Waar gaat dit nu over???quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:00 schreef Smeej het volgende:
oeeh dat klinkt natuurlijk wel weer goed in onze oortjes..
dat betekend dus dat ik 2 artikelen extra mag bestellen..
Over mijn bestelling in UKquote:
Daar hebben die barbaren uiteraard geen idee van.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:57 schreef shmoopy het volgende:
24 euro? Weten ze wel hoeveel Ballistics dat zijn?!
Thanks, maar ik doelde eigenlijk op waar het precies is, als in ehmz, de buurt enzoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:41 schreef Cat22 het volgende:
En had je het adres daar ook al gevonden?
Kleerkopersstraat 38
1000 Brussel, Belgie
Had ik hier al gemeld dat ik vandaag WEER geen pakketje(s) heb gehad?![]()
Wel post: van het CJIB: of ik even 24 euro wil betalen omdat ik 5 km/u te hard reed.![]()
En morgen ben ik de hele dag weg, als er dan iets komt hoop ik dat de buren het aannemen, anders moet ik er weer twee dagen langer op wachten.
We zijn gewoon geopendquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:37 schreef Verse_Koffie het volgende:
Weet iemand of de Lush in Amsterdam met hemelvaartdag open is?
En de stad zelf enzo?
Dus welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:19 schreef French het volgende:
Ik neem aan van niet... Helaas!
Kom je nu mee.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:47 schreef Dipkip het volgende:
Oh ja, boodschappen doen, goed dat je het zegt
Denk inderdaad dat de katten dat geen probleem vinden, in plaats van vlees geprakte bruisbalquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh, als je maar genoeg Lush in huis hebt toch
Ga testertjes vragen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:44 schreef -Peach het volgende:
Hebben jullie ook een vage PM van De_Jostiband (ofzoiets) gehad?![]()
Edit: al gevonden SPAM van De_Jostiband
Mafkees.
Welke verse maskers zijn het lekkerst? Heb een gemengde huid...(vettige T-zone en de rest is normaal tot droog) Ik vind het wel eens tijd om voor het eerst in mn leven een Lushmasker te gaan halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |