Feeder!! Feeder!!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:21 schreef Barbaaf het volgende:
Ik bied 5 Euro voor een foto van jou in je motorjack
Hoezo niet?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euhm ja muts, nu kan ik dus op niets anders gaan bieden...
Ik weet natuurlijk niet hoevéél dikker je geworden bent, is 't zo erg?quote:
Oh. Hm. En de anderen gooien die hun kraam tegelijk dicht met mij?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat mijn hele budget (ok een beetje meer) in de wacht staat bij jouw games!
Nou, in strakgespannen rood leer is much al snel too much zullen we maar zeggenquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:29 schreef Barbaaf het volgende:
Ik weet natuurlijk niet hoevéél dikker je geworden bent, is 't zo erg?
Ze zijn er nog!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:34 schreef Roi het volgende:
Heb je die games nog of zijn ze al verkocht?
quote:
Of in je Lush stash.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:13 schreef Dipkip het volgende:
Ik baal eigenlijk dat ik niet meer te koop hebmisschien moet ik nog even in mn DVD kast gaan kijken....
quote:
Feeeeeel tha lovequote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:55 schreef Nosh het volgende:
55 inclusief voor de vapo/pijp.
Omdat blowen en beesten mijn favoriete dingen zijn.
edit. oh, en voor alle F&F'ers die zo weer mental gaan..
Nee, duidelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Daar verslikte ik me ook in.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat Nosh een iets andere mental zoekt, Greys.
Ah, ninjaedit!
HAahha ik dacht hetzelfde.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaa, haakje vergeten. In mijn enthousiasme
Maar ook wel weer sneu voor Kadooosh.
Wat ben ik ook een softie
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
HAahha ik dacht hetzelfde.![]()
Maar t doel gaat voor en Nosh is ook best aardig
Ja, waar blijft Kadoooshquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik ook.![]()
Tevens popcorntvp voor de Biedoorlog!
Daarvoor moet ie even naar creepygif.com?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:37 schreef Dipkip het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat ik voel voor Nosh.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:52 schreef Nosh het volgende:
65, laatste bod. Anders moet de afweging tussen eten of shop weer gemaakt worden..
Ik heb wel een wild blikje. Ik haal hem effe van de ketting.quote:
Bedoel je die over het geld? Ik heb al overgemaakt!! Maar ik moet wat ik bij Takaiki geshopt heb geloof ik ook aan jou overmaken en we zien elkaar toch bij Dierenthuis dus ik kom wel ff bieden op je azijngeval.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:13 schreef Cat22 het volgende:
Dame Dipkip, hejje mijn pm ook gehad? En ga je mijn praaaaaachtige olie- en azijnstel nog kopen?
=wanhopige poging eigen opbrengst wat op te krikken
En Kadooosh mag ook mee hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
Wil je op 12 sept. trouwens niet mee Nosh?
Ja, niets tegen Kadoosh hoorquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:19 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bedoel je die over het geld? Ik heb al overgemaakt!! Maar ik moet wat ik bij Takaiki geshopt heb geloof ik ook aan jou overmaken en we zien elkaar toch bij Dierenthuis dus ik kom wel ff bieden op je azijngeval.
jamaardiehoefiktochhelemaalniet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:42 schreef Dipkip het volgende:
Dat jij het vast niet leuk vindt als ik spelletjes uit de set haal voor DP
TT misschien even wijzigen weer?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:42 schreef Dipkip het volgende:
Verhuisdozen nu voor 10 euro, wie maakt me los!!!!
Gelukkig hebben we jouquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:53 schreef Greys het volgende:
Roi heeft de games gekocht
Maar de verwarring is begrijpelijk in de Vlooienmarkt-total-chaos!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:53 schreef Harajuku. het volgende:
Dat ding was zogenaamd maar 15 keer gebruikt, hmm?
Ja omdat ik zoveel blowde dat het me te lang duurde om 10 minuten te wachten tot de vaporiser heet wasquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:53 schreef Harajuku. het volgende:
Dat ding was zogenaamd maar 15 keer gebruikt, hmm?
Whut?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jouik ben een beetje
mn vriend heeft vannacht in zn slaap gepraat over de vlooienmarkt. Of het wel nederlands was. Hij heeft geen idee wat ie daarmee bedoelde.
Je hebt helemaal gelijk, mijn schuld, sorryquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:09 schreef MesaJJB het volgende:
Hoe zit het nou met die games? Want voor zover ik wist was ik de hoogste bieder
Ja, jij was er ook meteen bij om Greys te corrigeren he?quote:
Keiharde zakenvrouwen zijn wequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:17 schreef Cat22 het volgende:
Ja, jij was er ook meteen bij om Greys te corrigeren he?![]()
Dat heb je met amateurs in de verkoop.
Hahahaaaaaaaaahahahahaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:19 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Keiharde zakenvrouwen zijn wevalt me nog mee dat we uiteindelijk niet op een negatief bedrag uitkomen.
Ik heb net genoeg (en wat extra) voor het verrassingspakket, dus ik ga maar chicklits lezen en chocola vreten in bad.quote:
Ja maar Nosh wil nu liever zn teennagels lakken in een bad vol Lush dus nu wil ik weten of Kadooosh alsnog de games vaporiser wil kopenquote:
Ja maar nu ligt het aan Nosh in plaats van aan mijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
En nu gaat het ineens ook nog weer over de games?
I'm so confused.
Voor de games ja. Voor de vaporiser heeft Nosh het hoogste bod maar die moet er helaas vanaf zien, dus wil ik weten of de een na hoogste bieder (Kadooosh) nog interesse heeftquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Huh maar Mesa heeft toch het hoogste bod?
Gewoon nog een keer, ik lig te gillen hierquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Dip wil weten of Kadooosh alsnog dat blowgebeuren wil kopen denk ik, niet de games
Je schreef '.... of Kadooosh alsnog de games wil kopen'...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Voor de games ja. Voor de vaporiser heeft Nosh het hoogste bod maar die moet er helaas vanaf zien, dus wil ik weten of de een na hoogste bieder (Kadooosh) nog interesse heeft
Nee, je bent hilarisch!quote:
Ja we zijn keihard aan het klussen hier dus tussendoor sprint ik heen en weer naar de laptop en 's avonds hang ik op de bank dood te wezen, en dan ben ik niet op mn bestquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Nee, je bent hilarisch!
En je hebt het druk, dus dan krijg je dat soort dingen gewoon![]()
tis voor een goed doel! Maak er 15 vanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:56 schreef MoSiGo het volgende:
Ik wil graag bieden op de verhuisdozen, 10 euro
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:56 schreef MoSiGo het volgende:
Ik wil graag bieden op de verhuisdozen, 10 euro
22 augustus is prima, dealquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:00 schreef MoSiGo het volgende:
15 euro is ok, als ik ze of 22 augustus kan ophalen in haarlem of als jullie ze 12 september meenemen naar dierenthuis ................?!
Euj, het is al 15 euro!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]ik ben echt heel blij met jou!!
Wanneer zou je ze op willen halen ongeveer?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:00 schreef MoSiGo het volgende:
15 euro is ok, als ik ze of 22 augustus kan ophalen in haarlem of als jullie ze 12 september meenemen naar dierenthuis ................?!
60quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:04 schreef MesaJJB het volgende:
gaat al heel erg goed hier
ik bied ¤60 op de games
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:12 schreef DancingPhoebe het volgende:Ik begrijp waarom Mesa niet op de vapo heeft geboden...
That's the spirit!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:13 schreef MesaJJB het volgende:
ja maar het is toch voor het goede doel, en ik krijg morgen uitbetaald...
gewoon 3 biertjes minder van het weekend
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:13 schreef MesaJJB het volgende:
ja maar het is toch voor het goede doel, en ik krijg morgen uitbetaald...
gewoon 3 biertjes minder van het weekend
Dip! Dip! (Ik roep d'r effequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:26 schreef Sjaeck het volgende:
Wat voor prijs had je voor de vaporiser (zonder waterpijp/kist) in gedachten? En werkt 'ie gewoon op 220volt?
Nosh heeft er dacht ik 60 voor geboden... maak jij er voor het goede doel 70 van?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:26 schreef Sjaeck het volgende:
Wat voor prijs had je voor de vaporiser (zonder waterpijp/kist) in gedachten? En werkt 'ie gewoon op 220volt?
Waarom heb je niet zoveel met dit doel? En 70 euro is toch betaalbaar?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:22 schreef Sjaeck het volgende:
haha no way. Heb niet zoveel met dit goede doel.
Wel met een betaalbare goede vaporiser.
Ten eerste: ik vind het super dat jullie al die tijd en moeite er in steken. Eerlijk gezegd snap ik persoonlijk echter niet wat er zo "onmenselijk" is aan het laten inslapen van dieren die anders toch nooit een fatsoenlijk leven krijgen. Dat lijkt me een stuk haalbaardere oplossing dan een opvangtehuis voor ongewilde asieldieren. Ik ben ook bang dat dit ene tehuis een druppel op een héle grote plaat is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom heb je niet zoveel met dit doel? En 70 euro is toch betaalbaar?
maar deze dieren hebben nu een fatsoenlijk levenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:12 schreef Sjaeck het volgende:
[..]
Ten eerste: ik vind het super dat jullie al die tijd en moeite er in steken. Eerlijk gezegd snap ik persoonlijk echter niet wat er zo "onmenselijk" is aan het laten inslapen van dieren die anders toch nooit een fatsoenlijk leven krijgen. Dat lijkt me een stuk haalbaardere oplossing dan een opvangtehuis voor ongewilde asieldieren. Ik ben ook bang dat dit ene tehuis een druppel op een héle grote plaat is.
Maar goed, dat is vooral een gevoelskwestie. Ik snap jullie insteek wel en mijn respect hebben jullie zeker.
Samenvatting: 70 euro kan ik niet missen voor een speeltje, onafhankelijk van goed doel
Wat een goed nieuws!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb net via PM hem alsnog aan Kadooosh verkocht voor wat hij geboden had
Ja he?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik krijg ineens het gevoel dat je best leuk bent.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:34 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij ook Hara![]()
Alles verkochttopic mag dicht
dankjewel iedereen die geboden heeft!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |