielactie voor de Stichting Dierenthuis, waar dieren die kansloos zijn voor adoptie in asiels een permanent plaatsje krijgen en liefdevol worden verzorgd. Het lopende topic vind je HIER. De opbrengst (excl. verzendkosten) van deze Vlooienmarkt, waar deze kraam een onderdeel van is, komt geheel ten goede aan deze actie.Als eerste bied ik aan:
74 verhuisdozen. Ik heb er geen foto van gemaakt, maar het zijn rond de 70 verhuisdozen van het type wat je bij bijv. bouwmarkten kunt kopen:
![]()
Verder zitten er nog een stuk of 4 speciale boekendozen bij, dat zijn kleinere verhuisdozen. Alle verhuisdozen zijn gebruikt en dus beschreven en er zijn er een paar bij waarvan een handvat is uitgescheurd. Die kun je nog gebruiken voor lichte spullen of je kunt ze weggooien als je thuis bent; ik verkoop de stapel als geheel en ga ze er niet uit vissen. Er zijn er in ieder geval nog wel 60 of meer helemaal heel. Je kunt de dozen komen ophalen in Haarlem, ze zijn te groot om te versturen. Ik wil ze wel snel weghebben want ze staan in de weg!!!
NIEUWE VRAAGPRIJS: 10 euro
Als tweede bied ik een set spullen aan voor de gevorderde blower: een
vaporiser + waterpijp. De vaporiser heeft nieuw 75 euro gekost en is – logischerwijs – gebruikt. Het grote voordeel van de vaporiser is dat je alleen de THC en etherische olie uit je wiet binnenkrijgt en niet de schadelijke rook, ideaal als je liever geen shag rookt. Werkt supergoed, hartstikke fijn ding, maar ik ben gestopt met blowen dus ik wil er vanaf. Ik heb hem overigens niet veel gebruikt, ik vond gewoon blowen toch lekkerder vanwege de shag. Hij zal in totaal een keer of 15 gebruikt zijn.
![]()
Zoals je ziet heb ik de folder en gebruiksaanwijzing nog, hier staat alles in wat je moet weten om de vaporiser te kunnen gebruiken. Hij is niet versleten ofzo, er zit alleen rookaanslag in het glaasje. Die kun je vast nog wel schoonkrijgen als je wil (is een los onderdeel, kun je gewoon afwassen) maar ik zie daar zelf het nut niet van in dus ik heb het zo gelaten.
Op deze site kun je meer lezen over vaporisers van dit merk:
www.bcvaporizer.comIk verkoop hem samen met een waterpijp:
![]()
Het gaat om een glazen waterpijp in een houten kistje; dit is het kistje van de buitenkant:
![]()
Ook de waterpijp is een paar keer gebruikt. Een van de scharnieren van het kistje is een beetje wiebelig maar het is nog prima te gebruiken. Het pijpje hoort er niet bij maar krijg je er gratis bij als je deze set koopt.
NIEUWE VRAAGPRIJS: 40 euro incl. verzenden.
Als derde heb ik een
stapel N64 games en 1 SNES game . Ik verkoop ze als set. Twee van de games zijn dubbel (Donkey Kong en een van de Zelda's). Toen ik voor het laatst speelde (1 jaar geleden) deed alles het prima, sindsdien hebben ze in een verhuisdoos gezeten (zie boven) en nu kan ik niet meer checken of ze het doen. Er is dus een kleine kans dat eentje er mee gekapt is inmiddels, ze zijn natuurlijk al wat ouder. Daarom verkoop ik ze voor een klein prijsje.
![]()
Lijst van de titels: Super Smash Brothers, F-Zero X, Legend of Zelda: Ocarina of Time, Robotron 64, Donkey Kong 64, Tony Hawk’s Pro Skater 2, Legend of Zelda: Majora’s Mask, Starshot: Paniek in het Space Circus, Mario Kart 64, Legend of Zelda: Ocarina of Time, Donkey Kong 64, Buck Bumble, Banjo Kazooie, Wave Racer, Starwing (SNES).
VRAAGPRIJS: 35 euro incl. verzenden.
Als vierde bied ik een
rood leren motorjack aan, het heeft witte accenten en een schuine rits. In het jack staat dat het maat 52 is, ik droeg het met confectiemaat 38 en 40 maar ik heb nogal borsten dus een man kan er met een grotere maat in. Ik heb het zelf tweedehands gekocht en toen zat er al een gat in een van de zakken, en ik ben al die tijd te lui geweest om het te repareren dus dat zit er nog steeds. Het leer is nog prima, ben er nooit mee onderuit gegaan en hij ruikt ook ok. Ik verkoop hem omdat ik dikker ben geworden en hij nu helaas écht niet meer fatsoenlijk dicht kan op tiethoogte.
![]()
VRAAGPRIJS: 30 euro incl. verzenden.
Tot slot bied ik een
verrassingspakket aan voor dames of heren die een zeer sterke connectie voelen met hun vrouwelijke kanten. Hierin zit o.a. een biografisch boek, Lush producten voor in bad of onder de douche (voorkeur mag je opgeven) en snaaimateriaal voor bij boek / bad. Hierbij een visuele hint:
![]()
NIEUWE VRAAGPRIJS 15 euro incl. verzenden.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dipkip op 11-08-2009 12:41:55 ]