Bij 2 solid shampoos krijg je zo'n rond blikje jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
poeh wat een stapel. Succes ermee
Word je nog niet bedweld door de geuren?
ga mijn vader van de week even polsen of hij bij je in de buurt zit.
Ik had 2 shapoobars toch? dan krijg ik toch zo'n leuk blikje?
Das The Strokesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:38 schreef oh-oh het volgende:Ik ben echt heel erg want ik zie nu die Gumback Express op de foto en baal meteen dat ik die niet toch nog ook genomen heb
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:19 schreef Dipkip het volgende:
En het zal wel aan mij liggen, maar als je voor 890 pond aan spullen besteld en je vraagt om 2 monsters van specifieke producten vind ik het eigenlijk ook wel sneu dat ze die er niet bij doen. Of doe dan iig iets anders er bij.
Helemaal niks extra nee. Het enige is dat degenen die 75 gr. Love Soap hebben besteld 100 gr. stukken hebben gekregen, maar dat lijkt me eerder een ongelukje. En ik heb er niks aanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon NIKS extra?
Jeutje.
Reken es om wat we gekregen hadden als je die order twee maanden geleden gedaan had joh
Nou ja er klopt waarschijnlijk verhoudingsgewijs wel minder niet dan bij de bestellingen die ik in mn eentje heb gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:40 schreef -Peach het volgende:
OMG wat een berg! Echt stom dat het niet klopt! Je zou denken dat ze voor een bestelling van zoveel geld toch wel ff meer hun best zouden doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |