Ik ga ook!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:52 schreef shmoopy het volgende:
Zo naar, morgen moet ik weer naar Lush, voor de verjaardag van een vriendin.
Echt zwaar afzien, zal natuurlijk ook iets voor mezelf moeten kopen. ()
MaJo, werk jij morgen?
Oh, en weet iemand of je ook een proefje van die caca's kan krijgen?
Haha fijn dat deze vorm Whoosh je zo bevaltquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:24 schreef -Peach het volgende:
[..]
Goed! De Whoosh-snot is lekkerrr (en best handig zo) en cherry tree ruikt erg lekker!
Die zal zo'n 300 gram wegen. Elk zeepje is 100 gram.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:03 schreef shmoopy het volgende:
Hm, jammer, Smeej, dan ben ik wrs pas net wakker.
Weet iemand wat zo'n Sweetie Stack zo'n beetje weegt? Want dan geef ik HIWTK aan m'n vriendin, en hou ik die andere 2 zelf.
(ze krijgt uiteraard nog een paar dingen erbij, hé?)
Ah, dank je voor de tip.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die zal zo'n 300 gram wegen. Elk zeepje is 100 gram.
Maar ik zou dan toch overwegen om losse zeepjes te kopen. Al die zepen in de sweetie stack gaan naar elkaar ruiken en soms ook verkleuren. Als je dan één zeepje geeft ziet dat niet echt fijn uit denk ik.
Wat ben je nou precies aan het brouwen, Dip?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:13 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben weer wax melts aan het makenik heb nieuwe vormpjes
![]()
* Dipkip wijf is
Wax melts. Niet verder lezen als je er geen verslaving bij wil.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:27 schreef shmoopy het volgende:
Wat ben je nou precies aan het brouwen, Dip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wax melts. Niet verder lezen als je er geen verslaving bij wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je kan toch ook voer jezelf langskomenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:26 schreef Smeej het volgende:
ik haat mensen die ineens gaan zeggen ik ga het cadeautje wel halen
Nu kan ik niet meer naar Lush.
MaJo wanneer moet je weer werken van de week?? Dan kom ik langs voor uitgebreid advies
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:53 schreef MaJo het volgende:
Meuning
zo aan het werksmeej als je nog efkes wacht dan ben ik er ook
schmoop spreek je mij aan? Dan ga ik je uitgebreid helpen
Komtie:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:31 schreef French het volgende:
Ladies,
Ik heb nog zo'n 10% discount voucher van UK, nog van mijn Kerstinkopen. Nu heb ik weer een bestelling geplaatst, maar hoe 'lever' je online zo'n voucher in? Ik kan me herinneren dat je foto's o.i.d. moest mailen.
Elixir BBS weg!quote:As some of you may be aware, there is a new Lush Times coming out imminently. As part of this, there was a price review on all the Retro products (which had not previously been reviewed since Retro first launched in August 2007).
Some prices will be going up slightly, some won't change and a few products will be slightly cheaper.
This will be effective from 12pm (UK/BST) on Tuesday 12 May.
We will also be discontinuing eight products (although please don't panic as we have enough in stock to service orders for the next few weeks!) and there will be a couple of additions very soon, too.
Edited at 5pm to include the discons, which are as follows:
Bon Bain Bonnard
Auntie Pamela Bubble Bar
Pleasure Dough
Tiptoe Through The Tulips Soap
Kiss Me Klimt
Elixir Bubble Bar
Beautiful Pea Green Soap
No 1 Seed soap
Schopje --> LIFquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:38 schreef shmoopy het volgende:
Dit zijn geen spulletjes, dit is een lifestyle, mên.
Ik heb een hekel aan lipbalms en gebruik ze dus nooit.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:35 schreef Dipkip het volgende:
Ben ook heel benieuwd naar de lipbalmjammer dat ie plakt Cat. Zou je hem toch wel kopen of is het echt hinderlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |