abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71813930
Je hebt ook nog altijd de rond-kerst-parfum party.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71817458
Parfum party?
  † In Memoriam † woensdag 12 augustus 2009 @ 13:48:21 #128
43556 miss_dynastie
pi_71817806
Klopt Cat, daarom dacht ik dat ze hier misschien de previewparty van maken, maar ja, het was idd al eerder gepland, zoals dipkip zegt, dus tja, het zal wel een verrassing worden.
pi_71819346
Kreeg net een collega te lunchen, die was enorm geschrokken van mn badkamer de eerste keer , die was een apaar dagen naar Edinborough geweest en kwam een lush tegen en had voor mij een potje dark angels meegenomen die was net op
pi_71820475
Whahaha die chauffeur van DHL! Ik zag hem aankomen en dacht, ik loop vast naar de deur. Hij moest lachen, en zei 'ik vind Lush pakketjes brengen leuk, ik zie dan allemaal blije gezichten'

Ik heb het idee dat de VITM en noubar nat geweest zijn of in een hete ruimte gestaan hebben, het papier eromheen was doorweekt en vastgeplakt VITM vind ik lekker ruiken, nou bar iets minder. Maar misschien ruikt het lekkerder wanneer ik het gebruikt heb, dat heb ik vaker.

Nu kan ik met een gerust hart naar Londen en nog wat Lush in slaan
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:24:35 #131
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71820535
Wat leuk van die chauffeur!
Wanneer had jij besteld?
Ik hoop dat ik dr hier ook vandaag of morgen een aan de deur heb!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71820620
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Wat leuk van die chauffeur!
Wanneer had jij besteld?
Ik hoop dat ik dr hier ook vandaag of morgen een aan de deur heb!
Gelijk woensdag al, toen bekend werd dat de actie erop stond (wat ruikt vanilla dee-lite lekker zeg ). Het was een risico omdat ik dus een paar dagen wegga, dus ik ben blij dat ik nog thuis was
pi_71820658
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:27 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Gelijk woensdag al, toen bekend werd dat de actie erop stond (wat ruikt vanilla dee-lite lekker zeg ). Het was een risico omdat ik dus een paar dagen wegga, dus ik ben blij dat ik nog thuis was
Weet je welke vlop er nog onder een stelletje postzegel-restanten lag toen ik thuiskwam nadat ik een hele lading had gedropt? De jouwe. Vanavond gaat hij op de bus! Moet nog lukken vóór de lichting.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71820799
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Weet je welke vlop er nog onder een stelletje postzegel-restanten lag toen ik thuiskwam nadat ik een hele lading had gedropt? De jouwe. Vanavond gaat hij op de bus! Moet nog lukken vóór de lichting.
Oh ja, happy komt ook nog naar mij toe Mijn kindjes zijn momenteel met hun vader op vakantie in Griekenland ('ze hebben hier geen lush mam, stom hé' kreeg ik in een sms'je )Mijn jongste is gek op happy en was wat verdrietig dat het niet meer te krijgen is. Hij mag de enveloppe openmaken zondag
pi_71835072
Clumsy, je godiva is nat en in stukjes hier aangekomen ik ga emailen voor een nieuwe.
pi_71835253
Jouw vrijdag bestelde order is er al dipkip? dan heb ik goede hoop voor morgen (donderdagavond besteld(
pi_71835292
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Jouw vrijdag bestelde order is er al dipkip? dan heb ik goede hoop voor morgen (donderdagavond besteld(
Ik emailde ze vanmorgen zo van goh is er al een code voor mn twee orders? Toen werd er aangebeld met één doos. Een paar uur later werd ik terug gemaild met de code van die doos, en de mededeling dat de andere waarschijnlijk morgen wordt verzonden mag je zelf weten of je dat hoopgevend vindt of juist niet
pi_71835435
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:20 schreef Dipkip het volgende:
Clumsy, je godiva is nat en in stukjes hier aangekomen ik ga emailen voor een nieuwe.
Oh zonde . Bedankt voor het mailen!

Whoohoo, nog even en ik heb Comforter-parfum en kan ál-tijd naar besjes ruiken, whoohoo !
pi_71836662
Wat je daar toch lekker aan vindt... Gek hubba bubba luchtje....

Ik rook nog uren naar godiva nadat ik die natte shampoobar had vastgehad, vond het eigenlijk best lekker ruiken terwijl ik FF niet lekker vind

Ga morgen emailen, moet ff foto uploaden.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 00:24:03 #140
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_71836756
Ik wil iets voor mijn vriendin kopen/bestellen maar weet er helemaal niets vanaf. Natuurlijk hangt het veel af van persoonlijke voorkeur etc. maar is er geen surefire iets wat bijna altijd goed is?
Well, I can take you far away, with my mind
pi_71836963
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:24 schreef Armoed het volgende:
Ik wil iets voor mijn vriendin kopen/bestellen maar weet er helemaal niets vanaf. Natuurlijk hangt het veel af van persoonlijke voorkeur etc. maar is er geen surefire iets wat bijna altijd goed is?
Wat voor soort dingen wil je voor je vriendin, en heeft ze beschikking over een bad? En wat wil je ongeveer uitgeven?
pi_71837194
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:20 schreef Dipkip het volgende:
Wat je daar toch lekker aan vindt... Gek hubba bubba luchtje....

Ik rook nog uren naar godiva nadat ik die natte shampoobar had vastgehad, vond het eigenlijk best lekker ruiken terwijl ik FF niet lekker vind

Ga morgen emailen, moet ff foto uploaden.
Ja juist dat sentimentele doet 't 'm denk ik . Ik was echt blij als een kleuter toen ik voor het eerst in een roze Comforter-bad met Hollywoodachtige schuimlaag lag. Ik had het hele ding erin gemikt, bewust .
pi_71837237
Oh, en ik vind Godiva vooral lekker omdat het zo no-nonsense is. Je hebt een stuk zeep, je ragt het door je haar, en na het uitspoelen zit het gewoon precies goed. Niet te vet, niet te droog, en het ruikt lekker. Hop, klaar. Ideaal voor iemand die 's ochtends vroeg ademen al te veel moeite vindt.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:52:49 #144
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_71838299
quote:
Wat voor soort dingen wil je voor je vriendin, en heeft ze beschikking over een bad? En wat wil je ongeveer uitgeven?
Beschikking over een bad ja en zolang het niet abnormaal duur is maakt prijs niet uit.
Well, I can take you far away, with my mind
pi_71842418
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:52 schreef Armoed het volgende:

[..]

Beschikking over een bad ja en zolang het niet abnormaal duur is maakt prijs niet uit.
Als je voor een leuk prijsje wat dingetjes wil proberen zou je in mijn kraampje voor het goede doel kunnen kijken.
pi_71844944
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:52 schreef Armoed het volgende:
Denk je dat ze voor roze, bloemetjes & glittertjes gaat of is haar smaak meer wat stoerder qua geuren & kleuren?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:49:40 #147
176471 oh-oh
pi_71847392
M-M de Lush is dr
Beide potjes van the Strokes lekken een klein beetje, niet heel erg hoor, ik zal jouwes in een plastick zakje doen voor ik m verder stuur. En de Vanilla in the Mist wordt nagezonden, gelukkig is die voor mij
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71847531
Ik kreeg mn aqua marina trouwens in een zwart potje
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:00:32 #149
176471 oh-oh
pi_71847698
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:54 schreef Dipkip het volgende:
Ik kreeg mn aqua marina trouwens in een zwart potje
Oh nou fijn toch?
( Groucho Marx )
pi_71847950
Zeker, ik vroeg me af of dat nu standaard is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')