Ik had vrij veel voor mn moeder, meer nog dan voor mezelf. Ze wilde dat ik 4 cadeautjes maakte voor vriendinnen van haar, dus daarvoor heb ik bijv. 4x tramp 100 gr en voor allemaal een massagebar. Dan wilde mn moeder voor dr zelf ook nog wat (die creme voor je hals... ma noemt dat 'kalkoenensmeersel').
Voor mezelf had ik SDM, mr T, Spice Curls, Mud Flats, SJG, ultrabland, ceridwyn's cauldron, the sicilian, lush lime smoothie en the wuss. Allemaal 1x
Die paaseieren die ik had besteld trouwens, die honey bee dingen, die geven verschrikkelijk af

je komt knalgeel uit het bad en het laat ook enorme strepen achter.
Oh en ik heb net de sugar scrub gebruikt

ik ben erg tevreden. Ik had een kwart van de scrub afgesneden en meegenomen de douche in in een shampoobakje. Echt aan te raden want als je aan het scrubben gaat valt de boel uit elkaar. Ik denk zelfs dat ik de rest van mn scrub maar platstamp want met los 'poeder' doe je veel langer en het werkt prettig. Het blokje is als het nog een blokje is (lees: 1 minuut) echt scherp, net een schuurpapiertje. Als je eenmaal losse korrels hebt is de scrub veel fijner. Nog wel stevig, maar niet scherp. Je wordt wel heel groen er van

het ruikt lekker (naar bloemenwinkel met veel groen) en het smelt tot heel glad spul wat volgens mij je huid nog extra zacht maakt bovenop het scrubben (want ik heb het uitgesmeerd over stukken die ik niet scrub en die werden ook zachter). Het smaakt trouwens ook best lekker
ja jullie wilden een grondige review toch . Je moet wel redelijk doorscrubben want het smelt redelijk snel, dus niet eerst overal de scrub opdoen en dan scrubben maar steeds een stukje doen. Ik heb er een heel zacht velletje van gekregen en geen last van jeuk of irritaties, dus het kan ook op een gevoelige huid. En ik vind het best een goedkoop product, als je er dus 4-5x mee kunt doen. Ik had mn armen, borsten, buik, billen, heupen en bovenbenen gedaan en daarvoor was een kwart genoeg, had zelfs nog wat over.