Ik ben juist wel een beetje jaloers op je blossomquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:25 schreef oh-oh het volgende:
OMG die Humango die zou ik ook wel es willen proberen!
Coole zak.
Cat dr zakken zijn ook cool.
Tenminste , als je badspul wil.
Ik hoop dat zij dr ook blij mee is.
Dat groene ding met die ster?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ben juist wel een beetje jaloers op je blossomen hoe ruikt dat groene badding, daar ben ik ook zo benieuwd naar maar hebben ze hier niet in de winkel liggen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:41 schreef oh-oh het volgende:Oh ja dat kan!
Die Marilyn heb ik trouwens al aan twee blonde vriendinnen beloofd ondertussen![]()
Dip, wil je die blossom doos en dat groene badding ruilen voor t een of ander of zo?
Ik kan natuurlijk ook gewoon wat voor je halen in de Lush winkel hier, alleen krijg je er dan niet zo veel voor terug natuurlijk als wanneer ik iets van mn kerstzooi aan je kwijt kon (want anders is het goedkoper voor me om het in de UK te bestellen).quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Hmm nee niet echt, ik ben geloof ik ook wel vrij lastig.
Ja, hoi, ben d'r weer. Zo zit je de hele week thuis te werken met toegang tot internet en net op deze kritieke dag ren je van afspraak naar afspraak.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:24 schreef oh-oh het volgende:
k ga naar huis![]()
Cat , ik ben pas weer laat online, ik heb fotos gemaakt van je zakken, ik laat ze ff op kantoor staan samen met die van rac ( ow wat ruikt het hier lekker).
Mja, wat zal ik ervan zeggen.....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:12 schreef Dipkip het volgende:
Oeh 2 magics, daar zal Cat blij mee zijn
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, tis de Big calm idd, geen woosh![]()
Stomme ik, ik zit hier te janken, hondje dat ik ken is dood en dan ben ik zoooooo een afschuwelijke softie, ik jank me de ogen uit mijn kop nu, en ik wil peuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |