Nee het mooie van de BBS is dat je er vaker mee kunt doenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:03 schreef Mayla het volgende:
Cat2...tnx!!!
Enne.. moet ik dat ding in zn geheel erin doen zoals de ballistics? Of kan ik hem beter door de helft doen of maar een stukje? (sorry, nog een beetje een Lush-noob)
4 tot 6 keer!? Dat lukt me echt niet. We hebben hier vrij hard water, misschien dat het daar aan ligt maar ik gooi er telkens een halve in en dat geeft precies genoeg geur en schuim. Behalve de Comforter natuurlijk, daar doe ik 3 tot 4 keer mee.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee het mooie van de BBS is dat je er vaker mee kunt doenmakkelijk een keer of 4, ik doe er zelf een keer of 6 mee. Breek een stukje af en hou het rechtstreeks onder de kraan en het gaat schuimen als een gek!
Maar gooi je het rechstreeks in bad of hou je het stukje onder de kraan? Dat laatste doe ik dus, en dan schuimt het een stuk beterquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
4 tot 6 keer!? Dat lukt me echt niet. We hebben hier vrij hard water, misschien dat het daar aan ligt maar ik gooi er telkens een halve in en dat geeft precies genoeg geur en schuim. Behalve de Comforter natuurlijk, daar doe ik 3 tot 4 keer mee.
Nu ik er belachelijk veel heb kwak ik er ook wel eens een hele in.![]()
Ik heb net dus gebadderd met Elixir melt, laatste restje van The Strokes op mijn haar (nieuwe pot komt eraan!) en daarna haartjes gewassen met I love juicy en Jungle.
Beterschap trouwens! Ik ben blij dat mijn verkoudheid weg aan het trekken is, mijn stem komt zelfs weer terug.
Ik verkruimel het onder de kraan natuurlijk. Anders doet het helemaal niks.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar gooi je het rechstreeks in bad of hou je het stukje onder de kraan? Dat laatste doe ik dus, en dan schuimt het een stuk beter
Mwaah, tis geen mannelijke geur maar ook niet heel vrouwelijke geur. Melkchocolade.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
volgende week heb ik een bad te beschikking kan ik mooi iets voor in badproberen. denk dat ik maar begin met de sant claus oid dat bruine ding van kerst. Is dit ook een geur die een beetje voor mannen kan?
Welke bedoel je precies?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
volgende week heb ik een bad te beschikking kan ik mooi iets voor in badproberen. denk dat ik maar begin met de sant claus oid dat bruine ding van kerst. Is dit ook een geur die een beetje voor mannen kan?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef Dipkip het volgende:
Oh-oh dankjewel voor het pakketjeik vind de greeench super!
![]()
Ik heb een keer een hele Comforter in bad gemikt (of onder de kraan gehouden dan), en me echt als een kleuter hysterisch vermaakt met de Hollywoodschuimlaag en het zuurstokroze waterquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:31 schreef Dipkip het volgende:
Ik gebruik trouwens altijd een halve of een hele BBS. Ligt aan de waterhardheid. Als ik een hele verkruimel en dan de kraan aandoe heb ik nog maar een klein laagje schuim, ik moet het water met de douchekop in het bad doen, anders heb ik niet genoeg schuim, ook niet met een hele BBS.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Dat lichtbruine sneeuwmannetje (bruisbal) = Mr Butterball = melkchocolade/vanille (lekker!). Kan op zich wel voor een man. Door de boters erin ook nog zacht voor je vel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |