abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 15 mei 2009 @ 11:22:01 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_69049802
Ferrari heb je al iets ontvangen?

en Peach, hoe bevallen de spullies?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:39:36 #27
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_69050450
Nog steeds niks Cat?
Dip?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 mei 2009 @ 12:24:05 #28
159909 -Peach
Prunus persica
pi_69052056
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:22 schreef MaJo het volgende:
Ferrari heb je al iets ontvangen?

en Peach, hoe bevallen de spullies?
Goed! De Whoosh-snot is lekkerrr (en best handig zo ) en cherry tree ruikt erg lekker!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_69052396
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Nog steeds niks Cat?
Nog geen post, maar meneertje postbode is nog niet geweest dus hopelijk komt er vandaag wel wat.

Ik heb vanmorgen nog aan je gedacht Dipkip. Ik heb namelijk net bij de Action een grote doos Bounty's gekocht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:39:24 #30
176471 oh-oh
pi_69054606
Morgen krijg je ieg wel een doos Cat
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_69055054

Maarre.. bezorgen ze ook pakjes op zaterdag?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:54:39 #32
176471 oh-oh
pi_69055151
Tuurlijk wel!
( Groucho Marx )
pi_69056417
*duimduimduim*

Postmeneer is inmiddels geweest. Zonder pakket(jes). Maar wel leukere post dan de rest van de week. Drie kaartjes en brieven voor de oud-bewoners (die al 2 jaar geleden verhuisd zijn) is niet echt post waar ik op zit te wachten.

Vandaag zat er mijn kaartje voor de Optimel sauna actie bij. Een lieve Fokster heeft me dit opgestuurd en nu kan ik lekker een arrangement doen met een vriendinnetje.
pi_69056990
MaJo ik red het vandaag niet meer.... morgen moet ik ook al vroeg werken
Moet je volgende week werken? Dan kom ik namelijk lekker voor mezelf kijken en kopen!
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_69058979
SNOWCAKE HAS LANDED
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:48:39 #36
176471 oh-oh
pi_69059415
Goed gegaan???????????????
( Groucho Marx )
pi_69060018
Helemaal!! Vind hem superlekker

Alleen moet je er volgens mij flink mee spritzen want de geur wordt heel snel zwakker of is dat gewoon dat ik het zelf niet meer ruik ofzo?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:04:09 #38
176471 oh-oh
pi_69060066
Haha ik vond dat ie onwijs bleef hangen juist, daarom vond ik m niet zo fijn.
Had je een boete of werd ie zo afgegeven???
( Groucho Marx )
pi_69060260
Ik was niet thuis, hij paste door de brievenbus en geen briefje over boetes dus helemaal

Ik voel me helemaal een dame. Ik heb nieuw parfum en ik heb vandaag Echte Kunst gekocht
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:11:34 #40
176471 oh-oh
pi_69060339
Woeiiiiii.
M'lady, kunst?
Wat dan?
Ik heb 1 echt kunstwerk en hoorde gisteren of eergisteren de naam van die kunstenaar genoemd worden in verband met de koningin
( Groucho Marx )
pi_69060353
En hoevaak doen jullie eigenlijk pssjt pssjt met je lush parfum? Ik heb het idee dat ik niet zo goed kan ruiken als andere mensen, ook omdat ik dus zelfs BBS nauwelijks ruik als ik er mee in bad zit en omdat ik parfums niet goed of lang ruik bij mezelf. Maar ik wil ook niet mental gaan met met de hoeveelheden, en het risico nemen dat anderen het too much vinden.
pi_69060506
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Woeiiiiii.
M'lady, kunst?
Wat dan?
Ik heb 1 echt kunstwerk en hoorde gisteren of eergisten de naam van die kunstenaar genoemd worden in verband met de koningin
Ik was vandaag in het Dolhuys, dat is een museum over psychiatrie. Het was echt gaaf trouwens ook heel indrukwekkend, ik heb in zo'n hokkie gezeten waar ze de mensen in opsloten, met de deur dicht. Ik helemaal emo maar goed. Er zit daar ook een soort project bij, waar ze kunstenaars die ook psychiatrisch patient zijn de mogelijkheid geven te exposeren en hun werken te verkopen (het is dus ook een beetje voor een soort goed doel zeg maar, het geld gaat deels naar de kunstenaar, en deels naar alle deelnemers aan het project en met dat geld kunnen ze weer materiaal kopen om nieuw werk te maken). Dus ik was daar binnen gelopen en ik was meteen helemaal verliefd op een object wat daar stond. Ik ga zo even een foto proberen te maken.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:16:30 #43
176471 oh-oh
pi_69060549
Ik had m nog 1 keer gesprietst, voor ik m opstuurde, en ik rook dat echt de hele dag nog
Dus ik durf daar niks over te zeggen.
Oh ja, vond je m niet te leeg?
Zo moeilijk in te schatten, maar twas nog wel driekwart toch
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:19:56 #44
176471 oh-oh
pi_69060667
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:15 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik was vandaag in het Dolhuys, dat is een museum over psychiatrie. Het was echt gaaf trouwens ook heel indrukwekkend, ik heb in zo'n hokkie gezeten waar ze de mensen in opsloten, met de deur dicht. Ik helemaal emo maar goed. Er zit daar ook een soort project bij, waar ze kunstenaars die ook psychiatrisch patient zijn de mogelijkheid geven te exposeren en hun werken te verkopen (het is dus ook een beetje voor een soort goed doel zeg maar, het geld gaat deels naar de kunstenaar, en deels naar alle deelnemers aan het project en met dat geld kunnen ze weer materiaal kopen om nieuw werk te maken). Dus ik was daar binnen gelopen en ik was meteen helemaal verliefd op een object wat daar stond. Ik ga zo even een foto proberen te maken.
Ben benieuwd!
Ik heb een hele mooie ets van Jan Montijn, een geluksolifant is het, een van zijn weinige niet abstracte etsen Bij hem zelf in zijn atelier uitgekozen.
Het Dolhuys, das natuurlijk van het boek van Boudewijn Buch !

Mijn moeder heeft heeeeeeeel vroeger gewerkt in het gesticht in den Dolder, heel bekend gekkenhuis is dat, en wij kregen vroeger altijd kaarten, tekeningen, schilderijen, kunstwerkjes van patiënten waarmee mijn moeder jarenlang gecorrespondeerd heeft nog.
En we hadden allemaal meubels uit de werkplaats daar.
Ik heb nog een mooie rode kist staan die daar gemaakt is.
Geloof dat dat het laatste is dat alle verhuizingen van iedereen overleefd heeft!
( Groucho Marx )
pi_69060875
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, vond je m niet te leeg?
Zo moeilijk in te schatten, maar twas nog wel driekwart toch
Nee, maar dat geeft niet
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:35:01 #46
176471 oh-oh
pi_69061139
Echt?
Ik heb het zelfs uit zitten tekenen op een blaadje om ongeveer uit te rekenen hoeveel het nog was, ik kan dat zooo slecht inschatten, maar het was way meer dan de helft ( in de winkels waren de flesjes niet tot bovenin vol ).
Naja, ik hoop echt dat je er blij mee bent...
( Groucho Marx )
pi_69061282
Ik denk ongeveer 2/3, maar ik ben er echt onwijs blij mee dus het maakt me niks uit.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:41:11 #48
176471 oh-oh
pi_69061326
wat erg.
Nu je het zegt....
Nou zo goed is mijn ruimtelijk inzicht dus
Solly !
( Groucho Marx )
pi_69061397
Maakt niet uihuit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:47:00 #50
176471 oh-oh
pi_69061502
Echt he, ik zat gewoon alleen maar in kwarten te denken, het kwam niet eens in me op om in derden of zo te rekenen
Heb ik al es gezegd dat ik een 4 voor wiskunde a op mn eindlijst vwo had en dat dat zo lang geleden is dat zelfs die kennis volledig weggewassen is nu ?

Cool kunstdinges!
Ik heb ook nog een vis trouwens van aardewerk, in Tallin gekocht, laatst kapot laten vallen ( gat in mn vloer ) en weer geplakt
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')