Ik dacht dat beste Fok!vrienden dat elkaar verteldenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:58 schreef MissBliss het volgende:
En ik hoef geen gebruiksaanwijzing over hoe jij gepijpt dient te worden hoor![]()
Ik ben gewoon kei-liefquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Denk jij niet dat het subforum-afhankelijk is dan?![]()
Je moet ze voor je inbeelden met een leren pakje en een zweep. Dan ga je heel anders denkenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:00 schreef Bupatih het volgende:
En dat jij Wouter Bos en Pim Fortuyn er ",
"-erig vindt uitzien....tsja...
![]()
niet stiekem... en ook niet openlijk... ofwel helemaal niet...quote:Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef Christine het volgende:
En jij? Ben jij stiekum lesbienne?
Dan wil ik nooit meer iets met politiek te maken hebben.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet ze voor je inbeelden met een leren pakje en een zweep. Dan ga je heel anders denken![]()
Ik dacht dat Q er zelf een was?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:54 schreef Christine het volgende:
[..]
We moeten Q hier ff naartoe lokken... die heeft wat tegen homo's.
Alleen waarschijnlijk weer eens niet bij zich![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Qua mannen dan
Dan zou er toch statistisch gezien ook een vrouwelijke homo tussen moeten zitten
Hoewel qua subforum ik de vrouwelijke homo's toch meer in Fok! klust het zelf verwacht
Veeeeel te veel info!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geef toe, je vindt het best lekker...
--edit: te veel info--
Jullie??quote:Op maandag 18 juli 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben gewoon kei-lief
En jullie mannen kunnen dat niet hebben en maken me daarom maar uit voor homo! [afbeelding]
Naja, als platonische Fok!vriend heb ik weinig aan die info he?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat beste Fok!vrienden dat elkaar vertelden
Stem je toch op harry potter? Die wil je echt niet in een sm pakje zienquote:Op maandag 18 juli 2005 17:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan wil ik nooit meer iets met politiek te maken hebben.
Wij hebben natuurlijk HEquote:Op maandag 18 juli 2005 17:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet stiekem... en ook niet openlijk... ofwel helemaal niet...
maar nu je het zegt: die zijn wel ondervertegenwoordigd hier, itt de homo's.......
Net zei je nog dat het zou kunnen, omdat ik grappig ben.quote:
Hmz, daar heb je gelijk inquote:Op maandag 18 juli 2005 17:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, als platonische Fok!vriend heb ik weinig aan die info he?
Nopequote:
Ja maar...quote:Iedereen lijdt onder het ontbreken van echte lesbo’s. Ik wil tuingebroekte plompzakken hier! En rap een beetje!!!
Omdat ik twijfelde of Paul Groot homo is. En omdat jullie allemaal daar van opkeken is het dus niet zo! En ik stelde een vraag en niet gaf geen meningquote:Op maandag 18 juli 2005 17:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net zei je nog dat het zou kunnen, omdat ik grappig ben.
Maar face it...iedereen die zulke dingen over mij beweert, is gewoon jaloers![]()
Wat je zegt ben je zelfquote:
Mét Flierefluiterquote:
Ja, natuurlijk!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:05 schreef MissBliss het volgende:
Ja maar...wij hetero-vrouwen zijn toch ook leuk?
![]()
Vergeet het niet he?! Ik heb je voor vanavond gekocht! Dus om 21:00 in Purmerend zijn aubquote:Op maandag 18 juli 2005 17:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk!
Maar niet origineel!
Ik ga naar huis!
Ja, ik moest toch watquote:
Graag gedaan.quote:Thanks
Een man? Kon je de hele dag met je leuter spelen?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:10 schreef Christine het volgende:
Weet je wat ik graag had willen zijn????
F-cupquote:Op maandag 18 juli 2005 17:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een man? Kon je de hele dag met je leuter spelen?
Heb ik nou andersom... een vrouw, kon ik de hele dag met mijn d-cup spelen
Neeuh te groot, dan kan ik mijn eigen clit dan niet meer zienquote:
Het lukt mij prima hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 17:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeuh kan ik mijn eigen clit dan niet meer zien
Maar jij hebt geen F-cup hoorquote:
Eh, ik weet het antwoord op de vraag wat jij had willen zijn?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:12 schreef Christine het volgende:
En ik denk dat Bupa het goede antwoord op mijn vraag wel weet....
Ik heb wel een F-cup.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen F-cup hoorEn ik kan het weten
![]()
Euh....quote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb wel een F-cup.
En Bupa, denk eens na
Hmz, ken je totale lichaam natuurlijk niet. Het zou dus in verhouding wel een f-cup kunnen zijn dan jahquote:
Hmmm je weet het echt niet he...?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh....
In welke richting moet ik zoeken.
Ach, kleine jochie.. nog geen ervaring dus??quote:
Ik denk het ookquote:Op maandag 18 juli 2005 17:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk dat C. het toch wel beter weet dan jij, Diz.![]()
Je moeste eens weten buup.. wat ik wel weet en wat ik niet weetquote:Op maandag 18 juli 2005 17:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk dat C. het toch wel beter weet dan jij, Diz.![]()
Say whát?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmm je weet het echt niet he...?
Ik ben in carnavalsstemming
Héél flauw Diz.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, kleine jochie.. nog geen ervaring dus??
nou.. je hebt dus meerdere gaatjes... 1 voor...![]()
Soorry... kon het niet laten![]()
Oké, maar als ik het nu zeg, is het hele grappige effect weg.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Say whát?![]()
Jij wil iets zijn, carnavalsstemming, ik zou het moeten weten.....??????
Ik dacht wel dat het iets met een carnavalsliedje te maken had.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Oké, maar als ik het nu zeg, is het hele grappige effect weg.
Het was een bloemetjesgordijn. Nevermind.
Mmmm ik vond jou nou echt het type om dat liedje te kennen.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat het iets met een carnavalsliedje te maken had.
Maarre...moet ik dat liedje kennen dan?
Euh....je hoeft bij mij niet aan te komen met carnavalsliedjes hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Mmmm ik vond jou nou echt het type om dat liedje te kennen.
Weet je anders wel wat er bij ons op de keukendeur staat???
En mensen met smaak luisteren niet naar zulke nummers.quote:
Na-aperdquote:
Mooi niet, ze gaat met mij trouwenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:25 schreef Bupatih het volgende:
Dat hoedje
Nu weet ik het zeker: ik ga later met KD trouwen.
Charisma Carpenter heetf dus GEEN SILICONENquote:
Het is ook een mooi nummerquote:Op maandag 18 juli 2005 17:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom heb ik zo'n zwak voor What You're Made Of van Lucie Silvas?.
Vanavond of morgen vecht ik het verder met je uitquote:
Ik heb daar volgens mij al één keer wat gepost.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:28 schreef Christine het volgende:
Buup, laat je hersens eens kraken?? [BEJ] Bejaardenforum!
Ik heb je een belofte gemaakt en die kom ik na, weet je nog. Dus CC komt niet voor vandaagquote:Op maandag 18 juli 2005 17:32 schreef MissBliss het volgende:
>>> B&H
Vóór Charisma Carpenter weer langskomt.
Heb je dat beloofd?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb je een belofte gemaakt en die kom ik na, weet je nog. Dus CC komt niet voor vandaag
En jah,heb mijn bus en trein gemist, nu ga ik met een collega mee
Leuk joh, je kan haar een jurkje aandoen.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:39 schreef pberends het volgende:
http://www.100megsfree4.com/gogators4/Charlotte.html
Maak hier je eigen blaaspop van Kristin.
Omdat?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:53 schreef babette21 het volgende:
dit in tegenstelling tot Beev, die ik er desondanks óók van verdenk.......
Bweheheheehehquote:Op maandag 18 juli 2005 17:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, en ik heb wél smaak en ben wél grappig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |