Ik ben afgelopen vrijdag op de kalverstraat geweest. Ik had een 2-daags uitje met m'n werk waarvan 1 dag excursie in amsterdam. Ik had als excursie nemo; en m'n vriend en ik zijn daarna naar de lush gegaan.
Ik heb Oh La La en Hybrid meegenomen, m'n vriend had Extra Virgin Olive Soap voor zichzelf uitgezocht.
Ook heb ik nog 2 kleine blikjes ultrabland meegenomen, en kreeg ik angels on bare skin als proefje mee, die ik al wel graag een keer wilde proberen!
Oh la la is erg lekker, zo jammer dat ie weggaat! En Hybrid bevalt erg goed, al zou ik voor de geur niet meteen kiezen, maar grappig is het wel; die moest ik ook nog even proberen voor die eruit gaat.
Angels on bare skin wordt m'n gezicht wel voelbaar zachter van! En Ultrabland? Geen idee nog, de eerste keer dat ik die gebruikte leverde me een verhit rood hoofd op; ik had het na angels on bare skin gebruikt; dus misschien reactie op elkaar (wel goed afgespoeld na beiden), of misschien dat ik niet tegen ultrablend kan? Of misschien was het wel gewoon toeval? Ik ben niet echt allergisch afgezien van nikkel. Ik ga het gewoon nog een keer proberen op een thuis-blijf-dag

Hmm... Eigenlijk zit ik alweer te springen om een volgend tripje naar de lush, het is zo leuk!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae