Die bomb instructie heb ik nooit gehad! En heb ik ook nooit zo op de site gevonden. Weer wat geleerd.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Mij werd verteld om het water eerst heet (+40 graden) op die emotibomb te zetten tot het lekker stoomt, en dan pas kouder zetten en eronder gaan staan. Anders zou het een hopeloos prutje richting doucheput worden.
Haha ja, had dat gehoord toen ik er 1 had gekocht voor m'n moederquote:Op zondag 24 mei 2009 15:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die bomb instructie heb ik nooit gehad! En heb ik ook nooit zo op de site gevonden. Weer wat geleerd.![]()
Ik spring dadelijk in bad met een Magic ballistic. Veul lekkerder dan zo'n stomme emobom!
Ohh dat zou ik heel gaaf (en lief!) vinden!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die dr was, ik wil wel gaan denk ik, ff checken of vriendinnetje nu wel mee kan maar ik denk van wel.
Of is het voor stelletjes?
Dan doen we wel of we een stelletje zijn![]()
Whatevah!
En dan wil ik dr wel een kopen en opsturen, no prob, maar ik zal eerst ff checken of dr iemand mee wil!
Nee joh! De meeste VIPS beginnen om een uur of 7. Je moet er wel voor reserveren. Dus even bellen naar jouw Lush en dan kun je meteen naar de aanvangstijd vragen.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:18 schreef Smeej het volgende:
Ik wil het eventueel ook wel voor je halen... Ist echt midden in de nacht of gewoon avond uurtjes?
Wij vragen het aan MaJo...quote:Op zondag 24 mei 2009 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh! De meeste VIPS beginnen om een uur of 7. Je moet er wel voor reserveren. Dus even bellen naar jouw Lush en dan kun je meteen naar de aanvangstijd vragen.
En t is niet overdatum ofzo?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:26 schreef Empathologica het volgende:
Boehoe, m'n Lemony Flutter is ineens een substantie ala pudding geworden terwijl ik er niks raars mee heb gedaan ala in de zon zetten ofzo. Ook tijdje in de koelkast zetten werkte niet om hem weer stevig te krijgen. Hebben jullie zoiets ooit gehad en wat doe je er aan? Want als ie hard is vind ik hem wel fijner smeren
Ik ga dr heen, ik ga morgen ff opgeven, vriendin gaat mee.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:08 schreef Shan_Savan het volgende:
[..]
Ohh dat zou ik heel gaaf (en lief!) vinden!!
Je hoeft niet met zijn 2en begreep ik in Haarlem. Zit er hard over te denken om zelf te gaan, maar eigenlijk is dat een beetjemoet er minstens 3 1/2 uur voor rijden
TNT levert op maandag geen pakketjes (geen eerste leveringen, dus wel als je zaterdag bijv niet thuis was) bovendien komt lush althans boven de 2kg (?) met DHLquote:Op maandag 25 mei 2009 10:55 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb wat zooi in de UK bestelt. Vandaag is de 7e dag en nog niks (TNT komt hier altijd om 9 's ochtends)
Wat denken jullie, moet ik al gaan klagen?
Nja, ik had er gewoon nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ja? dhl ?
[ afbeelding ]
TNT is niet de enige die post/pakketjes bezorgd hoor
Dat is wel een idee ja. Ik vind t nogal ver gaan om zo'n ding door t doucheputje te spoelen voor een lekkere geur tijdens het douchenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb mn emotibombs in mn kledingkast liggen zodat de schone was lekker ruiktdaarvoor vind ik ze perfect, zou ze daarvoor ook best opnieuw kopen omdat je dan voor een paar euro maandenlang dat lekkere geurtje hebt.
Heel misschien ga ik toch zelf! Maar twijfel tussen Amsterdam en Haarlem. Zal ik het je uiterlijk zaterdag laten weten, ivm geld over maken?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga dr heen, ik ga morgen ff opgeven, vriendin gaat mee.
Ja hoor, laat maar horen!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef Shan_Savan het volgende:
[..]
Heel misschien ga ik toch zelf! Maar twijfel tussen Amsterdam en Haarlem. Zal ik het je uiterlijk zaterdag laten weten, ivm geld over maken?
Ik heb ook inmiddels 8 dagen geleden iets besteld bij Lush UK en heb het ook nog steeds niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:55 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb wat zooi in de UK bestelt. Vandaag is de 7e dag en nog niks (TNT komt hier altijd om 9 's ochtends)
Wat denken jullie, moet ik al gaan klagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |