Nee, je bent hilarisch!quote:
Ja we zijn keihard aan het klussen hier dus tussendoor sprint ik heen en weer naar de laptop en 's avonds hang ik op de bank dood te wezen, en dan ben ik niet op mn bestquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Nee, je bent hilarisch!
En je hebt het druk, dus dan krijg je dat soort dingen gewoon![]()
tis voor een goed doel! Maak er 15 vanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:56 schreef MoSiGo het volgende:
Ik wil graag bieden op de verhuisdozen, 10 euro
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:56 schreef MoSiGo het volgende:
Ik wil graag bieden op de verhuisdozen, 10 euro
22 augustus is prima, dealquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:00 schreef MoSiGo het volgende:
15 euro is ok, als ik ze of 22 augustus kan ophalen in haarlem of als jullie ze 12 september meenemen naar dierenthuis ................?!
Euj, het is al 15 euro!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]ik ben echt heel blij met jou!!
Wanneer zou je ze op willen halen ongeveer?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:00 schreef MoSiGo het volgende:
15 euro is ok, als ik ze of 22 augustus kan ophalen in haarlem of als jullie ze 12 september meenemen naar dierenthuis ................?!
60quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:04 schreef MesaJJB het volgende:
gaat al heel erg goed hier
ik bied ¤60 op de games
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:12 schreef DancingPhoebe het volgende:Ik begrijp waarom Mesa niet op de vapo heeft geboden...
That's the spirit!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:13 schreef MesaJJB het volgende:
ja maar het is toch voor het goede doel, en ik krijg morgen uitbetaald...
gewoon 3 biertjes minder van het weekend
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:13 schreef MesaJJB het volgende:
ja maar het is toch voor het goede doel, en ik krijg morgen uitbetaald...
gewoon 3 biertjes minder van het weekend
Dip! Dip! (Ik roep d'r effequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:26 schreef Sjaeck het volgende:
Wat voor prijs had je voor de vaporiser (zonder waterpijp/kist) in gedachten? En werkt 'ie gewoon op 220volt?
Nosh heeft er dacht ik 60 voor geboden... maak jij er voor het goede doel 70 van?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:26 schreef Sjaeck het volgende:
Wat voor prijs had je voor de vaporiser (zonder waterpijp/kist) in gedachten? En werkt 'ie gewoon op 220volt?
Waarom heb je niet zoveel met dit doel? En 70 euro is toch betaalbaar?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:22 schreef Sjaeck het volgende:
haha no way. Heb niet zoveel met dit goede doel.
Wel met een betaalbare goede vaporiser.
Ten eerste: ik vind het super dat jullie al die tijd en moeite er in steken. Eerlijk gezegd snap ik persoonlijk echter niet wat er zo "onmenselijk" is aan het laten inslapen van dieren die anders toch nooit een fatsoenlijk leven krijgen. Dat lijkt me een stuk haalbaardere oplossing dan een opvangtehuis voor ongewilde asieldieren. Ik ben ook bang dat dit ene tehuis een druppel op een héle grote plaat is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom heb je niet zoveel met dit doel? En 70 euro is toch betaalbaar?
maar deze dieren hebben nu een fatsoenlijk levenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:12 schreef Sjaeck het volgende:
[..]
Ten eerste: ik vind het super dat jullie al die tijd en moeite er in steken. Eerlijk gezegd snap ik persoonlijk echter niet wat er zo "onmenselijk" is aan het laten inslapen van dieren die anders toch nooit een fatsoenlijk leven krijgen. Dat lijkt me een stuk haalbaardere oplossing dan een opvangtehuis voor ongewilde asieldieren. Ik ben ook bang dat dit ene tehuis een druppel op een héle grote plaat is.
Maar goed, dat is vooral een gevoelskwestie. Ik snap jullie insteek wel en mijn respect hebben jullie zeker.
Samenvatting: 70 euro kan ik niet missen voor een speeltje, onafhankelijk van goed doel
Wat een goed nieuws!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:27 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb net via PM hem alsnog aan Kadooosh verkocht voor wat hij geboden had
Ja he?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik krijg ineens het gevoel dat je best leuk bent.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:34 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij ook Hara![]()
Alles verkochttopic mag dicht
dankjewel iedereen die geboden heeft!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |