Lust je haring?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]Jij hebt gewoon (bijna) altijd dezelfde smaak als ik.
Met alleen Kirstin Davis-topics zeker?quote:
ik dacht dat je jezelf, bupa en mark bedoelde?!?! zo niet: wie dan wel?!?!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:03 schreef BVO het volgende:
Wel alle drie, ik had het niet alleen over jou.
Oh, nu we toch bezig zijn: Ik verdenk Dizer.
En dat emotionele gedoe als ie genegeerd wordt, iddquote:Op maandag 18 juli 2005 18:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat je jezelf, bupa en mark bedoelde?!?! zo niet: wie dan wel?!?!
mja Diz verdenk ik ook...
die is zo geobsedeerd met vrouwen bezig, da's natuurlijk alleen om 't te verbergen
quote:
Die drie bedoel ik ook. Alle 3 worden we (door verschillende personen) verdacht.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat je jezelf, bupa en mark bedoelde?!?! zo niet: wie dan wel?!?!
mja Diz verdenk ik ook...
die is zo geobsedeerd met vrouwen bezig, da's natuurlijk alleen om 't te verbergen
Ik zou zeggen: alles afschuwelijk. Wat een nasty bitch zonder enige klasse.quote:
quote:
Ik ben ook niet echt populair hier met dat soort dingen geloof ikquote:Op maandag 18 juli 2005 18:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
.
Ow..
.
Ik dacht dat je het juist niet met me eens was gezien de huidige Wytske-aanbidding hier.
precies!!! en die moodswings, dat ie altijd met iemand wil práten [quote:Op maandag 18 juli 2005 18:07 schreef Tania18 het volgende:
En dat emotionele gedoe als ie genegeerd wordt, idd
Jammerquote:Op maandag 18 juli 2005 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik lust géén vis, behalve haring
Nou ja lusten...het is soms wel zuurMaar tsja....dat gaat er nog wel in bij mij.
*band voel*quote:Op maandag 18 juli 2005 18:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt populair hier met dat soort dingen geloof ikmaar ik heb een medestander dus
Kijk, nu ben ik het weer met je eens.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jammer
Ik lust geen vis, ook geen haring
Wel gebakken vis natuurlijk![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:11 schreef babette21 het volgende:
MB ik ben 't met je eens hoor....
kan geen Wytske en geen Kirsten meer zien..........
wat plaatsen wij in verhouding eigenlijk weinig mannelijk schoon..... mogen we wel 's een start mee maken
Oeh, met zn 3-en alquote:
Oeh! Tijd voor een clubhuis!quote:
Ik ben geen homo, maar ik weet wel dat dat een mooie man is.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies!!! en die moodswings, dat ie altijd met iemand wil práten [] als ie zich kut voelt...
mèn 't is eigenlijk net een wijf.....
we moeten 't eigenlijk aan de experts vragen, want die hebben er een radartje voor:
Beau, Beaver, Zhenar........ wat denken jullie?!?!??!?!?!?
Hey there, hi there, ho there.quote:
Wat een gladjakker, met z'n babyface.quote:
quote:
kickuhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef beaverhausen het volgende:
Oeh! Tijd voor een clubhuis!
Eetze enzo.quote:
Dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tania mag ook vanwege bovenstaande post
![]()
Like big fat duh!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
kickuhhhhhhhhhhhhhhhhhh
gaan we daar doen dan?!??! roddelen???
Ik ben geen gladjakker en heb geen babyface.quote:
quote:
over iedereen natuurlijk! en of ze homo zijn of niet!quote:
Das wel een hele moeilijke opgave.quote:
Ze heeft er zelf ook moeite mee zo te zien.quote:
*meldt*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |