En de kleinkinderen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:17 schreef Koosnaam het volgende:
Anton en Bianca kunnen het ook alleen over de kinderen en hun liefdes hebben met elkaar.
Dat ze Ton niet had moeten wegsturen?quote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom zegt Bianca nou weer sorry? Zij heeft niks fouts gedaan.
Ze zegt sorry om Edwin mee te krijgen naar de Rozenboom waar Noud morgen ook met Lucas heen gaat zodat die elkaar weer ontmoeten. Maar Edwin nodigde net Ron uit zonder dat Bianca er van weet dus dat wordt weer lachen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom zegt Bianca nou weer sorry? Zij heeft niks fouts gedaan.
Ik kan er niet van slapenquote:Op maandag 5 december 2011 20:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze zegt sorry om Edwin mee te krijgen naar de Rozenboom waar Noud morgen ook met Lucas heen gaat zodat die elkaar weer ontmoeten. Maar Edwin nodigde net Ron uit zonder dat Bianca er van weet dus dat wordt weer lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Geniaal.quote:Op maandag 5 december 2011 20:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze zegt sorry om Edwin mee te krijgen naar de Rozenboom waar Noud morgen ook met Lucas heen gaat zodat die elkaar weer ontmoeten. Maar Edwin nodigde net Ron uit zonder dat Bianca er van weet dus dat wordt weer lachen.
Ik wel, ze hebben elkaar daarvoor toch gesproken om een plannetje te beramen?! Dan kan je toch ook nummers uitwisselen?!!!quote:Op maandag 5 december 2011 21:47 schreef loezzzje het volgende:
Wat ik niet snap is waarom Noud het mobiele nummer van Bianca in zijn telefoon heeft staan
Ik heb toevallig van mijn beste vrienden wel de nummers van hun ouders ja! Is wel handig als je wat moet regelen en je vriend/vriendin mag er niets over weten!quote:Op maandag 5 december 2011 18:05 schreef loezzzje het volgende:
noud die bianca smstik heb namelijk ook de mobiele nummers van de moeders van mijn vrienden
Dan ben ik waarschijnlijk de enige die dat gek vondquote:Op maandag 5 december 2011 21:58 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik wel, ze hebben elkaar daarvoor toch gesproken om een plannetje te beramen?! Dan kan je toch ook nummers uitwisselen?!!!
[..]
Ik heb toevallig van mijn beste vrienden wel de nummers van hun ouders ja! Is wel handig als je wat moet regelen en je vriend/vriendin mag er niets over weten!
quote:Geachte redactie,
Het valt mij behoorlijk op dat GTST tegenwoordig vooral gericht is op 12- tot 15-jarigen.
Naar de wensen van mensen die al jaren kijken, wordt niet geluisterd.
Er zijn bijvoorbeeld al meerdere mails gestuurd over het feit dat Bartho Braat en Jette van der Meij
tegenwoordig veredelde figuranten zijn.
Daar wordt dan wel op gereageerd en en wordt beloofd dat er iets mee gedaan wordt, maar naast
de verhaallijnen met Rutger en Tanya hebben Jef en Laura de laatste 2 jaar geen verhaallijn gehad.
Ze dienen meer als meubilair.
En dat terwijl de jonge personages, zoals Edwin en Rikki, wel heel vaak te zien zijn en hun eigen
verhaallijn hebben.
Ik snap dat dat ook kijkers trekt, maar zo worden de vaste, oudere kijkers gewoon genegeerd.
Ik weet niet of jullie wel eens meelezen op bepaalde fora waar vaste kijkers komen die ook 16+ zijn,
maar daar is men absoluut niet positief over "Ludwin" en wil men juist dat Jef en Laura weer
belangrijke personages worden mét een eigen huis.
Er zijn behoorlijk wat vaste kijkers afgehaakt omdat ze intussen het meer op SpangaS vonden lijken.
Daarnaast is een personage als Rik in negatieve zin veranderd de afgelopen jaren, wat ook
niet als positief ervaren wordt.
Zou er ook wat meer aan de wat oudere kijkers kunnen worden gedacht?
Ik zou het heel erg op prijs stellen als deze e-mail niet genegeerd wordt.
Met vriendelijke groet,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zullen er ongetwijfeld wel op antwoorden, ik had ook ooit een mail gestuurd ongeveer 2 keer zolang. In hun antwoord leken ze er weinig mee te doen, maar je weet het maar nooit. Het zijn ook maar mensen die inspiratie nodig hebben voor hun verhaallijnen, wellicht pikken ze wel een paar dingen op.quote:Op dinsdag 6 december 2011 05:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Mail gestuurd. Zal wel weer niks mee gedaan worden.
[..]
Inderdaad. Bing en Sjorsquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:02 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ja, hoe kan ik het zeggen... Ik vindt GTST persoonlijk ook wat saai worden. Er zit geen spanning en goede verhaallijn meer in. Ik wordt misselijk van dat gedoe met Sjors en Bing.
Goed verwoord!quote:Op dinsdag 6 december 2011 05:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Mail gestuurd. Zal wel weer niks mee gedaan worden.
[..]
Frits met die hoed...quote:
Jammer dat zijn hoofd niet in die fles past, al kun je het natuurlijk passend maken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:13 schreef Klipnap het volgende:
Bing
De Koopmansflessen naar de camera uitstallen
Ze doen het allemaal. Let maar op.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Jammer dat zijn hoofd niet in die fles past, al kun je het natuurlijk passend maken.
Hij is goed bijgespijkerd door Lukas.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Die Edwin is echt slecht opgevoed. Wat een brutaliteit tegenover zijn ouders.
Hij is véél erger dan Lucas. En Sjoerd kan er ook wat van.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is goed bijgespijkerd door Lukas.
Yeah!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:37 schreef Frey het volgende:
Nog een keer trouwen in de Efteling en dan valt Bing uit de Pagode.
Of een crash in de auto op de heenweg...quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vastbinden op de baan van de Python is ook leuk.
Nee joh, dat is zonde.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vastbinden op de baan van de Python is ook leuk.
Ik dacht dat die dat wel zou overleven, maar dan verzinnen we iets anders.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nee joh, dat is zonde.
Van de Python.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:47 schreef Frey het volgende:
Bing in die tandartsstoel in de Fata Morgana.
Ik kijk niet eens meer naar de dagelijkse serie, voor mij eindigde de serie als ik zo terugkijk bij de cliff van seizoen 15. Stefano en Yasmin die het water in reden. Een kutcliff, true, maar vanaf daar werd get alleen maar erger.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:06 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Het wordt weer super spannend morgen!!!
En het is niet eens een vrijdagavond cliffhanger, misschien dat ik alvast de aflevering van morgen op RTL XL ga bekijken, want anders kan ik de hele nacht vast geen oog meer dicht doen.
Morgen: een boze Lucas, een begripvolle Ron, een moeilijk kijkende Edwin en een bezorgde Bianca & Noud.
Heb geen shortie gezien, maar kan dit wel voorspellen.
Schrijvers kom op zeg, het is geen poppenkast voor kleine kinderen!
En dan morgen weer Bing... waarom kijk ik eigenlijk nog?
Oja, ik weet het al weer:
[ afbeelding ]
Hierom dus.
Misschien moet ik ook maar eens de GTST dvd boxen gaan aanschaffen, de tijd dat een Herman Hogendoorn, Frits van Houten, Martine Hafkamp & Onno P Wassenaar nog de dienst uitmaakten in Meerdijk.
Overtuigend acteren dat kunnen er in GTST niet veel, aan de manier waarop Sjors, Lorena riep, daar kon je al aan horen dat Lorena zelf vandaag niet mee zou doen.quote:
Nog meer reden voor Sjoerd en Rikkie om die baby gewoon terug te halen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Moesten ze zo nodig een kind hebben willen ze steeds een oppas.
Dat viel me ook al op. Ze is echt te dun geworden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:22 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Viel me wat op aan Sjors vandaag, ze is altijd al slank geweest, maar nu is ze wel heel erg mager geworden.
Beetje te mager, naar mijn smaak.
Of dat lijkt alleen maar zo door haar outfit van vandaag?
Echt he.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat moeilijk-kijkgezicht van Edwin.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat komt omdat Maxime toe heeft gegeven dat ze Nick destijds gek gemaakt heeft, het is dus openlijk bekend dat ze tot zoiets in staat is. Dat Nick ook tot zoiets in staat is weten wij, de kijkers wel, maar Nina behoort dat (nog) niet te weten. Hiernaast is de band tussen Maxime en Janine altijd gebaseerd geweest op jaloezie vanaf Maxime's zijde, tussen Nick en Janine is de band eigenlijk altijd relatief goed geweest.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een verrader is Nina ook.
Weigerde te geloven dat Nick Janine iets aan wou doen, maar dat Maxime Janine iets aan wil doen, gelooft ze zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
Nope, gewoon de oude Amy met het rode haar.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:49 schreef Franneh het volgende:
Ik ben benieuwd waarom Sjoerd het niet kan, omdat er een baby uit is gekomen of omdat hij Bram wel terug wil.
Hij is trouwens een stuk leuker met dat haar naar achteren.
Met Maxime krijg ik wel een beetje medelijden.
Krijgen we trouwens over een tijdje weer een nieuwe grotere Amy te zien ofzo?
Aha oke, veel beter dan dat andere meisje.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nope, gewoon de oude Amy met het rode haar.
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:32 schreef BettyR het volgende:
Ze gaan trouwen. Sjors is trouwens onvruchtbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Alleen gaat het in de spoiler over Rikki en Sjoerd?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ze gaan trouwen. Sjors is trouwens onvruchtbaar.
Ik heb het idee dat ze dit expres doen. Er is altijd een moment in soups dat het even minder spannend wordt, en je na een paar maanden weer gekluisterd aan de buis zit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:20 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Goed verwoord!![]()
Misschien dat ze eindelijk eens wakker worden, maar ik vrees ook van niet...
Jawel joh, dan valt het niet zo op dat het van die viezige plekzooi is.quote:
Het liefst gewoon iets korter sowieso, maar ik vond die staart wel frisser staan dan dat losse sliertenhaar.quote:
Ik denk dat Sjoerd er met kort haar inderdaad een stuk toffer uitziet.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:04 schreef Franneh het volgende:
[..]
Het liefst gewoon iets korter sowieso, maar ik vond die staart wel frisser staan dan dat losse sliertenhaar.
Nee joh, nu ziet ie eruit als de gemiddelde FOK! autistquote:Op woensdag 7 december 2011 16:04 schreef Franneh het volgende:
[..]
Het liefst gewoon iets korter sowieso, maar ik vond die staart wel frisser staan dan dat losse sliertenhaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe,quote:Op woensdag 7 december 2011 17:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee joh, nu ziet ie eruit als de gemiddelde FOK! autist
Vond het eerst veel vlotter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |