abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71637602
Ik heb al een aantal keer een niet plat stuk uit engeland gehad, o.a. karma, mud flats...
pi_71638115
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:08 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Emotibombs kun je als kastverfrisser maanden gebruiken, onder de douche zijn ze erg suf. In die filmpjes zijn ze idd erg scheutig, als je ze bijv. buttercreams ziet gebruiken echt zo'n dikke laag

Maar zeep, serieus, ik gebruik 1/3 als handzeep in de badkamer en dat duurt gerust een maand of 3 eer het weg is. Mn moeder doucht er mee en gebruikt het dus als douchegel dagelijks of twee keer dagelijks op de dagen dat ze sport en dan nog doet ze een maand met 1/3 stuk. Het wil maar niet op

Ik was zo intelligent zeep voor haar te hamsteren omdat ze weg was van een kerstzeep (snowcake). Dus ik kocht en ruilde tot ik iets van 9 stukken van 100 gr. had. Je raad het al, nu heb ik dus nog ruim een halve kilo liggen

Ik denk er inmiddels over mn zeep in kleine stukkies te snijden en ook maar als kastverfrisser te gebruiken want het komt gewoon niet op.
Ok dankje. Dan bestel ik die Emotibombs zeker niet. De zeep klinkt overtuigend, met je kilo's zeep .

Die engelsen in de filmpjes zijn inderdaad erg royaal aan het smeren. Dat zou ik ze niet eens na doen. Ze doen sowieso overdreven. Maar misschien is het wel waar wat ze zeggen... Ik heb de producten nog nooit gebruikt

De lush.co.uk site loopt steeds vast

[ Bericht 3% gewijzigd door Oserdare op 05-08-2009 23:41:23 ]
pi_71638298
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:34 schreef Oserdare het volgende:

[..]

Ok dankje. Dan bestel ik die Emotibombs zeker niet. De zeep klinkt overtuigend, met je kilo's zeep .

Die engelsen in de filmpjes zijn inderdaad erg royaal aan het smeren. Dat zou ik ze niet eens na doen. Ze doen sowieso overdreven. Maar misschien is het wel waar wat ze zeggen... Ik heb de producten nog nooit gebruikt

De lush.co.uk site loopt steeds vast
Zit je zo ver uit de buurt van een Lushwinkel? Want dit zijn echt dingen die je moet ruiken, hoor. Heb me wel eens echt verheugd op een product, tot ik in de winkel stond en het rook.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_71638890
Daar was ik ook al een beetje bang voor inderdaad. Geen Lush-winkels bij mij in de buurt, dus dan wordt het bestellen. Maar ik denk dat ik er nog maar even mee wacht. Misschien dat ik een keer in een van die steden ben (denk het niet binnenkort ).

Krijg je trouwens van de zeepjes stroeve handen als je daar je handen mee wast? Want ik vind dat nooit zo fijn bij 'gewone' blokken zeep.
pi_71639046
Ik wel, ja. Kan er heel veel verzorgends in zitten, het blijft zeep.
Wel met lekkere geurtjes, dat dan weer wel.
Maar zo'n (retro) zeepje als Banana Moon bijv, ik ben gek op de geur van banaan, heb 'm ongeroken besteld en vond hem buitengewoon goor.

(niet tegen oh-oh zeggen, hoor, tis haar favoriet )
pi_71640111
Maar goed dat ik het vraag want dan valt het sowieso af. Misschien dat de vloeibare varianten of die in een potje dat niet hebben.
Bananengeur nagemaakt ruikt nog wel eens verschillend inderdaad. Citroen is meestal wel lekker fris, ik houd niet zo van dat zoete zoals banaan. Kokos kan ook lekker ruiken maar dat zou ik ook niet durven bestellen zonder te ruiken.

Is er niet iets soortgelijks (in hoeverre je het mag vergelijken, sorry fans ) als Lush bij bijv. de Tuinen verkrijgbaar? (Ik kan ook zelf gaan kijken natuurlijk )
pi_71640224
Ik ben nooit iets soortgelijks tegengekomen. De Sabon komt denk ik nog het meest in de buurt qua winkel en assortiment, maar ik vind dat een beetje de arrogante, kakkige tante van de Lush. Op Hoog-Catherijne bij Utrecht CS zit een zeepwinkeltje wat ook wel leuke spulletjes heeft geloof ik, maar daar heb ik nooit echt binnengekeken. Eigenlijk is het antwoord dus nee . Maar goed, je moet denk ik gewoon een keer zo'n winkel bezoeken. Vooral omdat ze gewoon voor iedereen wel iets hebben waarvan je denkt 'holy crap, dit is heilig spul'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2009 00:58:41 ]
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:41:03 #58
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71642644
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 00:51 schreef Oserdare het volgende:
Maar goed dat ik het vraag want dan valt het sowieso af. Misschien dat de vloeibare varianten of die in een potje dat niet hebben.
Bananengeur nagemaakt ruikt nog wel eens verschillend inderdaad. Citroen is meestal wel lekker fris, ik houd niet zo van dat zoete zoals banaan. Kokos kan ook lekker ruiken maar dat zou ik ook niet durven bestellen zonder te ruiken.

Is er niet iets soortgelijks (in hoeverre je het mag vergelijken, sorry fans ) als Lush bij bijv. de Tuinen verkrijgbaar? (Ik kan ook zelf gaan kijken natuurlijk )
Ze maken de geuren juist niet na hoor, in dingen die naar banaan ruiken zit echte banaan etc.
Ik koop niks bij de Tuinen, alleen hun Inecto cocosspullen, want daar kan geen enkel cocosprodukt van Lush aan tippen
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71647980
Oja ok er zit dus wel banaan in, maar omdat er zoveel andere dingen bij in zitten ruikt het toch niet als een net geschilde banaan.

Bedankt voor jullie tips, maar dan ga ik maar "afwachten" tot ik een keer in zo'n stad ben met een Lush-winkel.
pi_71648072
Clumsy, hallo, als je mee wil bestellen PM-en graag.
pi_71648151
Oooh een vriendin die mee wil bestellen smst net hoeveel dingen ze wil en dat ik maar moet kiezen de enige voorwaarde is 'niet te glitterig'.

Oeooeoeoeoeoeh
pi_71658177
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben nooit iets soortgelijks tegengekomen. De Sabon komt denk ik nog het meest in de buurt qua winkel en assortiment, maar ik vind dat een beetje de arrogante, kakkige tante van de Lush. Op Hoog-Catherijne bij Utrecht CS zit een zeepwinkeltje wat ook wel leuke spulletjes heeft geloof ik, maar daar heb ik nooit echt binnengekeken. Eigenlijk is het antwoord dus nee . Maar goed, je moet denk ik gewoon een keer zo'n winkel bezoeken. Vooral omdat ze gewoon voor iedereen wel iets hebben waarvan je denkt 'holy crap, dit is heilig spul'.
bedoel je SoapStory bij utrecht cs? die is failliet dus is niet meer
pi_71658205
Ik denk dat ik mn mini-group order in 2 delen doe zodat ik twee keer 3 potjes lotion krijg
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:00:46 #64
176471 oh-oh
pi_71658722
'(
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:41 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat ik mn mini-group order in 2 delen doe zodat ik twee keer 3 potjes lotion krijg
Ja slim, dat zou ik ook doen, ik wil ook bestellen, ze moeten echt es paypall aanschaffen die sukkels
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71658938
Oh-oh je mag wel met mij meebestellen if you want? ben nu bezig met een bestellinkje, Running out of big
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:10:45 #66
176471 oh-oh
pi_71659000
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh-oh je mag wel met mij meebestellen if you want? ben nu bezig met een bestellinkje, Running out of big
Ik heb wel een redelijke order, wil natuurlijk die 50 pond bonusshit meepakken, als jij het geen probleem vind om dat dan naar mij te versturen graag
( Groucho Marx )
pi_71659162
Ik zit zelf nu op de 40 pond en hoef die bonusdingen niet dus die mag je wel hebben (heb nu dus een charity en cocolotion) dus dan hoef je niet per se tot dat bedrag te gaan bedoel ik mag wel, hoeft niet.
En ik zit natuurlijk met zieke kat+rekening, dus als je ervoor kan zorgen dat jopuw deel van de order voor 1 sept op mn rekening staat is het prima
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:18:48 #68
176471 oh-oh
pi_71659227
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zit zelf nu op de 40 pond en hoef die bonusdingen niet dus die mag je wel hebben (heb nu dus een charity en cocolotion) dus dan hoef je niet per se tot dat bedrag te gaan bedoel ik mag wel, hoeft niet.
En ik zit natuurlijk met zieke kat+rekening, dus als je ervoor kan zorgen dat jopuw deel van de order voor 1 sept op mn rekening staat is het prima
Ik maak het gelijk over hoor als je besteld hebt!
Ik zal zo ff mn lijstje pakken en dan pb-en, mss kom ik ook nog wel aan 10 pond extra,heb jij ook dubbel de bonus maar dan moet je wel in twee keer bestellen of werkt dat niet zo?
( Groucho Marx )
pi_71659327
dan zit je ook dubbel met verzendkosten en ik hoef die dingen niet
pi_71659407
Ik heb mijn bestelling verdeelt in lichte items en zware items, dus de extra bestelling bevat voornamelijk dingen als solid perfumes en dusting powders enzo en de andere bestelling zitten alle grote flessen en zepen in. Nu betaal ik maar 8 euro en een beetje extra voor die drie extra potjes lotion, dat vond ik het wel waard. Let wel op het gewicht van de potjes zelf.
pi_71659621
Er wordt hier slim geshopped.
pi_71659725

En ik heb ook helemaal niet nog ruim een kilo bodylotion. Absoluut niet. Dat zou echt te gek worden.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:36:46 #73
176471 oh-oh
pi_71659825
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Dipkip het volgende:

En ik heb ook helemaal niet nog ruim een kilo bodylotion. Absoluut niet. Dat zou echt te gek worden.
Ik heb echt waar alleen nog maar Symphatie en Dream Cream, en die zijn beiden totaal ongeschikt voor Chico, die smeer ik werkelijkwaar nu in met mn Celestial.
Die cocos bodylotion heb ik vanmiddag in de winkel ff op m gesmeerd, ruikt naar niks, maar is denk ik wel superfijn voor hem, dus die wil ik sowieso heel graag proberen, en die andere twee ook
( Groucho Marx )
pi_71659854
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Dipkip het volgende:

Ja, 't idee!
pi_71660017
Ik heb nog een bijna volle pot Dream Cream, een bijne volle Karma Kream, een bijna volle tettencreme van de party in maart, en een volle Potion. Maar die Potion is voor mn mama

Ik gebruik in de winter massage bars omdat mn huid anders te droog wordt en als het heel warm is heb ik vaak geen zin om te smeren dus body lotion gaat hier ondanks goede voornemens niet zo hard. Maar ik ben erg benieuwd naar Coco omdat ik denk dat het voor mn huid erg goed zal zijn, heb de laatste tijd weer af en toe vlekjes & plekjes en heb het gevoel dat ik moet afwisselen. Dat werkte met deo's ook zo goed en Dream Cream lijkt alleen de eerste dagen flink te helpen en dan weer minder. Charity pot ken ik nog helemaal niet, en met die vanille troep heb ik een haat-liefde verhouding maar ik heb zoiets van het zijn ook weer lege potjes hm kan je weer een masker halen.
pi_71660222
Ja, gratis maskertje, nog niet eens bij stilgestaan.

Ik buig voor de Lush-experts.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:14:49 #77
176471 oh-oh
pi_71661122
Voor M-M
( Groucho Marx )
pi_71662266
Besteld voor Oh-oh en mij
Mijn lijstje:

1 the strokes
1 Demon In The Dark (voor paps!)
2 Big
1 None of your beeswax Lip Balm
1 Jungle
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:09:09 #79
176471 oh-oh
pi_71662677
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Besteld voor Oh-oh en mij
Mijn lijstje:

1 the strokes
1 Demon In The Dark (voor paps!)
2 Big
1 None of your beeswax Lip Balm
1 Jungle
Mijn lijstje:
Mask of Magnaminty
the Strokes ( eindelijk!)
Gumback Express
Lush Lime smoothie
HIWTK sp
noubar soap
Vanilla in the mist soap.
En nu maar wachten!!!
Thnx MM!
( Groucho Marx )
pi_71662862
en 3 x 50gr lotion krijg jij
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:20:24 #81
176471 oh-oh
pi_71662948
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
en 3 x 50gr lotion krijg jij
Ja, je bent echt mal dat je dr niks van hoeft maar ik doe dr nog wel wat lekkers bij hoor
( Groucho Marx )
pi_71664923
Dames, is Flying Fox een beetje Fever-ish? Qua jasmijn en zulks. Ik hoor er zulke enthousiaste verhalen over dat ik het evt wel aandurf om 'm in m'n bestelling te gooien.
pi_71664965
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:42 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb nog een bijna volle pot Dream Cream, een bijne volle Karma Kream, een bijna volle tettencreme van de party in maart, en een volle Potion. Maar die Potion is voor mn mama

Ik gebruik in de winter massage bars omdat mn huid anders te droog wordt en als het heel warm is heb ik vaak geen zin om te smeren dus body lotion gaat hier ondanks goede voornemens niet zo hard. Maar ik ben erg benieuwd naar Coco omdat ik denk dat het voor mn huid erg goed zal zijn, heb de laatste tijd weer af en toe vlekjes & plekjes en heb het gevoel dat ik moet afwisselen. Dat werkte met deo's ook zo goed en Dream Cream lijkt alleen de eerste dagen flink te helpen en dan weer minder. Charity pot ken ik nog helemaal niet, en met die vanille troep heb ik een haat-liefde verhouding maar ik heb zoiets van het zijn ook weer lege potjes hm kan je weer een masker halen.
Oeh, werken die deo's nog bij je ja, als je ze wisselt? En welke wissel je dan met elkaar? Ik heb Mr. T die in eerste instantie een dag of 2 werkte, maar daarna niet echt meer, en ik heb een stukkie T'eo maar dat vind ik helemaal niets.
pi_71665032
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:23 schreef shmoopy het volgende:
Dames, is Flying Fox een beetje Fever-ish? Qua jasmijn en zulks. Ik hoor er zulke enthousiaste verhalen over dat ik het evt wel aandurf om 'm in m'n bestelling te gooien.
Ik vond 'm in de winkel helemaal niet lekker, maar hij schijnt naar Godiva te moeten ruiken, wat eigenlijk reden is om 'm toch maar wel een keer te proberen .

God, ik ben zó blij dat ik niet in de buurt van een winkel woon.
pi_71666237
ik vind flying fox heel erg smerig
pi_71666853
FF
Tap tap tap
pi_71668393
Oh, nou, nu weet ik wel wat meer, idd.

pi_71668818
Graag gedaan
  † In Memoriam † vrijdag 7 augustus 2009 @ 01:01:03 #89
43556 miss_dynastie
pi_71670176
Ik ben echt zo verliefd op temptation he Maar tis zo duur
pi_71672302
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 01:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben echt zo verliefd op temptation he Maar tis zo duur
Die wilde ik gisteren meebestellen maar uiteindelijk toch niet gedaan (vanwege de prijs inderdaad..). Maar nu ben ik nieuwsgierig
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:31:36 #91
176471 oh-oh
pi_71672689
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind flying fox heel erg smerig
Dat dus ja!
( Groucho Marx )
pi_71672958
Ik vind FF lekker . Maar meer voor de winter. Het is nogal een zware, aparte geur, maar wel lekker. De eerste keer had ik hem blind gekocht op aanraden van anderen op Fok geloof ik, dus toen was ik ook nogal teleurgesteld, maar ben er echt verliefd op geworden.
Tap tap tap
pi_71676060
Ik ga zo bestellen
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, werken die deo's nog bij je ja, als je ze wisselt? En welke wissel je dan met elkaar? Ik heb Mr. T die in eerste instantie een dag of 2 werkte, maar daarna niet echt meer, en ik heb een stukkie T'eo maar dat vind ik helemaal niets.
Ik wissel af met aromarant, ik moet zeggen nu het zo warm is gebruik ik bijna alleen aromarant want wit poeder onder je oksels is in geval van mouwloos geen aanrader

Ben heel tevreden met aromarant, ik heb zelfs gekleurde shirts tegenwoordig (was altijd alleen zwart vanwege natte plekken).
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:14:44 #94
176471 oh-oh
pi_71676110
Ik gebruik echt elke dag cocodeo poeder, ook mouwloos, eerst aromaco dan de poeder dr op, je hebt dan echt geen witte oksels hoor, dat trekt meteen weg!
( Groucho Marx )
pi_71676292
Vind ik niet
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:21:53 #96
176471 oh-oh
pi_71676341
En ik ben echt royaal met mn poeier hoor, echt totaal niks geen witte oksels
( Groucho Marx )
pi_71676600
Maar jij smeert ook eerst een andere deo. Ik doe dan alleen het poeder.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:55:04 #98
176471 oh-oh
pi_71677478
Ja probeer t es in combinatie met dan
( Groucho Marx )
pi_71677506
Dat gaat irriteren
pi_71677509
zo, gisteren eindelijk even naar de lush geweest, nieuwe fles karma parfum gehaald.
kreeg een stuk happy pill mee, leuk voor een voetenbadje ofzo.
hij ruikt erg lekker
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')