quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:46 schreef Niara het volgende:
[..]
Mij is in de Lush in Den Haag Happy Hippy aangeraden tegen puistjes.
Ik merk het verschil zlef ook wel, maar ik wil dat nieuwe product ook wel eens proberen
Dat staat op het kaartje hequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Dip , thnx, ik had net een heerlijk riekend vlopje met een lief kaartje![]()
Is dat roze een waxdinges ding???
Die aromaco van jou is veeeeeeeeel zachter dan die van mij uberhaupt bij aankoop al was joh.
Ik ben dr heel blij mee![]()
Ja maar niet zo dik he, dus in twee breken denk ik en dan eerst de ene helft en als ie flauwig wordt de andere. Ik vind m naar snowfairy ruikenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Ja mijnes was echt een blok, dus die was al veel ouder denk ik.
Oh solly, ik heb het kaartje half gelezen dan denk ik, ik moest heel snel alle post wegwerken hier en zow![]()
Tis wel een joekel dan!
Ben heel benieuwd.
De discussie begon met Happy Hippy, da's een douchegel voor je hele lichaam, daarom gaf ik de tip over Narcotic, ik ging er vanuit (silly me wellicht) dat Niara puistjes op haar lichaam had omdat het personeel haar een douchegel aanraade.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:52 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Maar die gebruik je dan toch niet voor je gezichtIk heb puistjes op m'n gezicht...
Misgegaan? Hoezo misgegaan, ik heb toch gewoon je spullen klaar staan? Dat heb ik ook gepost.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef rac het volgende:
Dip kan het zijn dat je iets planten of bloemen hebt gedaan gistermiddag?
Sommige planten sappen kunnen vreemde allergie reactie geven na een paar uur vooral in combinatie met zon of hoge temperaturen. Plekken zoals je hals zijn extra gevoelig.
Laat je me weten als je weer gaat bestellen , de vorige keer is het jammer genoeg mis gegaan.
Ah zoquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De discussie begon met Happy Hippy, da's een douchegel voor je hele lichaam, daarom gaf ik de tip over Narcotic, ik ging er vanuit (silly me wellicht) dat Niara puistjes op haar lichaam had omdat het personeel haar een douchegel aanraade.
Als je puistjes in je gezicht hebt kun je dat nieuwe produkt natuurlijk beter proberen. Of een masker als mask of magnaminty of één van de vele de andere middeltjes die Lush tegen gezichtspuistjes heeft (ik heb er geen last van dus geen tips).
Ik zou het vreemd vinden als een Lush medewerker een douchegel aanraadt voor gezichtspuistjes, daar zijn veel betere alternatieven voor die echt gemaakt zijn voor je gezichtshuid.
Maar, als je wil kun je douchegel natuurlijk ook voor je gezicht gebruiken.
Dan moeten we wel weten van welke geuren ze houdt. Er is zoveel keuze.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:25 schreef Liefste. het volgende:
Ik ga maandag naar Londen en ik moet natuurlijk eventjes naar Lush! Nog souvenirtips voor m'n mama?
Je moet natuurlijk niet maar 1 product bestellen, maar een heleboelquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:38 schreef VegaKip het volgende:
Ah zoIk had inderdaad in m'n eerste post er niet bijgezet dat het om puistjes op m'n gezicht ging. Ik zag net dat de verzendkosten vrij hoog zijn (vooral als je maar 1 product bestelt), dus ik denk er nog even over na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |