abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 22 mei 2009 @ 03:40:53 #201
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_69281382
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 03:35 schreef Smeej het volgende:
Hoelaat werk je morgen??? SMS me anders als je dit leest... ik PM je mn nummer... Anders word ik laat wakker en kan ik niet komen
Moet je wel je nummer in de PM zetten suffie ik werk van 1 tot 5
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_69308526
was jullie kwijt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_69308584
maar nu weer gevonden!!

Ik heb net met fiebel besteld in UK.. Ik heb voor 25 pond aan BBS!
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_69309519
Goed bezig Smeej!

Ik kom even wieberen dat mijn eerst grote pakket wax melts binnen is! Zo bij elkaar was het toch wel veel. En er komt er nog eentje.

Morgen kan ik niks branden: Lush meet in Den Bosch (van het NL forum)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_69318570
Whehehe... Ik ga vandaag met de meiden van het Lush forum rellen meeten in Den Bosch.
Maskers zijn dus verboden.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:44:19 #206
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_69321994
Hier een heel lange beschrijving van mijn bezoek aan de Lush in Brussel

Oke, gister was dus de opening van de nieuwe Lus-winkel in Brussel.
Vol goede moed ging ik met vriendje + ander vriendje op weg.
De winkel zat niet op de plek waar ik dacht dat het zat, maar op weg naar die plek werd mijn neus al geprikkelt. Bleek de winkel net bij het metrostation/bibliotheek/groot plein te zitten, bijna tegenover de Body Shop.
Dus Hoera! En ze hadden de winkel zelfs opgeleukt met Alice in Wonderland dingen. Er zat een konijn, een schoenenpoetser, Alice achter de kassa, veel theepotten en overal lagen speelkaarten.
Toen naar binnen gegaan en het was er eng en druk en klein. Ze hadden wel een trap naar boven, dus die maar op gegaan. Boven lagen de cadeuatjes en was er iemand bezig met producten te laten zien. Beneden lag al de rest. Verder stond er Alice-achtige muziek op, dus dat was wel sfeervol.

De overbelichtte winkel

Ik wilde graag een stuk Miranda kopen en een Joy of Jelly. De Miranda had ik zo gevonden, alleen lagen er bijna grote stukken. Er werd wel gevraagd of alles goed ging, maar dan wel in het Frans. Maar tja alles ging wel goed en ik heb niet het Fransvermogen om te vragen om een kleiner stukje Miranda. Je voudrais une peitie piece de Miranda savon? Ofzoiets. Maar om er dan op te komen.. Dus toen gewoon het kleinste stuk gepakt en op zoek gegaan naar de Jelly. Die ik niet kon vinden..
Verder lag er nog wel hybrid (hybride), maar verder heb ik niet echt meer kunnen kijken. Het was best wel druk en al het Frans zo intimiderend. Al denk ik wel dat ik volgende week een rolletje toners ga halen.
Na bij de kassa's aangeschoven te hebben en mijn voucher voor een gratis testertje ingeleverd te hebben was er een probleempje. Natuurlijk weet ik dat je meestal wel testertjes krijgt, maar als je er een speciaal bonnetje voor gekregen hebt, waarom dan niet nog afgeven? Helaas wisten de Lush mensen niet van deze actie, terwijl een hele hoge school allemaal zo'n kaart gekregen hadden en ze spraken dus amper Nederlands. Eerst werden we in het Frans geholpen, toen half Nederlands en omdat we iets in het Engels tegen tegen elkaar zeiden, daarna in het Engels.
Uiteindelijk zat er in mijn zakje Miranda een klein stukje Rockstar en een klein stukje Reste Cool Coco, wat dus I should Coco is. Tja, namen had ik al wel een beetje opgezocht. Maar tja, ik ben er wel blij mee (al hou ik niet zo van coco, dus zal ik hem an vriendje geven) En helaas is vriendje allergisch voor Miranda.

De voucher

Al om al was het geen leuke ervaring. Oke, er stond wel af en toe een klein regeltje Nederlands op de grote schoolborden, maar niet alleen de taal was een probleem. Het was gewoon niet zo gezellig in bijv. de Lush in Amsterdam. Zelfs vriendje is het daar mee eens, al vindt hij het niet altijd geweldig om mee te gaan.:P Maar tja, mijn teleurstelling kan dus ook komen omdat ik het een beetje gehad heb met al de Franstaligheid. Dus tja, misschien moet ik er maar gewoon aan wennen. Het gaat immers om de producten en niet om de winkel zelf.
(En tja, voor de mensen die zeggen “waarom zit je in Brussel als je geen Frans kent?” Ik ken wel Frans, maar gewoon niet genoeg om echte conversaties te kunnen houden. Nederlands en Frans zouden imo genoeg moeten zijn om je te kunnen redden in een tweetalige touristenstad)
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:59:08 #207
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_69322343
Uhm, beetje sneu wel, als je je door een andere taal al zo laat intimideren.
Tis een gegeven feit dat de franssprekende Brusselenaren geen andere taal spreken, dus tja...
En met een opening zou het niet goed zijn als het niet onwijs druk en hektisch is.
Hier is het ook op sommige dagen te druk om leuk in de winkel rond te kijken, dan ga ik gewoon op een andere dag, dat vind ik geen fout van Lush hoor.
Wel dom dat ze die vouchers niet kenden, en dat je niet zelf testertjes uit mocht zoeken, maar mss was dat ook gewoon een communicatiefoutje.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_69325915
Lush Helaas schijn ik steeds maar weer de verkeerde producten te halen. Ik vond de lemslip zo lekker ruiken en heb er maar een groot stuk van gehaald, helaas deed die niet meer dan lekker ruiken. Verder heb ik wel de SP van american cream, en die is goddelijk.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:37:19 #209
159909 -Peach
Prunus persica
pi_69333596
Ik weet niet meer wie dat laatst vroeg, over die Lily Savonzeep? Was gisteren in Maastricht en daar lag ineens nog een hoopje Lily Savon...
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:44:46 #210
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_69333836
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:37 schreef -Peach het volgende:
Ik weet niet meer wie dat laatst vroeg, over die Lily Savonzeep? Was gisteren in Maastricht en daar lag ineens nog een hoopje Lily Savon...
Dat was ik. Dankje!
pi_69335844
Is er iemand die naar de 'Nationale Night in for Two VIP' op 3 juni gaat?

En voor mij een 'Night in for Two pakketje' wil kopen?
pi_69336211
waar issie?
pi_69336362
Bij alle winkels op 3 juni in de avond.
pi_69336478
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 09:30 schreef Cat22 het volgende:
Whehehe... Ik ga vandaag met de meiden van het Lush forum rellen meeten in Den Bosch.
Maskers zijn dus verboden.
Ik ben weer terug en ik leef nog. Zoals verwacht was er niks te merken van de demonstratie. De meiden in Den Bosch waren heel lief, we werden ontvangen met een drankje en de goodiebag was heel goed gevuld (100gr Happy Hippy, 100gr AC, Toner Tab, Bunny, Ei, Dreamtime balm).
Ik ben sterk geweest en heb niks gekocht, alleen mijn potjes geruild voor Catastrophe Cosmetic. En toen kreeg ik evengoed een Magic ei mee!

Ze hadden de scrubs ook al in de winkel maar die mochten we niet bekijken omdat ze nog niet in de verkoop mogen. Tja, ik heb ze alle twee al, dus daar was overheen te komen.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 23:32:27 #215
176471 oh-oh
pi_69338719
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:49 schreef Shan_Savan het volgende:
Is er iemand die naar de 'Nationale Night in for Two VIP' op 3 juni gaat?

En voor mij een 'Night in for Two pakketje' wil kopen?
Ik wist niet dat die dr was, ik wil wel gaan denk ik, ff checken of vriendinnetje nu wel mee kan maar ik denk van wel.
Of is het voor stelletjes?
Dan doen we wel of we een stelletje zijn
Whatevah!
En dan wil ik dr wel een kopen en opsturen, no prob, maar ik zal eerst ff checken of dr iemand mee wil!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_69339169
Nog 2 weken en dan kan ik mijn emotibombs in de douchekabine uitproberen. Dan kan ik helaas ook geen melts meer gebruiken omdat we dan geen bad meer hebben.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zondag 24 mei 2009 @ 00:11:12 #217
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_69339758
Ik vind de emotibombs maar niks
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zondag 24 mei 2009 @ 00:18:27 #218
176471 oh-oh
pi_69339948
Geen bad????????
Oh ik zou echt niet meer zonder kunnen!
( Groucho Marx )
pi_69340061
Hier in Nijmegen heb ik al jaren een bad, maar dat wordt helemaal niet zo vaak gebruikt. In het nieuwe huis is de badkamer kleiner, maar hebben we eindelijk een fatsoenlijke douchekabine. Nu douchen we in bad en dat lekt nogal eens. Maar voor ik hier helemaal weg ben koop ik nog wel eenmelt. Dreamtime en een cherdiwens cauldron, denk ik.

Voor we verhuizen ga ik nog wel een lading zeepjes en shampoobars inslaan. Vooral Demon in the dark, Karma en Lovesoap zijn hier favoriet. En natuurlijk een zooi solid Karma perfumes en Trichomania blokken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69340104
quote:
Op zondag 24 mei 2009 00:11 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de emotibombs maar niks
Ik heb Up That Wooden Hill besteld.. eens kijken wat ik er van vind..
pi_69345315
Ik heb ze allemala geprobeerd maar vond er niet veel aan. Lekkere geuren krijg je wel van je doucheprodukten. Ik vind zo'n emotibomb nogal duur om alleen maar door je doucheputje te zien spoelen.
  zondag 24 mei 2009 @ 11:01:50 #222
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_69345365
quote:
Op zondag 24 mei 2009 10:57 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb ze allemala geprobeerd maar vond er niet veel aan. Lekkere geuren krijg je wel van je doucheprodukten. Ik vind zo'n emotibomb nogal duur om alleen maar door je doucheputje te zien spoelen.
Hoe warm zet je je douche voor zo'n emotibomb?
pi_69345628
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:01 schreef GotC het volgende:

[..]

Hoe warm zet je je douche voor zo'n emotibomb?
Gewoon, de temperatuur die je lekker vindt. Jij moet er immers ook onder!

Als je twee keer wil profiteren van de Emobomb dan kun je hem in een bakje doen. Als het douchewater daarin loopt lost de bomb op en laat zijn geur vrij. En daarna kun je het bakje gebruiken om je af te spoelen. Maar dat laatste viel mij tegen: het water was kkkkkkoud!
pi_69345676
zo ik zit nu achter de pc met hairdoctor in mn haartjes en cupcake op mn smoeltje
  zondag 24 mei 2009 @ 11:18:32 #225
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_69345705
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Gewoon, de temperatuur die je lekker vindt. Jij moet er immers ook onder!

Als je twee keer wil profiteren van de Emobomb dan kun je hem in een bakje doen. Als het douchewater daarin loopt lost de bomb op en laat zijn geur vrij. En daarna kun je het bakje gebruiken om je af te spoelen. Maar dat laatste viel mij tegen: het water was kkkkkkoud!
Mij werd verteld om het water eerst heet (+40 graden) op die emotibomb te zetten tot het lekker stoomt, en dan pas kouder zetten en eronder gaan staan. Anders zou het een hopeloos prutje richting doucheput worden .
pi_69347659
In dat geval zou ik gewoon een beetje (bijna) kokend water in een bakje gieten en die bom erin donderen. Dan heb je pas stoom met geur en dan s het niet koud tegen de tijd dat je je ermee af wilt spoelen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69352798
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:18 schreef GotC het volgende:

[..]

Mij werd verteld om het water eerst heet (+40 graden) op die emotibomb te zetten tot het lekker stoomt, en dan pas kouder zetten en eronder gaan staan. Anders zou het een hopeloos prutje richting doucheput worden .
Die bomb instructie heb ik nooit gehad! En heb ik ook nooit zo op de site gevonden. Weer wat geleerd.

Ik spring dadelijk in bad met een Magic ballistic. Veul lekkerder dan zo'n stomme emobom!

Ow ja! En met Catastrophe Cosmetic. Gisteren vers geruild tegen lege potjes.
  zondag 24 mei 2009 @ 15:51:24 #228
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_69352827
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die bomb instructie heb ik nooit gehad! En heb ik ook nooit zo op de site gevonden. Weer wat geleerd.

Ik spring dadelijk in bad met een Magic ballistic. Veul lekkerder dan zo'n stomme emobom!
Haha ja, had dat gehoord toen ik er 1 had gekocht voor m'n moeder . Heb ze zelf nog nooit geprobeerd, durf niet meer na alle negatieve reacties erop hier en op het NL Lush forum .

Ik wil ook een bad! Veel plezier
pi_69357075
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:32 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik wist niet dat die dr was, ik wil wel gaan denk ik, ff checken of vriendinnetje nu wel mee kan maar ik denk van wel.
Of is het voor stelletjes?
Dan doen we wel of we een stelletje zijn
Whatevah!
En dan wil ik dr wel een kopen en opsturen, no prob, maar ik zal eerst ff checken of dr iemand mee wil!
Ohh dat zou ik heel gaaf (en lief!) vinden!!

Je hoeft niet met zijn 2en begreep ik in Haarlem. Zit er hard over te denken om zelf te gaan, maar eigenlijk is dat een beetje moet er minstens 3 1/2 uur voor rijden
pi_69357457
Ik wil het eventueel ook wel voor je halen... Ist echt midden in de nacht of gewoon avond uurtjes?
pi_69357575
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:18 schreef Smeej het volgende:
Ik wil het eventueel ook wel voor je halen... Ist echt midden in de nacht of gewoon avond uurtjes?
Nee joh! De meeste VIPS beginnen om een uur of 7. Je moet er wel voor reserveren. Dus even bellen naar jouw Lush en dan kun je meteen naar de aanvangstijd vragen.
pi_69359481
Boehoe, m'n Lemony Flutter is ineens een substantie ala pudding geworden terwijl ik er niks raars mee heb gedaan ala in de zon zetten ofzo. Ook tijdje in de koelkast zetten werkte niet om hem weer stevig te krijgen. Hebben jullie zoiets ooit gehad en wat doe je er aan? Want als ie hard is vind ik hem wel fijner smeren
pi_69359912
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee joh! De meeste VIPS beginnen om een uur of 7. Je moet er wel voor reserveren. Dus even bellen naar jouw Lush en dan kun je meteen naar de aanvangstijd vragen.
Wij vragen het aan MaJo...

MaJo.. Kan je mij hier iets over vertellen???
  zondag 24 mei 2009 @ 19:50:54 #234
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_69360150
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:26 schreef Empathologica het volgende:
Boehoe, m'n Lemony Flutter is ineens een substantie ala pudding geworden terwijl ik er niks raars mee heb gedaan ala in de zon zetten ofzo. Ook tijdje in de koelkast zetten werkte niet om hem weer stevig te krijgen. Hebben jullie zoiets ooit gehad en wat doe je er aan? Want als ie hard is vind ik hem wel fijner smeren
En t is niet overdatum ofzo?
pi_69360506
Volgens de sticker gemaakt op 30-03-2009 (heb het in april gekocht geloof ik) en houdbaar tot 30-05-2010 dus hij zou nog goed moeten zijn...
  zondag 24 mei 2009 @ 20:04:50 #236
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_69360522
Dan zou ik wel hopen dat t nog goed is ja

Wel vreemd..
  maandag 25 mei 2009 @ 08:57:56 #237
159909 -Peach
Prunus persica
pi_69372798
Heb je die shampoo al uitgeprobeerd ferrari_rood?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  maandag 25 mei 2009 @ 10:10:13 #238
176471 oh-oh
pi_69374607
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:08 schreef Shan_Savan het volgende:

[..]

Ohh dat zou ik heel gaaf (en lief!) vinden!!

Je hoeft niet met zijn 2en begreep ik in Haarlem. Zit er hard over te denken om zelf te gaan, maar eigenlijk is dat een beetje moet er minstens 3 1/2 uur voor rijden
Ik ga dr heen, ik ga morgen ff opgeven, vriendin gaat mee.
( Groucho Marx )
  maandag 25 mei 2009 @ 10:55:56 #239
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_69375961
Ik heb wat zooi in de UK bestelt. Vandaag is de 7e dag en nog niks (TNT komt hier altijd om 9 's ochtends)
Wat denken jullie, moet ik al gaan klagen?
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_69376022
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:55 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb wat zooi in de UK bestelt. Vandaag is de 7e dag en nog niks (TNT komt hier altijd om 9 's ochtends)
TNT levert op maandag geen pakketjes (geen eerste leveringen, dus wel als je zaterdag bijv niet thuis was) bovendien komt lush althans boven de 2kg (?) met DHL
  maandag 25 mei 2009 @ 11:09:56 #241
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_69376352
ah ok, dan zal het er morgen wel zijn.
Ik denk niet dat het meer dan 2 kg weegt, het waren maar drie dingetjes.

ennuh, DHL?
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_69377146
ja? dhl ?

TNT is niet de enige die post/pakketjes bezorgd hoor
  maandag 25 mei 2009 @ 11:50:23 #243
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_69377551
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ja? dhl ?
[ afbeelding ]
TNT is niet de enige die post/pakketjes bezorgd hoor
Nja, ik had er gewoon nog nooit van gehoord.
Hoewel dat logo me wel bekend voor komt
pi_69378074
Ik heb mn emotibombs in mn kledingkast liggen zodat de schone was lekker ruikt daarvoor vind ik ze perfect, zou ze daarvoor ook best opnieuw kopen omdat je dan voor een paar euro maandenlang dat lekkere geurtje hebt.
  maandag 25 mei 2009 @ 12:09:31 #245
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_69378149
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb mn emotibombs in mn kledingkast liggen zodat de schone was lekker ruikt daarvoor vind ik ze perfect, zou ze daarvoor ook best opnieuw kopen omdat je dan voor een paar euro maandenlang dat lekkere geurtje hebt.
Dat is wel een idee ja. Ik vind t nogal ver gaan om zo'n ding door t doucheputje te spoelen voor een lekkere geur tijdens het douchen

Verder geil ik echt op frisruikende was dus ik ga t ook proberen. Die zakjes van de hema stellen namelijk ook geen ruk voor.
pi_69378927
Je ruikt het niet erg aan de kleren zelf vind ik als je ze eenmaal aan hebt, maar het ruikt erg lekker als je de kast open doet en dingen die je lang niet draagt worden niet muf. Ik vind dat perfect
pi_69395477
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:10 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik ga dr heen, ik ga morgen ff opgeven, vriendin gaat mee.
Heel misschien ga ik toch zelf! Maar twijfel tussen Amsterdam en Haarlem. Zal ik het je uiterlijk zaterdag laten weten, ivm geld over maken?
pi_69395732
@peach ik he de shampoo nog niet gebruikt
  maandag 25 mei 2009 @ 21:19:31 #249
176471 oh-oh
pi_69396812
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef Shan_Savan het volgende:

[..]

Heel misschien ga ik toch zelf! Maar twijfel tussen Amsterdam en Haarlem. Zal ik het je uiterlijk zaterdag laten weten, ivm geld over maken?
Ja hoor, laat maar horen!
( Groucho Marx )
pi_69409372
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:55 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb ook inmiddels 8 dagen geleden iets besteld bij Lush UK en heb het ook nog steeds niet. Wacht vandaag nog af en anders ga ik vanavond mailen. Laat even weten wanneer jij het hebt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')