Jij ging morgen niet he?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:53 schreef -Peach het volgende:Net mn nieuwe spulletjes, ben nu alweer aan het bedenken wat ik de volgende keer zal bestellen
Maarr....ik ben bijna student-af, en heb zo ongeveer al een baan=meer geld=meer Lush!
Nee ik ben dr morgen niet...Wil eigenlijk ook niet weten wat voor leuks ik allemaal mis!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij ging morgen niet he?
Ik was net ff snel dr heen gehold nog ( er stond voor het eerst geen rij bij het postkantoor!), morgen om 13.00 snijden ze de Lush taart aan.
En je kan een gezichtsbehandeling en zo krijgen, ik denk dat ik dat mooi es ga laten doen!
Maakt niet uit! En met die verwisselde scrub wellicht net zo handig. Als er nog iets op jouw adres aankomt kun je dat gelijk doorsturen. Ik heb hier nog zat om op te maken.quote:
Het zijn 14 verschillende produkten, nog best een bescheiden lijstje, vinnik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:23 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nee ik ben dr morgen niet...Wil eigenlijk ook niet weten wat voor leuks ik allemaal mis!![]()
Wat heb jij allemaal besteld Dipkip? Volgens oh-oh was het iig een flinke lijst! Ben nieuwsgierig
GIL!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:36 schreef shmoopy het volgende:
Kweenie of ik de OP wel helemaal goed heb gedaan, geef maar een gil als het aangepast moet worden, ik ben hier nog een n00bje.
Ohhw dat valt idd wel mee! Het klonk als heul veulquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zijn 14 verschillende produkten, nog best een bescheiden lijstje, vinnik.zeker als je bedenkt dat ze ook voor mamma-dipkip bestelde.
Lekker ding, die oh-oh: zij heeft 11 verschillende produkten!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:53 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ohhw dat valt idd wel mee! Het klonk als heul veul
Ohwquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:56 schreef oh-oh het volgende:Ik zei dat Dip net iets meer had dan ik hoor!
Ik respecteer de privacy van mijn medebestellers en geef dus niet teveel details prijs.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Overigens vergeet jij er dan weer bij te vertellen dat Dip sommige produkten in 4 voud en 5 voud had.
Ik had alleen de hybrid in 4 voud, en daarvan zijn dr maar 2 voor mij
Ja! Ik had zon stom konijn en t bad was helemaal geel en het leek wel of ik herstellende was van een mishandeling met al die gele vlekken overalquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:45 schreef Dipkip het volgende:
Die paaseieren die ik had besteld trouwens, die honey bee dingen, die geven verschrikkelijk afje komt knalgeel uit het bad en het laat ook enorme strepen achter.
Ik heb nog 7 van die grote - zeg maar voor 14x in bad dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:49 schreef -Peach het volgende:
Ja! Ik had zon stom konijn en t bad was helemaal geel en het leek wel of ik herstellende was van een mishandeling met al die gele vlekken overal
Lekker stampen dus, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ben benieuwd naar die scrub.
Cat krijgt de goede scrub opnieuw toegezonden dus ik mocht een halve Sugar Babevan haar.
Ruikt lekker!
Hij liet zich trouwens verrassend goed doormidden snijden!
Ik zal m dan maar helemaal verpulveren en in een bakkie gooien en dan zo gebruiken, thnx voor de tip Dip!
Online oh-oh... online.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:18 schreef oh-oh het volgende:Damn you, ik ben zo in Aken!
Maar ik heb mijn Lush voor deze maand wel weer binnen dacht ik zo
Ik snap het nog steeds niet met die duitse grabbags... Voor welke waarde er dan in zit bedoel ik. Hmmm.quote:
Volgens mij zit er voor 50 euro in.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet met die duitse grabbags... Voor welke waarde er dan in zit bedoel ik. Hmmm.
Dan is het dus helemaal niet afgeprijsdquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:22 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij zit er voor 50 euro in.
Linkje naar het Duitse forum waar mensen posten over hun bags.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zit er voor 50 euro in.
Linkje naar het Duitse forum waar mensen posten over hun bags.
ahhhw, in bad met lush geeft je wel pufquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:57 schreef MaJo het volgende:
Voel me echt behoorlijk beroerdZelfs in bad gaan heb ik geen puf voor
Morgen maar weer een poging wagen...
Ja maandag maakt alles goedquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
ahhhw, in bad met lush geeft je wel puf
En het vooruitzicht van maandag ook vaste wel![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maandag maakt alles goedben ook blij dat ik me nu niet lekker voel en niet dan!
Franz Ferdinandquote:
http://fotoboek.fok.nl/Salt_Seafoodquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik was al verbaasd! Een man in dit topic!Hoe leg je hem nu uit dat dit in zijn AT staat?
YSTW is inderdaad goddelijk. Note to self: volgende douchebeurt weer eens gaan kliederen ermee.
Gisteren ben ik in bad geweest met een hele Christmas Kisses, gescrubt met een mengsel van Lime Smoothy en Ocean Salt, de B never versie van Mask of Magnaminty op mijn gezicht en daarna ingesmeerd met Celestial (gezicht) en Dream Cream (lijf).
Je kunt hem rustig gebruiken hoor. Die glitters blijven op de bodem liggen (en niet op jou plakken) en het rood laat absoluut geen vlekken achter. Ik kan het weten, RRS is één van mijn favorietjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:24 schreef Mayla het volgende:
Echter heb ik nu nog een Ruby Red Slippers over en durf m eigenlijk niet te gebruiken Hij is rood met glitters en ben als de dood dat zowel mijn bad als ik helemaal verkleuren van dat ding.
Iemand ervaring met die? Kan ik m veilig gebruiken?
Nee het mooie van de BBS is dat je er vaker mee kunt doenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:03 schreef Mayla het volgende:
Cat2...tnx!!!
Enne.. moet ik dat ding in zn geheel erin doen zoals de ballistics? Of kan ik hem beter door de helft doen of maar een stukje? (sorry, nog een beetje een Lush-noob)
4 tot 6 keer!? Dat lukt me echt niet. We hebben hier vrij hard water, misschien dat het daar aan ligt maar ik gooi er telkens een halve in en dat geeft precies genoeg geur en schuim. Behalve de Comforter natuurlijk, daar doe ik 3 tot 4 keer mee.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee het mooie van de BBS is dat je er vaker mee kunt doenmakkelijk een keer of 4, ik doe er zelf een keer of 6 mee. Breek een stukje af en hou het rechtstreeks onder de kraan en het gaat schuimen als een gek!
Maar gooi je het rechstreeks in bad of hou je het stukje onder de kraan? Dat laatste doe ik dus, en dan schuimt het een stuk beterquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
4 tot 6 keer!? Dat lukt me echt niet. We hebben hier vrij hard water, misschien dat het daar aan ligt maar ik gooi er telkens een halve in en dat geeft precies genoeg geur en schuim. Behalve de Comforter natuurlijk, daar doe ik 3 tot 4 keer mee.
Nu ik er belachelijk veel heb kwak ik er ook wel eens een hele in.![]()
Ik heb net dus gebadderd met Elixir melt, laatste restje van The Strokes op mijn haar (nieuwe pot komt eraan!) en daarna haartjes gewassen met I love juicy en Jungle.
Beterschap trouwens! Ik ben blij dat mijn verkoudheid weg aan het trekken is, mijn stem komt zelfs weer terug.
Ik verkruimel het onder de kraan natuurlijk. Anders doet het helemaal niks.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar gooi je het rechstreeks in bad of hou je het stukje onder de kraan? Dat laatste doe ik dus, en dan schuimt het een stuk beter
Mwaah, tis geen mannelijke geur maar ook niet heel vrouwelijke geur. Melkchocolade.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
volgende week heb ik een bad te beschikking kan ik mooi iets voor in badproberen. denk dat ik maar begin met de sant claus oid dat bruine ding van kerst. Is dit ook een geur die een beetje voor mannen kan?
Welke bedoel je precies?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
volgende week heb ik een bad te beschikking kan ik mooi iets voor in badproberen. denk dat ik maar begin met de sant claus oid dat bruine ding van kerst. Is dit ook een geur die een beetje voor mannen kan?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef Dipkip het volgende:
Oh-oh dankjewel voor het pakketjeik vind de greeench super!
![]()
Ik heb een keer een hele Comforter in bad gemikt (of onder de kraan gehouden dan), en me echt als een kleuter hysterisch vermaakt met de Hollywoodschuimlaag en het zuurstokroze waterquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:31 schreef Dipkip het volgende:
Ik gebruik trouwens altijd een halve of een hele BBS. Ligt aan de waterhardheid. Als ik een hele verkruimel en dan de kraan aandoe heb ik nog maar een klein laagje schuim, ik moet het water met de douchekop in het bad doen, anders heb ik niet genoeg schuim, ook niet met een hele BBS.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Dat lichtbruine sneeuwmannetje (bruisbal) = Mr Butterball = melkchocolade/vanille (lekker!). Kan op zich wel voor een man. Door de boters erin ook nog zacht voor je vel.
Stom zeg!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:13 schreef Dipkip het volgende:
Ja die heeft idd die rare korrels niet en hij ruikt ook sterker!! Ik ga Lush er over mailen. Zoals mijne is gebruik ik hem niet...
ik ruik de hele dag lush. zelfs nu ruik ik de christmas kisses...quote:Op zondag 10 mei 2009 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben weer aan de beterende hand gelukkig, kan ik lush ook weer ruiken
gewoon in de badkamer... ik neem dat het bij lush zelf ook allemaal op kamertempratuur is.. en de maskertjes die moeten in de freezah!quote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef Bob. het volgende:
Lush.![]()
Hoe bewaren jullie je Lush-dingen eigenlijk? Ik heb het in de koelkast gelegd omdat het hier in mijn kamer nog wel eens erg warm wil worden, maar nu ruikt/proeft alles uit mijn koelkast naar Lush.Zelfs met 2 plastic zakjes er om heen.
Je hebt gelijk. M'n hoofd was nog niet wakker.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
Mr Butterball is wit in de vorm van een sneeuwpopje en ruikt zoetig, vanile achtig.
Chocolate santa is lichtbruin in de vorm van de kerstman en ruikt naar melkchocolade en vanille.
Wat zij heeft is santa
Als het echt warm wordt van de zomer moet je wel zorgen dat massage bars en melts uit de zon liggen en evt. in de koelkast. Je zult de eerste niet zijn waarvan een melt over de vensterbank heen is gesmolten.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:59 schreef Smeej het volgende:
[..]
gewoon in de badkamer... ik neem dat het bij lush zelf ook allemaal op kamertempratuur is.. en de maskertjes die moeten in de freezah!
Mijn badkamer bestaat alleen uit een douche, dus dat kan hier niet. En ik ben wel een thuis gekomen en toen had ik een plasje paars ergens liggen wat eerst nog een bath melt was.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:59 schreef Smeej het volgende:
[..]
gewoon in de badkamer... ik neem dat het bij lush zelf ook allemaal op kamertempratuur is.. en de maskertjes die moeten in de freezah!
Oeh dat is wel minder... en ja i know alles gaat naar lush ruiken.. wat dat betreft kan je beter alleen maar winter hebben... kan je het tenminste koel en droog bewaren... heb je niet een bak ik je koelkas of klepje bij de eieren waar je het kan stoppen??quote:Op zondag 10 mei 2009 21:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mijn badkamer bestaat alleen uit een douche, dus dat kan hier niet. En ik ben wel een thuis gekomen en toen had ik een plasje paars ergens liggen wat eerst nog een bath melt was.
Als je gewoon een badkamer hebt waar dingen nog een beetje droog bewaard kunnen worden is dat natuurlijk wel het handigste! Maar helaas voor mij.
Ik had net dus kaas met lemslip smaak, word je niet vrolijk van.
badderse meis!!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:05 schreef MaJo het volgende:
Ik ga lekker in bad met Youki hiwat ga ik die missen
Oh, wel zo'n klein eieren klepje ding ja! Ben bang dat niet mijn hele lush-stash daar in past maar het is wel een goed begin.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:06 schreef Smeej het volgende:
[..]
Oeh dat is wel minder... en ja i know alles gaat naar lush ruiken.. wat dat betreft kan je beter alleen maar winter hebben... kan je het tenminste koel en droog bewaren... heb je niet een bak ik je koelkas of klepje bij de eieren waar je het kan stoppen??
ja het klinkt misschien stom maar een koeltasje kopen en die in de koelkast zetten met je lushiesquote:Op zondag 10 mei 2009 21:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, wel zo'n klein eieren klepje ding ja! Ben bang dat niet mijn hele lush-stash daar in past maar het is wel een goed begin.
Melts... dat zijn die muffin dingen toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Bob, gewoon in een dichte bak in je klerenkast werkt ook hoor.
Smelten die melts, massage bars en body butters alleen als ze direct in de zon liggen of ook bij hoge temperaturen zo?
Dan ga ik die toch maar in een dichte bak in een groentenla leggen, dan zal het wel meevallen met het verspreiden van de geur toch?
Die gooi je in badquote:Op zondag 10 mei 2009 21:30 schreef Smeej het volgende:
Melts... dat zijn die muffin dingen toch?
waar gebruik je die voor??
Je hebt de muffinvormige melts die lijken op BBS-en (Melting Marshmellow Moment is er eentje van) maar daarnaast ook de olie-achtige melts in vaste vorm. Die lijken op langwerpige blokjes (You've been mangoed en Dreamtime en hopelijk binnenkort veel meer!). Die melts hebben een redelijk hoog smeltrisico bij zomerse temperaturen of bij nauw contact met een verwarming.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:30 schreef Smeej het volgende:
[..]
Melts... dat zijn die muffin dingen toch?
waar gebruik je die voor??
* Smeej schaamtdtd zich nu een beetje die BBS brokkel je een beetje en de bruisbal gooi altijd in bad..quote:Op zondag 10 mei 2009 21:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bruisbal en BBS werken toch niet het zelfde?
Ja en het een schuimt en het ander nietquote:Op zondag 10 mei 2009 22:06 schreef Smeej het volgende:
* Smeej schaamtdtd zich nu een beetje die BBS brokkel je een beetje en de bruisbal gooi altijd in bad..
ik ik ik ook kopen!!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh die marshmellow is echt een van mijn favo baddingen.
Schuimt als een tierelier trouwens!
Geloof niet dat ik dr nog een heb, anders ging ik dr nu een in mn bad pleuren.
Es kijken wat ik vanavond kies...
Floating Island is geweldigquote:Op zondag 10 mei 2009 22:40 schreef Dipkip het volgende:
Mijn witte muffin was wel okay-ish. Maar ik zou hem niet kopen, had hem gekregen. Ik denk dat daar ook de kracht van dat product ligt, het ziet er erg leuk uit als cadeautje.
Alleen als je van mier- en mierzoet houdtquote:Op zondag 10 mei 2009 22:46 schreef Smeej het volgende:
[..]
ik ik ik ook kopen!!!!
Ik wil een badietsdingeschuimtfantastisch hebben maar ikkan het niet vinden... ik vond de BBS wel goed schuimen!!!!
Haagenbath waarschijnlijk?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef oh-oh het volgende:Floating Island vind ik ook lekker ja!
Ik vond net een roze badbal die mintig ruikt.Geen idee wat t is, ik heb m es gekregen in de winkel geloof ik.
Die sodemieter ik zo in mn bad, met een mask of magaminty op mn gezicht denk ik.
Ik ben niet zo van de ballen maar ze moeten toch ooit es op he!
Misschien is de Lush shampoo wat voor je mooie blonde lokken!quote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb vandaag het BB Seaweed gezichtsmasker geprobeerd en vond het heerlijk! Ik was alleen de tijd vergeten en voor ik het wist was ik bijna 20 minuten verder! Toen was ie dus wel een beetje hard geworden!
20 minuten is wel erg lang! Eigenlijk moet je een masker afhalen als het hard begint te worden, want dan onttrekt het vocht aan je gezicht. 5 minuten is vaak genoeg, 10 minuten max.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb vandaag het BB Seaweed gezichtsmasker geprobeerd en vond het heerlijk! Ik was alleen de tijd vergeten en voor ik het wist was ik bijna 20 minuten verder! Toen was ie dus wel een beetje hard geworden!
Thanks, de volgende keer zal ik er sneller bij zijn!quote:Op maandag 11 mei 2009 00:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
20 minuten is wel erg lang! Eigenlijk moet je een masker afhalen als het hard begint te worden, want dan onttrekt het vocht aan je gezicht. 5 minuten is vaak genoeg, 10 minuten max.
mmh nee.. eigenlijk alleen mn haar gewassen met Hard, gedouched met Snowshowers en Christmaskisses. Gezichtje gereinigd met Ultra Bland.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:17 schreef ymme het volgende:
Iedereen een goed weekend, met veel Lush gehad?Hier wel.
Chocolaaa! Smaakt wel zepig trouwens als je het proeft.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Haagenbath was het ja!
Die kreeg ik kado ter compensatie van die glitterbal die de dames me per ongeluk kado gedaan hadden toen!
Ik vond m trouwens wel ok voor een bal, ik hou niet van ballen, maar deze maakte je water wel lekker romig.
Wat waren die bruine stukjes die helemaal oplosten?
Daar was ik wel blij mee, dat die oplosten !
En de bal bruiste echt een eeuwigheid ook, nog een groot pluspunt!
LOLquote:Op maandag 11 mei 2009 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Goffertomme, had dat nou ff wat eerder gezegd, ik heb hier een fles, zeker drie kwart vol, en ik vind hem heerlijk maar ik gebruik m niet want ik vind sp fijner in gebruik...
Ik weets. Ik vond laatst nog glitters. Believe you me, ik weets.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee trouwens of die Haagenbath nog te koop is, ik kreeg dr toen een, na dat glitterbalfiasco, je weets...
Wit, ruikt een beetje naar amandeltjes. Of volgens sommigen, stopverf.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:45 schreef Smeej het volgende:
snowcake.. die heb ik volgens mij ook liggen.. welke kleur heeft ie?
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wit, ruikt een beetje naar amandeltjes. Of volgens sommigen, stopverf.
Snowcake = glittervrij!quote:
Het is een blikje ter grootte van een euro waarin een vaste, zeepachtige substantie zit. Die smeer je inderdaad op de plekken die je lekker wil laten geuren. Maar het is echt parfum, totaal anders dan zeep.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:55 schreef Smeej het volgende:
hehe... ik heb dingetjes van de grabbags gekrgen van DacingPhoebe... en volgens mij heb ik ook een stukje snowcake... maar zitten er glitters op van andere zeepjes...
Maar die solid perfume, dat is een zeepachtigiets en dat wrijf je gewoon op de plekken waar je het wilt hebben??
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef Smeej het volgende:
* Smeej gaat kopen met bestelling...
hebben ze een beetje veel varianten?
Nee Haagenbath is niet meer te koop.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee trouwens of die Haagenbath nog te koop is, ik kreeg dr toen een, na dat glitterbalfiasco, je weets...
Dat klopt. De meeste mensen die langer (of veel) Lush gebruiken bestellen dan ook in de UK. Moet je wel een CC voor hebben. Die 14 euro verzendkosten (duurste optie) heb je er zo uit.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:58 schreef Smeej het volgende:
jeejtje wat zit er een verschil tussen de prijzen van UK en NL. Ik zat te kijken bij cadeau's en zag de Very berry... in UK 19 pond en in NL 36.75![]()
Ik heb geen cc helaas... maar over een paar weken gingen dp en ik samen bestellen voor een goddelijkhoogbedrag wnat dan is mn vakantiegeld binnen..quote:Op maandag 11 mei 2009 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klopt. De meeste mensen die langer (of veel) Lush gebruiken bestellen dan ook in de UK. Moet je wel een CC voor hebben. Die 14 euro verzendkosten (duurste optie) heb je er zo uit.
Is prima joh.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Sorry Cat , hijs al voor Dip !
Kwist niet dat ie zo gewenst was zeg...
Maar hij is ook wel erg lekker hoor.
Blijft jelly. Als je hem laat ontdooien wordt het weer precies hetzelfde als voorheen. En bevroren is het een grappige net-niet-meer-wiebelige-maar-nog-wel-indrukbare jelly.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:56 schreef mmascha het volgende:
Ik heb gister een stukje Shower Jelly in de vriezer gedaan. Nu keek ik net: nog helemaal niet hard!
Zal dit nog een ijsblokje worden of blijft het jelly?
Lekker is die he?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:06 schreef Mayla het volgende:
Woei! Heb net een stukje Ruby Red Slippers in me bad gedaan... heerlijk!![]()
Glitters zag ik al snel niet meer, het schuimt als een tierelier, ruikt erg lekker en zowel bad als ik zijn ongeschonden uit de strijd gekomen.![]()
Begin Lush steeds meer te waarderen, heb nog de helft van een You've Been Mangoed en nog 3 stukjes van de RRS. Baal alleen enorm dat me sample Dream Cream bijna op is. En ga voorlopig nog niet naar Lush....ff doorbijten dan maar
Das al van even geleden maar het was leuk genoeg om even voor je terug te zoekenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee Haagenbath is niet meer te koop.
Welk glitterbalfiaso?![]()
Twas lachen.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ben echt boos![]()
Ik was eergisteren bij Lush voor die zakken en we stonden leuk te kletsen en we hadden het er over hoe vreselijk die glitters en zo zijn. Beide meisjes vonden dat ook.
Ze hadden een of andere paarse bruisbal bij mn zakken gedaan.
Dus ik gisteravond laat met een halve bal daarvan in bad.
Twas al half 1 of zo...
GLITTERS, echt niet meer normaal.
Ik gelijk opgesprongen, bad leeg, douchen.
Bleven gewoon op me plakken.
Ik was moe en pissig dus ik ben met mn stomme hoofd gaan slapen.
Met als resultaat ( en het viel extra op vanochtend omdat de zon zo fijn schijnt):
een hele badkamer vol met glitter
een hele slaapkamer vol met glitter
schoon beddegoed echt helemaal vol met glitter
en als toetje 4 honden helemaal onder de glitter ( en gisteren ben ik 3 uur bezig geweest met 2 van die honden om ze mooi en schoon te krijgen).
Dus in plaats van vandaag zoals gepland te gaan chillen en wandelen en genieten van het mooie weer , kan ik mijn gisteren schoongemaakte huis weer helemaal gaan schoonmaken, 2 machines glitterwas gaan draaien en 4 honden gaan ontglitteren.
Lush sucks.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:47 schreef Dipkip het volgende:
Ik had dus een halve badbruisbal gekregen van Oh-oh, want Oh-oh is schijnbaar manisch allergisch voor glitter en ik vond glitter wel lollig. Bovendien, hoe erg kan een halve bal zijn hm![]()
Dus, maskertje op, haarmaskertje op, bal in bad, leuk. Je zag nauwelijks glitter van buitenaf, maar zodra het ding het water raakte was het zo van *POEF* o-ve-ral glitter. En dus niet van die gezellige glitter zoals in Ruby Red Slippers of Gold Star, nee, van die nasty Iridiscent Glitterbug semi-doorzichtige veel te aanhankelijke glittertroep![]()
Maar ach, ik zou daarna toch nog gaan douchen, dus het was nog wel grappig. Maskertjes in laten werken, bad leeg laten lopen. Toch wel erg veel glitter. Dan eerst maar eens de badkuip uitspoelen. Geen effect. Douchestraal op massagestand. Effect: glitter zit nu ook op de muren. Hm.
Douche aan, maskers wegwassen, pompiedom, ladieda. Nog steeds glitterende bombonella's en ook mn benen glimmen meer dan normaal. Buffy maar eens proberen, die ongeveer het scrubbende effect van een baksteen blijkt te hebben, wat handig lijkt gezien hardnekkige glitter. Effect: roze huid. Met glitter![]()
Douche weer op jet-straal, restjes Buffy en glitter wegspoelen, lijkt goed te werken. Badkuip morgen maar bekijken, nu naar bed.
Volgende ochtend: ruw wakker geschud door meneer Dipkip want 'er zitten dingetjes in het bed'. Glitterende dingetjesbadkamer wil ook niet schoon worden
![]()
Nu wil ik graag weten welke bruisbal dit was want ik moet binnenkort naar een verjaardag van iemand die ik niet aardig vindhet was een lichtrozige bal met een poederig geurtje.
Dat was misschien een witte bal die naar mint rook? Da's namelijk Snowdrops. En die heeft lieve glitters.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:53 schreef Mayla het volgende:
Oohh dames volgens mij had ik ook 2 van die ballen in de grabbag!
Waren het vrij grote parelmoer achtige glitter-dingies (vond het ook iets van cellofaan weghebben) en dat bovenop het badwater bleef drijven?
Als ik ooit weer eens thuis ben zal ik hem je opsturenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:21 schreef Smeej het volgende:
omgomg... dat is echt niet leukik haat glitters...
En ik vind de Beer Jellie wel lekker!!! Vind hem een beetje naar cola ruiken..
Je vergeet: gna, gna. Enquote:Op maandag 11 mei 2009 21:37 schreef oh-oh het volgende:Fairy Jasmine is echt een bad ass motherfuckerhateglitterbal
![]()
Om Dip moest ik echt lachen toen.
Je zou zeggen dat een gewaarschuwd mens voor twee telt maar neeeee Dip was nie bang voor een paar glittertjes.
oeeh... wat wil je er voor terug hebben??quote:Op maandag 11 mei 2009 21:51 schreef Niara het volgende:
[..]
Als ik ooit weer eens thuis ben zal ik hem je opsturen![]()
(kan nog wel langer dan een maand duren vrees ik)
En vertel, wat heb je voor moederdag gekregen?
jij was toch degene die iets Lush-ish kreeg?
Tja allebei Sm..quote:Op maandag 11 mei 2009 22:14 schreef Smeej het volgende:
[..]
oeeh... wat wil je er voor terug hebben??
en
Nee dat was ik niet... eehm dat wasssss schmoopy.
Daar was ik al bang voorquote:Op maandag 11 mei 2009 18:25 schreef -Peach het volgende:
Lol Mayo, die Whoosh jelly is smurfensnot gewordenWel handig met douchen!
Mijn god ik lig in een deuk hierquote:Op maandag 11 mei 2009 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das al van even geleden maar het was leuk genoeg om even voor je terug te zoeken![]()
Mijn verhaal:
[..]
Twas lachen.
Ik heb al een poos geen glitter meer gevonden hier gelukkig!
En daarna kreeg Dip de andere helft van die duivelse bal![]()
[..]
oooh verschrikkelijk!quote:Op maandag 11 mei 2009 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Nein, dit waren kleine glittertjes die als magneten op je lijf en op je bad en al je spullen plakten.
En het waren er miljoenen!
Dat heb ik nog nooit gehad met christmas kisses... Zo'n rooie driehoek die naar kaneel ruikt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:05 schreef Smeej het volgende:
Ik zat net in bad, met de christmas kisses.. krijg ik ineens een schram op mn arm... zie ik dat er gewoon sterretjes in verwerkt zijn...
Ik gok dat ze het over een Witches Ball heeft. Zo'n paarse BBS. Daar zit steranijs in.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad met christmas kisses... Zo'n rooie driehoek die naar kaneel ruikt?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:29 schreef MaJo het volgende:
Smeej, ik heb onder mijn knalgroene jas allstars aan dus dat kan niet missen
Eeehm nee... het is een zeep. Roze. Ik dacht dat dat de christmaskisses waren.. stond wel opt kaartjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad met christmas kisses... Zo'n rooie driehoek die naar kaneel ruikt?
Christmas Kisses is een BBS (Bubble Bar Slice), geen zeep.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:18 schreef Smeej het volgende:
[..]
Eeehm nee... het is een zeep. Roze. Ik dacht dat dat de christmaskisses waren.. stond wel opt kaartje
Maar je bent wel lekker eerder klaarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:57 schreef Smeej het volgende:
Haaai MaJo!!
Was inderdaad super gezellig!!!
Ik zit nu alweer op mn werk
Springen en dansen???quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar je bent wel lekker eerder klaar
ik ga zo springen en dansenruik nog helemaal naar de HIWTK parfum
Tuulk! Ik zit in blijde afwachting, vandaag zou hij best wel eens kunnen arriveren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Cat, geef jij een gil als je je scrubbal binnen hebt???
Meestal komen mijn pakketjes rond 13.00 uur. Wordt spannend dan!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Psies, ik dacht er ook al aan.
Hopenlijk voor 12.30 dan
Ja, dat was niet de meest briljante actie van je.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:46 schreef oh-oh het volgende:Kben zo blij dat die melts zo niet mijn ding zijn
![]()
Ik zit op mijn handen om niet steeds aan jouw Strokes te ruiken.
Waaaaaaaaaaarommmmmm heb ik die niet ook besteld![]()
Stupid me!
Uhuh.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik had wel een reden. Ik heb nog een pot Marilyn en een pot WenShuaPingPong die eerst op moeten.
Dus het was gewoon een hele verstandige beslissing.
Dat heeft mijn haar gelukkig niet. Het blijft gewoon keurig om de dag vet worden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:56 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind the strokes echt heerlijk ruiken maar ik heb het idee dat als ik het gebruikt heb mn haar de dagen er na 3x zo snel vet wordt
Nope.quote:
Donderdag verstuurd? Dan zou ik eens gaan bellen. Een pakketje in NL doet er volgens mij altijd één dag over van afzender naar ontvanger.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef Smeej het volgende:
mijn pakketje is er ook nog niet... Donderdag verstuurd vanaf Lush NL.. hoelang duurt het ongeveer?
Klinkt inderdaad als een allergische reactie, weet je of je allergisch bent voor bepaalde stoffen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:36 schreef Smeej het volgende:
@ MaJo
Ik was net wezen badderen met de Lush-Pud maar ik kreeg een beetje rodevlekjes en jeuk op mn benen... misschien zit er iets in waar mn huid niet tegen kan??
Toen ik uit bad ging was et btw wel weg..
Wat je zelf prettig vindtquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:27 schreef Smeej het volgende:
oeps.. nu wil ik dus de babyface gebruiken... maar hoe use ik die... ik als N00b zat al met dat ding over mn gezicht te wrijven..
Suffe Lush ook altijd, dat ze het toch es gewoon een keer in een keer goed doen ook he...quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:46 schreef Cat22 het volgende:![]()
Zal wel voor morgen (of overmorgen of nog later) worden dan.
Verschilt inderdaad per bal hoe lang die bruistquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:42 schreef Smeej het volgende:
jaa verder was hij heerlijk.. allee bruisde hij zo snellll.... de andere balistic die ik had bruisde veel langer.. Maarrr dat mocht de pret niet drukken!!
Die gele zeep was op mn werk de eyecatcher hoor... hahaha ze vond hem allemaal vet eruit zien.
And now off 2 work!
Heb je hem in een gewone flop gedaan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Dip, je snowcake is on his way.
Als je een verzendboete hebt weet je me te vinden he?
Jah, stomme winkel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Suffe Lush ook altijd, dat ze het toch es gewoon een keer in een keer goed doen ook he...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:48 schreef oh-oh het volgende:Ooooh die hele vieze keiharde afwasmiddeljelly!
Graag gedaan joh
Wat? Jij als wandelende Lush-wikipedia kent het niet?quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:42 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Wat? Jij als wandelende Lush-wikipedia kent het niet?
Een masker dus, ik kreeg een proefje mee vorige week.
Beetje ehm, apart wel, maar eindelijk eens een maskertje dat niet prikt of rode vlekken achterlaat.
Zou het niet kopen, maar ik heb dan ook geen geduld voor dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |