abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66563462
heb die hele afprijzing van de grabbags gemist

slechte tvp
  zaterdag 28 februari 2009 @ 20:54:29 #127
159909 -Peach
Prunus persica
pi_66563667
Superleuke spullen!
Ruikt die Karma Bubblebar sterk? Ik heb namelijk in mn grabbags ook twee van die roze-achtige bubblebars gehad, dacht misschien dat het de frosty gritter, maar op de site is ie veel meer roze en glitterig dan de mijne, en de karma is daar oranje...en op jouw foto juist weer roze! Hmmm...maar ze ruiken niet echt sterk dus weet niet of het dan wel karma kan zijn, de karmazeep ruikt wel erg sterk altijd? Zitten er kleine glitters in? Hier de foto nog een keer (met snowcake):
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_66564322
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:54 schreef -Peach het volgende:
Superleuke spullen!
Ruikt die Karma Bubblebar sterk? Ik heb namelijk in mn grabbags ook twee van die roze-achtige bubblebars gehad, dacht misschien dat het de frosty gritter, maar op de site is ie veel meer roze en glitterig dan de mijne, en de karma is daar oranje...en op jouw foto juist weer roze! Hmmm...maar ze ruiken niet echt sterk dus weet niet of het dan wel karma kan zijn, de karmazeep ruikt wel erg sterk altijd? Zitten er kleine glitters in? Hier de foto nog een keer (met snowcake):
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat een Hot Milk BBS, die ruikty niet zo sterk.
Karma is een platte ovale schijf (of hoopje) met oranje met donker oranje slierten door elkaar geswirld á la Comforter, maar dan minder duidelijk onderscheiden (lekker heldere uitleg) en ruikt heel sterk kruidig. Hot milk is egaal gekleurd en meer muffin vormig. Op die derde foto van de poster boven je zie je de karma-swirls een beetje zitten in de BBS rechtsboven.

FLosty GRitter BBS (even rechtzetten ) is donkerroze met glitters erop. Lijkt totaal niet op wat op je foto staat dus die is het zeker niet.

oh-oh: kijk maar wat je aan badspul kwijt wil. Je mag ook eerst je ruils met de anderen afmaken hoor, ik heb al genoeg spul en ken alles al zo'n beetje dus als anderen nieuwe dingen willen proberen vind ik dat prima.
Ik word blijer van BBS-en of melts dan van bruisballen. Anders pm je me een lijstje met wat je hebt? Dan ruilen we 1 op 1: de jelly voor één badding.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 28 februari 2009 @ 21:22:09 #129
159909 -Peach
Prunus persica
pi_66564536
Ah oke, dank je Is die dan pas uit het assortiment ofzo? Staat niet op de NL-site, wel op die van de UK.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 21:32:49 #130
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66564881
Cat, wil je zo een baddingtaartjesmetdrop geval?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66566220
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 21:22 schreef -Peach het volgende:
Ah oke, dank je Is die dan pas uit het assortiment ofzo? Staat niet op de NL-site, wel op die van de UK.
Hot Milk heeft even plaats gemaakt voor kerst (was vorig jaar ook zo). Ik verwacht hem binnenkort ook weer op de NL site.
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Cat, wil je zo een baddingtaartjesmetdrop geval?
Is prima hoor. Hij heet trouwens Frothy the Snowman. Mag hij hier bij zijn vriendjes komen wonen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66566222
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:49 schreef Mirjam het volgende:

[..]

[..]

en dan kun je allerlei vragen verwachten, dus extra productkennis mag dan wel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_66566579
Voor mensen die zin hebben om wat extra geld uit te geven aan produkten die éénmalig gemaakt worden: op 17 maart is er een forum party!

Dat houdt in: je kunt die dag bellen naar de UK om speciale produkten te bestellen (gewone orders mogen ook) en op het IF zijn allerlei spelletjes en competities waarmee je prijzen kunt winnen.

Er worden minimaal 3 speciale produkten gemaakt (meestal bekende geuren in een ander jasje) en dat kan van alles zijn. We hebben bij voorbeeld al gehad: Butterball showergel, Skinny Dip BBS, Two Little Boys BBS (citroen BBS), diverse parfums etc.
pi_66568643
Dus alleen nog de Blossom oh-oh? Hoeveel Blue Skies wil je ervoor?
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Voor mensen die zin hebben om wat extra geld uit te geven aan produkten die éénmalig gemaakt worden: op 17 maart is er een forum party!

Dat houdt in: je kunt die dag bellen naar de UK om speciale produkten te bestellen (gewone orders mogen ook) en op het IF zijn allerlei spelletjes en competities waarmee je prijzen kunt winnen.

Er worden minimaal 3 speciale produkten gemaakt (meestal bekende geuren in een ander jasje) en dat kan van alles zijn. We hebben bij voorbeeld al gehad: Butterball showergel, Skinny Dip BBS, Two Little Boys BBS (citroen BBS), diverse parfums etc.
Hoe werkt het dan met verzendkosten?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:58:12 #135
176471 oh-oh
pi_66569590
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]

Ik ben echt zo chaotisch Ik dacht dat die sneeuwmannenbruisbal frosty heette, maar das dus dat taartje dat ik nog tegenkwam in die zak.
Dus ik heb dr nog wel een sneeuwmannenbruisbal bij, mocht je die willen.
Zullen we die groene dinges anders delen?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 1 maart 2009 @ 00:06:10 #136
176471 oh-oh
pi_66569779
Oh en ik heb voor het eerst een masker gebruikt net!
Vriendin had het mee, cosmetic catastrophe.
Heerlijk, ik wil meer !
( Groucho Marx )
  zondag 1 maart 2009 @ 08:36:47 #137
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66573565
Dip had jij nog aan een kaartje gedacht, voor Southend?

Ik kwam net dit berichtje tegen

Reply with quote Re: Last Chance to Grab Yourself a Grab Bag!!!!!!!
by SparklingP on 28 Feb 2009 22:25

had someone really got a grab bag from here ?

cheeky, but I think it´s not O.K. to leave people alone this way

SparklingP
Novice

En ik heb ze even verteld dat we het ontvangen hadden, en dat ik er heel blij mee was.

Misschien moet ik zelf een kaartje sturen?
  zondag 1 maart 2009 @ 10:19:46 #138
176471 oh-oh
pi_66574184
Oh ik ben echt boos
Ik was eergisteren bij Lush voor die zakken en we stonden leuk te kletsen en we hadden het er over hoe vreselijk die glitters en zo zijn. Beide meisjes vonden dat ook.
Ze hadden een of andere paarse bruisbal bij mn zakken gedaan.
Dus ik gisteravond laat met een halve bal daarvan in bad.
Twas al half 1 of zo...
GLITTERS, echt niet meer normaal.
Ik gelijk opgesprongen, bad leeg, douchen.
Bleven gewoon op me plakken.
Ik was moe en pissig dus ik ben met mn stomme hoofd gaan slapen.
Met als resultaat ( en het viel extra op vanochtend omdat de zon zo fijn schijnt):
een hele badkamer vol met glitter
een hele slaapkamer vol met glitter
schoon beddegoed echt helemaal vol met glitter
en als toetje 4 honden helemaal onder de glitter ( en gisteren ben ik 3 uur bezig geweest met 2 van die honden om ze mooi en schoon te krijgen ).
Dus in plaats van vandaag zoals gepland te gaan chillen en wandelen en genieten van het mooie weer , kan ik mijn gisteren schoongemaakte huis weer helemaal gaan schoonmaken, 2 machines glitterwas gaan draaien en 4 honden gaan ontglitteren.
Lush sucks.
( Groucho Marx )
  zondag 1 maart 2009 @ 10:44:54 #139
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_66574534
Die glitter is wel ontzettend agressief inderdaad. Als ik me ook maar een keer insmeer met een glitterbug ofzo vind ik het de komende maand overal terug. Ik zag eind januari (had me ingesmeerd met dat glitterding met oud en nieuw want dat was feestelijk) nog steeds overal glitters. Zelfs op de mop op m'n werk.

Mocht bovenstaande onsamenhangend overkomen, ik heb een goed excuus
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_66574600
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]

Precies hetzelfde als met een gewone bestelling,. Het enige verschil is dat je hem door moet bellen ipv via internet te bestellen.
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:58 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik ben echt zo chaotisch Ik dacht dat die sneeuwmannenbruisbal frosty heette, maar das dus dat taartje dat ik nog tegenkwam in die zak.
Dus ik heb dr nog wel een sneeuwmannenbruisbal bij, mocht je die willen.
Zullen we die groene dinges anders delen?
Ruikt hij die bruisbal wat zoetig? Want dan is het waarschijnlijk de mr. Butterball. Die heb ik eigenlijk liever als de dropman BBS, want daarvan heb ik er nog drie liggen. En houd die groene zelf maar hoor (of deel hem met Dipkip).

Enne... glitters suck bigtime! Als ik een glitterbal heb, dan doe ik hem in een pantykous, dat werkt prima. Wel de geur, niet de glitters!
  zondag 1 maart 2009 @ 11:17:04 #141
176471 oh-oh
pi_66575118
Die bruisbal ziet er uit als een sneeuwpop.
Tis jammer dat ik niet een van die krantjes mee naar huis genomen heb , dan kon ik de namen van die kerstdingen opzoeken.
Ik heb ook nog een halve paarse glitterbal over...
( Groucho Marx )
pi_66575331
quote:
Op zondag 1 maart 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Die bruisbal ziet er uit als een sneeuwpop.
Tis jammer dat ik niet een van die krantjes mee naar huis genomen heb , dan kon ik de namen van die kerstdingen opzoeken.
Dan is het de mr Butterball. Hij heeft een maatje: Chocolate Santa is ook een bruisbal, maar die is bruin met wit en ziet er echt uit als een kerstman.
quote:
Ik heb ook nog een halve paarse glitterbal over...
No, thanks....
  zondag 1 maart 2009 @ 11:43:19 #143
176471 oh-oh
pi_66575699
Nou ok, dan doe ik dat sneeuwmannetje in jouw zak dr bij.
En de halve glitterbal en dat droptaartje en de blossomdoos bij de spullen van rac voor Dipkip.
En dan moet Dipkip me maar even laten weten hoeveel blue skies dinges ze daar voor over heeft.
En dan ga ik nu verder met het ontglitteren van mijn huis en honden
( Groucho Marx )
  zondag 1 maart 2009 @ 11:50:47 #144
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_66575902
@ oh-oh: Sterkte met ontglitteren

En ik denk dat ik straks maar even onder de douche jump met whoosh of freeze ofzo. Ik ben totaal niet wakker
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_66576348
Oh-oh als jij de groene lekker vind moet je hem zelf houden hoor!! Ik wil alleen maar wat jij echt niet wil.

Dat glitterverhaal klinkt echt kut welke bal is dat?
quote:
Op zondag 1 maart 2009 08:36 schreef rac het volgende:
Misschien moet ik zelf een kaartje sturen?
Jaaa, ik dacht er gister weer aan ik was het helemaal vergeten. Ik kan er dinsdag eentje sturen namens ons allemaal, maar als jij dat wil doen vind ik het ook prima.
  zondag 1 maart 2009 @ 12:18:22 #146
176471 oh-oh
pi_66576531
Een paarse, ik doe die andere helft bij jou dr bij, bij het droptaartjesbadding en de blossomdoos
Anders gooi ik m weg.
Tweede machine glitterwas zit dr nu in
Nu ga ik de slaakamer verder ontglitteren, en de badkamer, en dan ga ik even de honden door het veld jagen en als het dan nog nodig is daar de laatste glitters van af douchen, en dan nog eens mn badkamer schoonmaken.
Ik snap het niet, het lijkt wel een pesterij van die meisjes, want ze deden me dat ding kado terwijl we het hadden over die stomme vervelende glitters in die spullen...
( Groucho Marx )
pi_66576653
quote:
Op zondag 1 maart 2009 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Nou ok, dan doe ik dat sneeuwmannetje in jouw zak dr bij.
.....
En dan ga ik nu verder met het ontglitteren van mijn huis en honden
Is prima! En sterkte met het ontglitteren.
  zondag 1 maart 2009 @ 12:51:53 #148
176471 oh-oh
pi_66577385
Nu heb ik trouwens alleen nog een HIWTK sp die ik graag los wil, iemand?
( Groucho Marx )
pi_66578154
quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Een paarse, ik doe die andere helft bij jou dr bij, bij het droptaartjesbadding en de blossomdoos
Anders gooi ik m weg.
Tweede machine glitterwas zit dr nu in
Nu ga ik de slaakamer verder ontglitteren, en de badkamer, en dan ga ik even de honden door het veld jagen en als het dan nog nodig is daar de laatste glitters van af douchen, en dan nog eens mn badkamer schoonmaken.
Ik snap het niet, het lijkt wel een pesterij van die meisjes, want ze deden me dat ding kado terwijl we het hadden over die stomme vervelende glitters in die spullen...
Nu zitten al die glitters natuurlijk ook in je wasmachine zodat alle ALLE was straks vol zit. Dat spul spoelt nooit gelijk weg met het spoelwater.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 1 maart 2009 @ 13:24:41 #150
176471 oh-oh
pi_66578480
sadist!
Ik ga echt ff schelden daar van de week hoor.
Nu naar buiten, kijken of ik de glitters op Chico mooi in het zonnetje kan kieken.
Bil heeft zelfs een glitter in zn oog
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')