abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 18 mei 2009 @ 01:04:49 #126
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_69138709
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh dan zal ik ze de volgende keer even op t beleid wijzen
Ik spreek nu puur voor mijn winkel he Maar inderdaad als ze geen tester meegeven dan moet je daar gewoon wat van zeggen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator maandag 18 mei 2009 @ 01:05:56 #127
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_69138726
quote:
Op maandag 18 mei 2009 00:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen proefjes van shampoos? Dan moesten ze laatst vast van Soft af, kreeg een halve(!) als tester. Of gewoon mazzel natuurlijk, dat kan ook

En ik had al mazzel want ik "had wel een stuk lushtaart gekregen en wij niet" aldus m'n moeder en zus

En ik wil in bad, maar ik heb steeds geen tijd.
We geven ze wel weg als proefje als we er bijvoorbeeld veel hebben ofzo Maar ik bedoel nu dat dat een proefje is waar je niet om kunt vragen, die geven we niet zomaar weg. Dus als je een proefje van een shampoobar hebt dan ben je een geluksvogel
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_69140439
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:10 schreef MaJo het volgende:
Hmmm dat is echt heel vreemd? Behalve de shampoos en bruisballen geven we van alle producten proefjes mee
Blijkbaar is de policy in Haarlem dan anders, ik vroeg heel specifiek naar 1 proefje van een creme om te testen of ik allergisch ben. Ik was de enige klant in de winkel en er waren 2 verkoopsters, maar het kon niet want ze hadden daar geen proefjes van liggen op het moment. Ik moest maar in de winkel wat opdoen, maar allergie duurt bij mij vaak een weekje om op te bouwen en met een proefje kan ik mooi een keer of tien op mn pols smeren.
pi_69141899
Ik zal zaterdag in Den Bosch checken of ze zich aan de policy houden.

Zou het vandaag weer pakjesdag zijn? *duimduimduim*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 18 mei 2009 @ 10:17:59 #130
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_69142917
hmm ik heb weleens een halve bruisbal gekregen in Antwerpen en in Amsterdam een hele o.o
Maar ik denk dat het was omdat ik nog al veel gekocht had.
Er stond zo'n lieve jongen in de winkel met kort oranje haar en slippers ^_^
pi_69143168
Zijn er trouwens geen verzendkosten bij bestellen? Op de site kan ik niet echt iets vinden.
pi_69153312
Ik kreeg ook een keer een bruisbal sample maar het gaat er volgens mij om dat je daar niet om kan vrágen, je kan het wel spontaan krijgen.

Er zijn verzendkosten ja, moet je even op de site kijken, ik dacht 6,95.
pi_69165778
Zo. Weer een gaatje geslagen in mijn voorraad badspullen. Ik ben net in bad geweest met een grote Chocolate Santa en een mr. Butterball. Lekker badje, alleen jammer dat die Santa je water zo vies bruin kleurt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 18 mei 2009 @ 21:09:16 #134
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_69165786
Top dat t binnen is Cat, en je scrubbal?
Nog niet zeker?
Weekend was helemaal geweldig, echt heerlijk!
Ik had een hele zak vol lush samples mee voor mensen.
En de hondjes zijn zaterdag in het Hotel ook nog gelushed.
En oh ja, zondag, na een hele dag op het strand met gratis zandstraalbad non stop, liep ik het terras op en zeiden een paar mensen dat er gewoon een wolk Lush langs liep, terwijl ik mn sp vergeten was te gebruiken
Ik ben vandaag vreemdgegaan trouwens.
De Tuinen in Maastricht zijn verhuisd en zitten nu naast Lush zowat.
Ik heb Inecto cocos gezichtswash gekocht en die is te lekker voor woorden
Inecto blijft echt mijn grote liefde naast Lush
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 18 mei 2009 @ 21:10:44 #135
176471 oh-oh
pi_69165868
Oh ja en ik krijg altijd samples, ook als ik niks koop, ze vragen ook altijd of ik nog iets wil proberen.
Fresh Farmacy was een fijn sample zeg!
En ik krijg ook vaak een bruisbal of zo kado.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_69166185
Klinkt als een super weekend oh-oh!
En nogmaals bedankt voor het rondsturen van onze order. De enveloppen zijn ook errug fijn.

TNT bezorgt niet op maandag kwam ik achter, dus vandaag geen pakje(s).

Maarrrrr.... mijn twee wax melt pakjes uit de UK zijn resp. donderdag en vrijdag op de bus gegaan en Lush moet morgen toch echt gaan leveren. Misschien morgen dus wel drie pakjes? Maar met mijn geluk komt alles op woensdag, en juist dan ben ik de hele dag weg en daarna is het Hemelvaart en zal er geen post zijn en dan is het alweer vrijdag.

Volgende week komt er nog een UK melt pakje, ze was vergeten een bepaalde wax melt te maken die ik besteld had en daar kwam ze pas bij het inpakken achter. Dus die stuurt ze later op.
pi_69166267
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en ik krijg altijd samples, ook als ik niks koop, ze vragen ook altijd of ik nog iets wil proberen.
Fresh Farmacy was een fijn sample zeg!
En ik krijg ook vaak een bruisbal of zo kado.
Maar jij en je hondjes zijn ook berucht.

Ik wist niet dat De Tuinen verhuisd was. Die lag eerst toch in zo'n straatje naar de markt he? Dan is het druk op de Grote Staat: Lush, Body Shop en de Tuinen.
  maandag 18 mei 2009 @ 21:28:09 #138
159909 -Peach
Prunus persica
pi_69166783
Haha ja idd, volgens mij scheelt het veel of ze je wel of niet goed kennen. Van alle keren dat ik er ben geweest heb ik geloof ik alleen op de VIP avond proefjes gekregen...eigenlijk maakt het me ook niet zoveel uit want ik verwacht er ook nooit, en als ik ze wel krijg ben ik extra happy
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  maandag 18 mei 2009 @ 21:37:10 #139
176471 oh-oh
pi_69167240
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar jij en je hondjes zijn ook berucht.

Ik wist niet dat De Tuinen verhuisd was. Die lag eerst toch in zo'n straatje naar de markt he? Dan is het druk op de Grote Staat: Lush, Body Shop en de Tuinen.
Ja de Tuinen zat eerst op de Munt, veel mooier was die.
Nu lijkt het wel zo een cheap ass Kruidvat of zo, bah.
Hij zit waar de Dixons zat , dus het ligt mooi op een rij, met de Douglas er nog net voor idd.
( Groucho Marx )
  maandag 18 mei 2009 @ 21:43:21 #140
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_69167510
Is Lush UK trouwens niet veel goedkoper voor ons? of betaal je je dan blauw aan verzendkosten?
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_69168362
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef -Mellow- het volgende:
Is Lush UK trouwens niet veel goedkoper voor ons? of betaal je je dan blauw aan verzendkosten?
Lush UK is veeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper. De verzendkosten (maximaal 9,95 pond) heb je er zo uit.
pi_69168397
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:37 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja de Tuinen zat eerst op de Munt, veel mooier was die.
Nu lijkt het wel zo een cheap ass Kruidvat of zo, bah.
Hij zit waar de Dixons zat , dus het ligt mooi op een rij, met de Douglas er nog net voor idd.
Leuk rijtje zo! Altijd prettig een beetje bij te houden wat er in de straat gebeurt war ik heb gewoond.
  maandag 18 mei 2009 @ 22:04:51 #143
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_69168587
quote:
Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Lush UK is veeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper. De verzendkosten (maximaal 9,95 pond) heb je er zo uit.
Ik zie het net ja

Ik heb dus maar wat besteld:

Angels on bare skin
baby face
vanilla powder

totale kosten (incl. verzendkosten) in euro's: ongeveer 22 euro

Via de nederlandse site zou het dus met de verzenkosten iets van 33 euro zijn. Het verschil is dus wel de moeite waard ja.

Iemand enig idee hoe lang het duurt voor je je bestelling binnen hebt? Ik heb de goedkoopste shipping methode gekozen
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_69169021
Ze zeggen tussen de 5 en 7 werkdagen. Maar ik heb het vaak na een dag of drie binnen.

Alleen nu niet, met een nagezonden pakketje. Daar wacht ik al 6 dagen op.
  maandag 18 mei 2009 @ 22:42:06 #145
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_69170578
oh ik kan best een weekje wachten.

Kan ik intussen al mijn rituals producten opmaken, die heb ik nu niet meer nodig
  FOK!Babe maandag 18 mei 2009 @ 23:21:32 #146
11324 shmoopy
pi_69172793
En hoe zat het nou met kadootjes? Voor elke 20,- die je bestelt krijg je iets, toch?
En mag je dat zelf uitkiezen of doen zij dat voor je?
Of zit ik uit mijn (overigens heerlijk geurende) nekje te kletsen?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_69172953
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:21 schreef shmoopy het volgende:
En hoe zat het nou met kadootjes? Voor elke 20,- die je bestelt krijg je iets, toch?
En mag je dat zelf uitkiezen of doen zij dat voor je?
Of zit ik uit mijn (overigens heerlijk geurende) nekje te kletsen?
Hoe zal ik het zeggen... dat laatste dus.

Je bent in de war met de kerstactie. Toen kreeg je bij een bepaald bedrag wat je kocht via mailorder een goodiebag en werden er in de UK winkels vanaf 2e kerstdag gratis kadoos weggegeven bij elke 20 pond (geloof ik) besteding. Zoiets doen ze elk jaar na de kerst om de voorraad op te maken.

Door het jaar heen krijg je niks extra's, bij mailorder UK zijn ze niet scheutig met proefjes, maar als je er specifiek om vraagt gooien ze er vaak wel wat bij.
  FOK!Babe maandag 18 mei 2009 @ 23:36:13 #148
11324 shmoopy
pi_69173537
Ah, jammer, had al zo'n vermoeden.

Moeilijke keuze, vind ik, de winkel waar je alles kunt proberen (en MaJo ), of flink goedkoper uit zijn.
Ik denk dat het voor een 'herhalingsrecept' wel handig is.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_69176931
Nu kom ik weer met een vraag... wat is het verschil tussen een web order en mail order?
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_69177931
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 02:43 schreef Smeej het volgende:
Nu kom ik weer met een vraag... wat is het verschil tussen een web order en mail order?
Je bestelt op het web bij de afdeling Mailorder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')