Het is al goed.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm geen stelletje geloof ik hoor
En over Bupa alleen speculatie![]()
[..]
Kijk dan naar de smiley die erachter stond
Daar is ie bij jou te klein voorquote:Op maandag 18 juli 2005 16:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach, ga pberends toch pijpen, verzuurde sloerie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lopen knabbelen
Friends don't let friends remain beardless...
SC is gewoon helemaal ge-gayfiltreerd!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben geen homo nee
Beaverhausen en LeBeau wel en er is twijfel ontstaan over Bupatih![]()
Neuh.quote:
Tuurlijk kunnen homo's grappig zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 16:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bupa is geen homo! Daar is ie te grappig voor!
Hoewel Paul Groot is ook grappig en homo tegelijk.. zou het dan toch nog kunnen???
bijna alle homo's die ik ken zijn buitengewoon grappig....quote:Op maandag 18 juli 2005 16:49 schreef Dizer het volgende:
Bupa is geen homo! Daar is ie te grappig voor!
Hoewel Paul Groot is ook grappig en homo tegelijk.. zou het dan toch nog kunnen???
Vast wel. Waarom zou ze er anders zo goed uit zien op die leeftijd?quote:
Ja toch? Vind het wel jammer, daar is ie te cool voorquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar is ie bij jou te klein voor\
Als ik me ooit bedenk en toch aan een lollie wil grijpen, dan wil er één proefen die toch wel groter is dan 20 cmAnders kan ik net zo goed aan een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lopen knabbelenLekkâh
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar is ie bij jou te klein voor\
Als ik me ooit bedenk en toch aan een lollie wil grijpen, dan wil er één proefen die toch wel groter is dan 20 cmAnders kan ik net zo goed aan een
Knabbelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lopen knabbelen
*auw*Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Vast wel. Waarom zou ze er anders zo goed uit zien op die leeftijd?
Natuurlijk heb ik smaak.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:53 schreef babette21 het volgende:
bijna alle homo's die ik ken zijn buitengewoon grappig....
da's juist één van de redenen dat ik Buup er wel enigszins van verdenk
en hij heeft smaak, da's een tweede reden....
dit in tegenstelling tot Beev, die ik er desondanks óók van verdenk.......
We moeten Q hier ff naartoe lokken... die heeft wat tegen homo's.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
SC is gewoon helemaal ge-gayfiltreerd!![]()
![]()
![]()
![]()
En jij? Ben jij stiekum lesbienne?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
bijna alle homo's die ik ken zijn buitengewoon grappig....
da's juist één van de redenen dat ik Buup er wel enigszins van verdenk
en hij heeft smaak, da's een tweede reden....
dit in tegenstelling tot Beev, die ik er desondanks óók van verdenk.......
Qua mannen danquote:Op maandag 18 juli 2005 16:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
SC is gewoon helemaal ge-gayfiltreerd!![]()
![]()
![]()
![]()
Geef toe, je vindt het best lekker...quote:
Paul Groot en Wouter bos lijken best wel op elkaar vind ik.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:54 schreef pberends het volgende:
Paul Groot homo? Vandaar dat ie Wouter Bos zo goed na kon doen.
Dizer:quote:Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoewel qua subforum ik de vrouwelijke homo's toch meer in Fok! klust het zelf verwacht
Pff, je moet niet generaliseren.quote:En Wouter Bos is volgens mij ook homo! Die ziet er veels te goed uit voor een politicus
Was dat niet MissMSX?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:54 schreef Christine het volgende:
[..]
We moeten Q hier ff naartoe lokken... die heeft wat tegen homo's.
Alleen waarschijnlijk weer eens niet bij zich![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geef toe, je vindt het best lekker...Knabbelen? NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oookee... te veel info nu
Tis nogal gevoelig daar hoor
En ik hoef geen gebruiksaanwijzing over hoe jij gepijpt dient te worden hoor
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En ik hoef geen gebruiksaanwijzing over hoe jij gepijpt dient te worden hoor![]()
Tssk... Pim Fortuijn zag er ookquote:Op maandag 18 juli 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dizer:
[..]
Pff, je moet niet generaliseren.
Ja en dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk... Pim Fortuijn zag er ook![]()
uit en die was homo... Daar heb je je bewijs over politici
Das juist een teken buupquote:Op maandag 18 juli 2005 16:58 schreef Bupatih het volgende:
Enne......MissBliss noemde mij net tenminste een schat![]()
!!!!
Denk jij niet dat het subforum-afhankelijk is dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dizer:
[..]
Pff, je moet niet generaliseren.
Ik dacht dat beste Fok!vrienden dat elkaar verteldenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:58 schreef MissBliss het volgende:
En ik hoef geen gebruiksaanwijzing over hoe jij gepijpt dient te worden hoor![]()
Ik ben gewoon kei-liefquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Denk jij niet dat het subforum-afhankelijk is dan?![]()
Je moet ze voor je inbeelden met een leren pakje en een zweep. Dan ga je heel anders denkenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:00 schreef Bupatih het volgende:
En dat jij Wouter Bos en Pim Fortuyn er ",
"-erig vindt uitzien....tsja...
![]()
niet stiekem... en ook niet openlijk... ofwel helemaal niet...quote:Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef Christine het volgende:
En jij? Ben jij stiekum lesbienne?
Dan wil ik nooit meer iets met politiek te maken hebben.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet ze voor je inbeelden met een leren pakje en een zweep. Dan ga je heel anders denken![]()
Ik dacht dat Q er zelf een was?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:54 schreef Christine het volgende:
[..]
We moeten Q hier ff naartoe lokken... die heeft wat tegen homo's.
Alleen waarschijnlijk weer eens niet bij zich![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Qua mannen dan
Dan zou er toch statistisch gezien ook een vrouwelijke homo tussen moeten zitten
Hoewel qua subforum ik de vrouwelijke homo's toch meer in Fok! klust het zelf verwacht
Veeeeel te veel info!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geef toe, je vindt het best lekker...
--edit: te veel info--
Jullie??quote:Op maandag 18 juli 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben gewoon kei-lief
En jullie mannen kunnen dat niet hebben en maken me daarom maar uit voor homo! [afbeelding]
Naja, als platonische Fok!vriend heb ik weinig aan die info he?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat beste Fok!vrienden dat elkaar vertelden
Stem je toch op harry potter? Die wil je echt niet in een sm pakje zienquote:Op maandag 18 juli 2005 17:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan wil ik nooit meer iets met politiek te maken hebben.
Wij hebben natuurlijk HEquote:Op maandag 18 juli 2005 17:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet stiekem... en ook niet openlijk... ofwel helemaal niet...
maar nu je het zegt: die zijn wel ondervertegenwoordigd hier, itt de homo's.......
Net zei je nog dat het zou kunnen, omdat ik grappig ben.quote:
Hmz, daar heb je gelijk inquote:Op maandag 18 juli 2005 17:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, als platonische Fok!vriend heb ik weinig aan die info he?
Nopequote:
Ja maar...quote:Iedereen lijdt onder het ontbreken van echte lesbo’s. Ik wil tuingebroekte plompzakken hier! En rap een beetje!!!
Omdat ik twijfelde of Paul Groot homo is. En omdat jullie allemaal daar van opkeken is het dus niet zo! En ik stelde een vraag en niet gaf geen meningquote:Op maandag 18 juli 2005 17:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net zei je nog dat het zou kunnen, omdat ik grappig ben.
Maar face it...iedereen die zulke dingen over mij beweert, is gewoon jaloers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |