Ik heb erover gedacht hem als SP te gebruiken. Maar gelukkig is er nu TOB SP!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:19 schreef oh-oh het volgende:
k zou echt niet weten wat ik dr mee moest doen met mijn haar.
Hij ruikt wel echt heeeeeeeeel lekker vind ik!
Ja, je ziet het niet zitten, maar je krijgt rock hard locks. Werkt niet zo best met halflang haar helaas.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat het doet als ik het in mn haar kledder hoor, wordt het dan hard of zo?
Of het op je hond te smerenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Jammer, ik probeer het van t weekend gewoon es voor de lol, en anders heb ik een goed excuus om lekker gewoon weer in de douche te springen
Wil jij weten wat je hebt ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:10 schreef rac het volgende:
Oh wat gaat het hier snel !!!!!
Ben net weer thuis en Oh-Oh wat is mijn score?
heb hier nog geen PB van gehad volgens mij , Maandag is Prima hoor .
Dipkip's haar is heel prima , Zat gister Keurig in een staart.
En hoe vond je moeder het Hartjes Plantje?
Is gestuurd!quote:
Ja ik ben ook vanmorgen naar de kapper geweest en daarvoor jarenlang nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:10 schreef rac het volgende:
Dipkip's haar is heel prima , Zat gister Keurig in een staart.
En hoe vond je moeder het Hartjes Plantje?
ik heb ook geen pm gehadquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:54 schreef Dipkip het volgende:
Is het echt een gel of meer een soort stylingcreme meuk?
Alle betalingen zijn binnen (behalve van Memento-Mori, maar dat is iets van 11 euro voor een pot dream cream die ze op komt halen dus dat komt wel in orde) dus ik ga nu bestellen. Waarschijnlijk ben ik over een uurtje klaar
In Maastricht?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:02 schreef -Peach het volgende:
Toch nog maar een zak gekocht vandaag...er stonden er nog maar 11!![]()
Snowcake (vind ik niet echt lekker)
Lite Lip
Flying fox (ieuw?)
Hybrid
Lush Pud (de 3e alweer) --> nog niet geprobeerd dus geen mening
Christmas Party
Frosty Glitter bubblebar
Breath of fresh air (100gr)
Best wel weer leuk dus! Jammer dat ze bijna op zijn...Nu wordt alles weer zo duur!
Ja in Maastricht, ik was er wel laat, rond 17.30. Snowcake vind ik soms ineens lekker ruiken en de andere keer heel viesquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In Maastricht?
Ben ik blij dat ik er nog weg heb laten zetten!
Hoe laat was jij er?
Ik was er vanmiddag om 13.00 en toen waren er nog zeker 50.
Snowcake vind ik heerlijk trouwens.
Ruikt die Hybrid echt naar drop?
oh-oh, als FF in een van mijn bags zit en jij vindt hem lekker: eruit halen! Ik vind dat spul zo ont-zet-tend stinken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:02 schreef -Peach het volgende:
Toch nog maar een zak gekocht vandaag...er stonden er nog maar 11!![]()
Snowcake (vind ik niet echt lekker)
Lite Lip
Flying fox (ieuw?) IEUW!!!!!!!
Hybrid
Lush Pud (de 3e alweer) --> nog niet geprobeerd dus geen mening
Christmas Party
Frosty Glitter bubblebar
Breath of fresh air (100gr)
Best wel weer leuk dus! Jammer dat ze bijna op zijn...Nu wordt alles weer zo duur!
Dat riep ik ook... dat riep ik ook....quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mweh, ik heb het NIET gedaan (wel schoenen, make up en lekkere chips) maar als ik die lijstjes zie wil ik heel hard er ook 1 gaan halen. MAAR IK DOE HET NIET. Denk ik....
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat riep ik ook... dat riep ik ook....
En dat maakt verschil... hoe?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar jij gaat niet halen, jij laat halen!
Toch bezweken?quote:Ik ben benieuwd, ik heb er 4 weg laten zetten, 2 voor jou, 1 voor moi en 1 voor een vriendin.
Ja hallooooooow, rac twee zakken, jij twee zakken en ik 1 zak zeker.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat maakt verschil... hoe?![]()
![]()
[..]
Toch bezweken?
Oh, dus nu is het onze schuld huh?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hallooooooow, rac twee zakken, jij twee zakken en ik 1 zak zeker.
Dacht het niet
Nou, JOUW schuld.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh, dus nu is het onze schuld huh?
Sorry.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, JOUW schuld.
Als ik morgen niet voor jou had moeten lopen...
Dat zat ook niet in de grabbags, die heb je van mij gehad (samen met de scrubzeep) voor wat van je badspulquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waar ik dus helemaal over gelezen heb, was dat er in mijn zakken ook gewoon gentillentil zat. Dus die ga ik binnenkort eens proberen om te kijken of hij mijn haar weet te temmen!
Waar heb je interesse in?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:05 schreef -Peach het volgende:
Flying Fox is inderdaad IEUW! Rare zurige kotslucht ofzo. Wie smeert dat nou op zichzelf!
Oh-oh, wil best ruilen maar liever geen zeep, heb voorlopig wel genoeg en kan niet al te vaak zeep gebruiken, wordt mn huid snel droog van...Sorry!
Ohw ja jelly's zijn wel tof! De enige die ik heb is die snowshowers...ik weet niet wat jij allemaal hebt (en wat je kwijt wilt)?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waar heb je interesse in?
Jelly's mss?
Geef maar een gil!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ohw ja jelly's zijn wel tof! De enige die ik heb is die snowshowers...ik weet niet wat jij allemaal hebt (en wat je kwijt wilt)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |