quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:20 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Heb jij mail van Lush? Volgensmij is m'n aanmelding voor de nieuwsbrief niet gelukt
Nu eens kijken hoe het komt dat de wiki niet up to date is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Had ik ook last van. Het is heel onvoorspelbaar of en wanneer je adres in het systeem belandt. Bij mij kwamen na een jaar opeens de nieuwsbrieven binnen vallen.
Japs. Mijn oren deden pijn bij Polen, daarna ben ik gaan bellen met een vriendin en ik kan je zegen dat Songfestival zonder geluid haast nog erger is. Maar dadelijk komt alles goed, dan komen onze jongens!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:53 schreef -Peach het volgende:
Oh my wat is het niveau van het songfestival wederom dramatisch laag (verrassiinnggg)
Kwestie van goed schuddenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ja. Ik vind m niet zo bijzonder, al tijden niet gebruikt, en bij veel flesjes gaat t zout vastkoeken aan de bodem vd fles
Echt? Dat stelletje semibejaarde braderiebrallers?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Het songfestival was zo slecht dat ik gewoon verbaasd ben dat NL er niet bij is zeg....
De rest was echt voor 95 % NOG slechter, ik zweer het!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Echt? Dat stelletje semibejaarde braderiebrallers?
Jee gewoon doen hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:03 schreef Smeej het volgende:
MaJo:
Ik kom vanmiddag denk ik!! jaa ik weet het denk ik zeker
Ik zie er tegen op om die trip te maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |