Inecto is een merk dat allemaal cocosverzorgingsprodukten heeft, verkopen ze bij de Tuinen en V&D en volgens mij ook bij Kruitvat tegenwoordig.quote:
Nee.quote:
Dat dus. Op vrijdag mailde ze dat het 'will be dispatched today'. En andere nazendingen (en ik heb ervaring!) komen op dag drie binnen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:32 schreef Dipkip het volgende:
, of hebben ze gezegd dat het al onderweg is?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:36 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja Dip: zal ik voor jou maar geen coconut craze wax melts in je envelop doen?
Is echt niet erg hoor, des te meer voor mij.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:26 schreef Cat22 het volgende:
Is echt niet erg hoor, des te meer voor mij.
Pesies!quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:09 schreef Cat22 het volgende:
Geen pakketje.![]()
Als er morgen niks komt heb ik volgende week een prima week: dan komen er vier binnen als het goed is! Drie uit de UK en eentje uit NL.
Doet eens een gok?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat snap ik, ik neem aan dat die van mij die uit NL is?
Graag gedaan! Fijn dat hij voor je huid goed werkte, ik vind het toch wel één van de meer heftige maskers. Ik wacht nu met smart op het vanille/havermout/banaanmasker wat binnenkort in de winkels komt. Lijkt me heerlijk en ik ga hem lekker eigenwijs gebruiken, ook al is het niet voor mijn huidtype.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:43 schreef Dipkip het volgende:
Oeoeoeoe jaaaaa songfestival![]()
![]()
!!
Crash course is heerlijk![]()
Ik had net een troostbad met van alles (echt, niet vragen) en ik heb een brazened honey maskertje opgehad, lekker zeg!! Ik was bang dat ie niet goed zou vallen bij mijn gevoelige huid maar hij was echt super. Nog bedankt Cat!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En daar gaat het om.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:03 schreef Dipkip het volgende:
Hmmmm. Ik had gebruikt:
- hele lijst
Het hielp.
Jammer zeg, op 23 mei is de meet al en kom ik in de winkel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Na 3 juni is dat masker pas in Nl zie ik net ik mn mail
Lush werkt echt goed als je een kutdag hebtquote:
Heb jij mail van Lush? Volgensmij is m'n aanmelding voor de nieuwsbrief niet geluktquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Na 3 juni is dat masker pas in Nl zie ik net ik mn mail
Ik heb me via 3 adressen aangemeld, nergens mailquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:03 schreef mmascha het volgende:
Mijn aanmelding ook niet hoor. En als ik het nog een keer invul dan is mijn emailadres wel bekend.
Zou het zelfde mailadres werken als het aanmelden voor het forum? ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |