quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:20 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Heb jij mail van Lush? Volgensmij is m'n aanmelding voor de nieuwsbrief niet gelukt
Nu eens kijken hoe het komt dat de wiki niet up to date is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Had ik ook last van. Het is heel onvoorspelbaar of en wanneer je adres in het systeem belandt. Bij mij kwamen na een jaar opeens de nieuwsbrieven binnen vallen.
Japs. Mijn oren deden pijn bij Polen, daarna ben ik gaan bellen met een vriendin en ik kan je zegen dat Songfestival zonder geluid haast nog erger is. Maar dadelijk komt alles goed, dan komen onze jongens!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:53 schreef -Peach het volgende:
Oh my wat is het niveau van het songfestival wederom dramatisch laag (verrassiinnggg)
Kwestie van goed schuddenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ja. Ik vind m niet zo bijzonder, al tijden niet gebruikt, en bij veel flesjes gaat t zout vastkoeken aan de bodem vd fles
Echt? Dat stelletje semibejaarde braderiebrallers?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Het songfestival was zo slecht dat ik gewoon verbaasd ben dat NL er niet bij is zeg....
De rest was echt voor 95 % NOG slechter, ik zweer het!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Echt? Dat stelletje semibejaarde braderiebrallers?
Jee gewoon doen hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:03 schreef Smeej het volgende:
MaJo:
Ik kom vanmiddag denk ik!! jaa ik weet het denk ik zeker
Ik zie er tegen op om die trip te maken...
Goed! De Whoosh-snot is lekkerrr (en best handig zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:22 schreef MaJo het volgende:
Ferrari heb je al iets ontvangen?
en Peach, hoe bevallen de spullies?
Nog geen post, maar meneertje postbode is nog niet geweest dus hopelijk komt er vandaag wel wat.quote:
Ik was vandaag in het Dolhuys, dat is een museum over psychiatrie. Het was echt gaaf trouwensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:11 schreef oh-oh het volgende:Woeiiiiii.
M'lady, kunst?
Wat dan?
Ik heb 1 echt kunstwerk en hoorde gisteren of eergisten de naam van die kunstenaar genoemd worden in verband met de koningin
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik was vandaag in het Dolhuys, dat is een museum over psychiatrie. Het was echt gaaf trouwensook heel indrukwekkend, ik heb in zo'n hokkie gezeten waar ze de mensen in opsloten, met de deur dicht. Ik helemaal emo
maar goed. Er zit daar ook een soort project bij, waar ze kunstenaars die ook psychiatrisch patient zijn de mogelijkheid geven te exposeren en hun werken te verkopen (het is dus ook een beetje voor een soort goed doel zeg maar, het geld gaat deels naar de kunstenaar, en deels naar alle deelnemers aan het project en met dat geld kunnen ze weer materiaal kopen om nieuw werk te maken). Dus ik was daar binnen gelopen en ik was meteen helemaal verliefd op een object wat daar stond. Ik ga zo even een foto proberen te maken.
Nee, maar dat geeft nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, vond je m niet te leeg?
Zo moeilijk in te schatten, maar twas nog wel driekwart toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ook!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:52 schreef shmoopy het volgende:
Zo naar, morgen moet ik weer naar Lush, voor de verjaardag van een vriendin.
Echt zwaar afzien, zal natuurlijk ook iets voor mezelf moeten kopen. ()
MaJo, werk jij morgen?
Oh, en weet iemand of je ook een proefje van die caca's kan krijgen?
Haha fijn dat deze vorm Whoosh je zo bevaltquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:24 schreef -Peach het volgende:
[..]
Goed! De Whoosh-snot is lekkerrr (en best handig zo) en cherry tree ruikt erg lekker!
Die zal zo'n 300 gram wegen. Elk zeepje is 100 gram.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:03 schreef shmoopy het volgende:
Hm, jammer, Smeej, dan ben ik wrs pas net wakker.
Weet iemand wat zo'n Sweetie Stack zo'n beetje weegt? Want dan geef ik HIWTK aan m'n vriendin, en hou ik die andere 2 zelf.
(ze krijgt uiteraard nog een paar dingen erbij, hé?)
Ah, dank je voor de tip.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die zal zo'n 300 gram wegen. Elk zeepje is 100 gram.
Maar ik zou dan toch overwegen om losse zeepjes te kopen. Al die zepen in de sweetie stack gaan naar elkaar ruiken en soms ook verkleuren. Als je dan één zeepje geeft ziet dat niet echt fijn uit denk ik.
Wat ben je nou precies aan het brouwen, Dip?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:13 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben weer wax melts aan het makenik heb nieuwe vormpjes
![]()
* Dipkip wijf is
Wax melts. Niet verder lezen als je er geen verslaving bij wil.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:27 schreef shmoopy het volgende:
Wat ben je nou precies aan het brouwen, Dip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wax melts. Niet verder lezen als je er geen verslaving bij wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je kan toch ook voer jezelf langskomenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:26 schreef Smeej het volgende:
ik haat mensen die ineens gaan zeggen ik ga het cadeautje wel halen
Nu kan ik niet meer naar Lush.
MaJo wanneer moet je weer werken van de week?? Dan kom ik langs voor uitgebreid advies
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:53 schreef MaJo het volgende:
Meuning
zo aan het werksmeej als je nog efkes wacht dan ben ik er ook
schmoop spreek je mij aan? Dan ga ik je uitgebreid helpen
Komtie:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:31 schreef French het volgende:
Ladies,
Ik heb nog zo'n 10% discount voucher van UK, nog van mijn Kerstinkopen. Nu heb ik weer een bestelling geplaatst, maar hoe 'lever' je online zo'n voucher in? Ik kan me herinneren dat je foto's o.i.d. moest mailen.
Elixir BBS weg!quote:As some of you may be aware, there is a new Lush Times coming out imminently. As part of this, there was a price review on all the Retro products (which had not previously been reviewed since Retro first launched in August 2007).
Some prices will be going up slightly, some won't change and a few products will be slightly cheaper.
This will be effective from 12pm (UK/BST) on Tuesday 12 May.
We will also be discontinuing eight products (although please don't panic as we have enough in stock to service orders for the next few weeks!) and there will be a couple of additions very soon, too.
Edited at 5pm to include the discons, which are as follows:
Bon Bain Bonnard
Auntie Pamela Bubble Bar
Pleasure Dough
Tiptoe Through The Tulips Soap
Kiss Me Klimt
Elixir Bubble Bar
Beautiful Pea Green Soap
No 1 Seed soap
Schopje --> LIFquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:38 schreef shmoopy het volgende:
Dit zijn geen spulletjes, dit is een lifestyle, mên.
Ik heb een hekel aan lipbalms en gebruik ze dus nooit.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:35 schreef Dipkip het volgende:
Ben ook heel benieuwd naar de lipbalmjammer dat ie plakt Cat. Zou je hem toch wel kopen of is het echt hinderlijk?
Ah dan ga ik hem zeker kopenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:00 schreef Cat22 het volgende:
Het plakkerige ging er na een paar minuutjes wel vanaf, het is niet alsof je het de hele tijd voelt. Maar ik vond het wel vervelender dan bij andere balms die ik geprobeerd heb. Maar een afrader vind ik het niet hoor als je van lipbalms houdt, hij is wel lekker mandarijn-honing frissig.
Ja je krijgt altijd een proefje meequote:Op zondag 17 mei 2009 19:14 schreef Deliah het volgende:
Geven ze elke keer als je daar komt proefjes mee? Nu twee keer geweest en twee keer iets gratis bij gekregen.
Idd, ik was wel benieuws naar AOBS en die kreeg ik mee. Volgende keer haal ik t hele product, it works miracles on my skin!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja je krijgt altijd een proefje meeen je kunt ook altijd om proefjes vragen als je benieuwd bent naar een product
Ik gebruik het 's morgens als ik opsta, voordat ik mijn dagcrème aanbreng. En 's avonds na de reiniging (met babyface en sorry, met hema mousequote:Op zondag 17 mei 2009 19:28 schreef GotC het volgende:
Weet iemand misschien de juiste manier om Tea Tree Water te gebruiken? Hoe, welk tijdstip vd dag..alles?
tenzij we natuurlijk niets meer klaar hebben liggenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja je krijgt altijd een proefje meeen je kunt ook altijd om proefjes vragen als je benieuwd bent naar een product
Oeh, mooi, ze zien me er vast vaker danquote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij kan wel op weborders in de UK. Niet op nederlandse weborders.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:32 schreef Smeej het volgende:
Want ik las dat het niet geld voor weborders maar wel voor mailorders..
Ik heb vaak genoeg niks gekregenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus als ik bestel in UK kan ik hem gebruiken?? net zoals french? Foto maken verscheuren weer foto maken?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hij kan wel op weborders in de UK. Niet op nederlandse weborders.
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:06 schreef Smeej het volgende:
[..]
Dus als ik bestel in UK kan ik hem gebruiken?? net zoals french? Foto maken verscheuren weer foto maken?
Hmmm dat is echt heel vreemd? Behalve de shampoos en bruisballen geven we van alle producten proefjes meequote:Op zondag 17 mei 2009 21:51 schreef Dipkip het volgende:
Jup je krijgt lang niet altijd iets en als je naar een proefje vraagt krijg ik meestal te horen dat ze dat niet doen, tenzij ze er proefjes van hebben liggen
Ik spreek nu puur voor mijn winkel hequote:Op zondag 17 mei 2009 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh dan zal ik ze de volgende keer even op t beleid wijzen![]()
We geven ze wel weg als proefje als we er bijvoorbeeld veel hebben ofzoquote:Op maandag 18 mei 2009 00:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen proefjes van shampoos? Dan moesten ze laatst vast van Soft af, kreeg een halve(!) als tester. Of gewoon mazzel natuurlijk, dat kan ook![]()
En ik had al mazzel want ik "had wel een stuk lushtaart gekregen en wij niet" aldus m'n moeder en zus
En ik wil in bad, maar ik heb steeds geen tijd.
Blijkbaar is de policy in Haarlem dan anders, ik vroeg heel specifiek naar 1 proefje van een creme om te testen of ik allergisch ben. Ik was de enige klant in de winkel en er waren 2 verkoopsters, maar het kon niet want ze hadden daar geen proefjes van liggen op het moment. Ik moest maar in de winkel wat opdoen, maar allergie duurt bij mij vaak een weekje om op te bouwen en met een proefje kan ik mooi een keer of tien op mn pols smeren.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:10 schreef MaJo het volgende:
Hmmm dat is echt heel vreemd? Behalve de shampoos en bruisballen geven we van alle producten proefjes mee
Maar jij en je hondjes zijn ook berucht.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en ik krijg altijd samples, ook als ik niks koop, ze vragen ook altijd of ik nog iets wil proberen.
Fresh Farmacy was een fijn sample zeg!
En ik krijg ook vaak een bruisbal of zo kado.
Ja de Tuinen zat eerst op de Munt, veel mooier was die.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij en je hondjes zijn ook berucht.
Ik wist niet dat De Tuinen verhuisd was. Die lag eerst toch in zo'n straatje naar de markt he? Dan is het druk op de Grote Staat: Lush, Body Shop en de Tuinen.
Lush UK is veeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper. De verzendkosten (maximaal 9,95 pond) heb je er zo uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef -Mellow- het volgende:
Is Lush UK trouwens niet veel goedkoper voor ons? of betaal je je dan blauw aan verzendkosten?
Leuk rijtje zo! Altijd prettig een beetje bij te houden wat er in de straat gebeurt war ik heb gewoond.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja de Tuinen zat eerst op de Munt, veel mooier was die.
Nu lijkt het wel zo een cheap ass Kruidvat of zo, bah.
Hij zit waar de Dixons zat , dus het ligt mooi op een rij, met de Douglas er nog net voor idd.
Ik zie het net jaquote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lush UK is veeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper. De verzendkosten (maximaal 9,95 pond) heb je er zo uit.
Hoe zal ik het zeggen... dat laatste dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:21 schreef shmoopy het volgende:
En hoe zat het nou met kadootjes? Voor elke 20,- die je bestelt krijg je iets, toch?
En mag je dat zelf uitkiezen of doen zij dat voor je?
Of zit ik uit mijn (overigens heerlijk geurende) nekje te kletsen?
Je bestelt op het web bij de afdeling Mailorder.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:43 schreef Smeej het volgende:
Nu kom ik weer met een vraag... wat is het verschil tussen een web order en mail order?
Waar gaat dit nu over???quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:00 schreef Smeej het volgende:
oeeh dat klinkt natuurlijk wel weer goed in onze oortjes..
dat betekend dus dat ik 2 artikelen extra mag bestellen..
Over mijn bestelling in UKquote:
Daar hebben die barbaren uiteraard geen idee van.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:57 schreef shmoopy het volgende:
24 euro? Weten ze wel hoeveel Ballistics dat zijn?!
Thanks, maar ik doelde eigenlijk op waar het precies is, als in ehmz, de buurt enzoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:41 schreef Cat22 het volgende:
En had je het adres daar ook al gevonden?
Kleerkopersstraat 38
1000 Brussel, Belgie
Had ik hier al gemeld dat ik vandaag WEER geen pakketje(s) heb gehad?![]()
Wel post: van het CJIB: of ik even 24 euro wil betalen omdat ik 5 km/u te hard reed.![]()
En morgen ben ik de hele dag weg, als er dan iets komt hoop ik dat de buren het aannemen, anders moet ik er weer twee dagen langer op wachten.
We zijn gewoon geopendquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:37 schreef Verse_Koffie het volgende:
Weet iemand of de Lush in Amsterdam met hemelvaartdag open is?
En de stad zelf enzo?
Dus welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:19 schreef French het volgende:
Ik neem aan van niet... Helaas!
Kom je nu mee.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:47 schreef Dipkip het volgende:
Oh ja, boodschappen doen, goed dat je het zegt
Denk inderdaad dat de katten dat geen probleem vinden, in plaats van vlees geprakte bruisbalquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh, als je maar genoeg Lush in huis hebt toch
Ga testertjes vragen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:44 schreef -Peach het volgende:
Hebben jullie ook een vage PM van De_Jostiband (ofzoiets) gehad?![]()
Edit: al gevonden SPAM van De_Jostiband
Mafkees.
Welke verse maskers zijn het lekkerst? Heb een gemengde huid...(vettige T-zone en de rest is normaal tot droog) Ik vind het wel eens tijd om voor het eerst in mn leven een Lushmasker te gaan halen!
Volgens mij versturen ze het gewoon niet als ze je NL adres zien en wordt het bedrag van je rekening afgetrokken. Ze zijn veel te bang dat de kwaliteit achteruit gaat, wat wel logisch is omdat verzenden toch een dag of wat duurt en het niet gekoeld is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:24 schreef French het volgende:
Ik hoop dat vrijdag mijn lush uk-pakje aankomt!Heb stiekem toch een maskertje gekocht, zou het erbij zitten denken jullie? Of zou het dan echt bedorven zijn bij aankomst?
Waarom verstuurt lush NL het dan eigenlijk wel per post?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij versturen ze het gewoon niet als ze je NL adres zien en wordt het bedrag van je rekening afgetrokken. Ze zijn veel te bang dat de kwaliteit achteruit gaat, wat wel logisch is omdat verzenden toch een dag of wat duurt en het niet gekoeld is.
Waarschijnlijk omdat het die 24 uur wel trekt maar niet de 3 dagen die het internatiionaal kost...quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:37 schreef French het volgende:
Waarom verstuurt lush NL het dan eigenlijk wel per post?
En denk je dan dat het 3 dagen bij Lush duurt en 1 dag bij de TNT of andersom?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:09 schreef French het volgende:
Nou, ik wacht bij Lush NL over het algemeen ook 4 a 5 werkdagen...
Lush NL doet er een paar dagen over om je order in te pakken. Tot die tijd blijft je masker keurig in de koeling. TNT bezorgt binnen één dag dus dat redt je masker wel. Bij de UK duurt het minimaal 3 werkdagen voor het de Noordzee over is. Korter lukt gewoon niet met de standaard koeriersdoensten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:42 schreef French het volgende:
Nou ja, de vorige keer heeft het 5 dagen (incl. weekenddagen) in het sorteercentrum in Zwolle gestaan (I loooove T&T).
Bij lush UK kan ik dat natuurlijk niet controleren want ik heb geen T&T. Ik bedoel meer, dat als die vijf dagen buiten de koeling zo'n issue is ivm kwaliteit, het bij lush NL wel verstuurd kan worden.
Kom eens snel langs danquote:
Moet je wel je nummer in de PM zetten suffiequote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:35 schreef Smeej het volgende:
Hoelaat werk je morgen??? SMS me anders als je dit leest... ik PM je mn nummer... Anders word ik laat wakker en kan ik niet komen
Dat was ik. Dankje!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:37 schreef -Peach het volgende:
Ik weet niet meer wie dat laatst vroeg, over die Lily Savonzeep? Was gisteren in Maastricht en daar lag ineens nog een hoopje Lily Savon...
Ik ben weer terug en ik leef nog. Zoals verwacht was er niks te merken van de demonstratie. De meiden in Den Bosch waren heel lief, we werden ontvangen met een drankje en de goodiebag was heel goed gevuld (100gr Happy Hippy, 100gr AC, Toner Tab, Bunny, Ei, Dreamtime balm).quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:30 schreef Cat22 het volgende:
Whehehe... Ik ga vandaag met de meiden van het Lush forum rellen meeten in Den Bosch.
Maskers zijn dus verboden.
Ik wist niet dat die dr was, ik wil wel gaan denk ik, ff checken of vriendinnetje nu wel mee kan maar ik denk van wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:49 schreef Shan_Savan het volgende:
Is er iemand die naar de 'Nationale Night in for Two VIP' op 3 juni gaat?
En voor mij een 'Night in for Two pakketje' wil kopen?
Ik heb Up That Wooden Hill besteld.. eens kijken wat ik er van vind..quote:
Hoe warm zet je je douche voor zo'n emotibomb?quote:Op zondag 24 mei 2009 10:57 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb ze allemala geprobeerd maar vond er niet veel aan. Lekkere geuren krijg je wel van je doucheprodukten. Ik vind zo'n emotibomb nogal duur om alleen maar door je doucheputje te zien spoelen.
Gewoon, de temperatuur die je lekker vindt. Jij moet er immers ook onder!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoe warm zet je je douche voor zo'n emotibomb?
Mij werd verteld om het water eerst heet (+40 graden) op die emotibomb te zetten tot het lekker stoomt, en dan pas kouder zetten en eronder gaan staan. Anders zou het een hopeloos prutje richting doucheput wordenquote:Op zondag 24 mei 2009 11:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gewoon, de temperatuur die je lekker vindt. Jij moet er immers ook onder!
Als je twee keer wil profiteren van de Emobomb dan kun je hem in een bakje doen. Als het douchewater daarin loopt lost de bomb op en laat zijn geur vrij. En daarna kun je het bakje gebruiken om je af te spoelen. Maar dat laatste viel mij tegen: het water was kkkkkkoud!
Die bomb instructie heb ik nooit gehad! En heb ik ook nooit zo op de site gevonden. Weer wat geleerd.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Mij werd verteld om het water eerst heet (+40 graden) op die emotibomb te zetten tot het lekker stoomt, en dan pas kouder zetten en eronder gaan staan. Anders zou het een hopeloos prutje richting doucheput worden.
Haha ja, had dat gehoord toen ik er 1 had gekocht voor m'n moederquote:Op zondag 24 mei 2009 15:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die bomb instructie heb ik nooit gehad! En heb ik ook nooit zo op de site gevonden. Weer wat geleerd.![]()
Ik spring dadelijk in bad met een Magic ballistic. Veul lekkerder dan zo'n stomme emobom!
Ohh dat zou ik heel gaaf (en lief!) vinden!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die dr was, ik wil wel gaan denk ik, ff checken of vriendinnetje nu wel mee kan maar ik denk van wel.
Of is het voor stelletjes?
Dan doen we wel of we een stelletje zijn![]()
Whatevah!
En dan wil ik dr wel een kopen en opsturen, no prob, maar ik zal eerst ff checken of dr iemand mee wil!
Nee joh! De meeste VIPS beginnen om een uur of 7. Je moet er wel voor reserveren. Dus even bellen naar jouw Lush en dan kun je meteen naar de aanvangstijd vragen.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:18 schreef Smeej het volgende:
Ik wil het eventueel ook wel voor je halen... Ist echt midden in de nacht of gewoon avond uurtjes?
Wij vragen het aan MaJo...quote:Op zondag 24 mei 2009 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh! De meeste VIPS beginnen om een uur of 7. Je moet er wel voor reserveren. Dus even bellen naar jouw Lush en dan kun je meteen naar de aanvangstijd vragen.
En t is niet overdatum ofzo?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:26 schreef Empathologica het volgende:
Boehoe, m'n Lemony Flutter is ineens een substantie ala pudding geworden terwijl ik er niks raars mee heb gedaan ala in de zon zetten ofzo. Ook tijdje in de koelkast zetten werkte niet om hem weer stevig te krijgen. Hebben jullie zoiets ooit gehad en wat doe je er aan? Want als ie hard is vind ik hem wel fijner smeren
Ik ga dr heen, ik ga morgen ff opgeven, vriendin gaat mee.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:08 schreef Shan_Savan het volgende:
[..]
Ohh dat zou ik heel gaaf (en lief!) vinden!!
Je hoeft niet met zijn 2en begreep ik in Haarlem. Zit er hard over te denken om zelf te gaan, maar eigenlijk is dat een beetjemoet er minstens 3 1/2 uur voor rijden
TNT levert op maandag geen pakketjes (geen eerste leveringen, dus wel als je zaterdag bijv niet thuis was) bovendien komt lush althans boven de 2kg (?) met DHLquote:Op maandag 25 mei 2009 10:55 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb wat zooi in de UK bestelt. Vandaag is de 7e dag en nog niks (TNT komt hier altijd om 9 's ochtends)
Wat denken jullie, moet ik al gaan klagen?
Nja, ik had er gewoon nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ja? dhl ?
[ afbeelding ]
TNT is niet de enige die post/pakketjes bezorgd hoor
Dat is wel een idee ja. Ik vind t nogal ver gaan om zo'n ding door t doucheputje te spoelen voor een lekkere geur tijdens het douchenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb mn emotibombs in mn kledingkast liggen zodat de schone was lekker ruiktdaarvoor vind ik ze perfect, zou ze daarvoor ook best opnieuw kopen omdat je dan voor een paar euro maandenlang dat lekkere geurtje hebt.
Heel misschien ga ik toch zelf! Maar twijfel tussen Amsterdam en Haarlem. Zal ik het je uiterlijk zaterdag laten weten, ivm geld over maken?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga dr heen, ik ga morgen ff opgeven, vriendin gaat mee.
Ja hoor, laat maar horen!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef Shan_Savan het volgende:
[..]
Heel misschien ga ik toch zelf! Maar twijfel tussen Amsterdam en Haarlem. Zal ik het je uiterlijk zaterdag laten weten, ivm geld over maken?
Ik heb ook inmiddels 8 dagen geleden iets besteld bij Lush UK en heb het ook nog steeds niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:55 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb wat zooi in de UK bestelt. Vandaag is de 7e dag en nog niks (TNT komt hier altijd om 9 's ochtends)
Wat denken jullie, moet ik al gaan klagen?
Wij zijn ieg opgegeven , we waren de eersten, dus tis te hopen dat dr nog andere mensen komen anders gaat het niet door.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef Shan_Savan het volgende:
[..]
Heel misschien ga ik toch zelf! Maar twijfel tussen Amsterdam en Haarlem. Zal ik het je uiterlijk zaterdag laten weten, ivm geld over maken?
Nein heb ik nog niet...ben nooit echt zo van de smeerseltjes maar ik vind dat ik er nu toch maar eens aan moet beginnenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja want dan kunnen ze je fijn helpen met wat je moet nemen en zo!
Heb je al ultrabland?
Ze hebben nu van die fijne kleine blikkies
Oh echt?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:41 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat ik ga, ik vond het vorige keer zo opdringerig.
Mja een beetje wanhopig aansmeerderigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt?
Ik ben nog nooit geweest maar ik ken die meiden hier, die zijn echt wel chill dus dat komt wel goed.
deze?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Blegh.
Ik voel me niet lekker (oh, the joy of womenhood), ben moe, had twee flinke vergaderingen vandaag, mijn aardappels voor het avondeten waren verbrand en omdat mijn aspergemesje kapot was moest ik draderige asperges eten en ik kreeg vandaag een envelop met een paar wax melts die er mishandeld uitzagen. Erger nog: dit was deel 2 van de zending, was ze vergeten toe te voegen. Maar ik heb mijn eerste pakketje nog steeds niet! 12 dagen geleden verzonden.![]()
![]()
Wat zou goed passen in een Lush troostbad?
MIJN!quote:
Daar kun je toch best een emotibomb van worden.quote:
Zoiets vind ik dus echt totaal niksquote:
Deal! Hank is diirrrrrrrty! Johnnyquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Mag jij Johnny Depp en dan mag ik in bad met David Duchovny
quote:
Ja idd, zag op de verpakking ook pas dat het voor make up is en dat gebruik ik ook niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik doe het met een washandje, dat zou toch t zelfde moeten zijn?
Ik heb dr t geduld niet voor ieg, doe mij maar fijnere gezichtsreinigingsdingen.
Maar tis ook echt voor make up geloof ik he?
Dat gebruik ik toch al nooit
Zei ik toch dat die lekkerderder is dan die dure coolaulinshit!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:08 schreef -Peach het volgende:
Booh L'Occitane is ook gewoon té duur. Ruikt wel lekker daar.
Heb nu ook die conditioner van Inecto en die is inderdaad echt súperlekker...lekkerder dan Coolaulin zelfs.
Hebben ze van Inecto neit een leave-in conditioner en gloss spray? Dacht dat ik die daar zag staan. Of zijn die niet fijn?
Ik vond de melts die ik tot nu toe gehad heb niet om te jubelen, en na het zeep fiasco heb ik dr geen meer geprobeerdquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom even![]()
want ein-de-lijk zijn al mijn pakketjes gearriveerd!
![]()
Behalve het pakket thee wat ik afgelopen weekend besteld heb maar da's logisch en daarna leg ik mezelf een bestel stop op.
Oh oh, ik heb nu ook cocos wax melts. Ben jij al een beetje into die verslaving? Ik kan je wel wat opsturen. Ze zijn ook te schattig om te zien.
Ja of ietsje duurder, maar ik zal veel dingen voor 20 euro en goedkoper hoor, dus ik vond het wel meevallen ( idd wel Nederlandse Lush prijzen ).quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:13 schreef Dipkip het volgende:
L'Occitane zit hier ook in de stad, maar ben er idd nooit binnengelopen. Ik zie er nooit andere mensen binnen dus ik kon niet checken of ik in hun doelgroep viel en ze zitten hier in zo'n posh gebouw dat ik inschatte dat ze geen creme onder de 90 euro verkochten.
Hoe duur was het ongeveer oh-oh? Zo duur als nederlandse lush? Misschien toch eens kijken dan
De ene melt is de andere niet, soms vallen ze inderdaad erg tegen. Ik zal de coocos melt eens testen, kijken ruiken of hij wel echt naar cocos ruikt. Maar kijk ze eens! Té schattig toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond de melts die ik tot nu toe gehad heb niet om te jubelen, en na het zeep fiasco heb ik dr geen meer geprobeerd![]()
Maar t waren dan ook bloemenluchtjes die ik gehad had.
Cocos klinkt gevaarlijk voor mij
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:46 schreef Dipkip het volgende:
Ooooh snowcake dupe, lijkt ie goed? Dan moet ik die ook hebben als ik weer bestel bij haar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |