Dan maken ze speciale producten die je niet in de winkel kunt kopen. De vorige keer was er bijv. een bruisbal met de geur van Happy 4 Sad douchegel en een douchegel met de geur van Ginger. Vorige keer hadden ze ook nog speciale toilettasjes en ze hadden een aantal cadeaupakketten met 50% korting. Het verschilt per keer wat ze doen. Meestal staat het meeste een tijdje van te voren online en wordt er dan op de dag zelf nog wat bekend (was toen met die cadeaupakketten).quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Maareh, wat houdt zo'n party in?. Ik lees dat lushforum nooit
.
Maar de meisjes zijn heel lief.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:31 schreef mmascha het volgende:
En dan bel je naar Engeland. In het engels(duh). Eng!
ik ook geen tijd gehad nogquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Haha ja de huansjingsjang![]()
M-M heb je al lekker the Strokes in je haar gehad?
Ik heb er nog geen tijd voor gehad
Nee is niet eng! Je belt naar Poole, het accent is daar duidelijk verstaanbaar vergeleken bij bv Essexquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:31 schreef mmascha het volgende:
En dan bel je naar Engeland. In het engels(duh). Eng!
Jep, die indruk heb ik ook. Ik hang altijd met een goed gevoel weer op, in elk gevalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 07:55 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik vind de meisjes trouwens overal lief, daar worden ze bij sollicitaties op getest volgens mij, het 'lief-gehalte' ofzo
Ja ok maar hij zou niet uit elkaar moeten vallen lijkt me?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:57 schreef Cat22 het volgende:
Godive stinkt! Vind ik.
Er zit veel conditioner in, ik kan me voorstellen dat die met dit weer wat sneller smelt en de bar daardoor natter aanvoelt.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:00 schreef Dipkip het volgende:
In een bubbelflop niet, met een gewone met flink duwen lukte het, gelukkig zit er extra plakband omheen.
Ik ontvang net een pakket vol open zakjes, lege zakjes, vergruisde bruisballen en verkruimelde bubble bars zonder labels of wat dan ook. Van sommige dingen kan ik niet eens zien of het een shampoo bar moet zijn of een bruisbalwát een teleurstelling. Het meeste kan zó de ton in.
Godiva is niet de meest vaste bar. De brokken conditioner zitten er los in en in de douche valt hij redelijk snel uit elkaar heb ik gemerkt. Voordat ik het prutje een enkeltje prullenbak gaf. Die luuuuuucht!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja ok maar hij zou niet uit elkaar moeten vallen lijkt me?
Nee, is die grote lijst met discons enzo die via hier is geruild. Ik heb er dus ook best wel wat voor betaalt. Baal echt onwijs.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:04 schreef Cat22 het volgende:
Komt hij toevallig van iemand van het NL forum? Want daar is nu gedoe om iemand die normaal een prima ruiler is maar er sinds kort een zooitje van maakt. En hoe jij je pakje beschrijft klinkt wel als iets van haar.
hebben ze iedere maand mini's dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:44 schreef shmoopy het volgende:
Jeetje, Dipkip, wat een teleurstelling.![]()
Zit je je helemaal te verheugen, krijg je dat.
Weet iemand wat de mini van deze maand is?
Ik ga morgen even naar de winkel voor een Night in for Toes en wil nog iets kleins erbij doen.
Oh, wat kjoet! Van die 10 gramsblikjes toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hebben ze iedere maand mini's dan?
2 weken terug was ik in den haag, toen hadden ze hele kleine potjes gel, van iedere soort 1
oh, dawissiknie!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, wat kjoet! Van die 10 gramsblikjes toch?
Helemaal goed voor het shmoopekind, met z'n gel-hoofdje.
Ze hebben idd elke maand een mini voor 1,95.
OK, ik zou er geen ijssmaak van maken, maar zo erg is die geur nou ook weer nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:57 schreef Cat22 het volgende:
Godive stinkt! Vind ik.
Er zit veel conditioner in, ik kan me voorstellen dat die met dit weer wat sneller smelt en de bar daardoor natter aanvoelt.
Ow ja, die heb ik langs zien komen. Echt balen zeg! Kun je niks regelen met de verkoper?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, is die grote lijst met discons enzo die via hier is geruild. Ik heb er dus ook best wel wat voor betaalt. Baal echt onwijs.
Nah dat heb ik niet geprobeerd. Het was zo van anders heb ik geen geld om boodschappen te doen. En ik had gewoon moeten vragen om foto's ofzo. Niet iedereen zorgt zo goed voor zn Lush als wij. Ik vind het totaal niet netjes maar heb geen zin in gezeik. Ik had gewoon beter moeten weten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:05 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, die heb ik langs zien komen. Echt balen zeg! Kun je niks regelen met de verkoper?
Maar dit is gewoon echt niet netjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nah dat heb ik niet geprobeerd. Het was zo van anders heb ik geen geld om boodschappen te doen. En ik had gewoon moeten vragen om foto's ofzo. Niet iedereen zorgt zo goed voor zn Lush als wij. Ik vind het totaal niet netjes maar heb geen zin in gezeik. Ik had gewoon beter moeten weten.
Misschien moet ik toch maar gaan PMen. Het ruikt nauwelijks en het zit helemaal niet netjes ingepakt. Vrijwel alles zat in open verpakkingen of gescheurde verpakkingen (open boterhamzakjes tel ik niet als netjes ingepakt) of lag gewoon bloot in de doos. En van veel dingen weet ik niet wat het is dus ik kan niet alles checken maar bijv. die hair glitter zit er helemaal niet tussen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:57 schreef Maeghan het volgende:
Ik kwam met opruimen nog een berg ballistics en BBS'en tegen. Nu heb ik geen bad en kom nooit in de buurt van een gelegenheid met bad, dus ik hoopte dat er hier iemand geinteresseerd was. Het is denk ik minder dan een jaar oud voor het grootste deel, uit de cadeaupakketten van de Free 09. Sommige zijn wel iets ouder, maar het ruikt nog goed/zit nog netjes ingepakt.
Het gaat om:
1 x Blue skies. Hier heb ik een keer een klein stukje afgebroken voor een voetenbadje, maar het is een groot ding...
1 x Black pearl, zakje geopend om te ruiken
1 x Comforter bbs
1 x Greenday in originele verpakking
1 x Cleanlines BBS, zakje geopend om te ruiken
1 x Hollywood BBS in gesloten verpakking
1 x Happy pill in gesloten verpakking
1 x Sex bomb
1 x Mont blanc massage bar
1 x Angel's Delight moon soap
1 x Avobath
1 x Temple of truth in geopend zakje
1 x Ceridwen's cauldron bath melt
1 x vermoedelijk Flower tub BBS (of iets dergelijks - 't is bloemig in ieder geval met blaadjes bovenop
En dan de afdeling gebroken/kruimelig:
1 x snow festival bubble bar cake
1 x temple of truth bbs
1 x turbo bbs
1 x summer blues ballistic
1 x glamrock hair glitter houdbaar tot 2006, ziet er nog ok uit en je eet het toch niet op =P
1 x hollywood bbs
1 x onbekende lichtblauwpaarsige ballistic
Ik hoef er geen hoge prijzen voor maar vind het wel zonde als ik het dalijk weg kan gooien. Maak er dan liever nog iemand blij mee. (Dat en ik heb nog 15 euro om twee weken van te eten *kuch*).
Precies.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Absoluut pm-en! Dit is niet waar je voor betaald hebt, toch?
Goed zo!quote:
Pfieuw, dank je.quote:Schmoops, ik heb pas 1x gedoe gehad met ze van die 5 keer ofzo. Het houdt mij iig niet tegen om ze te gebruiken. TNT vernaait het ook regelmatig bij me namelijk.
Lekker lijstje!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:32 schreef shmoopy het volgende:
En ik heb besteld.
- Flying Fox Shower Gel
- Rub Rub Rub
- The Olive Branch
- Yummy Yummy Yummy
- Coolaulin
- Creamed Almond & Coconut
- The Joy of Jelly
- Flying Fox Temple Balm
- Strawberry Feels Forever
- Heavanilli Massage Bar
- Grease Lightning
- Caca Noir
- Noubar Soap
- Quinquereme Of Nineveh
Gratis massage bar tin, Coco Lotion, Charity Pot en Vanilla Dee-Lite, da's nog eens lekker shoppen.
Ik niet.quote:Ik dacht overigens onder de 2 kilo te zijn gebleven, het gewicht van de gratis dingen meegerekend, maar ik zat er 2 1/2 ons boven, en nu is het DHL geworden, waar ik zoveel slechte verhalen over heb gehoord.
Kan iemand me geruststellen?
*aait de Shmoop over het bolletje*quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:01 schreef shmoopy het volgende:
@ Cat, moest je bij lekkage en kapotte spullen (uitgaat van horrorscenario) dan de boel terugsturen, of geloven ze je wel op je woord/foto?
Stel me gerust, woemun!
@ clums, het is een schandaaaalig verwenpakket, en ik ga dit redden, ik kan dit, ik ben sterk, een taaie, niet voor de poes.
Ah, who am I kidding?
Ik snap eerlijk gezegd sowieso niet waarom mensen 2dehands spullen kopen. Ik heb 1 keer een stukje zeep weggegeven (doe ik trouwens ook nooit meer, 'dank je wel' was al bijna teveel moeite terwijl ik het op heb moeten sturen) omdat ik die echt vond stinken en die pas net gekocht was. Maar verder, alles wat ik vies vind gooi ik gewoon weg. En ik zou zelf ook nooit 2dehands Lush kopen, dat kan gewoon niet altijd goed gaan. Het blijven verse produkten natuurlijk (kaas koop je immers ook niet 2dehands, waarom wel zooi die je op je lijf smeert). En je ziet hoe vaak het van Lush zelf al mis gaat met versturen/verpakken, nee.. het zou mijn ding niet zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik vind dat een hoop Lush zich eigenlijk niet leent voor doorverkoop na lange tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |