Dat heeft mijn haar gelukkig niet. Het blijft gewoon keurig om de dag vet worden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:56 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind the strokes echt heerlijk ruiken maar ik heb het idee dat als ik het gebruikt heb mn haar de dagen er na 3x zo snel vet wordt
Nope.quote:
Donderdag verstuurd? Dan zou ik eens gaan bellen. Een pakketje in NL doet er volgens mij altijd één dag over van afzender naar ontvanger.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef Smeej het volgende:
mijn pakketje is er ook nog niet... Donderdag verstuurd vanaf Lush NL.. hoelang duurt het ongeveer?
Klinkt inderdaad als een allergische reactie, weet je of je allergisch bent voor bepaalde stoffen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:36 schreef Smeej het volgende:
@ MaJo
Ik was net wezen badderen met de Lush-Pud maar ik kreeg een beetje rodevlekjes en jeuk op mn benen... misschien zit er iets in waar mn huid niet tegen kan??
Toen ik uit bad ging was et btw wel weg..
Wat je zelf prettig vindtquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:27 schreef Smeej het volgende:
oeps.. nu wil ik dus de babyface gebruiken... maar hoe use ik die... ik als N00b zat al met dat ding over mn gezicht te wrijven..
Suffe Lush ook altijd, dat ze het toch es gewoon een keer in een keer goed doen ook he...quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:46 schreef Cat22 het volgende:![]()
Zal wel voor morgen (of overmorgen of nog later) worden dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |