Ik spreek nu puur voor mijn winkel hequote:Op zondag 17 mei 2009 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh dan zal ik ze de volgende keer even op t beleid wijzen![]()
We geven ze wel weg als proefje als we er bijvoorbeeld veel hebben ofzoquote:Op maandag 18 mei 2009 00:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen proefjes van shampoos? Dan moesten ze laatst vast van Soft af, kreeg een halve(!) als tester. Of gewoon mazzel natuurlijk, dat kan ook![]()
En ik had al mazzel want ik "had wel een stuk lushtaart gekregen en wij niet" aldus m'n moeder en zus
En ik wil in bad, maar ik heb steeds geen tijd.
Blijkbaar is de policy in Haarlem dan anders, ik vroeg heel specifiek naar 1 proefje van een creme om te testen of ik allergisch ben. Ik was de enige klant in de winkel en er waren 2 verkoopsters, maar het kon niet want ze hadden daar geen proefjes van liggen op het moment. Ik moest maar in de winkel wat opdoen, maar allergie duurt bij mij vaak een weekje om op te bouwen en met een proefje kan ik mooi een keer of tien op mn pols smeren.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:10 schreef MaJo het volgende:
Hmmm dat is echt heel vreemd? Behalve de shampoos en bruisballen geven we van alle producten proefjes mee
Maar jij en je hondjes zijn ook berucht.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en ik krijg altijd samples, ook als ik niks koop, ze vragen ook altijd of ik nog iets wil proberen.
Fresh Farmacy was een fijn sample zeg!
En ik krijg ook vaak een bruisbal of zo kado.
Ja de Tuinen zat eerst op de Munt, veel mooier was die.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij en je hondjes zijn ook berucht.
Ik wist niet dat De Tuinen verhuisd was. Die lag eerst toch in zo'n straatje naar de markt he? Dan is het druk op de Grote Staat: Lush, Body Shop en de Tuinen.
Lush UK is veeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper. De verzendkosten (maximaal 9,95 pond) heb je er zo uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef -Mellow- het volgende:
Is Lush UK trouwens niet veel goedkoper voor ons? of betaal je je dan blauw aan verzendkosten?
Leuk rijtje zo! Altijd prettig een beetje bij te houden wat er in de straat gebeurt war ik heb gewoond.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja de Tuinen zat eerst op de Munt, veel mooier was die.
Nu lijkt het wel zo een cheap ass Kruidvat of zo, bah.
Hij zit waar de Dixons zat , dus het ligt mooi op een rij, met de Douglas er nog net voor idd.
Ik zie het net jaquote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lush UK is veeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper. De verzendkosten (maximaal 9,95 pond) heb je er zo uit.
Hoe zal ik het zeggen... dat laatste dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:21 schreef shmoopy het volgende:
En hoe zat het nou met kadootjes? Voor elke 20,- die je bestelt krijg je iets, toch?
En mag je dat zelf uitkiezen of doen zij dat voor je?
Of zit ik uit mijn (overigens heerlijk geurende) nekje te kletsen?
Je bestelt op het web bij de afdeling Mailorder.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:43 schreef Smeej het volgende:
Nu kom ik weer met een vraag... wat is het verschil tussen een web order en mail order?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |