quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:43 schreef Dipkip het volgende:Oeoeoeoe jaaaaa songfestival

!!
Crash course is heerlijk
Ik had net een troostbad met van alles (echt, niet vragen) en ik heb een brazened honey maskertje opgehad, lekker zeg!! Ik was bang dat ie niet goed zou vallen bij mijn gevoelige huid maar hij was echt super. Nog bedankt Cat!!
Graag gedaan! Fijn dat hij voor je huid goed werkte, ik vind het toch wel één van de meer heftige maskers. Ik wacht nu met smart op het vanille/havermout/banaanmasker wat binnenkort in de winkels komt. Lijkt me heerlijk en ik ga hem lekker eigenwijs gebruiken, ook al is het niet voor mijn huidtype.
Dit is hem:
![]()
De bijbehorende tekst:
Fixes your face with oats, bananas and illipe butter.
Use it to clean and soften dry and sensitive skin. It was invented at our Ready Steady Create weekend by a group of enterprising Lush shop managers. You will be delighted to hear that a blend of fine oatmeal, fresh bananas, ground almonds and vanilla smells as tempting as a very posh breakfast, and even more delighted when you try it. Oats are a wonderful thing; they calm your skin (and if you eat them they help to reduce cholesterol). Ground almonds give you an exfoliating scrub, bananas are a lovely, nutritious skin softner and illipe butter reduces redness. Cleansing yet moisturising; just right.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit