Zal ik die maar gewoon naar je opsturen in t ziekenhuis???quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zal ik die maar gewoon naar je opsturen in t ziekenhuis???
Ben ook sinds een maand into Lush en ben ook 34 jaar, Gezellig dat je even inbreekt!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:39 schreef Shan_Savan het volgende:
Hoi,
Ik breek ff in, ik ben een fokt newby, maar lees al een tijdje mee in dit topic![]()
Sinds een maand Lush 'verslaafd', morgen ga ik voor het eerst naar een Lush winkel, Leidsestraat, val met de neus in de boter er is een party en ze hebben nog grabbags, dus ik ben nu al blij![]()
Mijn naam is Sylvia, 34 jaar (nog wel) en heb 2 honden en 2 katten, woon samen en heb een eigen bedrijf.
Kon hier op fokt geen algemeen voorstel forum vinden (ik heb er vast overheen gekeken) maar het Lush topic boeit mij het meest denk ik.
Ik ben blond , dus als je iets in mijn zak vind ruil je maar om!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik heb 1 zak van mezelf open gemaakt:
1 pot Marilyn ( jammer dat ik brunette ben)
1 soft touch ( heb ik net besteld maar die gaat heus wel op)
een bad ding ( dat taartje met die drop dr in)
en een Blossom gift set ()
Op naar mijn tweede zak ( jaja , ik heb dr twee voor mezelf genomen)
Ik ga eens even kijken wat jij ook weer hadquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:58 schreef rac het volgende:
[..]
Ik ben blond , dus als je iets in mijn zak vind ruil je maar om!
Ah dus ook al zo ver weg net als ik dus (twente)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:03 schreef Shan_Savan het volgende:
@Rac ik woon in Drenthe, maar heb mijn rit morgen zo gepland dat ik een stop heb ik Amsterdam bij de Lush
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |