quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik had gister een rating van -176% bij splintercell omdat ik een level als rambo uitspeeldeprachtig
ja die ene gast zei zo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Waarom verbaasd mij dat nou helemaal nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik had gister een rating van -176% bij splintercell omdat ik een level als rambo uitspeeldeprachtig
Nog niet gedaanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:42 schreef BMH het volgende:
SCDA's versus mode is zoooo leuk
Eindelijk heb ik mijn chase game
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Splinter Cell Double Agent ondersteunt trouwens 1080p, op de 360.
Uhm nee, de update is er nog geeneens en hij gaat tot 1080iquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Splinter Cell Double Agent ondersteunt trouwens 1080p, op de 360.
quote:Splinter Cell Double Agent Not 1080p
Report from Gamepro says it is -- Ubisoft says 'nope.'
by Luke Smith, 10/18/2006
17 of 17 users recommend this story.
Microsoft is supporting 1080p on its Xbox 360, we know this, but Gamepro is reporting that Ubisoft's just-released Splinter Cell: Double Agent (read Shoe's review here) will support 1080p displays. The image Gamepro provides is a shot of the Xbox 360 dashboard with a selectable 1080p display and says representatives from Ubisoft told them that the game would support 1080p.
When we asked Ubisoft for clarification, company reps told us: "It's 1080i." Even if Double Agent supported 1080p right now -- and it doesn't -- there aren't any retail Xbox 360s that would support the feature. That update hasn't been released, yet.
Hij ondersteunt het niet en de update is nog niet uit, dus al zou het spel het ondersteunen dan is er nog geen enkele Xbox die het weer kan gevenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:57 schreef devv05 het volgende:
Hmm, ondersteunt ie het niet gewoon maar de update is nog niet uit? Ach boeie ook, voorlopig heb ik nog geen 1080p tv
1 a 2 weken per gewone post.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:57 schreef Myers het volgende:
Heeft iemand hier weleens iets bij play-asia besteld? Hoe lang duurt het ongeveer voordat je pakketje aankomt? 38 euro voor Splinter Cell is wel een goede deal namelijk.
Daar wil ik ook altijd nog eens opnieuw mee beginnenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Verdomme, Ninja Gaiden wordt nu wel erg moeilijk.
Wat een geweldig spel, en het ziet er fantastisch uit.
aha.. gij ook, ex-collega.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:33 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp... mooi ticketnummer gekregen van xbox support en moet m'n 360 incl harde schijf opsturen.
dadelijk maar even een memorycard scoren en m'n savegames overzetten.
Mooi k*t net voordat ik SC:DA krijg
Is nog niet te koop. De bundels waren wel binnen 5 minuten uitverkocht in Japanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:13 schreef wc-eend het volgende:
Zijn er al reviews van Blue dragon?? want de japanse versie is toch al klaar?
Ik zit zo te wachten op deze gamequote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Is nog niet te koop. De bundels waren wel binnen 5 minuten uitverkocht in Japan
Denk dat ik stiekem de HD thuis laatquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:18 schreef Dromer het volgende:
[..]
aha.. gij ook, ex-collega.
de mijne (overigens zonder HD opgestuurd) had ik terug binnen 2 weken.
Doet je X360 het zonder HD? Zoja, HD kaduuk. Zonee, thuislaten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Denk dat ik stiekem de HD thuis laat
Zowel met als zonder HD crasht ie dus dat de HD het probleem is is redelijk uitgesloten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:41 schreef twi het volgende:
[..]
Doet je X360 het zonder HD? Zoja, HD kaduuk. Zonee, thuislaten.
Ik moest `m toen meesturen ook al deed tie het zonder HD ook niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:41 schreef twi het volgende:
[..]
Doet je X360 het zonder HD? Zoja, HD kaduuk. Zonee, thuislaten.
Ik 'vergeet' hem wel...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik moest `m toen meesturen ook al deed tie het zonder HD ook niet.
Alles weg
Hmmm... Dat is vreemd, ik zie op Marketplace F.E.A.R wel staan, en als ik erop klik dan zie ik alleen maar 2 items die je kan kopen...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:15 schreef truStie het volgende:
Demo van FEAR is allang uit..
YESSSSSSSSquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:
Postal 3 aangekondigd voor de Xbox 360
Ik denk dat de demo van het x 06 event was en daarvan is alles weer offline gehaald dacht ik..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:24 schreef NX het volgende:
[..]
Hmmm... Dat is vreemd, ik zie op Marketplace F.E.A.R wel staan, en als ik erop klik dan zie ik alleen maar 2 items die je kan kopen...
Ik zie dus geen demo er tussen staan! Ik heb het net nog eens nagekeken, onder All Game Demos maar daar staat ie ook niet tussen!
Iemand enig idee?
Staat ie niet nog bij Bringing it home?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:27 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik denk dat de demo van het x 06 event was en daarvan is alles weer offline gehaald dacht ik..
Daar staat het ook niet tussen, wel andere demos, maar F.E.A.R niet...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Staat ie niet nog bij Bringing it home?
Waarom heb je dan een probleem? De demo was mwah, je kan de game beter op je PC spelenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:30 schreef NX het volgende:
[..]
Daar staat het ook niet tussen, wel andere demos, maar F.E.A.R niet...
Kan iemand dat nakijken of de demo nog op de Marketplace staat... anders heb ik hier een probleem
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:
Postal 3 aangekondigd voor de Xbox 360
schaam jequote:
WTFquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
schaam je
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohja je kan ook op mensen pissen
(ik heb geen pcquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een probleem? De demo was mwah, je kan de game beter op je PC spelen.
dude pist op de grond..quote:
En dan moet jij lachen..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
dude pist op de grond..
"ahh now the flowers will grow"
![]()
![]()
![]()
uhm.. grouwquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef Tain het volgende:
Armored Core 4
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's GoW ook.quote:
Mechs!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef Tain het volgende:
Armored Core 4
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die 5 minuten die ik ervan heb kunnen genieten voordat m'n xbox bevroor waren inderdaad goed.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
MWAHAAAAAAIk heb Lumines gedownload, gewoon alles, en het is echt zoooo tof
![]()
Je had bijna geen beter moment kunnen kiezenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:33 schreef Sebasser het volgende:
Hm, ik sta op het punt om zaterdag, of maandag.
een Xbox360 premium te kopen..
Maar even een tvptje in dit topic
Zoiets jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:40 schreef -Dries- het volgende:
23 Oktober kwam de R6 demo toch?
Ja die is leuk hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:12 schreef Strolie75 het volgende:
Tandjes...die Pointe du Hoc missie in Call of Duty 2![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:46 schreef Myers het volgende:
Maandag komt de demo uit van Rainbow Six: Vegas, als het goed is.
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=2557
Veel plezier met je 3 weken levertijd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:43 schreef Niek. het volgende:
Heb vandaag SC4 besteld op otto.nl voor maar 45euro+5euro verzending is 50euro
Heb je de advanced pack al? Die is de 600 punten zeker waard, 20 nieuwe skinsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
MWAHAAAAAAIk heb Lumines gedownload, gewoon alles, en het is echt zoooo tof
![]()
22quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb je de advanced pack al? Die is de 600 punten zeker waard, 20 nieuwe skins![]()
voor dat geld ligt ie hier ook in de lokale Dixons.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:43 schreef Niek. het volgende:
Heb vandaag SC4 besteld op otto.nl voor maar 45euro+5euro verzending is 50euro
Hm, hoezo?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je had bijna geen beter moment kunnen kiezen
Daar is ie gewoon 60-65 toch? Maar bij Otto heb je 3 weken levertijdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
voor dat geld ligt ie hier ook in de lokale Dixons.
Splinter Cell: Double Agent, Gears of War, Call of Duty 3, Rainbow Six: Vegas, FIFA 07, PES 6, NHL 07, en nog een zooi binnen nu en een maandquote:
Boehoe 10 euro ofzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Het kost al 1200 punten en dan moet je ook nog extra gaan betalen![]()
Niks huilie, ik heb maar 1700 puntenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Boehoe 10 euro ofzo. Die game is het meer dan waard icm advanced pack !
Maarja huilie enzo
Heh dat sucktquote:The competition to become a member of Tony Hawk's elite skate team starts on your Xbox 360 with the free Tony Hawk's Project 8 demo available on Xbox Live Marketplace Oct. 20.
Immortal op de soundtrack? Wat gaan ze doen in dat spel? Kippen ritueel slachten en de wereld haten?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:13 schreef wc-eend het volgende:
Tracklist van Project 8
76% Uncertain – “Radio”
Aurelius- “Hemlock”
Bad Religion - “Social Suicide”
Black Mountain – “Druganaut”
Charizma & PB Wolf – “Devotion”
Claus Grabke – “Cause”
Cryptic Slaughter – “Lowlife”
Damian Marley – “Move”
Dead Milkmen, The – “Punk Rock Girl”
Die Young (TX) – “Anthem of the Prodigal Son”
Eagles of Death Metal – “Chase The Devil”
Funk Face – “Zoo York City”
Gnarls Barkley – “Gone Daddy Gone”
Gym Class Heroes – “The Queen And I”
Hieroglyphics – “At The Helm”
Hold Steady, The – “Your Little Hoodrat Friend”
Immortal – “One by One”
Jaylib – “The Red”
Joy Division – “Interzone”
Kasabian – “Club Foot”
Kool and the Gang – “Summer Madness”
Legitimate Business – “80 on 80”
Liquid Liquid – “Optimo”
Living Legends – “Moving at the Speed of Life”
Ministry – “Stigmata (Remix)”
Mogwai – “Glasgow Mega Snake”
Monty Are I – “In This Legacy”
Nine Inch Nails – “Getting Smaller”
Noise – “Dirty Evil”
Oh No – “Chump”
Pardon My Extinguisher – “Bitch And Moan”
Plus 44 – “Lycanthrope”
Primus – “American Life”
The Ramones – “I Wanna Live”
Revolution Mother – “Second Thoughts”
Slayer – “Angel of Death”
Sonic Youth – “Nic Fit”
Stasera – “Palisades”
Supersuckers – “Goodbye”
The Channeling – “The Frighteners”
The Cure – “Plastic Passion”
The Klaxons – “Gravity’s Rainbox”
The Sword – “Iron Swan”
The Throwaway’s – “You’re Not the Only One”
The Walkmen – “This Job is Killing Me”
Thine Eyes Bleed – “Without Warning”
Thunderlords – “Ice Cream Headache”
Toots & the Maytals – “Time Tough”
Transplants – “Pay Any Price”
Typical Cats – “Any Day”
Ugly Duckling – “Smack”
VanStone – “Skate Town”
Voltera – “Do What Your Daddy Say”
Wildchild – “Wonder Years”
Wolfmother – “Woman”
Zeke – “Kill the King”
Ik heb alle tijdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Veel plezier met je 3 weken levertijd.
nope, net toevallig een rondje door 't centrum gelopen, en hier kost ie echt 49,99 bij de dixons.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar is ie gewoon 60-65 toch? Maar bij Otto heb je 3 weken levertijd
[..]
Morgen maar even kijken danquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nope, net toevallig een rondje door 't centrum gelopen, en hier kost ie echt 49,99 bij de dixons.
Leukere achievements als bij deel 2quote:
Veel beter dan de achievements uit deel 2quote:
Ik ga 'm in ieder geval zo bestellen bij Play-Asia voor 36 euroquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:26 schreef Niek. het volgende:
Volgens dixons.nl is hij gewoon 65euro, zou het niet foutje van de winkel zijn? (prijssticker van xbox op doosje van xbox360?)
Ik game niet vaak 's avonds.. Dan is het tijd voor DVD's (kep teveel seizoenen van series op DVDquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:01 schreef -Dries- het volgende:
Bamihappie, potje cellen vanavond?
Werken al die playasia games dan op onze consoles?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik ga 'm in ieder geval zo bestellen bij Play-Asia voor 36 euroDoe ik Open Season er ook meteen wel bij voor 32, zit nog te twijfelen over de Assassin's Creed Collectors Edition voor 46 euro, hij is wel erg
Als de game regiovrij is of als play-asia de europese versie levert wel jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Werken al die playasia games dan op onze consoles?
Er wordt per game aangeduidt welke er wel en welke er niet werken. Daarnaast hebben ze een compleet overzicht. :0quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als de games regiovrij zijn wel...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:11 schreef Chocobo het volgende:
Lang niet allemaal, regio staat erbij. Maar Assassin's Creed, Saints Row, Just Cause, Open Season, Splinter Cell: DA en nog een zootje dus welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze nu al weten dat Assassin's Creed regiovrij wordt?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:15 schreef devv05 het volgende:
Lang niet allemaal, regio staat erbij. Maar Assassin's Creed, Saints Row, Just Cause, Open Season, Splinter Cell: DA en nog een zootje dus wel
Die Aziaten hebben vast weer inside informatiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze nu al weten dat Assassin's Creed regiovrij wordt?
Nieuwe paginaquote:The competition to become a member of Tony Hawk's elite skate team starts on your Xbox 360 with the free Tony Hawk's Project 8 demo available on Xbox Live Marketplace Oct. 20.
Versturen duurt ongeveer een week, maximaal twee. Het is zeldzaam dat ze open gemaakt worden door de douane, ligt aan de verzendmethode van Play-Asia die er iets op zetten (weet niet precies wat uit m'n hoofd, maar heb er zelf nog nooit last van gehad met meerdere bestellingen)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:27 schreef Niek. het volgende:even fijne bezigheidstherapie gehad, had eerst het idee om iedereen van fok toe te voegen, dat was iets te veel dus heb iedereen weer weggehaald.
toen dit topic doorgekeken en iedereen die hier heeft gepost, en in die lijst staat, toegevoegd
hebben veel mensen al eerder dingen besteld bij play-asia? hoe ging dat? wat als je pakje word opengemaakt bij de douane, hoeveel moet je dan betalen?
Ik had geen problemen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:56 schreef devv05 het volgende:
Dat kut Play-Asia pakt credit card nietNu maar hopen dat er morgen niet opeens 5x het bedraf afgeschreven is
Iemand anders ervaring met cc bestelling daar?
Vond het best wel ok, meer niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:33 schreef NrSiX het volgende:
Heeft iemand hier ook Blazing angels? wil deze game graag maar heb er niet superpositieve dingen over gehoord. Graag hoor ik wat gebruikers ervaringen
Ik neem mn woorden terug. 5 achievements op dit momentquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twee achievements ook meteen. Al vrees ik voor die Time Attack achievementsDat gaat me nooit lukken.
Emmen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:45 schreef quantas het volgende:
heey paashaas, welke dixons was dat waar SC 50 euries was? misschien morgen daar maar even langs dan met OV
Wtf!!! Wij moeten ff online spelen morgenavond ofzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik neem mn woorden terug. 5 achievements op dit moment
De mijne kan ook wel weer eens een servicebeurt gebruikenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:25 schreef twi het volgende:
En waarom ben ik niet gemaild door de helpdesk voor dat UPS formulier ding? Omdat ik had de optie "Reclame en nieuwsbrieven ontvangen" had uitgevinkt
Hopelijk kan dat apparaat begin volgende week worden opgestuurd en is 'ie rond 17 november weer terug.
Mijn hemel, dat duurt ruim 2,5 uur met de trein vanuit nijmegen... laat maar zitten... ik wacht wel!quote:
Ben erg benieuwd lijkt me een toffe demoquote:Activision verrast ons allemaal met de aankondiging dat ze morgen de demo van Tony Hakw’s Project 8 online op de Xbox Live marktplaats zal zetten. Gamers kunnen in het zogenaamde ‘Concrete Park’ de verschillende features van deze nieuwe Tony Hawk titel uitproberen. Doe de ‘Nail the Trick’ bewegingen en volg een cameraman rond om voor hem trucs uit te voeren. Deze Tony Hawk titel wordt de eerste ‘echte’ next-gen skateboardgame en we hopen dat het ook te zien is in de graphics en de gameplay!
Oblivion.... Ik kon de game helaas niet leuk vinden. De A.I., het verhaal, de omgevingen & de gameplay... Niets gaf mij een voldaan gevoel.. Oh wel.. Hoop dat je em wel leuk gaat vinden..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd lijkt me een toffe demo
Morgen is mijn oblivion dagben zo benieuwd na de video recensies van inside gamer
![]()
Oblivion, beste game everquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Oblivion.... Ik kon de game helaas niet leuk vinden. De A.I., het verhaal, de omgevingen & de gameplay... Niets gaf mij een voldaan gevoel.. Oh wel.. Hoop dat je em wel leuk gaat vinden..
Ik hou het de komende weken wel bij Splinter Cell
Goh, nu al? Vanaf de eerste gameplay beelden zag je al dat het "GRAW, maar dan in gebouwen" is (althans zo lijkt het).quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:55 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ik het voorlopig alleen bij PES6 hou. Ik neig SC te bestellen, en hoor her en der dat mensen afhaken voor RS:V (en ik zou 'm dan juist kopen om de MP). De screenshots doen mij ook geen goed, ik krijg steeds meer de indruk dat het eens halve GR:AW wordt. Dan hou ik het geld wel in m'n portomonnee en koop ik over een paar weekjes wel SC.
Viva Pinata!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Jammer dat ze vaak in één maand super veel goede games releasen en daarna een tijdje niks meer.
November: GoW, RS, CoD3, etc.
Welke goede games komen er eigenlijk in December uit?
even afwachten tot hij goedkoper is dus, zo te horen is hij niet meer dan 30 euro waard.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vond het best wel ok, meer niet.
ze hebben paar dingen van graw in vegas gestopt ja, laten we wachten op de demo met een oordeelquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Goh, nu al? Vanaf de eerste gameplay beelden zag je al dat het "GRAW, maar dan in gebouwen" is (althans zo lijkt het).
Probeer dan Jade Empire of Knights of the Old Republic, beide Xbox!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Oblivion, beste game everEn ik hou niet eens echt van RPG's. Tot Oblivion dan, nu kijk ik opeens uit naar Mass Effect en de volgende Elder Scrolls.
De tweede set time attack achievements is wel klotequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik neem mn woorden terug. 5 achievements op dit moment
Omdat het ook geen kutspel is. Jij vindt het een kutspel. Objectief tegenover subjectief, weetjewel.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik mag van Hellfire niet meer zeggen dat Oblivion een kutspel is dus....
Hmm dat suckt, ik moet tot 6 uur werken zoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De tweede set time attack achievements is wel klote70 blokken in 60 seconden
Ik zit op 55 nu
Maar wat een spel mensenZoooo goed. En MMaRsu, weet niet of morgenavond gaat lukken, moet tot 22 werken en de dag erna weer om 9u beginnen
![]()
Godver die zijn echt goed en lijken allemaal haalbaarquote:
Ik ben erg benieuwd naar dat manouvreren op dat bord... vlgs mij is dat echt niet zo handig gedaan..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:30 schreef Dylanesque het volgende:
En komt vandaag die Tony Hawk demo nou? Dat wordt volgens mij ook een topgame
Ik vraag me ook af hoe dat speelt.. ik heb ook nooit kunnen wennen aan die focus-mode, dat je midden in je combo opeens in slowmotion terecht komt..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar dat manouvreren op dat bord... vlgs mij is dat echt niet zo handig gedaan..
Ja dat ging nog wel, alleen kwam je wel eens met een rotklap neer als die focusbalk op wasquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe dat speelt.. ik heb ook nooit kunnen wennen aan die focus-mode, dat je midden in je combo opeens in slowmotion terecht komt..
Trailers vond ik er ook erg goed utizien, ik ga m absoluut kopen.. op naar de miljoenenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:46 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat ging nog wel, alleen kwam je wel eens met een rotklap neer als die focusbalk op was
Maar nu zoomen ze dus in op het bord, en dan moet je met die tepels bewegen om dat bord te draaien... ondertussen zie je dus niet hoe ver je nog van de grond verwijderd bent.. met alle gevolgen van dien.
Maar verder zien de screens er super uit, en dat skaten heeft gewoon iets verslavends.
Ik snap da echt niet, hebben jullie nou niet een keer genoeg van die tweede wereldoorlog spellen? Ik bedoel, ik heb toen Medal of Honor 2 of 3 delen gespeeld, CoD 2 delen, en nog een aantal Rip-offs, kep ut helemaal gehad met die 2e wereldoorlog spellen, allemaal oude koek, en alle belangrijke dagen die in de 2e wereldoorlog zijn gebeurd zijn al wel 3 of 4 keer voorgekomen in al die spellen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Godver die zijn echt goed en lijken allemaal haalbaar
Ik heb verdomme zon zin in dat spelMeer dan GoW
![]()
Zit gewoon veel meer sfeer in, geen plasma guns maar gewoon rifle's en melee attacks in de blubber.
Hahhhaha, braaf.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik mag van Hellfire niet meer zeggen dat Oblivion een kutspel is dus....
Neequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:36 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik snap da echt niet, hebben jullie nou niet een keer genoeg van die tweede wereldoorlog spellen?
het probleem met die nieuwe spellen vind ik dat er 200 knoppencombinaties zijn zodat je alle wapens en gear kunt gebruiken (nightvision, laser guided shit, bladibladibla). in die ww2 shooters, heb je gewoon een gun en handgranaten --> dat zijn dus twee primaire knoppen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:36 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik snap da echt niet, hebben jullie nou niet een keer genoeg van die tweede wereldoorlog spellen? Ik bedoel, ik heb toen Medal of Honor 2 of 3 delen gespeeld, CoD 2 delen, en nog een aantal Rip-offs, kep ut helemaal gehad met die 2e wereldoorlog spellen, allemaal oude koek, en alle belangrijke dagen die in de 2e wereldoorlog zijn gebeurd zijn al wel 3 of 4 keer voorgekomen in al die spellen.
Doe dan een spel van de golfoorlog of zo.
CoD3 heb ik zonder aarzelen gepre-ordered. Gears of War ook maar, na enig nadenken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:43 schreef Wessiej het volgende:
Én CoD is gewoon een spel waar je midden in het level even op pauze moet drukken om naar adem te smakken, want er gebeurt zo veel en het is zo'n goed oorlogspel, is niet normaal meer
Nu ga ik ook maar CoD3 halen
Mee eens. Als ik iets van 'nu' wil spelen, speel ik liever Splinter Cell ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ben wel blij dat D-day niet in het spel zit.. die landing ken ik nou wel. Dit is meer de oorlog in het binnenland, en dat blijft gewoon divers. Ik hou van die oude wapens, fuck night vision en laser guided bombs.. Oldscool
Ja precies, maken ze een game van de oorlogen die nu aan de gang zijn moet je denk ik een beetje rondlopen op een kamp tot er een paar bommen komen en dan dekking zoeken en weer rondjes lopen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:57 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mee eens. Als ik iets van 'nu' wil spelen, speel ik liever Splinter Cell ofzo.
Bovendien was de Tweede Wereldoorlog balanced. Tegenwoordig heb je of Amerika (en Israël) die smerige wapens gebruiken, of juist van die terroristische bewegingen (of verzetstrijders, whatever) die smerige guerilla-taktieken gebruiken. Van een erecode is weinig sprake meer van. Klinkt misschien vaag, maar dat idee heb ik wel.
Nou ja, het kán natuurlijk wel interessant zijn, mits goed uitgevoerd. Vietnam liep iig uit op niets. Net als in het echt. Hehe. Misschien een slecht voorteken voor Operation Iraqi Liberation (OIL)?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja precies, maken ze een game van de oorlogen die nu aan de gang zijn moet je denk ik een beetje rondlopen op een kamp tot er een paar bommen komen en dan dekking zoeken en weer rondjes lopen.
Ja, nu zelfs Sam Fisher het slechte pad op moet, is het einde zoek!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:10 schreef Atuniel het volgende:
Tis tegenwoordig ook allemaal "terrorist", word ik een beetje moe van eerlijk gezegd.
Ik heb niks met die wandelende Durex reklamequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja, nu zelfs Sam Fisher het slechte pad op moet, is het einde zoek!![]()
Alleen bij Steel Battalion, echter maar 2 titels uitgekomen die er ook echt gebruik van maakte...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:46 schreef outcast_within het volgende:
Mechwarrior was daar niet een apart toetsenbord voor? vroegah?
Probeer het maar, de eerste 25 keer donder je op je bakkes, maar als het eenmaal lukt is het erg cool.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar dat manouvreren op dat bord... vlgs mij is dat echt niet zo handig gedaan..
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:33 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb verdomme zon zin in dat spelMeer dan GoW
![]()
Zit gewoon veel meer sfeer in, geen plasma guns maar gewoon rifle's en melee attacks in de blubber.
Nee, eigenlijk niet. Zeker niet als het goed uitgevoerd is. De Tweede Wereldoorlog was toch de laatste echt grote oorlog. En nu pas kunnen spelen door de krachtigere hardware de schaal van dit conflict goed in beeld brengen. Het is realistisch; de wapens, vijanden, plaatsen. Alles klopt. Het is herkenbaar en je kunt je overal iets bij voorstellen. Geen rare gadgets of exotische wapens. Niks sluipen maar rennen, bukken, schuilen voor inslagen! Zeker als WW2-fanaat is het voor mij een feest der herkenning. Vorig jaar in Normandië naar Pointe du Hoc geweest, en nu loop ik er zelf te vechten! En het lijkt precies.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:36 schreef masterdave het volgende:
Ik snap da echt niet, hebben jullie nou niet een keer genoeg van die tweede wereldoorlog spellen? Ik bedoel, ik heb toen Medal of Honor 2 of 3 delen gespeeld, CoD 2 delen, en nog een aantal Rip-offs, kep ut helemaal gehad met die 2e wereldoorlog spellen, allemaal oude koek, en alle belangrijke dagen die in de 2e wereldoorlog zijn gebeurd zijn al wel 3 of 4 keer voorgekomen in al die spellen.
Doe dan een spel van de golfoorlog of zo.
Dan moet je wel tegen je verlies kunnenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop dat er ooit een Call of Duty komt waar je aan de kant van de Duitsers kan vechten, dan zou echt heel veel nieuwe mogelijkheden bieden.![]()
Krijg je wel achievements als je de oorlog verliest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:03 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dan moet je wel tegen je verlies kunnen
Nee hoor...technisch gesproken hebben ze de meeste veldslagen in de oorlog gewonnen. Alleen moesten ze zich daarna meestal terugtrekken omdat ze teveel verliezen hadden geleden. Een CoD met de Waffen SS zou echt geweldig zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:03 schreef Atuniel het volgende:
Dan moet je wel tegen je verlies kunnen
Die zijn ook tegen GoW jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben eigenlijk sowieso voor de Duitsers
ik vind aan pes geen reet aanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik bedoel donald dick
Op basis van wat gehoord/gelezen heb best wel snel. Ik denk max een week ofzo...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:53 schreef BroesWillems het volgende:
Hoelang duurt het gemiddeld voordat je je X360 terug krijg als deze is opgestuurd voor garantie? gister opgestuurd, maar heb volgende week vakantie... en geen x360...![]()
Ik kreeg net van play-asia Saints Row binnen, met een rekening van 8,60 eu erbij. En het zat gewoon in een envelop. Kutdouanequote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:41 schreef devv05 het volgende:
Denk dat ik bij Play-asia Splinter Cell + Open Season (:P) bestel, samen 68 euro oid. Maar geen gezeik bij douane als ik die samen in een doosje laat stoppen?
Check die trailer op de vorige paginaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
zometeen ff wat filmpjes van cod 3 kijken
Ik las op xbox360only een kerel die had hem de eerste dag al uitgespeeld.. ik verwacht dus niet een 20 uur sp ofzoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik blijf verbaasd staan over mensen die een game uit kunnen spelen in 2 a 3 dagen. Ik heb er toch echt een week of wat voor nodig.
Ligt er een beetje aan wat... Prince of Persia: Sands of Time had ik dezelfde middag dat ik hem had gekocht al uitgespeeld (SP van 5 uur ofzo).quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik blijf verbaasd staan over mensen die een game uit kunnen spelen in 2 a 3 dagen. Ik heb er toch echt een week of wat voor nodig.
Gamen mensen zo lang achter elkaar?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat... Prince of Persia: Sands of Time had ik dezelfde middag dat ik hem had gekocht al uitgespeeld (SP van 5 uur ofzo).
Met een single player van 8 a 10 uur speel je een spel wel eens dezelfde dag uit. Ligt er natuurlijk ook aan hoe je het spel speelt.
Oblivion ben ik ook in een weekend tijd 19 uur mee bezig geweest, maar ik heb dan ook geen levenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gamen mensen zo lang achter elkaar?
Ik game heel veel, maar steeds maar een uurtje ofzo. Net ook met SC, ff uurtje gespeeld, 1 missie gedaan en toen vond ik het wel weer ff genoeg. Ga vanavond of morgen wel weer verder.
BTW: PoP: Sands of Time kostte mij ruim 18 uur.....
Tot volgend jaar oktober in [xbox360] Deel 314: GTA4 is de bom!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:52 schreef NeoTribalist het volgende:
ik wacht op de prijsdaling, 299 voor het premium pack vind ik wel een goeie prijs
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:56 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Tot volgend jaar oktober in [xbox360] Deel 314: GTA4 is de bom! Blue Dragon eindelijk in Europa![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:56 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Tot volgend jaar oktober in [xbox360] Deel 314: GTA4 is de bom! Zelda exclusief voor de 360!!!!11!![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tot volgend jaar oktober in [xbox360] Deel 314: GTA4 is de bom! Blue Dragon eindelijk in Europa Halo 3 op HD-DVD
Groen bloedquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zeg je alleen maar omdat jij hem hebt gekocht voor veel,quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:56 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Tot volgend jaar oktober in [xbox360] Deel 314: GTA4 is de bom!![]()
De mijne was zo'n twee weken weg..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:05 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Op basis van wat gehoord/gelezen heb best wel snel. Ik denk max een week ofzo...
Dat heet misleiding, fantastische manier van reclame makenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
wii online, eerste 6 maand gratis? Das altijd gratis?![]()
ik denk dat ze doelen op het feit dat de eerste 6 maanden Opera meegeleverd wordt...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat heet misleiding, fantastische manier van reclame maken
Alles wat met de remote kan kan ook met de controller. Plus dan hoef je niet op de xbox te mikken met de remote welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik denk dat ze doelen op het feit dat de eerste 6 maanden Opera meegeleverd wordt...
ontopic:
is de Xbox 360 Remote z'n geld waard?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deel 2 was al beter dan deel 1.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:13 schreef truStie het volgende:
Na dat filmpje van CoD3, jesusLijkt me echt een heerlijk spel. Heb alleen de orginele CoD gespeelt op de PC en dat vond ik echt zo'n prachtig spel, hoop dat CoD3 nog beter wordt.
Ik kreeg dat ding bij mn Xbox 360 maar dat ding zit nog in plasticquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:01 schreef BroesWillems het volgende:
ontopic:
is de Xbox 360 Remote z'n geld waard?
jaja, nu weten we wel dat je Golf ongeloofelijk geil vindquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:35 schreef gijsje79 het volgende:
Launch movie van Tiger Woods PGA Tour 07
Demo staat al een tijdje op marktplaats.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:45 schreef Emerica het volgende:
[..]
jaja, nu weten we wel dat je Golf ongeloofelijk geil vind![]()
Waar blijft die demoooooo![]()
Van tony Hawk nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Demo staat al een tijdje op marktplaats.
Koop gewoon 't hele spelquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ook.
En de SP demo van Splinter Cell zou toch ook deze week online komen?
23equote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ook.
En de SP demo van Splinter Cell zou toch ook deze week online komen?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, foute ouders.quote:
Ja ik zit ook te w8enquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:03 schreef devv05 het volgende:
Waar blijft die THP8 demo? Morgen zal ook de SP demo van SC wel komen.
ja ben benieuwd naar thp8 zal wel vastzitten nogquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:03 schreef devv05 het volgende:
Waar blijft die THP8 demo? Morgen zal ook de SP demo van SC wel komen.
Gijs hoe meer ik er van zie hoe erger ik het wil gamen....quote:
Dit al gezienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:45 schreef wc-eend het volgende:
Man.. wat kan ik niet wachten op Blue Dragon... GoW, SC DA, RSV doen me niks.. maar blue dragon.. kippenvel.. ik weet niet waarom..
Ow en GoW enzo zal ik echt wel leuk vinden.. maar heb er niet zo'n gevoel bij als Blue Dragon..
Ik ben verlieft...
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit al gezien
http://www.xboxyde.com/news_3720_en.html
[afbeelding]
Bel Strol, die zit er op het moment... voor een pijprimbeurt doet ie alles.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Ridge Racer kost bij Mediamarkt Maastricht 15 euro, wie zakt er af naar limboland ?
zijn toch weer 1000 archivepointsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor 15 euro koop ik m ook wel
die GP zuigen, echt compleet nutteloosquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zijn toch weer 1000 archivepoints![]()
Gast, echt, doe er wat aan...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben voor vanavond weer aan de slag gegaan met Table Tennis ff wacht archivements halen
Mediamarkt is toch mediamarkt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Ridge Racer kost bij Mediamarkt Maastricht 15 euro, wie zakt er af naar limboland ?
Prijzen en aanbiedingen kunnen per fifiaal verschillen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Mediamarkt is toch mediamarkt.
Lijkt me dat de andere vestigingen voor dezelfde prijs weg moeten doen.
achievementsquote:
fifiaalquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:30 schreef Niek. het volgende:
[..]
Prijzen en aanbiedingen kunnen per fifiaal verschillen.
Ach, het is maar FOK! he, daar boeit spelling me maar weinigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
fifiaal.
De spelfouten in dit topic ook
Zeeker weten tog? Wat beoit spellink hier nouw?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Vindt ik ook.
pacman is nu ook op arcade :>quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:14 schreef jorienvdherik het volgende:
juh, dus is RR verder redelijk nutteloosquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:51 schreef Niek. het volgende:
[..]
Pacman is al heel lang op arcade. Toch?
Hijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:08 schreef EvilWasp het volgende:
Wie gaat nummertje 161 openen?
Maar Ridge Racer wel leuke race spel voor 15 euro ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:12 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
juh, dus is RR verder redelijk nutteloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |