Originele TT ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:00 schreef Zhenar het volgende:
Mooie OP!
HODFR.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:41 schreef BVO het volgende:
Even een nieuw fotootje in m'n FB, is er straks weer uit hoor..
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het was gewoon een duidelijk 'mod-antwoord'
Ik was heel even visvoer halen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:11 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik nu even de van mijn zus geleende auto door de wasstraat jensen... En daarna met mijn eigen bolide boodschappen doen.
Met het geruststellende gevoel dat Bupatih de honeurs waarneemt.
Tachtig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:06 schreef Bupatih het volgende:
Oh wat prachtig, Sven die wordt......
Dat moet ook gebeuren.. als je tenminste vissen hebtquote:
"Gewoon honger" wordt niet geaccepteerd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet ook gebeuren.. als je tenminste vissen hebt.
Hodfr = Godverquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:08 schreef Zhenar het volgende:
Wat is een HODFR?
Nee, want dan haal je een moot gebakken vis op de markt, in plaats van visvoerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:16 schreef Bupatih het volgende:
"Gewoon honger" wordt niet geaccepteerd?
Maar... maar... wat is de logica daarachter?!quote:
Hofdr mênquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar... maar... wat is de logica daarachter?!![]()
Om het zo te fatsoeneren?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar... maar... wat is de logica daarachter?!![]()
Buup, je sig. Ik ben het er niet mee is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Om het zo te fatsoeneren?
Weet ik veel.
Waarom ben je het er niet mee is?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Buup, je sig. Ik ben het er niet mee is..
Jebenzellufeengekkie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, want dan haal je een moot gebakken vis op de markt, in plaats van visvoer.
Gekkie
Er stonden twee opmerkingen in! En dan haal je de leukste eruitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom ben je het er niet mee is?.
Hey!! Had je je provider nog gebeld om te vragen hoe het zat met het opzeggen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, want dan haal je een moot gebakken vis op de markt, in plaats van visvoer.
Gekkie
Oké, oké.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er stonden twee opmerkingen in! En dan haal je de leukste eruit.
De hartjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, oké.Jij je zin.
Het is jouw feestje.
Nee, nog nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:14 schreef Duiveltja het volgende:
Hey!! Had je je provider nog gebeld om te vragen hoe het zat met het opzeggen?
Qua weer was het bagger, maar desondanks toch een mooie trouwerij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Maandag is er weer een kantoordag (en mijn laatste vakantiedag).
Hoe was het gisteren?
Vroeg in de avond wel, daarna ga ik wat drankjes drinken...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:50 schreef Duiveltja het volgende:
Ben je er vanavond?
En wanneer kom je de mijne brengen???quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:54 schreef PeRi het volgende:
Wanneer kan ik de roti ophalen D?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:59 schreef PeRi het volgende:
Ik zie het al. Ik ben er weer een paar dagen niet en hij heeft in CC zn nieuwe aanstaande girlfriend gevonden.![]()
Ik deel niks. Het is voor hem kiezen of delenmissenquote:
De productie komt zo rond volgende week donderdag/vrijdag op gang. Daarna zal ik het wel brengenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:54 schreef PeRi het volgende:
Wanneer kan ik de roti ophalen D?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vroeg in de avond wel, daarna ga ik wat drankjes drinken...
En kijken of DeRechter nog steeds aan mijn eisen voldoet (en ik jou daar dus binnenkort een keer mee naar toe ga nemen) .
zie repliek eerder bij PeRiquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wanneer kom je de mijne brengen???
Tis Ccquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:59 schreef PeRi het volgende:
Ik zie het al. Ik ben er weer een paar dagen niet en hij heeft in CC zn nieuwe aanstaande girlfriend gevonden.![]()
Ja, dat is dus niet wat je eerst beweerde.quote:
Hij gebruikte t als eerste, veel te veel en daarom is het zo hip.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet wat je eerst beweerde.!
We kunnen toch ook 's nachts kletsen zonder dat ik hem hoef te dumpen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:06 schreef Duiveltja het volgende:
Tsk tsk ik kan niet eeuwig wachten tot je die bakra dumpt![]()
Bioslock was eerder.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij gebruikte t als eerste, veel te veel en daarom is het zo hip.
Hoogstaand, mijn beste, hoogstaand. Alleen het beste is goed genoeg voor mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:06 schreef Duiveltja het volgende:
Ok have fun en wat zijn jouw eisen precies?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
We kunnen toch ook 's nachts kletsen zonder dat ik hem hoef te dumpen.
Nooit genoegen nemen met minder! I likequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoogstaand, mijn beste, hoogstaand. Alleen het beste is goed genoeg voor mij.
quote:Heb gisteren helemaal in een deuk gelegen om Dave Chappelle.
Tyrone en Paul Mooney kick ass!!!
Ha, dank je Duiveltjaquote:
Nee, die heb ik nog niet gezien. Maar wel R. Kelly met Pee on you. Én de remixquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:18 schreef Duiveltja het volgende:
Ja geweldig he....heb je de Rick James sketch al gezien? Paul Mooney was ook de man die Eddie hielp bij het schrijven van Delerious en Raw:)
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Praat mij eens bij over Shameless.
Ik heb het afgelopen dinsdag nog wel gezien, maar de week daarvoor niet (vakantie).
Is Steve weg? Vertrokken? Weggestuurd?
Heb je m'n kaart gehad?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:10 schreef Svensational het volgende:
Twee mensen hebben mij helemaal niet gefeliciteerd..
Ben je daar nou nog steeds mee bezig?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ben nog steeds niet thuis. Koffer inpakken bij vriendje enz![]()
Niet nog steedsquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog steeds mee bezig?![]()
En gaan jullie met zijn tweetjes of gaat er nog aanhangsel mee?
Om die skit moest ik echt hard lachenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nog niet gezien. Maar wel R. Kelly met Pee on you. Én de remix.
quote:Ga zo maar eens wat meer afleveringen kijken...
Oh ja... voor Norton blijk ik toch een andere code nodig te hebben... Die ik dus nooit heb gehad.
Wat zijn de opties?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:42 schreef Dizer het volgende:
Ik sta weer voor een dillemma... welke film ga ik kijken
Oh ja...dat zijn ook vakantie-voorbereidingen ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet nog steeds
Vanmiddag zijn we naar de stad geweest om de laatste dingen te kopen. Nu strijken en dingen uitzoeken etc.
We gaan gezellig met zijn tweetjes![]()
Wil je een kaartje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja...dat zijn ook vakantie-voorbereidingen ja.
Leuk.
Eentje die na zelfs een week niet aankomt? (quote:
Die van mij komt wel aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eentje die na zelfs een week niet aankomt? ()
Oh sorry...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:09 schreef Bupatih het volgende:
Cc:
Praat mij eens bij over Shameless.
Ik heb het afgelopen dinsdag nog wel gezien, maar de week daarvoor niet (vakantie).
Is Steve weg? Vertrokken? Weggestuurd?
Hij vraagt inderdaad om een registration key...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:41 schreef Duiveltja het volgende:
Vraagt ie nu om een registration key ofzo? Ik heb bij het installeren een reg key ingevoerd anders kan je het het uberhaupt niet installeren. Ik heb niet meegemaakt dat ie daarna om nog een key vraagt...
The Bridge On The River Kwaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |