quote:
Chizzle!quote:
Oh. Dus ik moet extra bijbetalen?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Voor elke centimeter boven de 20 krijg je trouwens 5% korting!![]()
![]()
(zei ik dat?)
![]()
Oh, ook hoi Christinequote:
Daar mag ik over een tijdje niet meer postenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ook hoi Christine
Hoe bevalt het in je andere slowchat-topic?
Oeh, vertel?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Daar mag ik over een tijdje niet meer posten
Voor jou geldt natuurlijk een andere meting.quote:
Nog 1.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:39 schreef babette21 het volgende:
ik wil onze homo's helemaal niet verkopen.... vind ze veels te leuk
btw memorabele post op komst![]()
Wat een zeurpiet ben jij zeg, als ik je penishoofd noemt neem je het ook al serieusquote:Op maandag 18 juli 2005 16:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Door plastische chirurgie verspookte vrouwen (deel 2)
Best triest dat je dit plaatst P.
Wow!! Wordt dan lekker goedkoopquote:Op maandag 18 juli 2005 16:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Voor elke centimeter boven de 20 krijg je trouwens 5% korting!![]()
![]()
(zei ik dat?)
![]()
We hebben trouwens geeneens echte homo's,quote:Op maandag 18 juli 2005 16:39 schreef babette21 het volgende:
ik wil onze homo's helemaal niet verkopen.... vind ze veels te leuk
btw memorabele post op komst![]()
Een vrouw met 300 tumors in der nek plaatsen in versppokte vrouwen door Plastische chirurgie heeft niks te maken met jou mij penishoofd te noemen! Die ik tevens wel als een grap heb beschouwd. ik vind die actie van jou in die topic gewoon te ver gaanquote:Op maandag 18 juli 2005 16:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een zeurpiet ben jij zeg, als ik je penishoofd noemt neem je het ook al serieus. Tis een forum man, ik bel je niet op om te zeggen dat je een penishoofd heb. Das gewoon wat anders.
Tania, heb jij die film ook gezien?quote:
Welke dan??quote:Op maandag 18 juli 2005 16:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Voor jou geldt natuurlijk een andere meting.
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:34 schreef Dizer het volgende:
We hebben er genoeg en we willen ze (tijdelijk) kwijt
200 euro per nachtnicht
Je bent hier lang niet geweest he?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We hebben trouwens geeneens echte homo's,![]()
![]()
![]()
Dus de TT is eigenlijk misleidende reclame!![]()
Oké.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Je hoort het wel als het wat wordt
Hoezo?quote:
Ach, sommige halen er Auswitz bijquote:Op maandag 18 juli 2005 16:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een vrouw met 300 tumors in der nek plaatsen in versppokte vrouwen door Plastische chirurgie heeft niks te maken met jou mij penishoofd te noemen! Die ik tevens wel als een grap heb beschouwd. ik vind die actie van jou in die topic gewoon te ver gaan
Ik ook niet.quote:
Wil nog niet zeggen dat je dat moet gaan nadoen of overtreffenquote:
Ik ben geen homo neequote:Op maandag 18 juli 2005 16:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Vertel eens, wie zijn er hier allemaal homo??
Jij, MissBliss???![]()
![]()
Of hebben we iemand's coming out gemist?
Zijn B en L een stelletje??quote:Op maandag 18 juli 2005 16:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben geen homo nee
Beaverhausen en LeBeau wel en er is twijfel ontstaan over Bupatih![]()
Pff, als jullie me beter zouden kennen zou er niet eens twijfel bestaan over die vraag.quote:
Kristin Davis.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Zijn B en L een stelletje??
En op wie is Bupa verliefd?
Bupa is geen homo! Daar is ie te grappig voor!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach, ga pberends toch pijpen, verzuurde sloerie!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wil nog niet zeggen dat je dat moet gaan nadoen of overtreffen
Maar voor de rest ben je wel lief hoor
't is de eenvoud he......quote:
Uhm geen stelletje geloof ik hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 16:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Kijk dan naar de smiley die erachter stondquote:Op maandag 18 juli 2005 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, als jullie me beter zouden kennen zou er niet eens twijfel bestaan over die vraag.
Jullie stellen me teleur.
Mag ze je al legaal neuken?quote:
Is Paul Groot homo?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bupa is geen homo! Daar is ie te grappig voor!
Hoewel Paul Groot is ook grappig en homo tegelijk.. zou het dan toch nog kunnen???
Gefeliciteerd, babet.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is de eenvoud he......![]()
bovendien: ben op m'n werk dus crea-en is nogal onmogelijk hier....
bedankt trouwens allemaal, voor de feliciaties e.d.![]()
Het is al goed.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm geen stelletje geloof ik hoor
En over Bupa alleen speculatie![]()
[..]
Kijk dan naar de smiley die erachter stond
Daar is ie bij jou te klein voorquote:Op maandag 18 juli 2005 16:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach, ga pberends toch pijpen, verzuurde sloerie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lopen knabbelen
Friends don't let friends remain beardless...
SC is gewoon helemaal ge-gayfiltreerd!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben geen homo nee
Neuh.quote:
Tuurlijk kunnen homo's grappig zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 16:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoewel Paul Groot is ook grappig en homo tegelijk.. zou het dan toch nog kunnen???
bijna alle homo's die ik ken zijn buitengewoon grappig....quote:Op maandag 18 juli 2005 16:49 schreef Dizer het volgende:
Vast wel. Waarom zou ze er anders zo goed uit zien op die leeftijd?quote:
Ja toch? Vind het wel jammer, daar is ie te cool voorquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar is ie bij jou te klein voor\
Als ik me ooit bedenk en toch aan een lollie wil grijpen, dan wil er één proefen die toch wel groter is dan 20 cmAnders kan ik net zo goed aan een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lopen knabbelenLekkâh
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar is ie bij jou te klein voor\
Als ik me ooit bedenk en toch aan een lollie wil grijpen, dan wil er één proefen die toch wel groter is dan 20 cmAnders kan ik net zo goed aan een
Knabbelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lopen knabbelen
*auw*Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Vast wel. Waarom zou ze er anders zo goed uit zien op die leeftijd?
Natuurlijk heb ik smaak.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:53 schreef babette21 het volgende:
bijna alle homo's die ik ken zijn buitengewoon grappig....
da's juist één van de redenen dat ik Buup er wel enigszins van verdenk
en hij heeft smaak, da's een tweede reden....
dit in tegenstelling tot Beev, die ik er desondanks óók van verdenk.......
We moeten Q hier ff naartoe lokken... die heeft wat tegen homo's.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
SC is gewoon helemaal ge-gayfiltreerd!![]()
![]()
![]()
![]()
En jij? Ben jij stiekum lesbienne?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
bijna alle homo's die ik ken zijn buitengewoon grappig....
da's juist één van de redenen dat ik Buup er wel enigszins van verdenk
en hij heeft smaak, da's een tweede reden....
Qua mannen danquote:Op maandag 18 juli 2005 16:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
SC is gewoon helemaal ge-gayfiltreerd!![]()
![]()
![]()
![]()
Geef toe, je vindt het best lekker...quote:
Paul Groot en Wouter bos lijken best wel op elkaar vind ik.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:54 schreef pberends het volgende:
Paul Groot homo? Vandaar dat ie Wouter Bos zo goed na kon doen.
Dizer:quote:Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoewel qua subforum ik de vrouwelijke homo's toch meer in Fok! klust het zelf verwacht
Pff, je moet niet generaliseren.quote:En Wouter Bos is volgens mij ook homo! Die ziet er veels te goed uit voor een politicus
Was dat niet MissMSX?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:54 schreef Christine het volgende:
[..]
We moeten Q hier ff naartoe lokken... die heeft wat tegen homo's.
Alleen waarschijnlijk weer eens niet bij zich![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geef toe, je vindt het best lekker...Knabbelen? NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oookee... te veel info nu
Tis nogal gevoelig daar hoor
En ik hoef geen gebruiksaanwijzing over hoe jij gepijpt dient te worden hoor
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En ik hoef geen gebruiksaanwijzing over hoe jij gepijpt dient te worden hoor![]()
Tssk... Pim Fortuijn zag er ookquote:Op maandag 18 juli 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dizer:
[..]
Pff, je moet niet generaliseren.
Ja en dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk... Pim Fortuijn zag er ook![]()
uit en die was homo... Daar heb je je bewijs over politici
Das juist een teken buupquote:Op maandag 18 juli 2005 16:58 schreef Bupatih het volgende:
Enne......MissBliss noemde mij net tenminste een schat![]()
!!!!
Denk jij niet dat het subforum-afhankelijk is dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dizer:
[..]
Pff, je moet niet generaliseren.
Ik dacht dat beste Fok!vrienden dat elkaar verteldenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:58 schreef MissBliss het volgende:
En ik hoef geen gebruiksaanwijzing over hoe jij gepijpt dient te worden hoor![]()
Ik ben gewoon kei-liefquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Denk jij niet dat het subforum-afhankelijk is dan?![]()
Je moet ze voor je inbeelden met een leren pakje en een zweep. Dan ga je heel anders denkenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:00 schreef Bupatih het volgende:
En dat jij Wouter Bos en Pim Fortuyn er ",
"-erig vindt uitzien....tsja...
![]()
niet stiekem... en ook niet openlijk... ofwel helemaal niet...quote:Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef Christine het volgende:
En jij? Ben jij stiekum lesbienne?
Dan wil ik nooit meer iets met politiek te maken hebben.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet ze voor je inbeelden met een leren pakje en een zweep. Dan ga je heel anders denken![]()
Ik dacht dat Q er zelf een was?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:54 schreef Christine het volgende:
[..]
We moeten Q hier ff naartoe lokken... die heeft wat tegen homo's.
Alleen waarschijnlijk weer eens niet bij zich![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Qua mannen dan
Dan zou er toch statistisch gezien ook een vrouwelijke homo tussen moeten zitten
Hoewel qua subforum ik de vrouwelijke homo's toch meer in Fok! klust het zelf verwacht
Veeeeel te veel info!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geef toe, je vindt het best lekker...
--edit: te veel info--
Jullie??quote:Op maandag 18 juli 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben gewoon kei-lief
En jullie mannen kunnen dat niet hebben en maken me daarom maar uit voor homo! [afbeelding]
Naja, als platonische Fok!vriend heb ik weinig aan die info he?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat beste Fok!vrienden dat elkaar vertelden
Stem je toch op harry potter? Die wil je echt niet in een sm pakje zienquote:Op maandag 18 juli 2005 17:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan wil ik nooit meer iets met politiek te maken hebben.
Wij hebben natuurlijk HEquote:Op maandag 18 juli 2005 17:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet stiekem... en ook niet openlijk... ofwel helemaal niet...
maar nu je het zegt: die zijn wel ondervertegenwoordigd hier, itt de homo's.......
Net zei je nog dat het zou kunnen, omdat ik grappig ben.quote:
Hmz, daar heb je gelijk inquote:Op maandag 18 juli 2005 17:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, als platonische Fok!vriend heb ik weinig aan die info he?
Nopequote:
Ja maar...quote:Iedereen lijdt onder het ontbreken van echte lesbo’s. Ik wil tuingebroekte plompzakken hier! En rap een beetje!!!
Omdat ik twijfelde of Paul Groot homo is. En omdat jullie allemaal daar van opkeken is het dus niet zo! En ik stelde een vraag en niet gaf geen meningquote:Op maandag 18 juli 2005 17:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net zei je nog dat het zou kunnen, omdat ik grappig ben.
Maar face it...iedereen die zulke dingen over mij beweert, is gewoon jaloers![]()
Wat je zegt ben je zelfquote:
Mét Flierefluiterquote:
Ja, natuurlijk!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:05 schreef MissBliss het volgende:
Ja maar...wij hetero-vrouwen zijn toch ook leuk?
![]()
Vergeet het niet he?! Ik heb je voor vanavond gekocht! Dus om 21:00 in Purmerend zijn aubquote:Op maandag 18 juli 2005 17:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk!
Maar niet origineel!
Ik ga naar huis!
Ja, ik moest toch watquote:
Graag gedaan.quote:Thanks
Een man? Kon je de hele dag met je leuter spelen?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:10 schreef Christine het volgende:
Weet je wat ik graag had willen zijn????
F-cupquote:Op maandag 18 juli 2005 17:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een man? Kon je de hele dag met je leuter spelen?
Heb ik nou andersom... een vrouw, kon ik de hele dag met mijn d-cup spelen
Neeuh te groot, dan kan ik mijn eigen clit dan niet meer zienquote:
Het lukt mij prima hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 17:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeuh kan ik mijn eigen clit dan niet meer zien
Maar jij hebt geen F-cup hoorquote:
Eh, ik weet het antwoord op de vraag wat jij had willen zijn?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:12 schreef Christine het volgende:
En ik denk dat Bupa het goede antwoord op mijn vraag wel weet....
Ik heb wel een F-cup.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen F-cup hoorEn ik kan het weten
![]()
Euh....quote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb wel een F-cup.
En Bupa, denk eens na
Hmz, ken je totale lichaam natuurlijk niet. Het zou dus in verhouding wel een f-cup kunnen zijn dan jahquote:
Hmmm je weet het echt niet he...?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh....
In welke richting moet ik zoeken.
Ach, kleine jochie.. nog geen ervaring dus??quote:
Ik denk het ookquote:Op maandag 18 juli 2005 17:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk dat C. het toch wel beter weet dan jij, Diz.![]()
Je moeste eens weten buup.. wat ik wel weet en wat ik niet weetquote:Op maandag 18 juli 2005 17:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk dat C. het toch wel beter weet dan jij, Diz.![]()
Say whát?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmm je weet het echt niet he...?
Ik ben in carnavalsstemming
Héél flauw Diz.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, kleine jochie.. nog geen ervaring dus??
nou.. je hebt dus meerdere gaatjes... 1 voor...![]()
Soorry... kon het niet laten![]()
Oké, maar als ik het nu zeg, is het hele grappige effect weg.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Say whát?![]()
Jij wil iets zijn, carnavalsstemming, ik zou het moeten weten.....??????
Ik dacht wel dat het iets met een carnavalsliedje te maken had.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Oké, maar als ik het nu zeg, is het hele grappige effect weg.
Het was een bloemetjesgordijn. Nevermind.
Mmmm ik vond jou nou echt het type om dat liedje te kennen.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat het iets met een carnavalsliedje te maken had.
Maarre...moet ik dat liedje kennen dan?
Euh....je hoeft bij mij niet aan te komen met carnavalsliedjes hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Mmmm ik vond jou nou echt het type om dat liedje te kennen.
Weet je anders wel wat er bij ons op de keukendeur staat???
En mensen met smaak luisteren niet naar zulke nummers.quote:
Na-aperdquote:
Mooi niet, ze gaat met mij trouwenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:25 schreef Bupatih het volgende:
Dat hoedje
Nu weet ik het zeker: ik ga later met KD trouwen.
Charisma Carpenter heetf dus GEEN SILICONENquote:
Het is ook een mooi nummerquote:Op maandag 18 juli 2005 17:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom heb ik zo'n zwak voor What You're Made Of van Lucie Silvas?.
Vanavond of morgen vecht ik het verder met je uitquote:
Ik heb daar volgens mij al één keer wat gepost.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:28 schreef Christine het volgende:
Buup, laat je hersens eens kraken?? [BEJ] Bejaardenforum!
Ik heb je een belofte gemaakt en die kom ik na, weet je nog. Dus CC komt niet voor vandaagquote:Op maandag 18 juli 2005 17:32 schreef MissBliss het volgende:
>>> B&H
Vóór Charisma Carpenter weer langskomt.
Heb je dat beloofd?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb je een belofte gemaakt en die kom ik na, weet je nog. Dus CC komt niet voor vandaag
En jah,heb mijn bus en trein gemist, nu ga ik met een collega mee
Leuk joh, je kan haar een jurkje aandoen.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:39 schreef pberends het volgende:
http://www.100megsfree4.com/gogators4/Charlotte.html
Maak hier je eigen blaaspop van Kristin.
Omdat?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:53 schreef babette21 het volgende:
Bweheheheehehquote:Op maandag 18 juli 2005 17:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, en ik heb wél smaak en ben wél grappig..
Had ik allangggggggg gezien.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:44 schreef Bupatih het volgende:
Grapje hoor.
Anyway, BVO kijk hier eens --> http://weblog.fok.nl/blog/7663
Heyquote:
We worden er alle drie van verdacht homo te zijn.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:45 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hey
Ik ga ff eten, ... stort je hart straks maar ff bij me uit.
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:48 schreef MissBliss het volgende:
quote:
Mocht je willen.quote:
Er is niks om mijn hart over uit te storten hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:45 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hey
Ik ga ff eten, ... stort je hart straks maar ff bij me uit.
Ja.quote:
Ach, ze kan het hebben.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:54 schreef Tania18 het volgende:
Dat vind ik dan weer geen mooie foto vanWytske
niet alle 3..... Mark is geen homo.....quote:Op maandag 18 juli 2005 17:46 schreef BVO het volgende:
We worden er alle drie van verdacht homo te zijn..
ze heeft een beetje een Jimmy Neutron-hoofd [qua formaat dus], valt me op tv ook altijd opquote:Op maandag 18 juli 2005 17:58 schreef Tania18 het volgende:
Ik had het meer over haar hoofd. Ze kijkt zo raar![]()
quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik had het meer over haar hoofd. Ze kijkt zo raar![]()
Dan kan je nog steeds verdacht worden hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet alle 3..... Mark is geen homo.....![]()
Ik scoor hier niet echt punten mee geloof ik he?quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:32 schreef MissBliss het volgende:
>>> B&H
Wel alle drie, ik had het niet alleen over jou.quote:
Damn, pberends toch.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:02 schreef pberends het volgende:
Wytske... ugly bitch... en nog formule 1 hoer ook.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo mooiquote:Op maandag 18 juli 2005 18:02 schreef pberends het volgende:
Wytske... ugly bitch... en nog formule 1 hoer ook.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was het met je eensquote:Op maandag 18 juli 2005 18:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik scoor hier niet echt punten mee geloof ik he?.
.
Tering, wat een lelijke kop daar zeg.quote:
quote:
Lust je haring?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]Jij hebt gewoon (bijna) altijd dezelfde smaak als ik.
Met alleen Kirstin Davis-topics zeker?quote:
ik dacht dat je jezelf, bupa en mark bedoelde?!?! zo niet: wie dan wel?!?!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:03 schreef BVO het volgende:
Wel alle drie, ik had het niet alleen over jou.
Oh, nu we toch bezig zijn: Ik verdenk Dizer.
En dat emotionele gedoe als ie genegeerd wordt, iddquote:Op maandag 18 juli 2005 18:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat je jezelf, bupa en mark bedoelde?!?! zo niet: wie dan wel?!?!
mja Diz verdenk ik ook...
die is zo geobsedeerd met vrouwen bezig, da's natuurlijk alleen om 't te verbergen
quote:
Die drie bedoel ik ook. Alle 3 worden we (door verschillende personen) verdacht.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat je jezelf, bupa en mark bedoelde?!?! zo niet: wie dan wel?!?!
mja Diz verdenk ik ook...
die is zo geobsedeerd met vrouwen bezig, da's natuurlijk alleen om 't te verbergen
Ik zou zeggen: alles afschuwelijk. Wat een nasty bitch zonder enige klasse.quote:
quote:
Ik ben ook niet echt populair hier met dat soort dingen geloof ikquote:Op maandag 18 juli 2005 18:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
.
Ow..
.
Ik dacht dat je het juist niet met me eens was gezien de huidige Wytske-aanbidding hier.
precies!!! en die moodswings, dat ie altijd met iemand wil práten [quote:Op maandag 18 juli 2005 18:07 schreef Tania18 het volgende:
En dat emotionele gedoe als ie genegeerd wordt, idd
Jammerquote:Op maandag 18 juli 2005 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik lust géén vis, behalve haring
Nou ja lusten...het is soms wel zuurMaar tsja....dat gaat er nog wel in bij mij.
*band voel*quote:Op maandag 18 juli 2005 18:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt populair hier met dat soort dingen geloof ikmaar ik heb een medestander dus
Kijk, nu ben ik het weer met je eens.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jammer
Ik lust geen vis, ook geen haring
Wel gebakken vis natuurlijk![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:11 schreef babette21 het volgende:
MB ik ben 't met je eens hoor....
kan geen Wytske en geen Kirsten meer zien..........
wat plaatsen wij in verhouding eigenlijk weinig mannelijk schoon..... mogen we wel 's een start mee maken
Oeh, met zn 3-en alquote:
Oeh! Tijd voor een clubhuis!quote:
Ik ben geen homo, maar ik weet wel dat dat een mooie man is.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies!!! en die moodswings, dat ie altijd met iemand wil práten [] als ie zich kut voelt...
mèn 't is eigenlijk net een wijf.....
we moeten 't eigenlijk aan de experts vragen, want die hebben er een radartje voor:
Beau, Beaver, Zhenar........ wat denken jullie?!?!??!?!?!?
Hey there, hi there, ho there.quote:
Wat een gladjakker, met z'n babyface.quote:
quote:
kickuhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef beaverhausen het volgende:
Oeh! Tijd voor een clubhuis!
Eetze enzo.quote:
Dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tania mag ook vanwege bovenstaande post
![]()
Like big fat duh!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
kickuhhhhhhhhhhhhhhhhhh
gaan we daar doen dan?!??! roddelen???
Ik ben geen gladjakker en heb geen babyface.quote:
quote:
over iedereen natuurlijk! en of ze homo zijn of niet!quote:
Das wel een hele moeilijke opgave.quote:
Ze heeft er zelf ook moeite mee zo te zien.quote:
*meldt*quote:
Het enige wat haar intelligent staat is een bukkake.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:36 schreef pberends het volgende:
Tering, die Wytske heeft echt een iq van een marmotje.
Tss, alsof je dat kan zien aan een foto... ze is best wel slim ... althans, zo praat ze welquote:Op maandag 18 juli 2005 18:36 schreef pberends het volgende:
Tering, die Wytske heeft echt een iq van een marmotje.
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tss, alsof je dat kan zien aan een foto... ze is best wel slim ... althans, zo praat ze wel.
Dat is juist zo leukquote:Op maandag 18 juli 2005 19:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
mèn heeft die vrouw nog nooit van epileren gehoord ofzo?!?!?![]()
Dit weekend LOTR 2 en 3 gekekenquote:
*meldt*quote:Op maandag 18 juli 2005 18:30 schreef babette21 het volgende:
* Bet signaleert Waterhoofd in 4-voud en roept clubleden bij elkaar....
1 normale wenkbrauw en 1 misluktequote:
Is dit een verkapte uit-de-kast-kom-post?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:58 schreef QyRoZ het volgende:
Tof, een naamtopic.
Als iedereen dat gaat doen is dat hipquote:
Hip én lelijk jaquote:Op maandag 18 juli 2005 19:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als iedereen dat gaat doen is dat hip.
Jij komt óók al uit de kast?!?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei leuk, mag dat ook?.
Wat is een kunstkampster?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:37 schreef mark_03 het volgende:
Ik ga ff zwemmenNu wordt het pas warm hier
Ff kijken of er nog kunstkampsters (met de nadruk op sters, in verband met TT) o.i.d. zijn ... vorige week waren ze leuk
Froukje en Valerio zijn de leuksten ja.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:37 schreef Airelle het volgende:
[..].
Nee, vind ze gewoon allebei leuk.
Vind jij Valerio niet leuk dan?.
Of je leest de vorige topics even door.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ook?
Niemand komt hier uit de kast hoor...
Ohquote:
Een paas posts geleden QyRoZ nogquote:Op maandag 18 juli 2005 19:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ook?
Niemand komt hier uit de kast hoor...
Weetje hoeveelquote:Op maandag 18 juli 2005 19:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Of je leest de vorige topics even door..
.
Posten de 6-packers zelf ook?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Froukje en Valerio zijn de leuksten ja..
Ben je al lid op het 6pack forum?!.
Alleen Valerio geloof ik.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Posten de 6-packers zelf ook?
Geef es link.
Maar om homo te zijn moet je ook daadwerkelijk dingen doen met mannen hoor, alleen een post telt nietquote:
Bedenk es een leuke nickname.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Alleen Valerio geloof ik..
Ik wacht nog steeds op Froukje..
.
www.6pack.tv en dan links "forum".
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:42 schreef Airelle het volgende:
Geef me maar een korte samenvatting zoals babette dat ook zo goed kan.
Tuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2005 19:57 schreef babette21 het volgende:
6pack
mogen we daar op onze clubmeetings ook op afgeven..........
prima..... al vind ik 'tquote:
Ik werk veelquote:Op maandag 18 juli 2005 20:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima..... al vind ik 't
a] tijd geworden voor vakantie en
b] tijd geworden voor een bevalling......
en met jou???
weetje wat ik me net zit te bedenken!quote:
jupquote:Op maandag 18 juli 2005 20:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
weetje wat ik me net zit te bedenken!
dat als ik gebruik wil maken van jou zomertoer... dat je me dan helemaal moet komen ophalen in dtc.
Neem je die taak op je?quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
>> MSN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |