Ja en het een schuimt en het ander nietquote:Op zondag 10 mei 2009 22:06 schreef Smeej het volgende:
* Smeej schaamtdtd zich nu een beetje die BBS brokkel je een beetje en de bruisbal gooi altijd in bad..
ik ik ik ook kopen!!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh die marshmellow is echt een van mijn favo baddingen.
Schuimt als een tierelier trouwens!
Geloof niet dat ik dr nog een heb, anders ging ik dr nu een in mn bad pleuren.
Es kijken wat ik vanavond kies...
Floating Island is geweldigquote:Op zondag 10 mei 2009 22:40 schreef Dipkip het volgende:
Mijn witte muffin was wel okay-ish. Maar ik zou hem niet kopen, had hem gekregen. Ik denk dat daar ook de kracht van dat product ligt, het ziet er erg leuk uit als cadeautje.
Alleen als je van mier- en mierzoet houdtquote:Op zondag 10 mei 2009 22:46 schreef Smeej het volgende:
[..]
ik ik ik ook kopen!!!!
Ik wil een badietsdingeschuimtfantastisch hebben maar ikkan het niet vinden... ik vond de BBS wel goed schuimen!!!!
Haagenbath waarschijnlijk?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef oh-oh het volgende:Floating Island vind ik ook lekker ja!
Ik vond net een roze badbal die mintig ruikt.Geen idee wat t is, ik heb m es gekregen in de winkel geloof ik.
Die sodemieter ik zo in mn bad, met een mask of magaminty op mn gezicht denk ik.
Ik ben niet zo van de ballen maar ze moeten toch ooit es op he!
Misschien is de Lush shampoo wat voor je mooie blonde lokken!quote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb vandaag het BB Seaweed gezichtsmasker geprobeerd en vond het heerlijk! Ik was alleen de tijd vergeten en voor ik het wist was ik bijna 20 minuten verder! Toen was ie dus wel een beetje hard geworden!
20 minuten is wel erg lang! Eigenlijk moet je een masker afhalen als het hard begint te worden, want dan onttrekt het vocht aan je gezicht. 5 minuten is vaak genoeg, 10 minuten max.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb vandaag het BB Seaweed gezichtsmasker geprobeerd en vond het heerlijk! Ik was alleen de tijd vergeten en voor ik het wist was ik bijna 20 minuten verder! Toen was ie dus wel een beetje hard geworden!
Thanks, de volgende keer zal ik er sneller bij zijn!quote:Op maandag 11 mei 2009 00:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
20 minuten is wel erg lang! Eigenlijk moet je een masker afhalen als het hard begint te worden, want dan onttrekt het vocht aan je gezicht. 5 minuten is vaak genoeg, 10 minuten max.
mmh nee.. eigenlijk alleen mn haar gewassen met Hard, gedouched met Snowshowers en Christmaskisses. Gezichtje gereinigd met Ultra Bland.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:17 schreef ymme het volgende:
Iedereen een goed weekend, met veel Lush gehad?Hier wel.
Chocolaaa! Smaakt wel zepig trouwens als je het proeft.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Haagenbath was het ja!
Die kreeg ik kado ter compensatie van die glitterbal die de dames me per ongeluk kado gedaan hadden toen!
Ik vond m trouwens wel ok voor een bal, ik hou niet van ballen, maar deze maakte je water wel lekker romig.
Wat waren die bruine stukjes die helemaal oplosten?
Daar was ik wel blij mee, dat die oplosten !
En de bal bruiste echt een eeuwigheid ook, nog een groot pluspunt!
LOLquote:Op maandag 11 mei 2009 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Goffertomme, had dat nou ff wat eerder gezegd, ik heb hier een fles, zeker drie kwart vol, en ik vind hem heerlijk maar ik gebruik m niet want ik vind sp fijner in gebruik...
Ik weets. Ik vond laatst nog glitters. Believe you me, ik weets.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee trouwens of die Haagenbath nog te koop is, ik kreeg dr toen een, na dat glitterbalfiasco, je weets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |