Als de games regiovrij zijn wel...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:11 schreef Chocobo het volgende:
Werken al die playasia games dan op onze consoles?
Lang niet allemaal, regio staat erbij. Maar Assassin's Creed, Saints Row, Just Cause, Open Season, Splinter Cell: DA en nog een zootje dus welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Werken al die playasia games dan op onze consoles?
Hoe kunnen ze nu al weten dat Assassin's Creed regiovrij wordt?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:15 schreef devv05 het volgende:
Lang niet allemaal, regio staat erbij. Maar Assassin's Creed, Saints Row, Just Cause, Open Season, Splinter Cell: DA en nog een zootje dus wel
Die Aziaten hebben vast weer inside informatiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze nu al weten dat Assassin's Creed regiovrij wordt?
Nieuwe paginaquote:The competition to become a member of Tony Hawk's elite skate team starts on your Xbox 360 with the free Tony Hawk's Project 8 demo available on Xbox Live Marketplace Oct. 20.
Versturen duurt ongeveer een week, maximaal twee. Het is zeldzaam dat ze open gemaakt worden door de douane, ligt aan de verzendmethode van Play-Asia die er iets op zetten (weet niet precies wat uit m'n hoofd, maar heb er zelf nog nooit last van gehad met meerdere bestellingen)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:27 schreef Niek. het volgende:even fijne bezigheidstherapie gehad, had eerst het idee om iedereen van fok toe te voegen, dat was iets te veel dus heb iedereen weer weggehaald.
toen dit topic doorgekeken en iedereen die hier heeft gepost, en in die lijst staat, toegevoegd
hebben veel mensen al eerder dingen besteld bij play-asia? hoe ging dat? wat als je pakje word opengemaakt bij de douane, hoeveel moet je dan betalen?
Ik had geen problemen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:56 schreef devv05 het volgende:
Dat kut Play-Asia pakt credit card nietNu maar hopen dat er morgen niet opeens 5x het bedraf afgeschreven is
Iemand anders ervaring met cc bestelling daar?
Vond het best wel ok, meer niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:33 schreef NrSiX het volgende:
Heeft iemand hier ook Blazing angels? wil deze game graag maar heb er niet superpositieve dingen over gehoord. Graag hoor ik wat gebruikers ervaringen
Ik neem mn woorden terug. 5 achievements op dit momentquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twee achievements ook meteen. Al vrees ik voor die Time Attack achievementsDat gaat me nooit lukken.
Emmen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:45 schreef quantas het volgende:
heey paashaas, welke dixons was dat waar SC 50 euries was? misschien morgen daar maar even langs dan met OV
Wtf!!! Wij moeten ff online spelen morgenavond ofzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik neem mn woorden terug. 5 achievements op dit moment
De mijne kan ook wel weer eens een servicebeurt gebruikenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:25 schreef twi het volgende:
En waarom ben ik niet gemaild door de helpdesk voor dat UPS formulier ding? Omdat ik had de optie "Reclame en nieuwsbrieven ontvangen" had uitgevinkt
Hopelijk kan dat apparaat begin volgende week worden opgestuurd en is 'ie rond 17 november weer terug.
Mijn hemel, dat duurt ruim 2,5 uur met de trein vanuit nijmegen... laat maar zitten... ik wacht wel!quote:
Ben erg benieuwd lijkt me een toffe demoquote:Activision verrast ons allemaal met de aankondiging dat ze morgen de demo van Tony Hakw’s Project 8 online op de Xbox Live marktplaats zal zetten. Gamers kunnen in het zogenaamde ‘Concrete Park’ de verschillende features van deze nieuwe Tony Hawk titel uitproberen. Doe de ‘Nail the Trick’ bewegingen en volg een cameraman rond om voor hem trucs uit te voeren. Deze Tony Hawk titel wordt de eerste ‘echte’ next-gen skateboardgame en we hopen dat het ook te zien is in de graphics en de gameplay!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |