Ah dan ga ik hem zeker kopenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:00 schreef Cat22 het volgende:
Het plakkerige ging er na een paar minuutjes wel vanaf, het is niet alsof je het de hele tijd voelt. Maar ik vond het wel vervelender dan bij andere balms die ik geprobeerd heb. Maar een afrader vind ik het niet hoor als je van lipbalms houdt, hij is wel lekker mandarijn-honing frissig.
Ja je krijgt altijd een proefje meequote:Op zondag 17 mei 2009 19:14 schreef Deliah het volgende:
Geven ze elke keer als je daar komt proefjes mee? Nu twee keer geweest en twee keer iets gratis bij gekregen.
Idd, ik was wel benieuws naar AOBS en die kreeg ik mee. Volgende keer haal ik t hele product, it works miracles on my skin!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja je krijgt altijd een proefje meeen je kunt ook altijd om proefjes vragen als je benieuwd bent naar een product
Ik gebruik het 's morgens als ik opsta, voordat ik mijn dagcrème aanbreng. En 's avonds na de reiniging (met babyface en sorry, met hema mousequote:Op zondag 17 mei 2009 19:28 schreef GotC het volgende:
Weet iemand misschien de juiste manier om Tea Tree Water te gebruiken? Hoe, welk tijdstip vd dag..alles?
tenzij we natuurlijk niets meer klaar hebben liggenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja je krijgt altijd een proefje meeen je kunt ook altijd om proefjes vragen als je benieuwd bent naar een product
Oeh, mooi, ze zien me er vast vaker danquote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij kan wel op weborders in de UK. Niet op nederlandse weborders.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:32 schreef Smeej het volgende:
Want ik las dat het niet geld voor weborders maar wel voor mailorders..
Ik heb vaak genoeg niks gekregenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus als ik bestel in UK kan ik hem gebruiken?? net zoals french? Foto maken verscheuren weer foto maken?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hij kan wel op weborders in de UK. Niet op nederlandse weborders.
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:06 schreef Smeej het volgende:
[..]
Dus als ik bestel in UK kan ik hem gebruiken?? net zoals french? Foto maken verscheuren weer foto maken?
Hmmm dat is echt heel vreemd? Behalve de shampoos en bruisballen geven we van alle producten proefjes meequote:Op zondag 17 mei 2009 21:51 schreef Dipkip het volgende:
Jup je krijgt lang niet altijd iets en als je naar een proefje vraagt krijg ik meestal te horen dat ze dat niet doen, tenzij ze er proefjes van hebben liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |