Wij zijn ieg opgegeven , we waren de eersten, dus tis te hopen dat dr nog andere mensen komen anders gaat het niet door.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef Shan_Savan het volgende:
[..]
Heel misschien ga ik toch zelf! Maar twijfel tussen Amsterdam en Haarlem. Zal ik het je uiterlijk zaterdag laten weten, ivm geld over maken?
Nein heb ik nog niet...ben nooit echt zo van de smeerseltjes maar ik vind dat ik er nu toch maar eens aan moet beginnenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja want dan kunnen ze je fijn helpen met wat je moet nemen en zo!
Heb je al ultrabland?
Ze hebben nu van die fijne kleine blikkies
Oh echt?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:41 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat ik ga, ik vond het vorige keer zo opdringerig.
Mja een beetje wanhopig aansmeerderigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt?
Ik ben nog nooit geweest maar ik ken die meiden hier, die zijn echt wel chill dus dat komt wel goed.
deze?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Blegh.
Ik voel me niet lekker (oh, the joy of womenhood), ben moe, had twee flinke vergaderingen vandaag, mijn aardappels voor het avondeten waren verbrand en omdat mijn aspergemesje kapot was moest ik draderige asperges eten en ik kreeg vandaag een envelop met een paar wax melts die er mishandeld uitzagen. Erger nog: dit was deel 2 van de zending, was ze vergeten toe te voegen. Maar ik heb mijn eerste pakketje nog steeds niet! 12 dagen geleden verzonden.![]()
![]()
Wat zou goed passen in een Lush troostbad?
MIJN!quote:
Daar kun je toch best een emotibomb van worden.quote:
Zoiets vind ik dus echt totaal niksquote:
Deal! Hank is diirrrrrrrty! Johnnyquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Mag jij Johnny Depp en dan mag ik in bad met David Duchovny
quote:
Ja idd, zag op de verpakking ook pas dat het voor make up is en dat gebruik ik ook niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik doe het met een washandje, dat zou toch t zelfde moeten zijn?
Ik heb dr t geduld niet voor ieg, doe mij maar fijnere gezichtsreinigingsdingen.
Maar tis ook echt voor make up geloof ik he?
Dat gebruik ik toch al nooit
Zei ik toch dat die lekkerderder is dan die dure coolaulinshit!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:08 schreef -Peach het volgende:
Booh L'Occitane is ook gewoon té duur. Ruikt wel lekker daar.
Heb nu ook die conditioner van Inecto en die is inderdaad echt súperlekker...lekkerder dan Coolaulin zelfs.
Hebben ze van Inecto neit een leave-in conditioner en gloss spray? Dacht dat ik die daar zag staan. Of zijn die niet fijn?
Ik vond de melts die ik tot nu toe gehad heb niet om te jubelen, en na het zeep fiasco heb ik dr geen meer geprobeerdquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom even![]()
want ein-de-lijk zijn al mijn pakketjes gearriveerd!
![]()
Behalve het pakket thee wat ik afgelopen weekend besteld heb maar da's logisch en daarna leg ik mezelf een bestel stop op.
Oh oh, ik heb nu ook cocos wax melts. Ben jij al een beetje into die verslaving? Ik kan je wel wat opsturen. Ze zijn ook te schattig om te zien.
Ja of ietsje duurder, maar ik zal veel dingen voor 20 euro en goedkoper hoor, dus ik vond het wel meevallen ( idd wel Nederlandse Lush prijzen ).quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:13 schreef Dipkip het volgende:
L'Occitane zit hier ook in de stad, maar ben er idd nooit binnengelopen. Ik zie er nooit andere mensen binnen dus ik kon niet checken of ik in hun doelgroep viel en ze zitten hier in zo'n posh gebouw dat ik inschatte dat ze geen creme onder de 90 euro verkochten.
Hoe duur was het ongeveer oh-oh? Zo duur als nederlandse lush? Misschien toch eens kijken dan
De ene melt is de andere niet, soms vallen ze inderdaad erg tegen. Ik zal de coocos melt eens testen, kijken ruiken of hij wel echt naar cocos ruikt. Maar kijk ze eens! Té schattig toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond de melts die ik tot nu toe gehad heb niet om te jubelen, en na het zeep fiasco heb ik dr geen meer geprobeerd![]()
Maar t waren dan ook bloemenluchtjes die ik gehad had.
Cocos klinkt gevaarlijk voor mij
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:46 schreef Dipkip het volgende:
Ooooh snowcake dupe, lijkt ie goed? Dan moet ik die ook hebben als ik weer bestel bij haar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |