quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:23 schreef Dipkip het volgende:
Zeg je er wel even bij wat het is? Dat die mensen niet denken dat je een tupperware bakje zelfgemaakte citroenkwark aanbied
Aahw gaddammit wéér een lapo.
Het leek me leuk als we een topichomo konden opduikelenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:31 schreef Cat22 het volgende:
Je hebt er een gave voor Dipkip.En de TT's worden ook steeds cryptischer.
Hmmm...iets anders wat je kwijt wilt evt? Anders denk ik ff want die snowshowers vind ik wel erg lekker! Maar het duurt zo lang voordat die op zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ook alleen snowshowers, dus daar heb je niks aan.
*kijkt zoekend rond*quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het leek me leuk als we een topichomo konden opduikelen
Ja die Big Tease haar derrie mss?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:34 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hmmm...iets anders wat je kwijt wilt evt? Anders denk ik ff want die snowshowers vind ik wel erg lekker! Maar het duurt zo lang voordat die op zijnKun je die lang bewaren?
Dat klinkt ronduit smerig!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik duik dadelijk in een bad met een halve Witches Ball en een halve Chocolate Santa. Wish me luck!
Ja, daar hou ik dus niet van he! Ik heb mn regels graag out in the open, in lettergrootte 72, en dat ze dan gewoon zeggen DIPKIP TOPIC MAKEN MET JE LUIE MAAR ONBEHAARDE REET. Dat semi-softe stiekeme gedoe met die ongeschreven regels, daar krijg ik vierkant de kots van. Door mn neusgaten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihgihgh, vervelend he Dipkip. die ongeschreven regels....
Neh ik smeer ook nooit wat in mn haar. Ik föhn het niet eensquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die Big Tease haar derrie mss?
Maar jij wil alleen die snowcake ruilen denk ik he?
Ik wilde die wel ruilen voor een zeepje, want eigenlijk heb ik zeepjes zat.
Wat voor flying fox heb je?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:00 schreef -Peach het volgende:
[..]
Neh ik smeer ook nooit wat in mn haar. Ik föhn het niet eens![]()
Heb evt. ook nog een Lush Pud (ruikt ook niet echt super) en een frosty gritter bubble bar in de aanbieding, alleen hij glittert niet zo erg als op t plaatje van de site, kan dat? Of zou het iets anders zijn (tis iig een bubble bar, licht roze met kleine glitters)
Ik heb de flying fox temple balm.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, daar hou ik dus niet van he! Ik heb mn regels graag out in the open, in lettergrootte 72, en dat ze dan gewoon zeggen DIPKIP TOPIC MAKEN MET JE LUIE MAAR ONBEHAARDE REET. Dat semi-softe stiekeme gedoe met die ongeschreven regels, daar krijg ik vierkant de kots van. Door mn neusgaten.
Zeund. Als ik me bedenk dat ik best nog een snowshowersjelly kan gebruiken weet ik je te vindenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik fohn ook nooit, ik ga elke ochtend met natte krullen de deur uit.
Hmm, ik denk niet dat er echt iets te ruilen valt he.
Badballen ed zijn niet mijn ding.
Yeps!quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:05 schreef -Peach het volgende:
[..]
Zeund. Als ik me bedenk dat ik best nog een snowshowersjelly kan gebruiken weet ik je te vinden
Ja. En een eend.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Dippie toch!
Oh ja vraagje he.
Jij had van rac voor mij die razorantium, maar als t goed is ook 100 gram happy hippy toch?
Of nie?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:12 schreef Dipkip het volgende:
Ja, een eend. Niet vragen, het is een verrassing.
Dat is de scrubzeepquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
In mijn pakket zit ook iets wat me niet helemaal duidelijk is wat het is.
Het is wit met korreltjes en boven het lijstje ingredienten staat "figs and leaves" maar geen gebruiksaanwijzing dus. Iemand?
Volgens mij een soort heel verzorgende BBS met minder schuim, maar heb nog niet kunnen testen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:25 schreef -Peach het volgende:
Wat zijn die bath melts eigenlijk? En zijn ze fijn?
En?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik duik dadelijk in een bad met een halve Witches Ball en een halve Chocolate Santa. Wish me luck!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:40 schreef rac het volgende:
Ik mag niet meer kopen mijn ega , begint te mopperen![]()
Ik had het kunnen weten na het lezen van deze topics maar als de verslaving in slaat ben je ook niet meer te houden(stemmetje in mijn hoofd zegt: Meer meer meer ik wil meer ....... ) en wie ben ik omdat te stoppen.
zucht....
ga voorlopig even genieten van alles enzo, en als ik meer ken .... dan ga ik pas weer kopen
Nou, het liep iets anders. Ik had de heksenbal er al in gekieperd en mijn witte bruisding in de vorm van een menneke op de badrand gelegd. En toen kwam ik erachter dat dat geen Choc Santa was maar een Mr Butterball! En die is zonde om te mengen!quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:49 schreef Dipkip het volgende:
Like WTF Cat heeft een meisje van mij gemaakt
Bijna goed: het is badolie in vaste vorm.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij een soort heel verzorgende BBS met minder schuim, maar heb nog niet kunnen testen.
Ja. Ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:55 schreef Smeej het volgende:
lush amsterdam? winkeltje in de kalver?
Ooh... wicked!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog wat dat al gekocht is maar nog moet komen he
![]()
Ik zal xtra veel testers voor je doen
Zal ik die maar gewoon naar je opsturen in t ziekenhuis???quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zal ik die maar gewoon naar je opsturen in t ziekenhuis???
Ben ook sinds een maand into Lush en ben ook 34 jaar, Gezellig dat je even inbreekt!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:39 schreef Shan_Savan het volgende:
Hoi,
Ik breek ff in, ik ben een fokt newby, maar lees al een tijdje mee in dit topic![]()
Sinds een maand Lush 'verslaafd', morgen ga ik voor het eerst naar een Lush winkel, Leidsestraat, val met de neus in de boter er is een party en ze hebben nog grabbags, dus ik ben nu al blij![]()
Mijn naam is Sylvia, 34 jaar (nog wel) en heb 2 honden en 2 katten, woon samen en heb een eigen bedrijf.
Kon hier op fokt geen algemeen voorstel forum vinden (ik heb er vast overheen gekeken) maar het Lush topic boeit mij het meest denk ik.
Ik ben blond , dus als je iets in mijn zak vind ruil je maar om!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik heb 1 zak van mezelf open gemaakt:
1 pot Marilyn ( jammer dat ik brunette ben)
1 soft touch ( heb ik net besteld maar die gaat heus wel op)
een bad ding ( dat taartje met die drop dr in)
en een Blossom gift set ()
Op naar mijn tweede zak ( jaja , ik heb dr twee voor mezelf genomen)
Ik ga eens even kijken wat jij ook weer hadquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:58 schreef rac het volgende:
[..]
Ik ben blond , dus als je iets in mijn zak vind ruil je maar om!
Ah dus ook al zo ver weg net als ik dus (twente)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:03 schreef Shan_Savan het volgende:
@Rac ik woon in Drenthe, maar heb mijn rit morgen zo gepland dat ik een stop heb ik Amsterdam bij de Lush
Ik ben juist wel een beetje jaloers op je blossomquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:25 schreef oh-oh het volgende:
OMG die Humango die zou ik ook wel es willen proberen!
Coole zak.
Cat dr zakken zijn ook cool.
Tenminste , als je badspul wil.
Ik hoop dat zij dr ook blij mee is.
Dat groene ding met die ster?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ben juist wel een beetje jaloers op je blossomen hoe ruikt dat groene badding, daar ben ik ook zo benieuwd naar maar hebben ze hier niet in de winkel liggen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:41 schreef oh-oh het volgende:Oh ja dat kan!
Die Marilyn heb ik trouwens al aan twee blonde vriendinnen beloofd ondertussen![]()
Dip, wil je die blossom doos en dat groene badding ruilen voor t een of ander of zo?
Ik kan natuurlijk ook gewoon wat voor je halen in de Lush winkel hier, alleen krijg je er dan niet zo veel voor terug natuurlijk als wanneer ik iets van mn kerstzooi aan je kwijt kon (want anders is het goedkoper voor me om het in de UK te bestellen).quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Hmm nee niet echt, ik ben geloof ik ook wel vrij lastig.
Ja, hoi, ben d'r weer. Zo zit je de hele week thuis te werken met toegang tot internet en net op deze kritieke dag ren je van afspraak naar afspraak.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:24 schreef oh-oh het volgende:
k ga naar huis![]()
Cat , ik ben pas weer laat online, ik heb fotos gemaakt van je zakken, ik laat ze ff op kantoor staan samen met die van rac ( ow wat ruikt het hier lekker).
Mja, wat zal ik ervan zeggen.....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:12 schreef Dipkip het volgende:
Oeh 2 magics, daar zal Cat blij mee zijn
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, tis de Big calm idd, geen woosh![]()
Stomme ik, ik zit hier te janken, hondje dat ik ken is dood en dan ben ik zoooooo een afschuwelijke softie, ik jank me de ogen uit mijn kop nu, en ik wil peuken
Hooo, Blue Skies heb ik over zitten denken dat ik die hebben wilden, hoeveel hedde ge en wat wil je dr voor hebben??????quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook gewoon wat voor je halen in de Lush winkel hier, alleen krijg je er dan niet zo veel voor terug natuurlijk als wanneer ik iets van mn kerstzooi aan je kwijt kon (want anders is het goedkoper voor me om het in de UK te bestellen).
Je vindt niet toevallig blue skies douchegel interrestienk?
Ik heb een 500 gr. fles besteld bij de UK bestelling. Ik kan vast wel een handig flesje vinden om wat in over te gieten. Euh wat wil ik er voor hebben, nou ja wat wil je kwijt?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:59 schreef oh-oh het volgende:
Hooo, Blue Skies heb ik over zitten denken dat ik die hebben wilden, hoeveel hedde ge en wat wil je dr voor hebben??????
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:11 schreef rac het volgende:
Klinkt goed nok , wellicht is het wel Karma,
You snap the whip ,Girl !aanstaande donderdag
Leuk joh, veel succes! Ik woon relatief dichtbij, als je aangenomen word kom ik wel een keertje shoppenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:23 schreef nokwanda het volgende:
Had een sollicitatiebrief aan Lush Den Haag geschreven. Ik ben uitgenodigd voor een gesprek op donderdag 5 maart![]()
Was ook een leuk telefoongesprek. Klonk allemaal heel sympathiek.
quote:Re: European Mail Order Mystery Shoppers Wanted.
by Tanamana on 27 Feb 2009 22:00
Come on out there - there must be SOMEONE who uses Italy's Mail Order ?
PLEASE EMAIL ME
You can reach me at :
Ruth @ Lush . co . uk - 8am. - 4pm....Mon - Fri.
tanamana 4 @ hotmail . com - Evenings and week-ends when I'm awake.
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:56 schreef Mirjam het volgende:
is een vacature voor assistent manager ofzo toch, nok?
Volgens mij is dat een Hot Milk BBS, die ruikty niet zo sterk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:54 schreef -Peach het volgende:
Superleuke spullen!
Ruikt die Karma Bubblebar sterk? Ik heb namelijk in mn grabbags ook twee van die roze-achtige bubblebars gehad, dacht misschien dat het de frosty gritter, maar op de site is ie veel meer roze en glitterig dan de mijne, en de karma is daar oranje...en op jouw foto juist weer roze! Hmmm...maar ze ruiken niet echt sterk dus weet niet of het dan wel karma kan zijn, de karmazeep ruikt wel erg sterk altijd? Zitten er kleine glitters in? Hier de foto nog een keer (met snowcake):
[ afbeelding ]
Hot Milk heeft even plaats gemaakt voor kerst (was vorig jaar ook zo). Ik verwacht hem binnenkort ook weer op de NL site.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:22 schreef -Peach het volgende:
Ah oke, dank jeIs die dan pas uit het assortiment ofzo? Staat niet op de NL-site, wel op die van de UK.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Cat, wil je zo een baddingtaartjesmetdrop geval?
quote:
Hoe werkt het dan met verzendkosten?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Voor mensen die zin hebben om wat extra geld uit te geven aan produkten die éénmalig gemaakt worden: op 17 maart is er een forum party!![]()
Dat houdt in: je kunt die dag bellen naar de UK om speciale produkten te bestellen (gewone orders mogen ook) en op het IF zijn allerlei spelletjes en competities waarmee je prijzen kunt winnen.
Er worden minimaal 3 speciale produkten gemaakt (meestal bekende geuren in een ander jasje) en dat kan van alles zijn. We hebben bij voorbeeld al gehad: Butterball showergel, Skinny Dip BBS, Two Little Boys BBS (citroen BBS), diverse parfums etc.
Ik ben echt zo chaotischquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:24 schreef Dipkip het volgende:
Dus alleen nog de Blossom oh-oh? Hoeveel Blue Skies wil je ervoor?
[..]
Hoe werkt het dan met verzendkosten?
Precies hetzelfde als met een gewone bestelling,. Het enige verschil is dat je hem door moet bellen ipv via internet te bestellen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:24 schreef Dipkip het volgende:
Dus alleen nog de Blossom oh-oh? Hoeveel Blue Skies wil je ervoor?
[..]
Hoe werkt het dan met verzendkosten?
Ruikt hij die bruisbal wat zoetig? Want dan is het waarschijnlijk de mr. Butterball. Die heb ik eigenlijk liever als de dropman BBS, want daarvan heb ik er nog drie liggen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben echt zo chaotischIk dacht dat die sneeuwmannenbruisbal frosty heette, maar das dus dat taartje dat ik nog tegenkwam in die zak.
Dus ik heb dr nog wel een sneeuwmannenbruisbal bij, mocht je die willen.
Zullen we die groene dinges anders delen?
Dan is het de mr Butterball. Hij heeft een maatje: Chocolate Santa is ook een bruisbal, maar die is bruin met wit en ziet er echt uit als een kerstman.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Die bruisbal ziet er uit als een sneeuwpop.
Tis jammer dat ik niet een van die krantjes mee naar huis genomen heb , dan kon ik de namen van die kerstdingen opzoeken.
No, thanks....quote:Ik heb ook nog een halve paarse glitterbal over...
Jaaa, ik dacht er gister weer aanquote:
Is prima! En sterkte met het ontglitteren.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Nou ok, dan doe ik dat sneeuwmannetje in jouw zak dr bij.
.....
En dan ga ik nu verder met het ontglitteren van mijn huis en honden
Nu zitten al die glitters natuurlijk ook in je wasmachine zodat alle ALLE was straks vol zit. Dat spul spoelt nooit gelijk weg met het spoelwater.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Een paarse, ik doe die andere helft bij jou dr bij, bij het droptaartjesbadding en de blossomdoos![]()
Anders gooi ik m weg.
Tweede machine glitterwas zit dr nu in![]()
Nu ga ik de slaakamer verder ontglitteren, en de badkamer, en dan ga ik even de honden door het veld jagen en als het dan nog nodig is daar de laatste glitters van af douchen, en dan nog eens mn badkamer schoonmaken.
Ik snap het niet, het lijkt wel een pesterij van die meisjes, want ze deden me dat ding kado terwijl we het hadden over die stomme vervelende glitters in die spullen...
Da's gemeen!quote:Op zondag 1 maart 2009 13:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu zitten al die glitters natuurlijk ook in je wasmachine zodat alle ALLE was straks vol zit. Dat spul spoelt nooit gelijk weg met het spoelwater.
![]()
Hmmm.. not so amusede hond over zijn bolletje aaien...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:39 schreef oh-oh het volgende:Aai Bil maar over zn bol, ik heb net de glitter uit zijn oog gehaald, he was soooo not amused
Gooi dr maar in hoor, ik vond de glitters van ruby red slippers wel lollig eigenlijk, maar die bleven niet op me zitten. En anders heb ik wel een pantykousje waar ie in kan. Ik heb alleen geen idee wat het is dan, paarse BBS met glitters... Vreemd.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Een paarse, ik doe die andere helft bij jou dr bij, bij het droptaartjesbadding en de blossomdoos![]()
Anders gooi ik m weg.
Yeps, psies zo, naar honing, heel lekker vind ik m ( maar ik heb m dubbelen ik had ook al 2 karma's een american cream en snowcake parfum, dus tis wat overdreven om hem zelf te houden...).quote:Op zondag 1 maart 2009 14:12 schreef -Peach het volgende:
Oh-oh: ruikt die HIWTK sp net zoals de zeep?
Oh-oh had ook een bruisbal, zei ze.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:57 schreef Dipkip het volgende:
Jingle spells is met die sterretjes toch? Dat is een bruisbal, geen BBS. En geen glitter dus, zat er gister nog mee in bad.
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:07 schreef Cat22 het volgende:
Dipkip; ik zou hem zonder zakje in bad doen, oh-oh had het vast fout, er zitten helemaal geen glitters in!
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:46 schreef nokwanda het volgende:
Maar met DIE nagels in een oogje poeren. Hell, ik zou ook not amused zijn.
(wel heel cool en kinky trouwens)
10 weken glitters maar, valt toch mee?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:07 schreef rac het volgende:
wat een gedonder zeg een keertje in bad met een paarse bruisbal (heeft die sterretjes aan de buitenkant?)
en alles onder de glitters.
Kan me de tijd van glittergel bij mijn dochtertjes nog herrinneren, een ramp!! een keer spelen bij vriendinnetjes en 10 weken later nog glitters op hun hoofdhuid weg krabbelen. Kon ik niet waarderen.
ja, sorryquote:Op zondag 1 maart 2009 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Jij hebbert!
Wat heb je over voor mn karma en mn HIWKT SP dan?
Het zijn ook mijn nagels nietquote:Op zondag 1 maart 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Bil had mazzel, dat zijn mijn nagels niet, ik post die foto niet
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het zijn ook mijn nagels nietthank gawd. Tis gewoon een gegooglede foto.
Kun je nagaan, ik heb Dippie ontmoet! Toen ik de foto met de nagels zag zag dacht ik even dat ze op de meet haar zus had gestuurd of zo.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dacht ik al wel, ik vond het zoooooo niet jou
Nou die had ik in huis, en ik heb het haar gezegd dat ze daar haar gezicht maar mee moest wassen.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:30 schreef Niara het volgende:
@Rac Happy Hippy wil ook weleens helpen tegen puistjes
Jij houdt volgens mij van zoehoet!quote:Op maandag 2 maart 2009 02:36 schreef kwakveense het volgende:
woei!! ik heb een bad op mn hotelkamer en ik heb dus even ingeslagen bij lush vanmiddag
ik ga nu mn moeie voetjes en beentjes rusten in een bad met Honey B bathbomb, en een stukje mmmmm bathmel erbij voor extra verzorging... ben benieuwd!
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:04 schreef rac het volgende:
Je bent onoverwinnelijk!
Of ga je voor andere mensen kijken?
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:52 schreef Cat22 het volgende:
Kun je nagaan, ik heb Dippie ontmoet! Toen ik de foto met de nagels zag zag dacht ik even dat ze op de meet haar zus had gestuurd of zo.
Aan de andere kant: die foto klopte ook niet: daar zie je een 100% afgewerkte badkamer.![]()
Speaking of: hoe ist? Is tegelmans al klaar?
Buurman heeft nog niks door, buurman is een soort kluizenaar die altijd de gordijnen dichtheeft en wegrent als je hallo zegt op straat. Alleen verbrandt hij eens in de week of eens in de 2 weken zijn post in zijn achtertuin, dus hij komt er wel achter. Gelukkig is het een compleet verwilderde achtertuin dus zal het niet erg zijn als de Lush planten doodmaakt voor we het hebben kunnen laten repareren, maar het is onwijs klote. Ook omdat met Buurman dus nauwelijks te communiceren valt.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:47 schreef rac het volgende:
Ik zal ze er direct tussen uithalen! en dan aan haar geven als ze weer bij me langs komt.
@ dip: Ga je nu alle glitters bij de Buurman weghalen of ga je er nog maanden van genieten?
volgens mij is er een rioolpijp lek bij je. Is je terras ook verzakt? Leuke mensen die je jouw huis hebben verkocht zeg, ik zou ze echt
Je krijgt alles dwars door elkaar. Ik kan wel goed herkennen en sommige dingen staat ook de naam op natuurlijk. Wat ik doe is voor iedereen alvast een doos bewaren (zit een slijter om de hoek, daar haal ik wijndozen, zijn lekker stevig... alleen voor oh-oh moet ik wat anders verzinnen LOL) en dan print ik iedereen zn bestelling uit en plak die op de doos met plakband. En als er dan iets uit het grote pakket komt zoek ik een bestelling waar dat op staat, doe het in de doos en streep het af op de lijst. Dat is volgens mij de makkelijkste manier om het goed te verdelen.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:50 schreef rac het volgende:
Krijg je het allemaal door elkaar of heb je per pesoon een pakkje?
Je moet echt wel heel goed zijn in het herkennen van Lush-producten
5 of 6 ofzo?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja het past heus wel in 1 zo een Lush doos toch?
Twas toch geen tig kilo dacht ik?
quote:
Ik ga echt niet met zo'n grote doos in de trein zittenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh en idd, jij hebt alles al wat ik van rac krijg, dus dat kan dr gewoon bij![]()
Maar ik dacht dus als de dozenkwestie een probleem geweest was hadden we het mss zo op kunnen lossen, maar dat komt vast wel goed toch?
16 incl. mezelf en iemand die hier komt ophalen. Dus 13 pakketten naar de post en 1 met de trein brengen. Gelukkig heb ik een postkantoortje om de hoek zittenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Meisje toch , zo een doos kan je dan weer platvouwen heur![]()
Ik ben benieuwd in hoeveel porties je alles op het postkantoor gaat krijgen straks.
Voor hoeveel mensen had je nog es besteld?
Stelletje dozen!quote:[heel gesprek tussen Dipkip, rac en oh/oh]
Goed he? En nu wacht ik op de kaart: Een vergissing van Lush in uw voordeel, u ontvangt twee keer de kerstgoodies.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:01 schreef rac het volgende:
Dank je Cat ,
Is dat het nieuwe Lush-Monopolie spel:
Kans Kaart:
Ga direct Naar Utrecht na niet via Den Bosch en neem Geen Grabbag mee
Ik vind het wel heel goed van je, en ook dat er al over kunt praten.
Nou weet ik wie je bent op het Lush forum! Twee namen gebruiken. Foei!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:34 schreef rac het volgende:
Nog een berichtje van Lush Southend
Awww, thank-you Enil!
Hebquote:Op maandag 2 maart 2009 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Het schijnt dat de actie 'krijg voor 10 pond een vers masker, 2 tins ultrabland, 2 tins gezichtscreme en een gezichtsdoekje' volgende week nog wel geldt in de UK winkels.
Nee dat had ik eerder al een keer verteld. Deze naam is al wat ouder , gebruik ik al wat langer.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou weet ik wie je bent op het Lush forum! Twee namen gebruiken. Foei!
Ja.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Het schijnt dat de actie 'krijg voor 10 pond een vers masker, 2 tins ultrabland, 2 tins gezichtscreme en een gezichtsdoekje' volgende week nog wel geldt in de UK winkels.
Bij Lush ben ik de 'enige echte' Cat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:42 schreef rac het volgende:
Je mag me hier Rac noemen hoor Cat22,
Heet je bij Lush ook Cat22, ik zie daar namelijk nog meer Cat's
(ben zo jaloers op je , volgende week naar London toe , Loopt naar hoekje en gooit alles Kapot uit frustratie)
Bij 2 solid shampoos krijg je zo'n rond blikje jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
poeh wat een stapel. Succes ermee
Word je nog niet bedweld door de geuren?
ga mijn vader van de week even polsen of hij bij je in de buurt zit.
Ik had 2 shapoobars toch? dan krijg ik toch zo'n leuk blikje?
Das The Strokesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:38 schreef oh-oh het volgende:Ik ben echt heel erg want ik zie nu die Gumback Express op de foto en baal meteen dat ik die niet toch nog ook genomen heb
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:19 schreef Dipkip het volgende:
En het zal wel aan mij liggen, maar als je voor 890 pond aan spullen besteld en je vraagt om 2 monsters van specifieke producten vind ik het eigenlijk ook wel sneu dat ze die er niet bij doen. Of doe dan iig iets anders er bij.
Helemaal niks extra nee. Het enige is dat degenen die 75 gr. Love Soap hebben besteld 100 gr. stukken hebben gekregen, maar dat lijkt me eerder een ongelukje. En ik heb er niks aanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon NIKS extra?
Jeutje.
Reken es om wat we gekregen hadden als je die order twee maanden geleden gedaan had joh
Nou ja er klopt waarschijnlijk verhoudingsgewijs wel minder niet dan bij de bestellingen die ik in mn eentje heb gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:40 schreef -Peach het volgende:
OMG wat een berg! Echt stom dat het niet klopt! Je zou denken dat ze voor een bestelling van zoveel geld toch wel ff meer hun best zouden doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |