Volgens mij is dat een Hot Milk BBS, die ruikty niet zo sterk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:54 schreef -Peach het volgende:
Superleuke spullen!
Ruikt die Karma Bubblebar sterk? Ik heb namelijk in mn grabbags ook twee van die roze-achtige bubblebars gehad, dacht misschien dat het de frosty gritter, maar op de site is ie veel meer roze en glitterig dan de mijne, en de karma is daar oranje...en op jouw foto juist weer roze! Hmmm...maar ze ruiken niet echt sterk dus weet niet of het dan wel karma kan zijn, de karmazeep ruikt wel erg sterk altijd? Zitten er kleine glitters in? Hier de foto nog een keer (met snowcake):
[ afbeelding ]
Hot Milk heeft even plaats gemaakt voor kerst (was vorig jaar ook zo). Ik verwacht hem binnenkort ook weer op de NL site.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:22 schreef -Peach het volgende:
Ah oke, dank jeIs die dan pas uit het assortiment ofzo? Staat niet op de NL-site, wel op die van de UK.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Cat, wil je zo een baddingtaartjesmetdrop geval?
quote:
Hoe werkt het dan met verzendkosten?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Voor mensen die zin hebben om wat extra geld uit te geven aan produkten die éénmalig gemaakt worden: op 17 maart is er een forum party!![]()
Dat houdt in: je kunt die dag bellen naar de UK om speciale produkten te bestellen (gewone orders mogen ook) en op het IF zijn allerlei spelletjes en competities waarmee je prijzen kunt winnen.
Er worden minimaal 3 speciale produkten gemaakt (meestal bekende geuren in een ander jasje) en dat kan van alles zijn. We hebben bij voorbeeld al gehad: Butterball showergel, Skinny Dip BBS, Two Little Boys BBS (citroen BBS), diverse parfums etc.
Ik ben echt zo chaotischquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:24 schreef Dipkip het volgende:
Dus alleen nog de Blossom oh-oh? Hoeveel Blue Skies wil je ervoor?
[..]
Hoe werkt het dan met verzendkosten?
Precies hetzelfde als met een gewone bestelling,. Het enige verschil is dat je hem door moet bellen ipv via internet te bestellen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:24 schreef Dipkip het volgende:
Dus alleen nog de Blossom oh-oh? Hoeveel Blue Skies wil je ervoor?
[..]
Hoe werkt het dan met verzendkosten?
Ruikt hij die bruisbal wat zoetig? Want dan is het waarschijnlijk de mr. Butterball. Die heb ik eigenlijk liever als de dropman BBS, want daarvan heb ik er nog drie liggen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben echt zo chaotischIk dacht dat die sneeuwmannenbruisbal frosty heette, maar das dus dat taartje dat ik nog tegenkwam in die zak.
Dus ik heb dr nog wel een sneeuwmannenbruisbal bij, mocht je die willen.
Zullen we die groene dinges anders delen?
Dan is het de mr Butterball. Hij heeft een maatje: Chocolate Santa is ook een bruisbal, maar die is bruin met wit en ziet er echt uit als een kerstman.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Die bruisbal ziet er uit als een sneeuwpop.
Tis jammer dat ik niet een van die krantjes mee naar huis genomen heb , dan kon ik de namen van die kerstdingen opzoeken.
No, thanks....quote:Ik heb ook nog een halve paarse glitterbal over...
Jaaa, ik dacht er gister weer aanquote:
Is prima! En sterkte met het ontglitteren.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Nou ok, dan doe ik dat sneeuwmannetje in jouw zak dr bij.
.....
En dan ga ik nu verder met het ontglitteren van mijn huis en honden
Nu zitten al die glitters natuurlijk ook in je wasmachine zodat alle ALLE was straks vol zit. Dat spul spoelt nooit gelijk weg met het spoelwater.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Een paarse, ik doe die andere helft bij jou dr bij, bij het droptaartjesbadding en de blossomdoos![]()
Anders gooi ik m weg.
Tweede machine glitterwas zit dr nu in![]()
Nu ga ik de slaakamer verder ontglitteren, en de badkamer, en dan ga ik even de honden door het veld jagen en als het dan nog nodig is daar de laatste glitters van af douchen, en dan nog eens mn badkamer schoonmaken.
Ik snap het niet, het lijkt wel een pesterij van die meisjes, want ze deden me dat ding kado terwijl we het hadden over die stomme vervelende glitters in die spullen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |