Ja ik vond het ook vet zielig! Maar het komt vast nog wel goed, ik wens dat kind echt geen vader zoals Bingquote:
Hoe kom je toch zo snel aan die screenshots steeds?quote:
RTL gemistquote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hoe kom je toch zo snel aan die screenshots steeds?
Dan denk ik dat je voorlopig wel uitgekeken bent.quote:Op maandag 21 november 2011 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarschuw mij even als Rikki en Sjoerd hun kindje terughebben, voor die tijd kijk ik maar niet meer, beter voor m'n gezondheid
Ik hoop dat Sjoerd z'n zoon terug gaat halen en Bing in het proces vermoord zonder sporen achter te laten. Maar ja, ik hoop al jaren dat Bing eruit gaatquote:Op maandag 21 november 2011 22:22 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je voorlopig wel uitgekeken bent.
Want ik dit hele gedoe zal voorlopig wel even doorgaan.![]()
Ik hoop dat de echte Stanley even terugkomt.
En die verschrikkelijke zoon van hem. Even op z'n plaats zet.
Goede insteek, maar eigenlijk vind ik dat Sjoerd zijn handen er niet vuil aan moet maken, Bing moet gewoon een door een of andere oerdomme bokito vermoord worden.quote:Op maandag 21 november 2011 22:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sjoerd z'n zoon terug gaat halen en Bing in het proces vermoord zonder sporen achter te laten. Maar ja, ik hoop al jaren dat Bing eruit gaat
Als Sjoerd hem Roderik had genoemd dan had Bing van mij de naam mogen veranderenquote:Op maandag 21 november 2011 21:54 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook vet zielig! Maar het komt vast nog wel goed, ik wens dat kind echt geen vader zoals Bing
Inderdaad. Weg met Bing! Hem laten verongelukken is natuurlijk ook een optie!quote:Op maandag 21 november 2011 22:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Goede insteek, maar eigenlijk vind ik dat Sjoerd zijn handen er niet vuil aan moet maken, Bing moet gewoon een door een of andere oerdomme bokito vermoord worden.
Dat nieuwe project van Lorena is dus wel een optie.quote:Op maandag 21 november 2011 22:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bing moet gewoon een door een of andere oerdomme bokito vermoord worden.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat nieuwe project van Lorena is dus wel een optie.
Nick werkt er wel maar al te graag aan mee, het past in ieder geval in zijn eigen plannetjes, de spoiler voorspellen ook veel goeds overigens.quote:Op maandag 21 november 2011 23:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing.![]()
Dat plan van Ludo, Janine en Nick is ook compleet nutteloos ... hoe kan Maxime zichzelf nou verraden als ze onschuldig is?![]()
Ik kan niet wachten tot vooral Janine erachter komt dat Nick de schuldige is .. die gaat zich echt voor het hoofd slaan.
De rillingen die ik ervan kreegquote:Op maandag 21 november 2011 21:41 schreef loezzzje het volgende:
Bing'De baby moet het niet te lang zo warm hebben he'
Met andere woorden, Sjoerd zout op, dit is mijn kind nu.![]()
Ja, het zou ook niet mijn keuze zijn voor mijn kindquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
roderik
Stan is beter.
Maar Bram is zo boers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, het zou ook niet mijn keuze zijn voor mijn kindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij heet niet Bing, maar Bernhard![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Zusjes Baydar versterken cast GTST
De inwoners van Meerdijk kunnen binnenkort twee nieuwe inwoners verwelkomen. De cast van Goede Tijden Slechte Tijden wordt versterkt door twee Turkse actrices, die de zusjes Aysen en Nuran Baydar spelen. Het gaat om Dilan Yurdakul en Toprak Yalçiner, meldt De Telegraaf.
Uitvoerend producent Kennard Bos stelt in de krant dat GTST eigenlijk te blank is. “Eigenlijk is Goede Tijden kleurloos in de verhaallijnen. Het gaat om liefde, bedrog, om emoties. Daarin verschilt het verhaal van de zusjes Baydar niet. Maar het zou onzin te zijn om te ontkennen dat ik blij ben dat ze Turks zijn. We hebben bewust gekozen voor meer kleur.”
Het is niet de eerste keer dat er een Turks hoofdpersonage in de serie zit. In de jaren ’90 had Stan (Paul Groot) een relatie met Fatima, wier familie illegaal in Nederland verbleef. In de huidige cast zit nog een ander ‘kleurtje’: de Surinaamse Bing.
Nog ergerquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:28 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maar hij heet niet Bing, maar Bernhard![]()
Hij is onderweg!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:26 schreef LetsGame het volgende:
Vandaag seizoen 5 voor de niet Frey-ers
Dat betwijfel ik. Het zullen vast en zeker van die mutsen zijn die bij alles de nadruk gaan leggen op hun geloofsovertuiging enzovoortquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als deze kleurtjes maar niet zo irritant zijn als Bing.
Ik mag toch hopen van niet, daar worden we in het dagelijks leven al mee doodgegooid.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Het zullen van die mutsen zijn die bij alles de nadruk gaan leggen op hun geloofsovertuiging enzovoort![]()
Dat dus. Oftewel; hoogstwaarschijnlijk een nieuwe irritatiefactor in GTSTquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet, daar worden we in het dagelijks leven al mee doodgegooid.
Geen idee, we zullen het over twee maanden (dan komen ze de serie in) zienquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toch niet met hoofddoek he, pinguins kijken doe ik wel op Animal Planet.
Een duistere kant? Gaan ze Bing vermoorden? Dat zou goed nieuws zijnquote:Dilan Yurdakul en Toprak Yalçiner nieuw in GTST
De 21 jarige Dilan Yurdakul en de 24 jarige Toprak Yalçiner zijn aan hun opnames voor GTST begonnen. Ze spelen de Turkse zusjes Aysen en Nuran Baydar en zijn over ongeveer 2 maanden te zien.
Uitvoerend producent Kennard Bos vond al een aantal jaar dat de serie eigenlijk te black was geworden. Dus met het vertrek van Lieke en Jan zag hij zijn kans schoon. Met de komst van twee allochtone jonge actrices gaat zijn wens voor een multiculturele cast in vervulling.
De twee Turkse meisjes beloven voor veel opschudding in Meerdijk te zorgen. "Elk personage in GTST heeft een duistere kant", vertelt Dilan geheimzinnig.
"kijk ons als laatste ook eens met de multiculti hype meedoen"quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dus. Oftewel; hoogstwaarschijnlijk een nieuwe irritatiefactor in GTST
En de schrijvers denken intussen dat ze het wiel opnieuw hebben uitgevonden
Dat heeft ze zelf al aan Ludo verteld een aantal afleveringen geleden ...quote:Op dinsdag 22 november 2011 07:23 schreef lady-wrb het volgende:
ja hallo, maxime speelt de gekrenkte majesteit omdat ze vals beschuldigd zou zijn.
is ze even vergeten dat zij met dr valse gekonkel haar broer zijn dochter afgetroggeld heeft?
kunnen de schrijvers er ook nog even inpassen dat ludo daar achter gaat komen?
GTSTarchief had het geupload.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:16 schreef Lucas15 het volgende:
Wie kan de eerste aflevering van S5 uploaden?, heb hem nog niet binnen.
Net begonnen met seizoen 5: Frits van Houten op z'n pesterigstquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:58 schreef LetsGame het volgende:
Ik heb seizoen 5 binnen en er is zelfs een versie die gelijk is aan de versie 3 van seizoen 4. Martine is vervangen door Remco, Simons shot door Marieke, Mariekes shot door verschillende mensen
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef Ascendancy het volgende:
Ik wil bij die Bing een gloeiendhete ijzeren staaf aan de achterkant inbrengen
Ik wil 'm gewoon wat aandoen... grr... sjors lekker droogquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef kwiwi het volgende:
M'n ergernis is gewoon niet meer te beschrijvenMaar Sjors is in ieder geval weer eens wat leuker.
Ik vind haar wel grappigquote:
Noud is geen rare naam.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef vencodark het volgende:
Overigens vind ik Bram een prima naam voor in zo'n lekker Hollandse soap. Weg met die rare namen/afkortingen als Sjors, Bing, Charlie, Rikki, Noud.
Ik heb plaatsvervangende schaamte.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef Blossom86 het volgende:
Ergernis is een groot understatement bij wat ik voel bij bing. Bluh kneus.
Ik vind d'r geweldig!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind haar wel grappig![]()
Maar Bing, wat een vervelende egoistische zak.
Ik zou haar 1000x doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:17 schreef James1988 het volgende:
Ik vind Sjors trouwens ook vreselijk
Ik dacht toen ik voor het eerst de naam hoorde dat het een man wasquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Sjors i.p.v. George ... kan ik begrijpen.
Bing i.p.v. Bernhard .. vreemd, maar het is wel korter.
Maar Charlie i.p.v. Charlotte ...
Die is speciaal om meer mannen naar gtst te laten kijkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Die scène gaat echt vaak bekeken worden vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |