Een vrouw met 300 tumors in der nek plaatsen in versppokte vrouwen door Plastische chirurgie heeft niks te maken met jou mij penishoofd te noemen! Die ik tevens wel als een grap heb beschouwd. ik vind die actie van jou in die topic gewoon te ver gaanquote:Op maandag 18 juli 2005 16:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een zeurpiet ben jij zeg, als ik je penishoofd noemt neem je het ook al serieus. Tis een forum man, ik bel je niet op om te zeggen dat je een penishoofd heb. Das gewoon wat anders.
Tania, heb jij die film ook gezien?quote:
Welke dan??quote:Op maandag 18 juli 2005 16:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Voor jou geldt natuurlijk een andere meting.
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:34 schreef Dizer het volgende:
We hebben er genoeg en we willen ze (tijdelijk) kwijt
200 euro per nachtnicht
Je bent hier lang niet geweest he?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We hebben trouwens geeneens echte homo's,![]()
![]()
![]()
Dus de TT is eigenlijk misleidende reclame!![]()
Oké.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Je hoort het wel als het wat wordt
Hoezo?quote:
Ach, sommige halen er Auswitz bijquote:Op maandag 18 juli 2005 16:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een vrouw met 300 tumors in der nek plaatsen in versppokte vrouwen door Plastische chirurgie heeft niks te maken met jou mij penishoofd te noemen! Die ik tevens wel als een grap heb beschouwd. ik vind die actie van jou in die topic gewoon te ver gaan
Ik ook niet.quote:
Wil nog niet zeggen dat je dat moet gaan nadoen of overtreffenquote:
Ik ben geen homo neequote:Op maandag 18 juli 2005 16:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Vertel eens, wie zijn er hier allemaal homo??
Jij, MissBliss???![]()
![]()
Of hebben we iemand's coming out gemist?
Zijn B en L een stelletje??quote:Op maandag 18 juli 2005 16:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben geen homo nee
Beaverhausen en LeBeau wel en er is twijfel ontstaan over Bupatih![]()
Pff, als jullie me beter zouden kennen zou er niet eens twijfel bestaan over die vraag.quote:
Kristin Davis.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Zijn B en L een stelletje??
En op wie is Bupa verliefd?
Bupa is geen homo! Daar is ie te grappig voor!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach, ga pberends toch pijpen, verzuurde sloerie!quote:Op maandag 18 juli 2005 16:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wil nog niet zeggen dat je dat moet gaan nadoen of overtreffen
Maar voor de rest ben je wel lief hoor
't is de eenvoud he......quote:
Uhm geen stelletje geloof ik hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 16:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Kijk dan naar de smiley die erachter stondquote:Op maandag 18 juli 2005 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, als jullie me beter zouden kennen zou er niet eens twijfel bestaan over die vraag.
Jullie stellen me teleur.
Mag ze je al legaal neuken?quote:
Is Paul Groot homo?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bupa is geen homo! Daar is ie te grappig voor!
Hoewel Paul Groot is ook grappig en homo tegelijk.. zou het dan toch nog kunnen???
Gefeliciteerd, babet.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is de eenvoud he......![]()
bovendien: ben op m'n werk dus crea-en is nogal onmogelijk hier....
bedankt trouwens allemaal, voor de feliciaties e.d.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |